Paras keikka 2013

VautsiWAU!

Nyt kun vuosi 2013 alkaa kohta olla pulkassa, niin he jotka ovat olleet Tapsan keikoilla niin voisivat miettiä vähän mikä oli paras käymistänne Tapsan keikoista tänä vuonna ?

Minä olin Tapanin keikalla Forssan Holjilla markkinoilla kesällä ja se oli mielettömän upea kokemus. Ei unohdu ikinä ! Myös tanssikeikoilla Uittamolla ja Esakalliolla Tapania kuuntelemassa ja loistavia oli nekin, mutta Forssan Holjien keikka oli siinä mielessä sävädyttävin, että siellä Tapsa lauloi sellaisia lualuja myös mitä ei oikein tanssilavoilla voi laulaa ( kuten Eloise, O Sole mio.... )

3

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikkävijä

      Olin tänä vuonna Tapanin keikoilla keväällä Käenkoskella, loppukesästä Pavilla ja nyt joulukuussa Meilahden kirkossa joulukonsertissa. Tanssilavakeikkoja ja kirkkokonsertia ei voi oikein verrata toisiinsa. Niissä oli niin eri tunnelma. Käenkosken ja Parkanon keikoista ehkä Pavin keikka oli vielä hitusen parempi. Molemmat oli kyllä aivan upeita, mutta ehkä Pavilla oli tunnelma vieläkin hienompi.
      Meilahden joulukonsertti taas oli hurmaavan lumoava. Yks Tapsan parhaita joulukonsertteja joissa olen olut.

    • Oliki upeita keikkoja viime vuonna taas , niistä muutamalla kävin. Mahdotonta sanoa mikä niistä oli paras, kun kaikki oli niin mahtavia. Nyt pitää odottaa pitkälle kesään ennenkuin Tapsaa livenä näen. Se vähän harmittaa, mut eiköhän se aika kumminkin ihan joutusaan mene. Ja syksyllä on oikein hekumanhuippu tiedossa kun silloin strattaa konsertikiertue Tapsalta !

    • Vuonna 2014

      Hankkikaa hihhulit elämä. Ajatelkaa vaikka niitä lähimmäisiänne, vaikkapa vanhainkodeissa älkääkä tuota "maailman nopeinta Kansaa" (=ylinopeusajojen kunkkua). Käykä tervehtimässä heitä älkääkä käyttäkö senttejänne tuon antitaiteilijan törkymusiikin kuuntelemiseen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe