pahimmat bile mokat teil tai kavereil?

pitää tietää mitä varoo

Nii kertokaa pahimpii bailu mokii mitä teille tai kavereillenne on käynny??:D

6

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusjuopetellut

ei tää mikään paha oo mutta kerran kaverin syntttäreillä , niiden mökillä olin juuri tullut laivalta , ostanu paljon viinaa :D ja lähtenyt sinne alku ilta meni hyvin, olin kuulemma säätänyt exäni kanssa, lopulta muisti meni ja olin haastanut ihmisille riitaa heränny silmä mustana ja nenä veres soutuveneestä noin 2 metriä rannasta :D ja tarina on aivan totta :)

• MelkeinKuollut

Iha umpipäissään oksennellu kaverin luona kaikkialle, kaatunut monta kertaa että naama ihan mustelmilla, suihinotto ihan tuntemattomalta tyypiltä ja lopputulos 4 tuntia tajuttomana ja sairaalassa tiputuksessa kiini. (Alkoholin myrkytys)
      Kaikki tapahtui vielä samana päivänä (:

• MelkeinHullu

Tai no itseasiassa otin poskeen koko porukalta ja tunsin kaikki. Oli muuten vielä
      kakka housuissa!

• Mulle kävi kerra sillee et leikin pullonpyöritystä ja sit ku olin kertonu kaikkille kamuille et poltan tupakkaa ja mul on keuhkosyöpä ni se pullo tietenki osu muhu ja sit ne kysy onks se totta =(. Tietenki pullonpyöritykses ei saa valehdella ja sit kaikki nauro mulle,jonka jälkee keksin hätä valheen et korkkasin eile lonkeron R-kioski edes enkä muista eilisestä mitää ja että mul on maksa paskana ni sain sillä jonku osan kunniastani takasi mut silti nolottaa vielä ku ne kaikki nauro mulle =(.

• suomenkielionvaikee

bile_mokat on yhdyssana

• lopulta

Olin jossain kaverin bileis mis oli aivan helvetisti porukkaa. Oltiin muutamat otettu. Luulin et olin viel mun eksän kanssa, kun en muistanut et Se olikin jättänyt mut koska sil oli joku toinen. No, sit näin sen siel juttelemas jollekki tytölle (sen nyksäl) ja menin ihan pokkan nuolee sen korvaaxD siit seuras PIENI kissatappelu, lopult lähettiin kuulemma sen tytön kanssa käsi kädessä sieltä kotiin, molemmat ihan verillä:) muistelen lämmöllä sitä iltaa:'D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8271
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3962
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1410
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1311
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1070
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe