Olen aina vastustanut kaikenmaailman ilta-yömyöhällä tulevia tv-pelejä. Viime yönä erehdyin soittamaan eurojahtiin kun tehtävänä oli laskutehtävä, joka ei todellakaan vaatinut mitään korkeaa matematiikkaa. Katselin aikani ja ihmettelin kun aivan selvän ja aikuisen tuntuiset ihmiset soittelivat sinne ja ehdottelivat lukaj. Eikö ihmiset osaa laskea nykyään?
Soitin sinne , ja mitä mitä?? Miesääni vastasi nauhalta ja esitti kysymyksen johon piti mahdollisimman nopeasti vastata. Käsitin että pitäis olla oikeinkin. Soiton hinta jotan 1,92e ppm. Välillä nauha vastasi että oikein, olet aika kärjessä mutta pystyt varmaan nopeampaankin, pari-kolme kertaa mielestäni olin nopea, niin vastaus oli: en ymmärtänyt...:(
Siis mitä huijausta tämä on? Harmitti niin ettei meinannut uni tulla, kun aloin miettiä että meni melkoisesti rahaa soittoihin. Varmaan pari-kolme tuntia sinne soitettiin samasta laskutehtävästä kun olin välillä netissä ja aajattelin että se on jo ratkennut, mutt ei...
Laitoin tv:n kiinni enkä tiedä miten siinä kävi. En IKINÄ enää soita moisiin kisoihin. Ihmettelin vain että miten niin moni pääsi läpi sinne.
Oletteko pelanneet tätä peliä ja oletteko voittaneet koskaan?
Pelaatteko tv-pelejä yms.?
23
249
Vastaukset 23
- dingelidong
Dingelidong, sana on K I T A R _, mikähän on viimeinen, kuudes kirjain kirjain.
En ikuna ole soittanut. - hyväuskoisille ne
No ei koskaan olisi tullut mieleenkään soittaa sellaisiin. Joskus ohimennen nähnyt sellaisiakin olevan ja vaihtanut seuraavalle kanavalle.
- rinkeli ring
Minä en ymmärrä niitä ohjelmia, samaa jankaaan tunnista toiseen.
Asioita, joita varmaan jo alle kouluikäiset tietvävät.
Mahtaa olla kannattavaa liikettoimintaa, jos niihin nyt kukaan soittaa. - terveist Televisioon
rinkeli ring kirjoitti:
Minä en ymmärrä niitä ohjelmia, samaa jankaaan tunnista toiseen.
Asioita, joita varmaan jo alle kouluikäiset tietvävät.
Mahtaa olla kannattavaa liikettoimintaa, jos niihin nyt kukaan soittaa.SOITTAJIA ON PALJON, MUTTA RAHAT OTTAA HUIJAUKSELLA EPÄILLYSTI PELIFIRMA. JUONTAJAT PUHUU KUIN IDIOOTEILLE. KYSYMYKSET JA PELIT OVAT HELPPOJA, MUTTA VALITETTAVASTI NIIHIN PELEIHIN EI TODELLA OIKEITA VASTAUKSIA HYVÄKSYTÄ, VAAN PELIFIRMA KEKSII AINA OMAT VASTAUKSET JOILLA MUKA JOKU VOITTAA TAI EI KUKAAN VOITTANUT. LAIN NIMISSÄ VOITTAMATON OSUUS PITÄISI PANNA SEURAAVALLE KIERROKSELLE, MUTTA NIIN EI KOSKAAN KÄY. Ainut voittaja on Espoossa oleva pelifirma ja TV vuokran peliajasta. Hullua on myös ett eräänä iltana n25 minuutin aikana meni muka 500e , tietysti omille ja saman ajan sisällä oli toinen 500e peli, siihen muka muutama soitti ja sitten se katkaistiin. Sitten seuraavaan peliin laitettiin 500e , mutta melko pian höpötrysten jälkeen nostettiin 700e ja koko yö vedätettiin 5-6 tuntia ja hoettiin ettei ole soittajia, ei tule oikeita vastauksia. Aina juontajat puhuvat kuin kansa olisi idiootteja. Siinä mielessä ktllä kun soittavat. Tuona yönä soitin kolme kertaa Samgsunin nopeimmala puhelimella , mutta olin vain lähellä kärkeä soita uudelleen. SIITÄ HUOLIMATTA JUONTAJ HOKI ETTEI OLE OIKEATA VASTASUTA TULLUT JA KUN MINUN AIVOTEIVÄT OSAA RATKAISTA TUOTA. Onhan ne tyhmiä todella, kun jokaisen pelin aikana sanovat etteivät itse osaa tuota ratkaista.Viime yönä poika juontaja kertoi ettei hän tiedä yhtään maan nimeä jossa on kolme A-kirjainta ja siksi hän valitsi ammatikseen televisiotyön. Näinhän se menee.Ohjelmistä päätellen tämänkaltaisisa työntekijät ovat televisiossa. Koko yö 6-7 tuntia samoja tyhmiä puheita hoettiin ja kummasti se peli päättyi kun yhtäkkiä soittonumero otettiin pois ja ruvettiin odottamaan parastas pelaajaa. Ei ollut loppuminuutteja, jotka pitäisi olla . Siinä odoteltiin ja lopulta mies nimeltä Korkeamäki vastasi. Oliko hän jonkun isä, ukki tai joku muu läheinen. On käynyt niinkin usein, ettei muka parasta pelaaja ole löytynyt. Sekään ei voi pitää paikkaansa, koska jos yksi soittaa, niin hän on silloin paras pelaaja. Jos kaksoi soittaa, niin toinen niistä on paras pelaaja. On käynyt myös niin, että yhtäkkiä ohjelma vaan on loppunut ja juontajan san jäänyt kesken , eikä pottia ole jaettu. KYLLÄ IHMISTEN PITÄISI OLLA SEN VERRAN JÄRKEVIÄ, ETTEIVÄT SOITTELISI NOILLE HUIJARILINJOILLE. mINÄ EN ENÄÄ SOITA, UTTA TOIMIN MUUTEN PELIEN LOPETTAMISEKSI. PITÄISI KAI TV:SSÄ OLLA NÄYTTÄÄ VAIKKA VANHAJA LUONTOFILMEJÄ TUONAKIN AIKANA.
- naapi
Eurojahti on kusetusta. Todennäköisesti vastauksesi olisi ollut väärin. Älkää ikinä soittako, haastakaa mielummin oikeuteen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11851907 - tottenham
Pelaa pitkävetoa.
- pitkäveto
Pitkäveto kannattaa. Yhdellä viikolla voitin kaksikertaa 987e ja 993 ja molemmilla kerroilla olin tehnyt 8e systeemin. Kannattaa. Toissa iltana viimeksi sain, mutta eurolla kiireellä tehdyllä 30e. Vaihtakaa pitkään vetoon jahtipelaajat.
- reppuriika
En ole pelannut, enkä pelaa, mikäli tämä järki pysyy päässäni. Eipä voi vähemmän kiinnostaa: en myöskään tunne mitään vetoa tietokoneella pelattaviin peleihin.
Kerran markka-aikana soitin ja mulle kävi samoin ku sulle. Vaikka kuinka yritti niin en muka ollu tarpeeksi nopea. No oppirahat tuli maksettua enkä sen jälkeen ole edes katsellutnoita pelejä. Huijausta kaikki noi soittopelit.
Enkä edes tunne ketään joka olis niissä voittanut.- VÄÄRYYTTÄ SUOSITAAN
Olen pelannut ja kun huomasin, että kaikki on huijausta, niin varmistin sen kokeillani. Muutman kerran olen päässyt vastaamaan ja kauan sitten viime vuoden puolella soitin ihan pienen summan rahaa, utta sitä ei ole tullut vieläkään, eikä ole kysytty edes minne se laitetaan.Pelifirmallahan se on. Pelifirma on Espoossa oleva Londur OY. Läpi pääsee joskus joku muukin , mutta epäillysti ne suurien summien voittajat ovat pelifirman ja heidän läheisiään. Olen pannut merkille, että samat nimet ja samat äänet yleensä muka voittaa ne suuret summat. Juontajat koko ajan hokee ettei ole soittajia. Minä todistaakseni kaiken huijaukseksi, yhtenä yönä soitin 70 kertaa ja kaikki vastaukset olivat oikein. Kuitenkin koko ajan juontaja hoki samaa :"ei ole soittajia, ei ole tullut parasta pelaajaa" Yksinkertaisieti puheluita varmasti tulee, mutta ne eivät ota niitä suoraan lähetykseen, vaan vedättävät, että omat saa suuret rahat. Kävi myös niin että nauhapoika sekoili ja rupesi liian aikaisin sanomaan etten ollut nopein mutta lähellä kärkeä. Nauha myös katkeili mutta 2e meni.N10 kertaa kysyttiin toinen kysymys. Soitin siitä as,palveluun ja kun se vihdoin sattui vastaamaan niin sieltä sanottiin, että silloin kun toinen kysymys on kysytty olet ollut nopein. No minulta ei kuitenkaan mitään kysytty, enkä päässyt nopeimpana suoraan lähetykseen vastaamaan. Ts Sekin on huijausta, otetaan joku oma vastaamaan huolimatta siitä kuka oli nopein.Sitten kerran pääsin vastaamaan ja minulle jo soitettiin suorasta lähetyksestä, niin nauhalta vielä kuului että et ollut nopein , mutta lähellä kärkeä, soita uudelleen ja tuolloin olin vastaamassa. Pelifirman omat soittavat epäillysti ja niiden väärät vastaukset hyväksytään, koska soittajat ovat vastanneet oikein ja niitä ei ole hyväksytty. Ne kehuvat saaneensa rahat, joille pelifirma tarkoituksella on ne antanut ,ts itselleen ja omilleen. ÄLKÄÄ SOITTAKO, EN MINÄKÄÄN ENÄÄ.
- tottenham
Pelaa pitkävetoa.
- ---
Tyhmyys maksaa.
- Sanaseppä
Pelataan ilmaiseksi! Tämän hetken tehtävänä on keksiä 4-kirjaiminen sana jossa kirjaimet ei toistu samoilla kohdilla jo annettujen sanojen kirjaimien kanssa.
PÖLY KANA SURU JÄÄT ÄITI RYSÄ AMME ELIN on jo annettuna.
Pottia on nostettu houkuttelemaan soittoon, mutta mahdollisuus voittaa on äärimmäisen pieni. Osa pelaajista jatkaa niin kauan että ovat parhaimpia sillä hetkellä. Mutta hetken päästä joku toinen ohittaa. Kaikki tämä tapahtuu salassa ilman viranomaisvalvontaa.
Jotta ymmärtäisitte juonen, paljastan kohta kaikki tehtävään sopivat sanat. Niitä on paljon mutta katsoja luulee olevansa erityisen nokkela löydettyään yhden sanan. Harhaluulonsa mukaisesti uskottelee itselleen olevansa todennäköisesti niitä harvoja jotka keksivät ratkaisun. Hän uskoo että on vain muutamia joita vastaan tulisi pärjätä nopeuskilpailussa esikarsintalinjalla.
Tätä pelikierrosta tullaan jatkamaan monta tuntia ja lopussa potin voittaa sellainen jolla puhelinkeskus on suosiollisessa asemassa Elisa Links Oy puhelinjärjestelmässä. Siksi voitot keskittyvät suurelta osin noin kymmeneen osoitteeseen. Perheissä voi toki olla monta jäsentä ja näyttäisi olevan enemmänkin eri voittajia.
Tässä ne sanat:
INHO LEPO LOGO MOPO OPAS OPUS ORAS ORPO OTOS OTUS TEAK TEHO TEKO TEOS TRAP UKKO UNHO URHO UROS URPO USKO ja mahdollisesti kelpuutettava YRJÖ.
Uskokaa nyt, näitä voi löytää vielä tuhannet pelaajat eikä heitä vastaan kannata lähteä pelilinjalle aivan liian pienen voittopotin toivossa.- samat voittaa
Voitot menevät samoille tai samassa taloudessa asuville, kun rajoituksia ovat keksineet ettei voi voittaa kun kerran kk tms... sitten jos perheessä on kaksi tai useampia aikuisia henkilöitä , voi junailla toisen vastaamaan kun itse näppärämpänä on selvinnyt karsinnan voittajaksi. Nelosen tiedä ja voita ilmoittaa voittajat sivullaan jota seuraamalla näkee miten samat voittaa ja samalta paikkakunnalta. Jokin kikka tai niksi noissa kuulema on, kertovat että lankapuhelimella on moninkertaiset mahdollisuudet päästä voittajaksi, varsinkin jos asuu haja-asutusalueella.
http://tiedajavoita.com/index.php?page=winners - Anonyymi00018
samat voittaa kirjoitti:
Voitot menevät samoille tai samassa taloudessa asuville, kun rajoituksia ovat keksineet ettei voi voittaa kun kerran kk tms... sitten jos perheessä on kaksi tai useampia aikuisia henkilöitä , voi junailla toisen vastaamaan kun itse näppärämpänä on selvinnyt karsinnan voittajaksi. Nelosen tiedä ja voita ilmoittaa voittajat sivullaan jota seuraamalla näkee miten samat voittaa ja samalta paikkakunnalta. Jokin kikka tai niksi noissa kuulema on, kertovat että lankapuhelimella on moninkertaiset mahdollisuudet päästä voittajaksi, varsinkin jos asuu haja-asutusalueella.
http://tiedajavoita.com/index.php?page=winnersEsim. Kurt Kuhmoisista voitti tiedä ja voita/voittostudio ohjelmasta vuodessa yli 50000 eur. Telkkarin voittopelien tiedä ja voita/voittostudio/miljoonapotti/onnenarpa/tähtiarpa voittajat ovat rahamuuleja.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Esim. Kurt Kuhmoisista voitti tiedä ja voita/voittostudio ohjelmasta vuodessa yli 50000 eur. Telkkarin voittopelien tiedä ja voita/voittostudio/miljoonapotti/onnenarpa/tähtiarpa voittajat ovat rahamuuleja.
Ihan varmasti voitti!
- Sanaseppä
Peli päättyi vasta äsken ja 400e voitti Harri sanalla TEHO. Yhdeksättä sanaa haettiin tasan kuusi tuntia. Juontaja Kirsti oli itse keksinyt sanan ORPO.
- tottenham
Pelaa pitkävetoa!
- #//
tottenham kirjoitti:
Pelaa pitkävetoa!
Kivat rahat olen voittanut
- united tyhmyys
tottenham kirjoitti:
Pelaa pitkävetoa!
Ja nyt haalit täältä häviäjiä jotka maksais voittos. Eiköhän kolme mainosta jo riitä.
- Anonyymi00019
En ole pelannut - juuri tuon kertomasi asian takia. Sehän on pelkkää rahastusta. Tehtävät on helppoja jotta ihmiset tosiaan ihmettelisivät "eikö ihmiset osaa laskea" -tyyliin ja sitten pollevana soittavat kuvitellessaan olevansa keskimääräistä nokkelampi. Rahat meni ja vit.tutus jäi.
- Anonyymi00021
Aikuiset ei pelaile.
- Anonyymi00022
Pelaan vain lottoo, vakioo, pitkävetoo, ja raaputan arpoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561