Hei. Haluan toivottaa kaikille äidinmaidon luovuttajille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta.
Äidinmaidon luovuttajat
2
99
Vastaukset
- hjkhjkhjkhik
mutsi myi mun maidot 50-luvulla,stanan huora tartti rahaa äpäränsä kouluttamiseen ja meni siksi naimisiin mun faijan kanssa(jota vielä inhosi,mutta kun ei saanut elättäjää muuten..) ja siten musta tuli ankkurilapsi,nuorena eläkkeelle ja luustokin on viturallaan...ja kyl mua vituttaa !!!!!!!!!
- Asiallinen korvaus
Hei.
Sinä edellisen vastauksen kirjoittaja, oletko huomannut yhden asian. Että nyt
eletään jo vuotta 2014, jotenka sinun aikaiset mamma asiat ovat 64 - vuotta vanhoja.
Siksi sinun äitisi lypsämät rintamaidot ovat sitten aikoja menneet piloille. Kannattaisi palata tähän nykyiseen vuoteen. Kysymykseni onkin kuulunut nyt näille tämän vuosi kymmenen ihmisille, jotka haluavat luovuttaa ylimääräistä äidinmaitoa asiallista korvausta vastaan. Mielellään ei sitten mitään haukkuma viestejä, mollaamista, viisastelu viestejä, jollei pysty antamaan asiallista vastausta, niin jätä sitten kokonaan kirjoittamasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742