Hidden Gems

upanishads

Suosituksia/keskustelua sarjoista joita melkein kukaan ei tunne, mutta jotka silti ovat erittäin näkemisen arvoisia.

Shintaro Kagon mangat ovat tällaisia. Ne ovat kaikki lyhyiden tarinoiden kokoelmia, joissa ei ole varsinaista juonta, mutta lähes kaikilla on oikein terävä ja usein satiirinen pointti. Ja niilläkin joilla ei ole, on viihdearvoa enemmän kuin kylliksi, voit vain ihmetellä missä aineissa mangaka on ollut keksiessään sen kaiken. Suosittelen ainakin South Parkin ystäville. Parhaimpia yksittäisiä "tarinoita" on ainakin Fetus Collection, Oral Cavity Infectious Syndrome, Love Beyond Tundra ja Lord of the Ring.

3

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GutshatesGriffith

      Hmmm.. Ehkä Berserk ei ole valtavirran suosiossa, vaikka sillä onkin kova faniyhteisö. En ainakaan uskoisi heti että joku otaku-teini sitä fanittaisi. Erittäin brutaali sarja varustettuna eeppisellä juonella ja hyvillä hahmoilla. Sarjan pääpahis on varmaan yksi parhaista joita koskaan on nähty. Suosittelen tätä mangan ystäville, sarjaa voi olla vaikea löytää ja hinta suolainen mutta silti hankkimisen arvoinen! Itseä ei ainakaan kaduta että aloitin lukemaan tätä sarjaa. Animeversio on vanha ja vain 25 jaksoa loppuen kuin seinään. Mutta manga on jatkunut varmaan yli 20 vuotta. Erittäin hyvä manga vaikka en ole ehtinyt lukeakkaan uusimpia osia. Suosittelen!

      • jeeap1

        Itsekkin voin kyllä suositella Berserkkiä. Jos jotain lisättävää tuohon kommenttiin niin piirtojälki sarjassa on loistava. Erittäin yksityiskohtaisia kuvia joita voisi vain ihastella. Lisäksi tekijän piirtotyyli muuttuu/kehittyy sarjan edetessä, ja parempaan suuntaan :D
        Yksi suosikki mangojani ehdottomasti, suosittelen lukemaan jos tykkää keskiajasta, taru sormusten herrasta, ritareista, miekkamiehistä ja sen sellaisesta. Ei toki ole välttämätöntä tykätä, itse en esimerkiksi ole taru sormusten herrasta fani mutta silti Berserk iskee älyttömän lujaa itseeni. Sarja on huomattavasti raaempi kuin koko perheen taru sormusten herrasta seikkailu, että jos et tykkää siitä että suolen pätkiä ja päitä lentää vähäväliä, en suosittele katsomaan :D
        Sarjassa ei tosiaan sensuroida mitään vaan kaikki näytetään yksityiskohtaisesti. Onneksi se raakuus ja seksi ei ole sarjan pääasia vaan sarjassa on myös loistava juoni ja hahmot.

        Jos muita sarjoja miettii niin Cowboy Bebop ja Monster on loistavia eikä niin tunnettuja sarjoja, ainakaan kavereideni keskuudessa. Cowboy Bebop on scifi-palkionmetsästäjä-avaruusseikkailu, joka on muistaakseni äänestettykin yhdeksi parhaista animesarjoista ikinä. Ja Monster taas on erittäin realistinen anime, suosittelen ei niin lapsellisen animen ystäville näitä sarjoja. Ainakin Monster vaikuttaa siltä että se olisi puhtaasti suunnattu aikuisille, itse olen jo koukussa sarjaan :'D


    • Fandoms United

      Sul hyvä aihe :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe