Rikaat nykkevät maan

Korsukakara

Albert Arnold ”Al” Gore Jr.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Al_Gore
" Gore sai yhdessä Hallitustenvälisen ilmastonmuutospaneelin IPCC:n kanssa Nobelin rauhanpalkinnon vuonna 2007 "työstään luodakseen ja levittääkseen tietoisuutta ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja tämän muutoksen torjuntaan tarvittavien toimien alkuunsaattamisesta". Gore lupasi käyttää osuutensa miljoonan euron palkinnosta ilmastonmuutoksesta tiedottamiseen. "

"Nobel-palkittu Al Gore kehottaa aientamaan uutta sopimusta kasvihuonekaasupäästöjen hillitsemisestä.
Gore toivoo, että Balin kokouksessa päätetään uuden sopimuksen tulevan voimaan kaksi vuotta aiemmin eli vuonna 2010.
Goren mielestä on turha odotella vuoteen 2012 asti, jolloin tarvitaan jo paljon tiukempi sopimus.
Balille joulukuussa 2007 suoraan rauhan Nobelin palkintoseremoniasta saapunut Al Gore kommentoi Yhdysvaltain olevan vastuussa ilmastoneuvotteluiden pattitilanteesta."

" Al Gore esittää kirjassaan Our choice, a plan to solve the climate crises (2009) ydinvoiman olleen kriisissä viimeiset 30 vuotta. Yhdysvaltoihin ei ole rakennettu yhtään ydinvoimalaa vuodesta 1973. Goren mukaan yhtenä pääsyynä ovat ydinvoiman korkeat kustannukset. "

Markkinatalous? kuuntele kohdasta 4.07
http://areena.yle.fi/radio/2084587
Miten tämä tieto saataisiin jakoon niin, että se auttaisi jättämään vielä jotain Raamatun hokeman kolmannen ja neljännen polven ihmisille.

Markkinatalous tuhoaa; maan, ilmaston ja veden lisävoittojen vuoksi, eikä tavallinen keskiluokka nää eikä ymmärrä mitä on tapahtumassa.

1

202

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitimaa voi pahoin

Köyhillä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa mitenkää.
      (vain jo nyt olevalla/ tapahtuvalla pienellä kulutuksellaan )
      Raha kahmii lisää nopeilla ja halvoilla keinoilla.
      - jätteet jätetään hoitamatta
      - voito marginaali on aina monin kertainen menoihin nähden
      - keskiluokan, poponumeron älyjättiläiset; http://www.fi.iqtester.eu/aeo-ta-koskevat-artikkelit/aeo-arvojen-tasot.html valjastetaan ja palkataan "luokkasotaan" köyhiä vastaan, uskottelemalla tämän kansanosan vievän yhteiskunnan perikatoon..verorahojen hyväksi käytöllä.

http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU

Vaikka Suomessa on nyt jo kaikilla oikeus ilmaiseen peruskouluun, silti vielä puolet kansasta on yksikielistä. Internette ei näin lisää tietoa tai kykyä ymmärtää ja todetta maapallon tuhoa. Suomen kielistä tai Suomeksi tekstitettyä tietoa ei saa se on markkinatalouden hallinassa ja tutkimukset piilotetaan kansalaisilta.

Nobel-palkittu Al Gore
      selvitää 21.10.2007 DVD ssä An inconvenient Touth - Epämiellyttävä totuus, maapallon tilan vuoteen 2005> kansakunta on raketin lailla jatkanut tuota janaa..
      Nyt 2014 vuoden alussa, olisi jo melkoisen mielen kiintoista saada tietoon uusi selvitys 2005 >< 2014.

21.10.2007 DVD ssä An inconvenient Touth - Epämiellyttävä totuus sain tuon lainaksi ja valitettavasti oli kateissa eiliseen antaja pyysi antamaan eteenpäin ja kehoitti katsojien jakamaan eteenpäin..

Tuo Home minulla on käänettynä / tekstitettynä Suomeksi ja vaikka olen peräti 6kk nuorempi tätä herraa ymmärrän todella vastuun joka maapalloa elävillä sukupolvilla on.

Mistä tuota DVD saisi ostaa, tekstitettynä Suomeksi, koska nyt laitan omistajan toiveen mukaan DVD eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      152
      909
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      503
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      500
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      270
      473
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      36
      433
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      421
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      418
    15. 21
      412
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    17. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      33
      408
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    Aihe