Rakastan seksiä, uusia asentoja, leluja ja leikkiä, suuseksiä puolin ja toisin, pikapanoja metsäautotiellä, anaalia... Silti olen ollut puutteessa enemmän ja vähemmän jo 15 vuotta.mieheni ei halaa, ei pussaa ei puhu, kun teen aloitteen seksiin hän torjuu minut kekseliäillä tekosyillään.
kolme vuotta sitten minulle selvisi että mieheni käy maksullisilla. Minä en kelpaa, en näytä kaksikymppiseltä, kroppani ei ole kaksikymppisen. Olen ja näytän yli nelikymppiseltä, niinkuin miehenikin jo viisikymppiseltä.
sydämmeni on särkynyt, rakastan ja haluan miestäni, mutta en halua tukahduttaa omaa seksuaalisuuttani ja läheisyyden kaipuutani enää. Ehkä minäkin menen maksullisiin, vaihdamme ulkomaanmatkat rattopoikiin ja ilotyttöihin...ei kiitos, laitoin eilen eron vireille.
kertokaa minulle maksullisten asiakkaat, miksi sen vastapelurin petipuuhissa pitää olla puolet nuorempi? Miksi naisessa ei saa näkyä eletty elämä niinkuin siellä peilissäkin näkyy? Vai onko kyse henkisestä tasavertaisuudesta? Ettekö halua petiinne naista joka tietää mistä nauttii jonka orgasmit on aitoja? Vai oletteko vain niin ulkonäkökeskeisiä, ettei Se tavallinen arjessa elävä nainen sytytä? Kertokaa miksi minä elän puutteessa samalla kun mieheni maksaa seksistä muille? Miksi minä en kelpaa? Olen yrittänyt kysyä mieheltäni, ei osaa sanoa, itkee vain.
puutteessa
10
192
Vastaukset
- ei enää
Kun minä puen korsetin ja stringit, sukat ja sukkanauhat pikkumustan alle, ja aloitan mieheni edessä, hitaan ja aistikkaan tanssin, hän kääntää katseen pois "ei nyt kulta, väsyttää", viikon päästä hän maksaa saadakseen samanlaisen esityksen privaattina joltakin muulta...miksi?
kuitenkin baarissa nuoremmatkin hyvännäköiset kollit pyörivät ympärilläni, ja ne sharmantit herrasmihet- otan osaa
Ota sinä ne hyvännäköiset miehet itsellesi=) Ehkä ex-miehesi oli liian pinnallinen tai yksinkertaisesti kyllästynyt. Halusi vaihtelua. Ehkä rakkautta ei riittänyt. Olet ansainnut parempaa. Usein sanotaankin, että mustasukkainen on sellainen, joka itse käy vieraissa. Älä siedä moista käytöstä. Arvosta itseäsi ja vaadi parempaa. Jos mies pettää, heitä ulos ja vaihda uuteen, parempaan, komeampaan, kiihkeämpään.
- puutteessa
otan osaa kirjoitti:
Ota sinä ne hyvännäköiset miehet itsellesi=) Ehkä ex-miehesi oli liian pinnallinen tai yksinkertaisesti kyllästynyt. Halusi vaihtelua. Ehkä rakkautta ei riittänyt. Olet ansainnut parempaa. Usein sanotaankin, että mustasukkainen on sellainen, joka itse käy vieraissa. Älä siedä moista käytöstä. Arvosta itseäsi ja vaadi parempaa. Jos mies pettää, heitä ulos ja vaihda uuteen, parempaan, komeampaan, kiihkeämpään.
Eropaperit on jo vireillä. Ihmetyttää vain kun ei kotona tavara kelpaa, mutta samalla maksaa siitä muille. Taidan ottaa ainakin nuoremman kuin entinen, näkisi taas kunnon seisokin
- ei enää
puutteessa kirjoitti:
Eropaperit on jo vireillä. Ihmetyttää vain kun ei kotona tavara kelpaa, mutta samalla maksaa siitä muille. Taidan ottaa ainakin nuoremman kuin entinen, näkisi taas kunnon seisokin
Uuden elämän innoittamana laitoin vahingossa otsikon nimimerkin tilalle
- 17+4
Ihminenkin on eläin, ja siksi ihmisellä on tietyt vaistot. Perimä määrää osaltaan sen, mitä pidämme kauniina ja mitä rumana. Esimerkiksi symmetriset kasvot ovat kauniit. Ne kertovat hyvästä perimästä, eli siitä, ettei perimässä ole virheitä, jotka saattaisivat vaikuttaa jälkeläisten saamiseen tai terveyteen. Kauneusihanteeseen olennaisesti liittyvä asia, paino, muodokkuus tai millä nimellä sitä haluaakaan kutsua, riippuu kulttuurista. Joskus ihannoidaan hoikkia, joskus pulleampia. Tutkimukset kuitenkin osoittavat, että ihanteellinen vyötärö-lantio-suhde ei vaihtele kulttuurista toiseen. Onpa miehen ihanteena pullea tai hoikka nainen, vyötärö-lantio-suhde pysyy aina samana. Tämä johtuu siitä, että tämä suhde korreloi naisen kyvystä synnyttää ilman komplikaatioita. Mies ei välttämättä tiedä sitä, mutta hänen geeninsä kertovat sen hänelle kauneusihanteen välityksellä.
Nuoruus korreloi hyvin vahvasti lapsentekokyvyn kanssa. Naisen hedelmällisyys laskee iän myötä, ja vaihdevuosien jälkeen lapsien saaminen on mahdotonta. Miehen silmissä hedelmällinen, n. 20-vuotias nainen on erityisen kaunis, koska siinä iässä nainen pystyy synnyttämään lapsia peräkkäin lyhyen toipumisajan jälkeen. Yli 30-vuotias nainen tarvitsee jo pidemmän toipumisajan. Kun naisen ikä ylittää 40 vuotta, alkaa hedelmällisyys laskea, eli lasten saanti voi olla jo mahdotonta.
Miehellä on geeneissään tarve lisääntyä. Kauneusihanteet palvelevat tätä tarvetta, ja siksi hedelmälliset ja hedelmällisessä iässä olevat naiset ovat miehen mielestä kauniita.- ei enää
Olen kuitenkin mieheni mielestä ollut kaunis, niin kaunis että halusi tehdä lapset kanssani... Ja olin kyllä varsin hedelmällinen vielä 15 vuotta sitten. En ole lihava, hoikahko... Tiedän olevani ihan mukiinmenevä ja seksikäskin
miksi muut miehet haluavat kanssani seksiä, vaikka en ole yhtään sen enempää hedelmällisessä iässä heidän edessään...
no mieheni maksakoon hedelmällisistä naisista, kerran pari kuussa. Minä etsin jotain parempaa, miehen joka haluaa minua, vähintään pari kertaa viikossa. - 17+4
ei enää kirjoitti:
Olen kuitenkin mieheni mielestä ollut kaunis, niin kaunis että halusi tehdä lapset kanssani... Ja olin kyllä varsin hedelmällinen vielä 15 vuotta sitten. En ole lihava, hoikahko... Tiedän olevani ihan mukiinmenevä ja seksikäskin
miksi muut miehet haluavat kanssani seksiä, vaikka en ole yhtään sen enempää hedelmällisessä iässä heidän edessään...
no mieheni maksakoon hedelmällisistä naisista, kerran pari kuussa. Minä etsin jotain parempaa, miehen joka haluaa minua, vähintään pari kertaa viikossa."Olen kuitenkin mieheni mielestä ollut kaunis, niin kaunis että halusi tehdä lapset kanssani... Ja olin kyllä varsin hedelmällinen vielä 15 vuotta sitten."
Niinhän minä kirjoitin. Nuorena nainen on hedelmällinen ja kaunis. Vanhemmiten tuo ominaisuus vähenee. Mies voi toki järjellä ohittaa tuon geeneihin koodatun himon ja rakastaa vaimoaan, vaikka vaimo vanhenee. On sitten miehestä kiinni, kuinka paljon pystyy geenejään vastustamaan. - ei enää
17+4 kirjoitti:
"Olen kuitenkin mieheni mielestä ollut kaunis, niin kaunis että halusi tehdä lapset kanssani... Ja olin kyllä varsin hedelmällinen vielä 15 vuotta sitten."
Niinhän minä kirjoitin. Nuorena nainen on hedelmällinen ja kaunis. Vanhemmiten tuo ominaisuus vähenee. Mies voi toki järjellä ohittaa tuon geeneihin koodatun himon ja rakastaa vaimoaan, vaikka vaimo vanhenee. On sitten miehestä kiinni, kuinka paljon pystyy geenejään vastustamaan.Niin...siis lakkasi sitä seksiä haluamasta jo 15 vuotta sitten, kun olin vielä nuori ja hedelmällinen.
otan siis seuraavaksi miehen joka osaa vastustaa geenejään. Koska haluan saada seksiä rakastamaltani ihmiseltä vielä piiiitkäään...
siinä mielessä tuo logiikka ontuu, että on maksanut myös minua vanhemmille naisille... - 19+5
ei enää kirjoitti:
Niin...siis lakkasi sitä seksiä haluamasta jo 15 vuotta sitten, kun olin vielä nuori ja hedelmällinen.
otan siis seuraavaksi miehen joka osaa vastustaa geenejään. Koska haluan saada seksiä rakastamaltani ihmiseltä vielä piiiitkäään...
siinä mielessä tuo logiikka ontuu, että on maksanut myös minua vanhemmille naisille...Jätin mainitsematta yhden asian, joka miehellä on geeneissä: tarve levittää siementä mahdollisimman paljon. Tämän vuoksi mies pyrkii maksimoimaan seksikumppanien määrän. Tällöin satunnaisen kumppanin ei tarvitse sinänsä olla haluttavampi kuin oma vaimo.
En tiedä kirjoituksesi omakohtaisuuden todenperäisyyttä. Tarina ei kuitenkaan ole aivan tavaton, vaikkei se edustakaan parisuhteen normidynamiikkaa.
Minun mielestäni on harmillista, ettei useimpien parisuhteiden seksuaalisuus toimi. Vain hyvin pienessä osassa parit haluavat seksiltä samoja asioita ja varsinkin seksin määrältä. Seksin niukkuudesta kärsii yleensä parisuhteessa mies - muistaakseni 80% tapauksista. On kuitenkin todellisuutta, että myös seksittömyydestä parisuhteessa kärsiviä naisia löytyy iso määrä. Minäkin tunnen jokusen.
Todellisuutta on, että mies haluaisi yhtyä mahdollisimman monen naisen kanssa, mutaa kun se ei ole mahdollista, niin hän tyytyy/on tyytyväinen seksiin yhden naisen kanssa. Asiaa voi jokainen kuvailla omasta mielestään sopivimmalla käsitteellä; rakkaus, moraali, yhteisön asettama paine, tms.
Miksi sitten mies on parisuhteessa se pihtaava osapuoli. Osalla voi ollakin syynä "leipääntyminen" saman naisen kanssa rakasteluun. Luulen kuitenkin että aivan perimmäisenä syynä se on harvoissa tapuksissa. Jokainen mies kokee vuosien kuluessa saman naisen kanssa rakastelun hieman tylsänä ja saattaa haaveilla muista naisista. Tämä on aivan normaalia. Useimmat miehet haluavat kuitenkin säännöllistä seksiä ja sitä jonkinlaisella todennäköisyydellä saa kuitenkin siltä omalta puolisolta. Useimmat miehet jopa pitävät vaimonsa vanhenevaa kehoa yhä seksuaalisesti houkuttelevana.
Näissä tapauksissa joissa mies jo kieltäytyy harrastamasta seksiä naisensa kanssa on todennäköisesti ongelma parisuhteen dynamiikassa. Jotkut naiset saattavatkin haluta paljon seksiä - paljon enemmän kuin miehensä. Mies saattaa kokea roolinsa tällaisissa tapauksissa vääräksi ja ei haluakaan omaa puolisoaan -- ehkäpä.
On myös tapauksia joissa parisuhde toimii täysin naisten sääntöjen mukaan. Miehellä saattaa olla tämän vuoksi "munaton" olo ja hän saattaa siksi kokea haluttomuutta naistaan kohtaan. Suoranaisesta rangaistuksesta tai kaupankäynnistä miehen pihtaamisessa on käsittääkseni harvoin kysymys.
Kirjoitit että haet eroa miehestäsi, elikä koet ettei teidän suhdettanne voi enää pelastaa. Ratkaisusi saattaa olla aivan oikea, sillä kiistat parisuhteen seksielämässä saavat harvoin kumpaakin osapuolta tyydyttävän ratkaisun.
Kaikki kirjoittamani on henkilökohtaista näkemystä, eikä edusta mistään parisuhteen oppikirjasta napattua tietoa. Siksipä kirjoitustani saa kritisoidakin, kunhan se tapahtuu oikeilla argumenteilla.
Kaikille pareille toivon rauhaisaa yhteiseloa ja kumpaakin osapuolta tyydyttävää seksielämää! Toivottavasti monelle puolisolle pukki tuo kivan henkilökohtaisen yllärin! Hyvää Joulua!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973