Rakas, pieni tyttäreni.
Emme ole saaneet tavata yhdeksään kuukauteen, mutta onneksi hyviä muistoja ei saa vietyä sen paremmin lahkolaistuomari, sosiaalitantat kuin mielisairas äitikään. Taisteluani en lopeta vaan jatkan tarvittaessa täysi-ikäisyyteesi asti. Onneksi ns karmalla on tapana toteutua, toteutui ainakin toisen eksäni kohdalla. Harmi vaan että lapsetkin kärsivät tapahtuneesta. Kun sitten isona saat luetuksi päiväkirjani sinusta, meistä ja näet kuvat, kuvat mustelmistasikin ja näet asiakirjoista miten paljon valehdeltiin jopa oikeudessa että saatiin sinut pois isältä ja estettyä tapaamiset, alat ilmeisesti vihaamaan äitiäsi, kuten oikein onkin. Kenelläkään ei tulisi olla oikeutta estää lapsen ja vanhempansa tapaamísia. Tapaamiset loppuivat kun äiti näki isin uuden, nuoren kumppanin. Tämä onkin tavanomaista henkisesti häiriintyneillä äideillä. Kun ei enää muuta voida, estetään lapsen ja isän tapaamiset kostoksi. No, kosto seuraa kyllä, se on varma kuin tauti, kuten huoltamoyrittäjä Turpeisen tapa on sanoa.
Hyvää Joulua
4
121
Vastaukset
- von Lagerbom
Mutta... Mitäpä muuta voi odottaakaan äidiltä joka ilmeisesti itsekin lapsen asteella, mutta tietysti on niinkin, että tällaisissa tapauksissa pitäisi ulkopuolisten puuttua asiaan. Ei lasta saa suvustaan tai vanhemmistaan erottaa.
- Huolipuoli
Magnus: Lääkkeet!
http://www.youtube.com/watch?v=GpjgrNYHwAM - 495yutrkhjrth34
Ehkä voisit samaan hengenvetoon miettiä omaa asennettasi, onko äitivihan opettaminen lapselle tulevaisuuden kannalta kovinkaan rakentavaa puuhaa? Tärkeämpää olisi nostaa lapsen tietoisuuden taso sille korkeudelle että tämä pystyisin näkemään sen isomman kuvion ja tekemään sitten OMAT ratkaisunsa siitä, keihin ihmisiin haluaa välejä pidellä ja kenen kanssa aikaansa viettää.
Totuus on myöskin sekin että sinunkin aikasi täällä on rajallinen. On oma valintasi jos haluat viettää loppuvuotesi katkerana. - kaikki on nyt hyvin
mankun vonkun vinkun. Vonkua ei kukaan kaipaa. Mietippä sitä kun kirjoittelet tänne kirjeitäsi rakkaalle pikkuiselle tytöllesi. Oi tätä ihanaa elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
