Oudot oireet jatkuvana piinana

Epätietoin3n

Hei!

Olen 24-vuotias, suht normaalit elämäntavat omaava nuori mies. Ongelmani on pitkään jatkuneet oudot oireet ja tuntemukset, joihin kuuluu mm.

- Jatkuva väsymys vaikka kuinka paljon nukkuisi
- Ajatus ei kulje, pää on ikäänkuin "sumussa"
- Puheen takeltelu, tuntuu kuin naaman lihakset olisivat tiukkana ja sanoja on vaikea sanoa ja sanoja unohtuu
- Pieniä muistivaikeuksia
- Keskittymisongelmia
- Pientä pistävää päänsärkyä joka tuntuu AINA samassa kohdassa, joko päälaella oikealla puolella, tai oikeassa ohimossa
- Jatkuva vetämätön olo
- Paineen tunnetta päässä, yleensä nenänvarressa tai päälaella
Ensimmäiset oireet alkoivat 3,5v sitten kuin tyhjältä taivaalta ja tuolloin tuli jonkinlaisia "humahduksia" ja olo oli jatkuvasti väsynyt. Tämän seurauksena alkoi jatkuva itsensä tarkkailu joka tuntui jossain määrin ruokkivan oireita, ja tekee niin edelleen. Jossainvaiheessa tilanne yltyi niin pahaksi etten pystynyt olemaan enään paikoissa jossa oli paljon ihmisiä. AMK-opinnot jäivät kesken ja kauppareissukin oli täyttä hel**ttiä kun sai jännittää että koska taju lähtee.

Olen käynnyt vaivoistani lääkärin puheilla ja "diagnoosina" olen saanut tension neckin, keskivaikean masennuksen ja sosiaalisten tilanteiden kammon.. Uskomatonta :D

Tension neckiin olen saannut 3x10kerran lähetteen hierojalle ja 5kerran lähetteen OMT-fysioterapeutille joka löysi joka käynnin aikana lukkoja jotka eivät pysy auki. Nämä olivat pääsääntöisesti lapojen paikkeilla.

Nykyään pystyn olemaan ihmisten ilmoilla ja hoitamaan arkiaskareetkin suht normaalisti, aina sillointällöin tulee pientä epävarmuutta esim. kaupankassalla ja tulee päästä kiireesti tilanteesta pois. Tilanne on kuitenkin parempi kuin esim. 2v sitten, mutta kuitenkin nämä oireet vaivaavat päivittäin, ei välttämättä kaikki kerralla.

Itsellä alkaa usko pikkuhiljaa hiipumaan paremmasta päivästä ja jatkuva epätietoisuus vaivaa kaikenaikaa. Mitähän tämä on? Onko syytä olla "oikeasti" huolestunut?

6

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy vastaukset

      kun teet tuon linkin testit, joiden tekemiseen et tarvitse lääkäriä. Ja turhaan syöt masennuslääkkeitä, vika ei löydy korviesi välistä vaan aivan muualta! Ja hoito-ohjeet L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereihin löydät linkistä:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/

      • Epätietoin3n

        Sivuiltasi ei juurikaan löytynyt tietoa tai sitten en osannut sitä etsiä sivuston hankalan rakenteen takia, mutta pari kysymystä.

        - Kuka olet?
        - Mihin kokoamasi tiedot perustuvat?
        - Onko "hoidollasi" tutkittua tai todistettua näyttöä?


    • Olen melko varma

      Paniikkihäiriöltä tosi paljon kuulostaa... Mulla ollut samoja oireita myös, väsymyksestä tulee noita humahduksia näköjään mulle. Ja "aivosumua" myös. Se ainakin lisääntyy ja pahenee ahdistuksen myötä. Ite taidan käydä myös lääkärissä mielenrauhan takia, sais vaikka sitten niitä lukkoka auki, samaa vaivaa mulla silläkin saralla. Plus tietty väsymys. Mutta jos et oo vielä käyny, niin tsekkaa kilpirauhasarvot (verikoe). Tsemppiä, kyllä se siitä ja jos sut terveeks on tutkittu niin kevennä vähän jo mieltä. Ahdistuneena ja ylitarkkaavaisena sitä keksii vaikka mitä diagnooseja ja oireet todellakin tuntuu todellisilta.

    • Olen melko varma

      Ja musta tuntuu vähintäänkin kyseenalaselta että joku kertoo faktana näillä tiedoilla että maitohappobakteereilla ongelmat ratkee.

      • Epätietoin3n

        Kiva kuulla että myös muita hengenheimolaisia täällä :) Tosiaankin laajat verikokeet, sydänfilmit ym otettu ja kaikki ovat niinkuin pitääkin. Nyt olenkin koittanut olla tälläviikolla miettimättä ja tarkkailematta itseä, ja jollen vai kuvittele, niin olo on hieman huojentunut :)


    • Tutkijan sivut, joi-

      den "tekijän tiedot" sivulla on tekstit:

      >>>PappaSmurffi: Olen_hengissä
      1.Lactobacillus_asidophilus,
      2.Lactobacillus_bulgaricus_ja
      3.Bifidobakterium_xxxx hyötybakteereiden_ja tyydyttyneen-maitorasvan_ansiosta!

      Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!

      *Tekijän tiedot ja palaute.
      Pappa-Smurffi
      Oiva Rutanen
      44800 Pihtipudas
      Suomi

      Tietosuojalausuma:
      Sivujeni muuttamatonta/muokkaamatonta tekstiä voit levittää siten, että tekstien lähde(netti(URL))-osoite on mainittava.
      Kaikki tekijänoikeudet pidätän itselläni.
      .......................................................................
      Nuokin tiedot löytyy helposti selaamalla Navigaatio-hakemistoa. Kuten tuokin tieto että kyse ei ole maitohappobakteereista, vaan juuri noista kolmesta bakteerista:

      >>>......Eli testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
      Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      1. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria:
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium xxxxx.

      2. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi:
      *** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
      *** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
      *** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.

      3. Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe