Koska uusi Imac mini tulee markkinoille? Onko siinä Thunderbolt 2?
Koska uusi Imac mini?
8
274
Vastaukset
- 1stMacFinn
Kukaan joka tietää, ei kerro. iMac mini olis vielä kokonaan uusi mallikin. Mac ministä tulee uusi malli ensi vuonna.
iMacista tulee varmasti uusi malli mutta koska, ei sitä kukaan tiedä.
Luultavasti molemmissa on Thunderbolt 2.- Alkaja
Sorry, tarkoitin mac miniä kuten varmaan jo huomasitkin. Eli uusi mac mini olisi tulossa vanhojen merkkien mukaan arviolta koska? Syksylläkö vai aiemmin?
- 1stMacFinn
Alkaja kirjoitti:
Sorry, tarkoitin mac miniä kuten varmaan jo huomasitkin. Eli uusi mac mini olisi tulossa vanhojen merkkien mukaan arviolta koska? Syksylläkö vai aiemmin?
Mini uusitaan, mutta aikaa ei kukaan joka tietää sano. Apple on edelleen aika hyvä pitämään asioita salassa.
Itse ostin juuri nykyisen mallin sen paremman perusmallin minin. Hieno peli. - Alkaja
1stMacFinn kirjoitti:
Mini uusitaan, mutta aikaa ei kukaan joka tietää sano. Apple on edelleen aika hyvä pitämään asioita salassa.
Itse ostin juuri nykyisen mallin sen paremman perusmallin minin. Hieno peli.Ok, ei sitten auta muuta kuin seurata tilannetta.
- 1+1=2
Kenenköhän poikaystävä tuo peukuttajapelle oikein on?
- Ei noin apple
No niin, nyt on uusi mac mini. Onpa pettymys, vanhempi malli on järkevämpi ostos!
- 1stMacFinn
No, vanhaa mallia on vaikea mistään enää löytää. Ja onhan tämä uusin nyt halvempi kuin entinen.
En ole tyytyväinen tähän ratkaisuun, ettei RAM ole käyttäjän päivitettävissä. Mutta minkäs teet.
Juuri tuossa sukulaiselle neuvoin, että etsii esim. Gigantista olisko edellistä mallia vielä. Hänellä kävi tuuri, sai. Mutta ei näy enää sielläkään. - ex mac
Apple tuottaa entistä surkeampaa:
http://www.zdnet.com/article/new-mac-mini-has-major-downsides/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488