Kysymys palstan vakieläjälle

mieti sitä

Mitä aiot tehdä viikon päästä ?
Onko se elämäsi loppu ?

20

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrrMorden

Menen aamulla töihin.

• mieti sitä se alkup.

" Menen aamulla töihin. "

Samoin minä. Onhan se surku, että tämä palsta loppuu, mutta aikansa kutakin..
        Onhan tämä palsta ollut aikamoinen sekametelisoppa.Mutta toisaalta missä kirkko saisi enemmän ääntään kuuluviin kuin täällä? Mutta jos media ei kiinosta niin ei sitten.

• Have deadly claws

Pitää etsiä uusi majapaikka.

• Vahtikoira

Ite seuraan naispappeja minne ne kirjottaa. ja sitten mä kerron miten asia on Raamatussa. Vahditaan niitä tarkasti.

• suurempi kuin <3
        Vahtikoira kirjoitti:

Ite seuraan naispappeja minne ne kirjottaa. ja sitten mä kerron miten asia on Raamatussa. Vahditaan niitä tarkasti.

Vai alat sinä nettistalkkeriksi...

• Vahtikoira kirjoitti:

"Ite seuraan naispappeja minne ne kirjottaa. ja sitten mä kerron miten asia on Raamatussa. Vahditaan niitä tarkasti."

Juu ei papittaria saa "hylätä." :-)

• viila soi

Teroittelen tässä juuri kultapossu kerhokortin reunoja jotta voin alkaa viiltelemään itseäni.

• Jumala kutsuu

Seuraan mielenkiinnolla tulevaa suurta herätystä.

• Jaa - viikon päästä - ensi vuonna ..hmmmm Ehkä lähden kävelyllä katsomaan lämpimän talven luontoa. Virittelen myös kaikenlaista puuhaa. Odottelen pakkasia ja mulla on tuhansia dia-kuvia jotka pitää digitoida ja se onkin iso urakka. Eikä oikein viitsi tehdä lämpimällä kun kämppä lämpenee niin diaprojektorin lämmöstä. 50 ostettua kirjaa odottaa lukemistaan. Ajattelin muutenkin näin talven ajaksi vaipua talvilepoon, mutta en ole vielä ehtinyt. Tämä tarkoittaa valokuvausta, liiikuntaa, lukemista, työtä, syömistä ja ruoanlaittoa - ja tietenkin myös hengellistä toimintaa.

Toivottavasti elämäni ei nyt vielä lopu, mutta se on sitten Korkeimmas käres.

• os-iris

tt 11

Nyt onkin hyvä alkaa talviuni sopivasti, kun on jäänyt tukku hankaliua kysymyksiä vastaamatta, m.m. osoitteella " kysymyksiä tt 11:lle!"
        No,kansa tietää ja tulkitsee menettelyn omalla tavallaan!

• käpykaarti

Ei. Olen kerännyt käpyjä jo monta kuukautta ja siirryn sitten päätoimiseksi läheisen helluntai seurakunnan kävijöiden kävyttäjäksi, tähän asti olen tehnyt sitä vain sivutoimena.

Uskonvastustamisen ilosanoman levittäminen ei suihnkaan siis lopu tähän, TYÖTÄ riittää johon valtuudet minulle on antanut kaksikymmentä vuotta sitten itse maahispeikko.

• tahvana

käpykaarto!

Hyvä tavaton! Näyttää siltä, ettet ole vaan keräillyt,m vaan myös syönyt käpyjä! Jätä se, hyvä lähimmäinen, oravien touhuksi! Nauti nyt edes joskus leipää ja viiniä sen jumalasi "Et-Ole" kunniaksi! ( Joillakinhan se on "Minä olen"!)

• gvjhghjhj

Etköhän sä ilmesty just sinne missä mainitaan sana 'homo'? Olet kuin kuolaava koira makkaranpalan perässä, kun tuon sana mainitaan, 'häntä' heiluu ja innostut kun pikkupoika ensisuudelmasta.

• Minä ainakin teen itsemurhan, sillä ilman tätä palstaa elämälläni ei ole tarkoitusta.

• suurempi kuin <3

Jaa, että sieltäpäin tulee tänään. Eikös palstan lopettaminen ollut sinulle vastaus rukouksiin? http://keskustelu.suomi24.fi/node/11874658/#comment-64691719

Höps, höps, siirryt vain tuonne luterilaisuuspalstalle tai yleistä kristinuskosta palstalle.

Pikkuisen haikeaa kai on useammalla kun tämä päättyy.

• tuhat ja yksi
        suurempi kuin <3 kirjoitti:

Jaa, että sieltäpäin tulee tänään. Eikös palstan lopettaminen ollut sinulle vastaus rukouksiin? http://keskustelu.suomi24.fi/node/11874658/#comment-64691719

Höps, höps, siirryt vain tuonne luterilaisuuspalstalle tai yleistä kristinuskosta palstalle.

Pikkuisen haikeaa kai on useammalla kun tämä päättyy.

Aijon jatkaa ,Danielin unet, tulkintani esittämistä.

• pientä touhua

Ajattelin perustaa ihan oman kammarilahkon jossa noudatetaan Raamatun ehdotonta totuutta mutta vain siten että joka toinen sivu on käytössä. Käsittelen tässä juuri mattoveitsellä seurakuntani ensipainosta jonka kannet ajattelin sitten vetäistä hopeanvärisellä spraymaalilla jota jäi yli Toyatani paikkailusta.

Vaimoni on jo syksystä asti tehnyt säilykkeitä koska näimme jo silloin lopunaikojen olevan käsillä, myöskin kunnolliset foliasut hän on kätevillä pikkukätösillään ommellut koko perheelle. Vuodenvaihteen jälkeen teemme viimeiset valmistelut eli ansoitamme talomme ja tontimme jonka jälkeen vetäydymme kellariimme mustiksi maalattujen ikkunoiden suojiin odottoman homojen invaasiota. Naapuri on luvannut pitää meidät ajantasalla tilanteesta hernekeitto purkkipuhelimen avulla.

• Aamunnaurut

:D:D:D oletko hemmo joka kirjoitti sen risteilyjutunkin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe