Nyt kun vuosi 2013 alkaa kohta olla pulkassa, niin he jotka ovat olleet Tapsan keikoilla niin voisivat miettiä vähän mikä oli paras käymistänne Tapsan keikoista tänä vuonna ?
Minä olin Tapanin keikalla Forssan Holjilla markkinoilla kesällä ja se oli mielettömän upea kokemus. Ei unohdu ikinä ! Myös tanssikeikoilla Uittamolla ja Esakalliolla Tapania kuuntelemassa ja loistavia oli nekin, mutta Forssan Holjien keikka oli siinä mielessä sävädyttävin, että siellä Tapsa lauloi sellaisia lualuja myös mitä ei oikein tanssilavoilla voi laulaa ( kuten Eloise, O Sole mio.... )
Paras keikka 2013
3
146
Vastaukset
- keikkävijä
Olin tänä vuonna Tapanin keikoilla keväällä Käenkoskella, loppukesästä Pavilla ja nyt joulukuussa Meilahden kirkossa joulukonsertissa. Tanssilavakeikkoja ja kirkkokonsertia ei voi oikein verrata toisiinsa. Niissä oli niin eri tunnelma. Käenkosken ja Parkanon keikoista ehkä Pavin keikka oli vielä hitusen parempi. Molemmat oli kyllä aivan upeita, mutta ehkä Pavilla oli tunnelma vieläkin hienompi.
Meilahden joulukonsertti taas oli hurmaavan lumoava. Yks Tapsan parhaita joulukonsertteja joissa olen olut. Oliki upeita keikkoja viime vuonna taas , niistä muutamalla kävin. Mahdotonta sanoa mikä niistä oli paras, kun kaikki oli niin mahtavia. Nyt pitää odottaa pitkälle kesään ennenkuin Tapsaa livenä näen. Se vähän harmittaa, mut eiköhän se aika kumminkin ihan joutusaan mene. Ja syksyllä on oikein hekumanhuippu tiedossa kun silloin strattaa konsertikiertue Tapsalta !
- Vuonna 2014
Hankkikaa hihhulit elämä. Ajatelkaa vaikka niitä lähimmäisiänne, vaikkapa vanhainkodeissa älkääkä tuota "maailman nopeinta Kansaa" (=ylinopeusajojen kunkkua). Käykä tervehtimässä heitä älkääkä käyttäkö senttejänne tuon antitaiteilijan törkymusiikin kuuntelemiseen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009