75l vanhanmallinen kultakalamalja jonka halkaisia on n65cm. Jos sen sijoittaa nurkkaan ja tekee vielä tiheän läpinäkymättömän seinän kasveista niin voiko sellaiseen laittaa yhden taistouroksen ja 10 hehkurasboraa? Vesitilaa jäisi hiekan jälkeen n 62l
Taisto ja hehkurasboroita 75l maljaan?
Taitorasbora
2
127
Vastaukset
- Taistorasbora
Ai niin ja tietenkin altaaseen tulisi myös suodatin ja ilmastin ja lämmitin
- Jotain tietoa
Kyllä nuo mainitsemasi kalat 62 l mahtuu mutta taisto voi syödä rasborat parempiin suihin, sillä ne ovat niin pieniä. Jostain olen joskus lukenut, että aggressiivinen taistelukalauros voi myös käydä värikkään muunlajin edustajan kimppuun..Malja voi myös asettaa omat haasteensa sille, miten tekniikka siihen kiinnitetään. Suosittelisin sinulle kuitenkin ihan "normi" akvaariota, maljan voisit pitää koristeena :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966