Egyptin kutsu

Egyptiin

Tekeekö mikään matkatoimisto pakettimatkoja Egyptiin tällä hetkellä?

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Hölmö.

      • Egyptin kutsu

        Asiatonta.
        Miksi roikut täällä palstalla?
        Toivoisin vastausta kysymykseeni.


    • pakettimatkoja egyptiin

      TUI saksa sekä Thomas Cook britti eli siirry noille joko saksan tai englanninkielisille sivuille ja siellä tarjolla runsas tarjonta pakettimatkoja kielitaitoisille.

    • 28x...

      Olin myös toivonut vastauksia kysymyksiini; siis kertaan ne vielä:
      - miksi Sinä roikut tällä palstalla?,
      - paljonko yksi tapettu turisti tulee maksamaan vak. yhtiölle?

      Nämä Hurghada- mammat jotka täällä paikkaa hehkuttivat eivät osaa sanaakaan ulkomaankieliä. Siksi eivät myöskään älyä pakettimatkoja muualta ostaa.

      • Egyptin kutsu

        Jos kysyn asiallisesti kysymyksen liittyen matkailuun, mielestäni nimitetty on asiatonta.
        Tämä on matkailupalsta, ja toivon 28x roikkujalle muuta elämäsisältöä kuin huonojen juttujen etsiminen.
        Itse en vielä itseäni mieltäisi roikkujaksi kun olen juuri tutustunut sivustolle.
        Ikäväkseni huomasin jo, kuka tänne huonoa henkeä tuo. Katso peiliin 28x ja häpeä.
        Surullinen olen ongelmista mitä maailmalla on, enkä tiedä mitä se tapettu turisti maksaa. Ei varmaan kyllä ihan halvalla lähde. Se on kuitenkin eri juttu kuin mitä kysyin.
        Hyvää jatkoa kaikille!


      • voivoivoi

        Kuule 28x! Matkavakuutuksia saa aivan loistavasti jos matkustaa Egyptin. Tutkipa kuule itse asia äläkä jokaisessa ketjussa lietso perättömyyksiä. Ihmettelen miten ylläpito ei vähitellen puutu sinun viesteihisi, joissa ei koskaan ole asiaa, pelkkää vihamielistä lietsontaa.


    • Kangas

      Ei taida tehdä. Olen kysynyt Finnmatkoilta, Aurinkomatkoilta, Tjäreborgislta jotka ovat ilmoittaneet että ensitalvena saattavat aloittaa. Lomamatkat ilmoittivat että eivät tee ensivuonnakaan.
      Harmi-
      Itse olen lentänyt Istanbulin kautta. Hinta lähes sama mutta aikaa tietty menee enemmän.

      Viroliset matkatoimistot jo tekevät samoin ruotsalaiset-

      Kuukauden kuluttua jälleen matkalla Hurghadaan ja sukeltelemaan/ snorklaamaan

      • 28x...

        Katso Sinä nyt peiliin äijä Egyptin kutsu! Toivon Sinulle todellakin muuta elämänsisältöä kuin houkutella viattomia ihmisiä mokomalle uskonsota- alueelle
        missä ihmisiä aivan oikeasti kuolee turhan takia.
        Mikä on motiivisi? Uskon että se on raha. En sentään sitä Sinusta usko että houkuttelisit ihmisiä sinne varta vasten kuolemaan?

        Nyt kestää taas vähän aikaa ennenkuin mammoja täältä saat sinne houkuteltua. Nämä mammat osaavat sentään suomea lukea.
        Menkäähän kuukauden päästä jälleen Hurghadaan sukeltelemaan.
        Uskon että siellä sukellellaan nyt kohta pommien pauketta. Mursin kannattajat on jo julistettu terroristeiksi. Nyt se sota vasta alkaa!!! Seuraamme mielenkiinnolla.
        Ole kiltti äläkä enää houkuttele ihmisiä sinne kuolemaan. Kairossa kuolee kohta satoja.


    • Arvon nimimerkki voivoivoi haluaa taas vedellä esille näitä mielestäni vanhoja viestejä. Nykypäivä on jo niin hektinen että parin päivän vanha uutinen jota totuutena huudetaan voi olla huomenna toisinpäin.
      Tilanne Egyptissä on taas pahempi kuin vuoden vaihteessa.
      Voinhan minä ryhtyä jälleen äänitorveksi jos voivottelija niin haluaa.
      Hänhän on vetänyt palstan kärkeen jo aikoja hautaamiani juttuja. Eli hän haluaa minut jälleen tänne ja ääneen.
      Uskon että moni Egypti- fani olisi halunnut minun vaikenevan.

      Edellisessä viestiketjussa missä puhuttiin silpomisista tämä pahantahtoinen voivottelija väitti minun olevan Mursin kannattaja sekä niin huutaneeni.
      Toivon että viestini 3.1.14 klo 23:36 selvensi ettei näin ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe