Missä kaikkialla Hollolassa on ollut elintarvikeliikkeitä ennen?
Hollolan entiset kaupat 1950-luvulta ja 1960-luvulta
8
1300
Vastaukset
- 1503
Veikkaan, että melkein joka kylässä.
- esi
Herralassa oli ainakin kaksi kauppaa Lahden Osuuskauppa ja Palon k-market.
- Njami
Herrala : LOK & K-market Palo.
Miä muissa kylissä? Mikä kauppa Vesalassa on ollut ja nyt paitakauppana Kirkkotien liittymän lähellä? - Jusa1
Njami kirjoitti:
Herrala : LOK & K-market Palo.
Miä muissa kylissä? Mikä kauppa Vesalassa on ollut ja nyt paitakauppana Kirkkotien liittymän lähellä?Tennilässä SOK-lainen Kauppakunta ja LOK:n kauppa lähes rinnatusten.
- oopus
Lukekaa uusin Hollolan historiakirja, siellä on kylien kauppoja hyvin lueteltuna.
- Match Box
Onko tuota Hollolan uutta historiankirjaa jo kirjastossa?
- mööläinen_
Luhtikylässä kanssa pari kauppaa ja pankki
- Lillibeth
Kukkilassa oli Erosen kauppa Lepistönmäellä, Tuhkamäessä Solosen kauppa, Kalliolan kansakoulun lähellä kauppa(en muista nimeä) Lisäksi kylissä kiersi sekä LOK:n että SOK:n myymäläautot.Kauppojen tiheys johtui tietysti siitä, että ihmsillä ei ollut autoja. Kauppa piti olla polkupyörä/ kävelyetäisyydellä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803