Eli mulla on saunal. mobiililaajakaista ykkönen multislim kortilla asus rt-n10U kautta nettiin läppäristä.Ja kun minulle tulee puhelu kännyyn niin katkee parin hälytyksen jälkeen.Itse voin kyllä soittaa.Kun asus on pois päältä toimii ok.Onko joku asetus pielessä vai mikä mättää.
langaton estää puhelut
9
137
Vastaukset
Jos multisimeissä on sama liittymä niin ne voi häiritä toisiansa.
- asussi
Niin selventääkseni toinen sim on mokkulalla asuksessa.Näin minäkin oletan.Pitää kokeilla viedä puhelin langattoman kantomatkan ulkopuolelle jos sitten toimii,niin varmaankin hämäävät toisiaan.Ei katko jos mokkula on koneen usbissa kiinni.
- kännyssä vika
Ja mikä on se känny?
Tarkenna, sulla siis asuksessa on mokkula kiinni? eikö niin!- asussi
No se on vanha Nokia 6280 jos sillä on jotain merkitystä.
- assusi
Eli laitetaan selkokielellä.Minulla on läppäristä langaton yhteys asus rt-n10 langattoman reitittimen(mihin on liitetty usbiin huawei e367 mokkula missä sisällä on multislimin rinnakkais simkortti)kautta nettiin.
Kun tämä nettiyhteys on toiminnassa niin puhelimeeni nokia 6280(missä on ykkös simkortti)tulee puhelu niin se katkeaa parin pirauksen jälkeen.
Itse voin soittaa kyllä.
Aiemmin kun tikku oli kiinni läppärin usb liittimessä ,niin ongelmia ei ollut.Siksi luulin,että voisi olla jotain asetusta pielessä asuksessa.
Olisi tietenkin heti pitänyt selostaa tarkemmin,onhan vaikeaa vastata jos kysytään -apua miksei tää toimi tyyliin-
Tähän ei tarvii vastata,kunhan tarkensin.- Suositten että
Asiasta voisi keskustella saunalahden kanssa, jos korteja väsätessä tullut koodausmoka.
Asetukset tuskin on pielessä sillä en ole kuullut sellaisista asetuksista jotka voivat vaikuttaa tuohon.
- asussi
Tänne on toisinaan vaikea päästä,kun operaattori arpoo ip:ni häirikkölistalle.
Niin minäkin oletin .Mennään nyt sitten tällä systeemillä ja suljetaan asus aina kun netissä ei olla.
Kiitti vastauksista. - Voihan virus
asussi kirjoitti:
Tänne on toisinaan vaikea päästä,kun operaattori arpoo ip:ni häirikkölistalle.
Niin minäkin oletin .Mennään nyt sitten tällä systeemillä ja suljetaan asus aina kun netissä ei olla.
Kiitti vastauksista.Ahaa.. siis konellasi on virus..
Tarkista koneet!
tolla..
https://security.symantec.com/nbrt/npe.aspx
se on ilmainen...kertatarkastus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861