Ystäväpariskunnan kanssa

Hyvät ystävät

Odotimme kesämökillä ystäviämme Päiviä ja Jarkkoa tuleviksi. Tiesimme, että tulisi miellyttävää seurustelua, muttei mitään yllättävää.

Olimme tunteneet heidät yhtä kauan kuin toisemme. Pidimme heistä kovin ja he meistä. Ajatusmaailmammekin oli samankaltainen, mutta se ei estänyt paneutumasta syvällisiin keskusteluihin, joissa saimme aina jotakin toisiltamme.

Ei ollut kauan, kuin olimme viimeksi tavanneet. Meillä oli tapana käydä toistemme luona melkein joka päivä pikaisesti. Tällöin olin yhtynyt Päivin ja vaimoni Rita Jarkon kanssa. Olimme harrastaneet yhdyntää niin kauan, että emme todellakaan miettineet sitä enää, vaan pidimme sitä aivan yhtä luonnollisena kuin puolison kanssa yhtymistä. Mutta emme etsineet siitä vaihteluakaan, se vain oli niin itsestään selvää.

Itse asiassa olimme tutustuneet yhtä aikaa. Olimme samassa oppilaitoksessa. Rita ja Päivi olivat tulleet kavereiksi, samoin Jarkko ja minä. Tytöt olivat meille hyvänpäiväntuttuja, mutta ei sen kummenpaa. Olimme toki panneet merkille, että he olivat kivoja tyttöjä. Olimme siitä joskus puhuneetkin.

Olimme kaikki noin kahdenkymmenen. Eräänä päivänä tytöt tulivat meidän luoksemme ja kysyivät, haluaisimmeko tulla visiitille heidän yhteiseen kämppäänsä. Tietysti halusimme, ilahduimme suuresti kutsusta. Jostakin syystä pidin aivan luonnollisena kysyä, antavatko he myös vittua, kun tulemme.
Tytöt sanoivat, että ilman muuta, eihän he muuten olisi uskaltaneet kysyäkään, koska pojat olisivat voineet pettyä. Eivätkä he halua tuottaa pettymystä.

Kysyin vielä, tarkoittivatko he, että molemmat tytöt antaisivat molemmille pojille. Tytöt vastasivat, että niinhän he olivat ajatelleet, molemmat molemmille, se tuntui sekä tasapuolisemmalta että vastasi tyttöjenkin toiveita. Sovittiin, että tapaisimme jo seuraavana perjantai-iltana.

Kun tulimme kukkapuskan kanssa, jo portaissa tuoksui kotoisasti kahvi. Soitimme ovikelloa ja astuimme sisään. Molemmat tytöt olivat sonnustautuneet pelkkään nättiin puseroon ja jättäneet alapään paljaaksi. He olivat kauniisti kokonaan sheivattuja. Näky oli sekä kiihottava että uskomattoman nätti, niin nätti, ettemme voineet olla sitä sanomatta ja tytöt ottivat kohteliaisuudet ilolla vastaan.

Rita sanoi, että turha tässä on teeskennellä, kahvi voi kyllä odottaa, nyt pitäisi vain päättää kenen kanssa ollaan yhdynnässä ensin, kahvin jälkeen sitten toisin. Jarkko sanoi, että ei kai sitä kannata miettiä, hän voisi olla ensin vaikka Ritan kanssa, jos muille sopii. Ja sopihan se.

Olin siis Päivin kanssa. Emme suinkaan hakeutuneet omiin loukkoihimme, vaan olimme samassa huoneessa. Päivin sukupuolielimet olivat hengästyttävän ihanat. Jo seisoaltaan pienet häpyhuulet ja klitoris jäivät näkyviin, mutta tulivat vielä selvemmin esille, kun Päivi asettui vuoteelle jalat levällään ja ylös koukussa. En pystynyt vastustamaan vaan rupesin heti suutelemaan, imemään ja kielelläni hellimään hänen vittuansa.

Päivi tuntui nauttivan täydestä sydämestään. Hän kiemurteli, voihki hiljaa ja vikisi menettäen täysin ajan ja paikan. Jatkoin klitoriksen suutelua, jolloin hän sanoi heikolla äänellä, että työntäisin kyrpäni hänen vittuunsa. Hän käytti juuri näitä sanoja.
Tunsin, miten hänen emättimensä oli suloisen tiukka. Yritin vielä pitkittää nautintoa, mutta Päivi sanoi: "Laske jo sisään, en jaksa enää enempää." Saimme raivoisan orgasmin, mutta niin saivat myös toisella sängyllä. Olin aina syrjäsilmällä katsellut myös heitä ja todennut, että he nauttivat.

Kun vähän toivuimme, oli kahvin vuoro. Kukaan ei pukeutunut kahvin ajaksi, vaan päinvastoin kahvitellessa tytöt avasivat useamman kerran ihanat vittunsa katseltavaksi aivan syvälle asti. Juttelimme noita näitä, mutta me pojat myös lausuimme tytöille todenmukaisia kohteliaisuuksia heidän viehättävyydestään ja sukupuolielimiensä suunnattomasta kauneudesta. Tytöt olivat suorastaan otettuja.

Kahvin jälkeen olin sitten Ritan ja Jarkko Päivin kanssa. Rita oli vaalea, hyvinmuodostunut, naisellinen, keskikokoiset rinnat, herttainen, suloinen. Hänen elimensä olivat aivan kosteat, oikeastaan läpimärät. Emme yrittäneetkään pitkittää huippua, vaan meidän oli lauettava aika pian, voimakkaasti. Hyvä kun saimme edes hengitettyä, niin voimakas oli orgasmi. Ei Jarkolla ja Päivilläkään kovin kauan pitempään kestänyt. Päätellen äänistä ja ilmeistä he olivat hyvin iloisia kokemuksesta.

Kahvittelimme vielä uudestaan ja tytöt näyttelivät ihania elimiään, eri asennoissa, kiinni ja auki, edestä ja takaa. Kaikki totesivat, että ilta oli kulunut paremmin kuin oli odotettukaan. Oli tosin jo etukäteen sovittu yhdynnästäkin molempien kanssa, mutta ainahan oli epävarmaa, miten sopisimme yhteen.

4

5228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvät ystävät II

      Tapailimme muutaman kerran nelistään ja yhdyimme molempien kanssa, mutta sitten huomasimme, että Ritasta ja minusta sekä Päivistä ja Jarkosta oli muodostumassa pari. Tapasimme siis myös kahdestaan ja sovimmekin, että ollessamme kahdestaan yhdymme tietysti omamme kanssa, mutta tavatessamme nelistään yhtyisimme vain toisen kanssa. Olisi tuntunut vähän teennäiseltä, jos enää olisimme nelistään ollessa yhtyneet omaamme.

      Emme tunteneet minkäänlaista mustasukkaisuutta. Parinmuodostus muuttui niin selväksi, ettemme edes ajatelleet, että yrittäisimme saada omaksemme toisen puolison. Toisaalta yhdyntä toisen puolison kanssa tuntui yhtä luonnolliseslta kuin oman kanssa. Keskustelimme asiasta toisen parin kanssa ja he olivat aivan samaa mieltä. Ystävyytemme perustui yhteisymmärrykselle, ei seksille, mutta oli luonnollisesti laajentunut seksinkin alueelle ilman minkäänlaista kynnystä.

      Tosin mietimme, kuinka todennäköistä on, että pari on sopuisa, kiinteä ja rakkaudellinen. Entä kuinka todennäköistä on, että kaksi tällaista paria tulee hyvin keskenään toimeen. Ei se ole todennäköistä. Se on ainutlaatuista, mutta kuitenkin nyt totta.

      Olimme siis tavanneet toista paria jo yli kolme vuotta. Kesämökillä odottelimme heitä. Koska olimme varanneet kolme viikkoa yhdessäoloa, se tarkoitti että yhdyimme vain toisen puolisoon koko kolme viikkoa. Olimme myös, niin oman kuin vieraankin kanssa, olleet yhdynnässä ns. maksimiperiaatteella: jos edes toinen tunsi tarvetta, toinenkin olisi valmis. Tiesimme siis, että milloin vain voi sanoa toisen puolisolle, että tekisi mieli yhdyntää. Ei tarvitse kärsiä seksin puutteesta.

      Olin tietysti poistanut huolellisesti Rita-vaimon vittukarvat. Olin käyttänyt siihen voidetta, koska Ritan iho ei kestänyt höylää. Höylällä tuli näppylöitä, oli sitäkin aikoinaan kokeiltu, mutta voiteella tuli ihastuttavan sileä tulos.

      Odotellessa Rita oli koko ajan kiihottunut. Elimet olivat aivan kosteana ja turvoksissa. Minulla taas oli melkein jatkuva seisokki. Mietimme Ritan kanssa, mahdammeko kestää Jarkon ja Päivin tuloon asti. Jos joutuisimme laukeamaan ennen sitä, nautinto toisen puolison kanssa voisi jäädä vähäisemmäksi.

      Onneksi he jo tulivat. Rita oli jo pukeutunut asianmukaisesti pelkkään nättiin puseroon. Hän oli tuonut jakkaran ulos ja nosti sille toisen jalkansa sekä levitti häpyhuulet käsillään aivan auki Jarkon katseltavaksi. Päivi nosti hameensa. Hänellä ei ollut tietenkään alushousuja, jalkansa jakkaralle ja levitti minuun päin suloiset häpyhuulensa. Ihanaa. Sitten hän riisui hameensa kokonaan.

    • Hyvät ystävät III

      Rita kysyi, kahvittelemmeko ensin, vai menemmekö vaaleanpunaisten lakanoiden päälle ihanehtimaan. Hän tiesi kyllä vastauksen oikein hyvin jo etukäteen. Menimme siis niin nopesti, kuin kerkisimme, yhtymään.

      Päivinkin sukupuolielimet olivat aivän märät ja veri oli pakkautunut klitorikseen ja häpyhuuliin, niin että hänenkin oli korkea aika päästä leikkimään. Nuolin hänen suloistakin suloisempaa vittuansa, suorastaan join hänen nesteitänsä, niin kiihottunut hän oli. Pian minun oli työnnettävä kyrpäni hänen kiinteään vittuunsa. Kerkisin vain muutaman kerran katsella, kuinka Rita ja Jarkko nautiskelivat kiiman huipulla, kun minä ja Päivikin laukesimme. Se oli todellinen räjähdys. Huohotimme pitkään, ennenkuin tasaannuimme. Niin laukesivat toisetkin.

      Ryhdyimme kahvittelemaan. Tytöt tietysti taas esittelivät kahvin lomassa taivaallisen ihania elimiään levittäen niitä suloisesti. Kävin aina välillä panemassa saunan pesään puita ja pian sauna olikin valmis. Siirryimme kahvilta suoraan saunaan. Tytöt jatkoivat sulovittujensa esittelyä löylyn aikana. He istuivat lauteilla jalat ylhäällä ja minä Jarkon kanssa katselin heidän esitystään edessä seisoen.

      Löylyn jälkeen kävimme järvessä uimassa ja vielä saunakamarissa istuimme jonkin aikaa vilvoittelemassa. Tietysti tytöt taas näyttivät elimensä istuen vastapäätä. Joimme kylmää limua ja menimme saunaan takaisin. Emme nyt lyöneet löylyä, vaan lämmittelimme jonkin aikaa.

      Pukuhuoneen toinen penkki oli myös vuode, mutta vastakkaiselle penkille ei mahtunut kuin istumaan. Jarkko ja Rita tarjosivat meille mahdollisuutta käydä ensin pukuhuoneeseen, mutta me, minä ja Päivi sanoimme, ettei meillä ollut mitään kiirettä. Niinpä vaimoni Rita kävi Jarkon kanssa pukuhuoneeseen. Äänistä päätellen heillä oli todella hauskaa. Myöhemmin nukkumaan mentyämme Rita kertoi hyvin ykstyiskohtaisesti, miten Jarkko oli nuollut hänen persereikäänsä ja saattanut hänet aivan hulluuden tilaan.

      Kun Jarkko ja Rita saapuivat takaisin saunaan, oli meidän vuoromme. Kävimme pukuhuoneen vuoteelle, nuolin Päivin suloisia elimiä ja peräaukkoa. Ajan taju siinä katosi, mutteivät saunassa olijat siitä protestoineet. Kun olimme Päivin kanssa aikamme nautiskelleet, laukesimme, taas yht´aikaa, ja menimme saunan puolelle. Siellä Päivi huuhteli kyrpäni ja minä hänen vittunsa ja otimme kunnon löylyt yhdessä vaimoni ja Päivin miehen kanssa.

      Löylyn jälkeen kävimme vielä uimassa. Vilvoittelimme vielä hetken ja siirryimme mökin puolelle. Tytöt pukivat päällensä bikinin yläosan ja rupesivat laittamaan ruokaa. Emme me miehet periaattesta olleet laittamatta, mutta tytöt syrjäyttivät meidät tietäen, että olimme ruoanlaitossa perin kömpelöitä.

      Juttelimme kaikenlaista, emme kovin uutuuksia, sillä olimmehan tavanneet hiljattainkin. Katselimme mieluusti toistemme vaimoja, jotka alaosattomissa valmistivat ruokaa. Voi sanoa, että tunsimme onnellisuutta, mutta niin tunsivat tytötkin. Kaikilla oli hyvin, hyvin rakas puoliso ja onnellinen liitto. Lisäksi olimme löytäneet samanmielisen tuttavapariskunnan, jonka kanssa voimme jakaa kaikki ajatuksemme ja harrastaa ihanan suloista seksiä.

      • Klasut

        Kiva kertomus. Mahtavaa, jos tapahtuisi joskus oikeasti !


      • Hyvät ystävät
        Klasut kirjoitti:

        Kiva kertomus. Mahtavaa, jos tapahtuisi joskus oikeasti !

        On eräitä muotisanontoja, jotka lentävät suusta suuhun ilman, että niitä tulee edes ajatelleeksi. Tallainen on esimerkiksi ajatus, että yhdyntä tuttavapariskunnan kanssa tuo "vaihtelua".

        Todellisesti ihminen haaveilee tuttavapariskunnasta, jonka kanssa on koko elämän kestävä ystävyys ja luottamus, joka on luontevasti laajentunut myös seksin alueelle. Ihminen etsii pysyvyyttä.

        Samoin on tapana puolustaa itsetyydytystä sanomalla, että ihmisellä on "oikeus tutustua omaan kehoonsa". Ei se tarvitse sellaista puolustusta. Voi sanoa ihan suoraan, että itsetyydytys on kivaa ja se tuo ihanaa nautintoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe