Ensi syksynä konserttikiertue !

Odottavan aika pitkä

Mahtavaa ,että ensi syksynä Tapanilla on konserttikiertue, jossa hän laulaa uuden levynsä klassikkobiisejä, argenttiinalaisia tangoja yms. monihenkisen orkesterin säestyksellä. Varmasti on jummetun upea kokemus luvassa . Ainoastaan se Hivenen kenkuttaa , että kiertue on vasta syksyllä. Olisi ollut kiva jos se olisi ollut jo nyt keväällä. Miksiköhän melkein kaikki viihdekonsertit järjestetään aina syksyllä ? No hyvää jaksaa kyllä odottaa ei siinä mitään.

ps. Hyvää TAPANINpäivää ! :-)

7

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vautsiWAU!

      Mahtavaa on taas pitkästä aikaa päästä kulemaan oikeen livenä Tapsan tulkitsemia argentiinalaisia tangojakin. Iän myötä Tapsan tulkintoihin on tullut sellaista syvyyttä ja sävykkyyttä , että varmasti on mahtavaa kuultavaa tiedossa !

    • Parikin tuon kiertueen konserteista on niin hyvin kohtuullisen matkan päässä , että mä luulen että meen niihin molempiin :)

      • Annu.

        Että pitää olla pimahtanut! Siis kahteen samanlaiseen konserttiin kuuntelemaan tuota kiukuttelevaa inisijää!!! Samat biisit se jodlaa kuitenkin ja samat alapään vitsiyritykset heittää orkesterille tuittuilemisen lomassa.


      • Annu. kirjoitti:

        Että pitää olla pimahtanut! Siis kahteen samanlaiseen konserttiin kuuntelemaan tuota kiukuttelevaa inisijää!!! Samat biisit se jodlaa kuitenkin ja samat alapään vitsiyritykset heittää orkesterille tuittuilemisen lomassa.

        No oon mä aikaisempinakin vuosina ollut joskus parilla eri paikkakunnalla Tapsan konsertteja kuntelemassa saman kiertueen aikana.

        Tietysti Tapsa varmaan laulaa samat laulut. Ei se joka konserttiin voi ohjelmistoo ruveta muuttelemaan kesken kiertueen.

        Ja Tapsa ei todellakaan inise ! Orkesterille tuittuilemista en usko tapahtuvan. Kyllä esim. joku sinfoniaorkesteri sen verran osaava on ettei sitä tartte ojentaa eikä opastaa ( en oo varma onko sinfoniaorkesteri säestämässä, mutta joku isompi orkka kumminkin ).
        Ja mitä välijuontoihin tulee ,niin harvoin Tapsa juttelee samoja juttuja kahta kertaa. Tapsa osaa improvisoida hyvin.


      • kulkuri
        Annu. kirjoitti:

        Että pitää olla pimahtanut! Siis kahteen samanlaiseen konserttiin kuuntelemaan tuota kiukuttelevaa inisijää!!! Samat biisit se jodlaa kuitenkin ja samat alapään vitsiyritykset heittää orkesterille tuittuilemisen lomassa.

        Mistäs tämä Annu tietää nämä Tapanin välispiikit niin hyvin,että pystyy ne ulkomuistista heittelemään.On lapsellista höpinää laittaa jonkun nimiin asioita,jos ei ole ollut niit ä kuulemassa.Olen kaikki Tapanin konsertit käynyt paikan päällä kuuntelemassa,enkä ole koskaan kuullut hänen mitään alapäänjuttuja heittelevän.Sellaisissa konserteissa olen kyllä ollut.joissa Tapani ei ole ollut parhaimillaan.Muistan erään hänen konserteistaan ,kun hän oli täysin ns.pihalla ja höpisi aivan omiaan.Tämä oli ennen sitä,kun hänellä todettiin tämä psyykkinen sairaus.Vaikka kuinka inhoaisi jotakin,on se sitten esiintyvä taiteilija taikuka tahansa mattimeikäläinen,niin kyllä joku raja on silläkin,mitä suustaan päästelee.Sen kai voisi Annukin pikkuhiljaa opetella.


      • Annu.
        kulkuri kirjoitti:

        Mistäs tämä Annu tietää nämä Tapanin välispiikit niin hyvin,että pystyy ne ulkomuistista heittelemään.On lapsellista höpinää laittaa jonkun nimiin asioita,jos ei ole ollut niit ä kuulemassa.Olen kaikki Tapanin konsertit käynyt paikan päällä kuuntelemassa,enkä ole koskaan kuullut hänen mitään alapäänjuttuja heittelevän.Sellaisissa konserteissa olen kyllä ollut.joissa Tapani ei ole ollut parhaimillaan.Muistan erään hänen konserteistaan ,kun hän oli täysin ns.pihalla ja höpisi aivan omiaan.Tämä oli ennen sitä,kun hänellä todettiin tämä psyykkinen sairaus.Vaikka kuinka inhoaisi jotakin,on se sitten esiintyvä taiteilija taikuka tahansa mattimeikäläinen,niin kyllä joku raja on silläkin,mitä suustaan päästelee.Sen kai voisi Annukin pikkuhiljaa opetella.

        Annu ja Annu, voisit osoittaa viestisi suoraan minulle eikä tarvis Annuilla.
        Annu ei ole kuuna päivänä ollut eikä tule olemaan tuon rääkyjän keikalla mutta kun tätä palstaa on seurannut niin Justiinaxit sun muut höyrähtäneet hihhulistit on pitäneet huolta siitä että Annu, kuten muutkin antiTapsut, ovat valitettavan tietoisia mitä se siellä lavalla kuittailee.
        Annu ei päästele sen kummempia kuin muutkaan, varsinkin Tapsukkafanit etupäässä.


      • Naulan kantaan!
        Annu. kirjoitti:

        Annu ja Annu, voisit osoittaa viestisi suoraan minulle eikä tarvis Annuilla.
        Annu ei ole kuuna päivänä ollut eikä tule olemaan tuon rääkyjän keikalla mutta kun tätä palstaa on seurannut niin Justiinaxit sun muut höyrähtäneet hihhulistit on pitäneet huolta siitä että Annu, kuten muutkin antiTapsut, ovat valitettavan tietoisia mitä se siellä lavalla kuittailee.
        Annu ei päästele sen kummempia kuin muutkaan, varsinkin Tapsukkafanit etupäässä.

        Juuri näin Annu. (ja joutuuhan sitä pakosti joskus tuota antitaiteilijaa kuulemaan kun on radio tai tv päällä: kanava vaihtuu/sulkeutuu HYVIN NOPEASTI.-


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe