Signaalin vahvistus

Haisuli_matkustaa

Joskus ihminen joutuu matkustamaan ja majoittumaan hotelliin.

Ulkomailla WiFi signaalin taso tahtoo olla vähän niin ja näin.

Senpä takia mietin, että voinko vahvistaa signaalia WiFi reitittimellä, joka nyt on varmaan ainakin jonkin verran vahvempi kuin läpykän oma integroitu WiFi.

Koska olen teknisesti ns. tumppu, niin mietiskelen tässä, että pystynkö yhdistämään hotellin verkkoon pelkällä salasanalla, siis reitittiminen, vai pitääkö sitäconfata jotenkin henkilökunnan toimesta. (mikä todennäköisesti johtaa huonoihin tuloksiin.)

Esimerkiksi tällainen perus TP-Linkin router:
http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR741ND#over

Onnistuuko, vai tungenko rahat 50:n pennin jassoon?

4

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpakin vielä
      • Haisuli_matkustaa

Kiitos suosituksesta!

Hankin kyseisen mötikän tänään.

Voitko vielä tarkentaa, että mitä confausta tuo vaatii, jos tilanne ennen sen käyttöön ottoa on se, että pääsen läppärillä verkkoon, eli salasana on tiedossa, mutta signaali on heikohko.

Henkilökuntaan yhteydentotto tällaisissa asioissa on vähän sama kuin kiville puhuisi. Turhauttavaa puolin ja toisin.

Auta tyhmää!

• juu näin
        Haisuli_matkustaa kirjoitti:

Kiitos suosituksesta!

Hankin kyseisen mötikän tänään.

Voitko vielä tarkentaa, että mitä confausta tuo vaatii, jos tilanne ennen sen käyttöön ottoa on se, että pääsen läppärillä verkkoon, eli salasana on tiedossa, mutta signaali on heikohko.

Henkilökuntaan yhteydentotto tällaisissa asioissa on vähän sama kuin kiville puhuisi. Turhauttavaa puolin ja toisin.

Auta tyhmää!

eli tökkäät piuhan kiinni siihen,, kirjoitat selaimeen sen ohjeen osoitteen

sit liity sen ohjelmalla haluamaasi verkkoon..
        tallenna.

sit puiha pois,
        sit vaan wlanilla käyttään sitä laajennettua verkkoa.. singnaalit kakossa :)

• haisuli_matkustaa1
        juu näin kirjoitti:

eli tökkäät piuhan kiinni siihen,, kirjoitat selaimeen sen ohjeen osoitteen

sit liity sen ohjelmalla haluamaasi verkkoon..
        tallenna.

sit puiha pois,
        sit vaan wlanilla käyttään sitä laajennettua verkkoa.. singnaalit kakossa :)

Kiitokset vastauksesta, hyvin toimii :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      220
      4219
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2715
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2411
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      38
      1597
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1320
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1291
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe