miten sika ja käärme sopisi yhteen?
Vastaukset 5
- eisoviei
NE EI SOVI!
- miksei?
voihan sitä yrittää?
- kärppis
Sopivat todella huonosti yhteen. Käärme ärsyyntyy sian puheliaisuuteen tosi helposti ja sika puolestaan ei luota käärmeeseen yhtään. Huono pari.
- Anonyymi
Sian mielestä käärme on liian luihu, salaperäinen, kylmä, varautunut, analyyttinen, epäsympaattinen, monimutkainen ja kiihkeä, eikä käärme näe sian näkökantoja. Käärmettä ärsyttää sian sinisilmäinen rehellisyys, maanläheisyys, kyky luoda pysyviä ystävyyssuhteita ja välinpitämätön suhtautuminen kunnianhimoiseen eteenpäin pyrkimiseen. Käärme on tosiasioiden hakija, kun taas sika kulkee tunteella.
- Anonyymi00005
Neuvo ulkopuolisille:
- Vaikka et astrologiaan uskoisi, ota vaikka huviksesi selvää onko tyyppi syntynyt käärmeen vuonna, ennenkun annat hänelle puhelinnumerosi tai kerrot missä asut!
- Vältä käärmettä, joka tupakoi ja käyttää alkoholia, ja/tai jonka kämppä on saastainen/sekaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459