Mahtavaa ,että ensi syksynä Tapanilla on konserttikiertue, jossa hän laulaa uuden levynsä klassikkobiisejä, argenttiinalaisia tangoja yms. monihenkisen orkesterin säestyksellä. Varmasti on jummetun upea kokemus luvassa . Ainoastaan se Hivenen kenkuttaa , että kiertue on vasta syksyllä. Olisi ollut kiva jos se olisi ollut jo nyt keväällä. Miksiköhän melkein kaikki viihdekonsertit järjestetään aina syksyllä ? No hyvää jaksaa kyllä odottaa ei siinä mitään.
ps. Hyvää TAPANINpäivää ! :-)
Ensi syksynä konserttikiertue !
7
178
Vastaukset
- vautsiWAU!
Mahtavaa on taas pitkästä aikaa päästä kulemaan oikeen livenä Tapsan tulkitsemia argentiinalaisia tangojakin. Iän myötä Tapsan tulkintoihin on tullut sellaista syvyyttä ja sävykkyyttä , että varmasti on mahtavaa kuultavaa tiedossa !
Parikin tuon kiertueen konserteista on niin hyvin kohtuullisen matkan päässä , että mä luulen että meen niihin molempiin :)
- Annu.
Että pitää olla pimahtanut! Siis kahteen samanlaiseen konserttiin kuuntelemaan tuota kiukuttelevaa inisijää!!! Samat biisit se jodlaa kuitenkin ja samat alapään vitsiyritykset heittää orkesterille tuittuilemisen lomassa.
Annu. kirjoitti:
Että pitää olla pimahtanut! Siis kahteen samanlaiseen konserttiin kuuntelemaan tuota kiukuttelevaa inisijää!!! Samat biisit se jodlaa kuitenkin ja samat alapään vitsiyritykset heittää orkesterille tuittuilemisen lomassa.
No oon mä aikaisempinakin vuosina ollut joskus parilla eri paikkakunnalla Tapsan konsertteja kuntelemassa saman kiertueen aikana.
Tietysti Tapsa varmaan laulaa samat laulut. Ei se joka konserttiin voi ohjelmistoo ruveta muuttelemaan kesken kiertueen.
Ja Tapsa ei todellakaan inise ! Orkesterille tuittuilemista en usko tapahtuvan. Kyllä esim. joku sinfoniaorkesteri sen verran osaava on ettei sitä tartte ojentaa eikä opastaa ( en oo varma onko sinfoniaorkesteri säestämässä, mutta joku isompi orkka kumminkin ).
Ja mitä välijuontoihin tulee ,niin harvoin Tapsa juttelee samoja juttuja kahta kertaa. Tapsa osaa improvisoida hyvin.- kulkuri
Annu. kirjoitti:
Että pitää olla pimahtanut! Siis kahteen samanlaiseen konserttiin kuuntelemaan tuota kiukuttelevaa inisijää!!! Samat biisit se jodlaa kuitenkin ja samat alapään vitsiyritykset heittää orkesterille tuittuilemisen lomassa.
Mistäs tämä Annu tietää nämä Tapanin välispiikit niin hyvin,että pystyy ne ulkomuistista heittelemään.On lapsellista höpinää laittaa jonkun nimiin asioita,jos ei ole ollut niit ä kuulemassa.Olen kaikki Tapanin konsertit käynyt paikan päällä kuuntelemassa,enkä ole koskaan kuullut hänen mitään alapäänjuttuja heittelevän.Sellaisissa konserteissa olen kyllä ollut.joissa Tapani ei ole ollut parhaimillaan.Muistan erään hänen konserteistaan ,kun hän oli täysin ns.pihalla ja höpisi aivan omiaan.Tämä oli ennen sitä,kun hänellä todettiin tämä psyykkinen sairaus.Vaikka kuinka inhoaisi jotakin,on se sitten esiintyvä taiteilija taikuka tahansa mattimeikäläinen,niin kyllä joku raja on silläkin,mitä suustaan päästelee.Sen kai voisi Annukin pikkuhiljaa opetella.
- Annu.
kulkuri kirjoitti:
Mistäs tämä Annu tietää nämä Tapanin välispiikit niin hyvin,että pystyy ne ulkomuistista heittelemään.On lapsellista höpinää laittaa jonkun nimiin asioita,jos ei ole ollut niit ä kuulemassa.Olen kaikki Tapanin konsertit käynyt paikan päällä kuuntelemassa,enkä ole koskaan kuullut hänen mitään alapäänjuttuja heittelevän.Sellaisissa konserteissa olen kyllä ollut.joissa Tapani ei ole ollut parhaimillaan.Muistan erään hänen konserteistaan ,kun hän oli täysin ns.pihalla ja höpisi aivan omiaan.Tämä oli ennen sitä,kun hänellä todettiin tämä psyykkinen sairaus.Vaikka kuinka inhoaisi jotakin,on se sitten esiintyvä taiteilija taikuka tahansa mattimeikäläinen,niin kyllä joku raja on silläkin,mitä suustaan päästelee.Sen kai voisi Annukin pikkuhiljaa opetella.
Annu ja Annu, voisit osoittaa viestisi suoraan minulle eikä tarvis Annuilla.
Annu ei ole kuuna päivänä ollut eikä tule olemaan tuon rääkyjän keikalla mutta kun tätä palstaa on seurannut niin Justiinaxit sun muut höyrähtäneet hihhulistit on pitäneet huolta siitä että Annu, kuten muutkin antiTapsut, ovat valitettavan tietoisia mitä se siellä lavalla kuittailee.
Annu ei päästele sen kummempia kuin muutkaan, varsinkin Tapsukkafanit etupäässä. - Naulan kantaan!
Annu. kirjoitti:
Annu ja Annu, voisit osoittaa viestisi suoraan minulle eikä tarvis Annuilla.
Annu ei ole kuuna päivänä ollut eikä tule olemaan tuon rääkyjän keikalla mutta kun tätä palstaa on seurannut niin Justiinaxit sun muut höyrähtäneet hihhulistit on pitäneet huolta siitä että Annu, kuten muutkin antiTapsut, ovat valitettavan tietoisia mitä se siellä lavalla kuittailee.
Annu ei päästele sen kummempia kuin muutkaan, varsinkin Tapsukkafanit etupäässä.Juuri näin Annu. (ja joutuuhan sitä pakosti joskus tuota antitaiteilijaa kuulemaan kun on radio tai tv päällä: kanava vaihtuu/sulkeutuu HYVIN NOPEASTI.-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453