pitääkö adsl modeemi sammuttaa välillä?
Vastaukset 4
Moro!
Ainakin silloin kun lähdet reissuun pidemmäksi aikaa niin suosittelen vetämään johdot irti seinästä. Kesäisin nuo ukkosmyrskyt saattavat tehdä hallaa myös modeemeillekin jos ovat jääneet seinään kiinni ja saavat sähköpiikkiä sen seurauksena.
Enkä pidä ollenkaan huonona ajatuksena silloin tällöin käynnistellä laitetta uudelleen. Jos netti on alkanut hidastelemaan niin pyydämme tällöin käynnistämään modeemin ensin uudelleen, jotta nähdään herääkö modeemi suodattamaan nopeutta paremmin tällaisen toimenpiteen jälkeen :) Jossei auta niin siirrymme tutkimaan syvemmältä missä tahman aiheuttaja piileksii.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartiopaljon maksaa kunnollinen modeemi adsl liittymään?
Uuh, nyt tuli tiukka kysymys.
Modeemeja kun on niin moneen makuun ja käyttöön. PerusADSL modeemin hinta liikkuu mutu-tuntumalla 40-70e hinnoissa. Operaattoreilla saattaa olla kylkiäistarjouksia, kannattaa kysellä siltä operaattorilta mistä on hankkimassa laajakaistaa. Meillä on tällä hetkellä ADSL-modeemista (24kk sopimuksen yhteydessä) tarjous 29e.
Selene@SoneraPartio
- Nimierkkimerkki
Kannattaa ostaa ADSL2 modeemi ja mieluiten 3G/4G tuella niin saa tarvittaessa yhteys mokkulasta, jos ADSL pimenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741260- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28597SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht372568- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469