EUROJAHTI, HUIJAUSTA!

harzz

Jälleen oli tänä yönä tehtävä johon ei YLLÄTTÄEN löytynyt ainuttakaan oikeaa vastausta, samoin su-ma välisenä yönä. Kyllähän tämä vaikuttaa ihan täydeltä huijaukselta koko homma, vai mitä sanotte.


tässä su-ma tehtävä http://aijaa.com/5GgUpL

tässä uusin http://aijaa.com/LwyRPV

Koittakaapa ratkaista, kerron myöhemmin vastaukset!

415

8128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomasin

      Tämä ohjelma tuli kesällä eri nimellä en muista sitä..
      Huomasin saman että oikeaa vastausta ei ole ja tehtävät liian monitulkintaisia.
      Se juontajatyttö joka kilahti ja jota julkisuudessa pilkattiin oli oikeassa!

      Katsojia huijataan TÖRKEÄSTI.

      • kojis

        No huhhuh,ny tuo erinomainen Kiki jo lipsauttaa oikean vastauksen A2 ja kierroksen pelaajaa ei vaan löydy...Tää menee aina vaan härskimmäks!:) Huijareitahan aina riittää ja tyhmyydästä sakotetaan..MUT HÄVETKÄÄ MAIKKARI,ku tän mahdollistatte kanavillanne! Tääkö on sitä Laadukkaampaa ohjelmasisältöä,mitä kovasti mainostatte uudistavanne!!


      • kiivas iivari

        Huhuh.. Nyt siellä taas kysytään että mikä kuva ei kuulu joukkoon. 32 eri kuvaa ja vaikeasti vammautuneinkin henkilö osaa sen yhden väärän kuvan löytää. Voitto on 1000 euroa... Mut kas kummaa.. Ketään soittajaa ei päästetä lähetykseen.. Ei ole ikinä ennenkään päästetty. Juontaja vaan horisee.. Mikä kuva ei kuulu joukkoon. Ei voi muuta kun ihmetellä kuinka nuoret naiset tekee itsestään naurettavia. Täyttä kusetusta.. Ei anneta edes mahdollisuutta kerto mikä kuva ei kuulu joukkoon.. Sillä kokainenhan sen tietää. Huh huh ja hahhah


      • frght
        kiivas iivari kirjoitti:

        Huhuh.. Nyt siellä taas kysytään että mikä kuva ei kuulu joukkoon. 32 eri kuvaa ja vaikeasti vammautuneinkin henkilö osaa sen yhden väärän kuvan löytää. Voitto on 1000 euroa... Mut kas kummaa.. Ketään soittajaa ei päästetä lähetykseen.. Ei ole ikinä ennenkään päästetty. Juontaja vaan horisee.. Mikä kuva ei kuulu joukkoon. Ei voi muuta kun ihmetellä kuinka nuoret naiset tekee itsestään naurettavia. Täyttä kusetusta.. Ei anneta edes mahdollisuutta kerto mikä kuva ei kuulu joukkoon.. Sillä kokainenhan sen tietää. Huh huh ja hahhah

        Kiivas iivari kirjoitti oikein asiaa. Kusetusta koko homma! Kierrosten pituus on aivan hatusta heitetty. Kierros saattaa kestää monta tuntia tai sitten kymmenen minuuttia, ihan miten niitä huvittaa. Kuka h*lvetti enää jaksaa valvoa ja odottaa puhelua monta tuntia kun ketään ei edes päästetä vastaamaan kysymykseen!?? Pitäis edes kierroksen kesto laittaa ruutuun, niin joku fiksu saattais edes soittaa sinne. Idioottejahan tässä kusetetaan ja niitä jotka ei tajua ajatella omilla aivoillaan, että peli on aivan kusetusta. Tyhmiltä rahat pois niinkuin sanotaan. Nytkin tuolla pyörii peli, johon ei ole tuntiin otettu ketään linjoille, vaikka itsekin tietäisin 2 sanaa. Hah ja hah pitäis laittaa kuluttaja-asiamiehelle selvityspyyntöä, vaikka en ole euroakaan laittanu kyseisiin peleihin.


      • Tyhmiä rahastetaan..
        frght kirjoitti:

        Kiivas iivari kirjoitti oikein asiaa. Kusetusta koko homma! Kierrosten pituus on aivan hatusta heitetty. Kierros saattaa kestää monta tuntia tai sitten kymmenen minuuttia, ihan miten niitä huvittaa. Kuka h*lvetti enää jaksaa valvoa ja odottaa puhelua monta tuntia kun ketään ei edes päästetä vastaamaan kysymykseen!?? Pitäis edes kierroksen kesto laittaa ruutuun, niin joku fiksu saattais edes soittaa sinne. Idioottejahan tässä kusetetaan ja niitä jotka ei tajua ajatella omilla aivoillaan, että peli on aivan kusetusta. Tyhmiltä rahat pois niinkuin sanotaan. Nytkin tuolla pyörii peli, johon ei ole tuntiin otettu ketään linjoille, vaikka itsekin tietäisin 2 sanaa. Hah ja hah pitäis laittaa kuluttaja-asiamiehelle selvityspyyntöä, vaikka en ole euroakaan laittanu kyseisiin peleihin.

        Sanoisin, että 51, mutta pelin järjestäjällä on lukuisia oikeita vastauksia ja viimeinen mahdollinen "oikea vastaus" voittaa, jotta mahdollisimman moni pelaa - ja ehkä ihan kaikkia ei yön aikana kerrota ja kukaan ei voita.. Pelit kestävät aina aamuun...

        Onkohan siinä vielä jotain muutakin outoa, että oikeita vastauksia ei päästetä läpi, ennen ohjelman loppumista... Se olisi jo tosi huijausta, mutta erittäin oudolta vaikuttaa... Joku väittää osaa nauhoitetuiksi etukäteen ja kukaan oikea soittaja ei ehkä edes pääse läpi - kaiketi silloin kun on isoimmat palkinnot. Törkeetä kaikesta huolimatta!


      • pelaaja 2

        perjantaina 16.05.2014 ruutu kysymyksessä piti tietää 1 eri arvoisuus kuvassa
        joka oli pallo joka oli eri kohassa eli ylempänä kuin toisessa kuvassa joku mies soitti ja vastasi oikein,niin juontaja sanoi väärä vastaus,eli oikee vastaus oli väärä
        silmin nähden näki selvästi että pallp oli ylempänä,ja sitten kun 1000e tuli
        palkinnoksi niin ei oteta soittoja kuin vasta muutamaa sekuntia vaille aamu kahdeksaa aamulla.huijausta.kun oikee vastaus olikin väärä


      • pelaaja 2
        kojis kirjoitti:

        No huhhuh,ny tuo erinomainen Kiki jo lipsauttaa oikean vastauksen A2 ja kierroksen pelaajaa ei vaan löydy...Tää menee aina vaan härskimmäks!:) Huijareitahan aina riittää ja tyhmyydästä sakotetaan..MUT HÄVETKÄÄ MAIKKARI,ku tän mahdollistatte kanavillanne! Tääkö on sitä Laadukkaampaa ohjelmasisältöä,mitä kovasti mainostatte uudistavanne!!

        Mies soitti ja sano oikean vastauksen niin sanottiin väärä vastaus.euroo jahti loppuu tänä yönä mut huomenna alkaa uusi peli ohjelma huijaus jatkuu


    • pohjaton huijaus

      Samaa kaliberia kuin nelosen tiedä ja voita pelit. Niiden päämäärä on kerätä rahaa peliyhtiölle ja melkoisella varmuudella veroparaatisimaihin... ja kaiken lisäks niissä missä voi voittaa , pyörii samat voittajat. Huijausta ja huijataan rahat pelihimoisilta ja hyväuskoisilta pois.

      • pelit pois TV:stä

        Kaikki on huijausta. Se on totta, että samat voittajat ja todennäköisesti ne ovat tämän espoolaisen pelifirman läheisiä tai sieltä firman tyäntekijöitä jotka soittaa ja voittaa. Kaikki on niin epämääräistä. Minä voitin viime vuona 100e , enkä vieläkään ole saanut rahoja. Tänäyönä 6-7 tuntia jauhettiin samaa helppoa tehtävää ja nuo tollerot juontajat hokee koko ajan kuinka vaikea tehtävä on ja ei ole soittajia, ei ole nopeinta pelaajaa. Sehän on V:n vale. Huijataan ihmisiä ja sitten annetaan omille. ERÄS SUOMEN SUURIN TELEOPERAATTORI SANOI, ETTEI KANNATA SOITTAA, KOSKA NE OVAT HUIOJAUSPELEJÄ. Totta se on. Samat äänet vastaa, eikä matemaattiset ym tehtävät ole vastauksiltaan olleet oikeita, vaikka soittajat ovat vastanneet oikein. Pelifirma on ottaanut oikeuden ottaa vaan rahat ja huijata soittajia. Vaikka soittajat ovat olleet oikeassa, ei vastausta ole hyväksytty.Hyvin usein muka nopeinta pelaajaa rei ole olluit ja potti jätetty taas kerrasn pelifirmalle ja epäillysti samassa huijauksessa on MTV, koska keskukseen on sanottu ettei Maikkarin keskus saa yhdistää ohjelmapäällikölle, vaan Londurin asiakaspalveluun, joka ei vastaa silloinkaan kun aika on ja kun jätät nimesi ja numerosi,luvataan soittaa, mutta EI SOITETA. jOTEN EI OLE MAHDOLLISUUS RAHOJA SAADDA. tIETYSTI PELIFIRMAN JA KUINKA LIE mAIKKARI SOITELEMASSA MUKANA, NE TIETYSTI SAAA RAHAT JA SAATTAA OLLA, ETTÄ JOKU 50e VOITTAJA SAA JOSKUS IHAN NIMEKSI VAAN RAHAT. tÄYTYY PANNA ASIAA ETEENPÄIN ISOMMILLE VIRKAMIEHILLE TUTKITTAVAKSI. Tänä aamuuna vataaja oli ääneltään sama mikä on monesti ollut ja KUULUI SELVÄSTI KUN VASTAAJA SELASI PAEREITA JA SIELTÄ KATSOI VASTAUKSEN. SE OSOITTAA, ETTÄ SOITTAJA OLI PELIFIRMAN PUOLESTA SOITTAJA.kAI MUUTKIN KUULIVAT PAERIEN SELAAMISEN, KUN SE YLEENSÄ TAKAA KUULUU KAIKKI HYVIN PUHELIMESSA. Siispä kaikki on huijausta.


      • perseestä
        pelit pois TV:stä kirjoitti:

        Kaikki on huijausta. Se on totta, että samat voittajat ja todennäköisesti ne ovat tämän espoolaisen pelifirman läheisiä tai sieltä firman tyäntekijöitä jotka soittaa ja voittaa. Kaikki on niin epämääräistä. Minä voitin viime vuona 100e , enkä vieläkään ole saanut rahoja. Tänäyönä 6-7 tuntia jauhettiin samaa helppoa tehtävää ja nuo tollerot juontajat hokee koko ajan kuinka vaikea tehtävä on ja ei ole soittajia, ei ole nopeinta pelaajaa. Sehän on V:n vale. Huijataan ihmisiä ja sitten annetaan omille. ERÄS SUOMEN SUURIN TELEOPERAATTORI SANOI, ETTEI KANNATA SOITTAA, KOSKA NE OVAT HUIOJAUSPELEJÄ. Totta se on. Samat äänet vastaa, eikä matemaattiset ym tehtävät ole vastauksiltaan olleet oikeita, vaikka soittajat ovat vastanneet oikein. Pelifirma on ottaanut oikeuden ottaa vaan rahat ja huijata soittajia. Vaikka soittajat ovat olleet oikeassa, ei vastausta ole hyväksytty.Hyvin usein muka nopeinta pelaajaa rei ole olluit ja potti jätetty taas kerrasn pelifirmalle ja epäillysti samassa huijauksessa on MTV, koska keskukseen on sanottu ettei Maikkarin keskus saa yhdistää ohjelmapäällikölle, vaan Londurin asiakaspalveluun, joka ei vastaa silloinkaan kun aika on ja kun jätät nimesi ja numerosi,luvataan soittaa, mutta EI SOITETA. jOTEN EI OLE MAHDOLLISUUS RAHOJA SAADDA. tIETYSTI PELIFIRMAN JA KUINKA LIE mAIKKARI SOITELEMASSA MUKANA, NE TIETYSTI SAAA RAHAT JA SAATTAA OLLA, ETTÄ JOKU 50e VOITTAJA SAA JOSKUS IHAN NIMEKSI VAAN RAHAT. tÄYTYY PANNA ASIAA ETEENPÄIN ISOMMILLE VIRKAMIEHILLE TUTKITTAVAKSI. Tänä aamuuna vataaja oli ääneltään sama mikä on monesti ollut ja KUULUI SELVÄSTI KUN VASTAAJA SELASI PAEREITA JA SIELTÄ KATSOI VASTAUKSEN. SE OSOITTAA, ETTÄ SOITTAJA OLI PELIFIRMAN PUOLESTA SOITTAJA.kAI MUUTKIN KUULIVAT PAERIEN SELAAMISEN, KUN SE YLEENSÄ TAKAA KUULUU KAIKKI HYVIN PUHELIMESSA. Siispä kaikki on huijausta.

        juuri näin itsekin hönö tajusin kun tiesin heti vastauksen ja laitoin alta khden sekunnin menemään niin ei tää pitäis pistää tutkintaan.....


    • kusetusta25

      Sain sydäntehtävästä 51 sydäntä.

      Kun siinä pitää ilmeisesti laskea myös sydänten VALKOISET REUNAT sydämiksi.
      Sinänsä todella kieroa ja veikkaan että edes tämä ei ole oikea vastaus..
      Oikeaa vastausta ei oo olemassakaan, koska jos joku tekee valituksen, hänelle sanotaan "ei ne valkoset reunat ole sydämiä" tai "valkoset reunatkin on sydämiä" - riippuen mitä valittaja väittää.

      • kusetusta 25

        Painotehtävässä kompana on se, että painojen keskellä oleva reikä on läpinäkyvä ja siitä näkyvä väri kertoo, mikä paino sen ALLA on.
        Tätä suurin osa ei ota huomioon. Alla oleva paino pitää myös ottaa huomioon.

        Ongelma tossa tehtävässä on se, että vihreän painoa ei näytetä missään kohdassa. Sitä ei voi tietää mitenkään.


    • hohhoijaa_

      Raastupaan tämmöset riistäjät. Jaa että "laske kaikki mahdolliset sydämet"?

      Tuossahan ei sanota, että sydämen pitäisi edes näkyä kuvassa.
      Tahdotaan laskea kaikki mahdolliset sydämet.
      MAHDOLLISET.

      Lasketaanko siis kuvassa näkyvän naisen sisällä oleva sydän mukaan? Entä juontajan oma sydän? Onko juontajalla alushousut, joissa on sydämiä?
      Mahdollisuus sydänten määrään on loputon, koska mahdollinen sydän on pelkästään mahdollinen sydän, ei konkreettinen tai näkyvä.
      Matemaatikko vastaisi siis, että vastaus on ääretön.

    • tapsa6

      minä voitin itse eilen paino-pelistä eilen yöllä :) Yritin kahteen kertaan, kyllä jokaiselle löytyy se oikea ratkaisu. tarkistakaapas suomen lain säännöt - ei voi olla suomessa ohjelmaa telkussa josta ei voi voittaa. turhaa katkeroitte täälä, jos ette itse vain tiedä vastausta. itse voitin, ja oon todella iloinen siitä.

      • ei järkeä

        Nyt alkaa viimeiset 2 peliminuuttia, nyt alkaa uudestaan viimeiset 2 peliminuuttia, vielä kaksi kertaa uudestaan, sitten oli pakko vaihtaa kanavaa.

        MIELENVIKAINEN ohjelma.


      • teateateat

        Joo joo tapsa annahan olla. Vihreetä painoa ei näytetä ja se voi olla ihan mitä vaan: sinulla kävi tuuri.
        Saat olla iloinen että tuottajat antoi periksi, nehän ois saattanut väittää loppuun asti että oot väärässä. Vihreä paino ois hyvin voinut olla 29,9999kg - hemmetistäkö sitä tietää kun ei näytetä.

        Painojen kootkin meni ihan epäloogisesti.


      • ...
        teateateat kirjoitti:

        Joo joo tapsa annahan olla. Vihreetä painoa ei näytetä ja se voi olla ihan mitä vaan: sinulla kävi tuuri.
        Saat olla iloinen että tuottajat antoi periksi, nehän ois saattanut väittää loppuun asti että oot väärässä. Vihreä paino ois hyvin voinut olla 29,9999kg - hemmetistäkö sitä tietää kun ei näytetä.

        Painojen kootkin meni ihan epäloogisesti.

        Ei se tapsa mitään voittanut eikä kukaan mukaan, näin lähetyksessä kerrottiin.


      • Salilla käynyt
        teateateat kirjoitti:

        Joo joo tapsa annahan olla. Vihreetä painoa ei näytetä ja se voi olla ihan mitä vaan: sinulla kävi tuuri.
        Saat olla iloinen että tuottajat antoi periksi, nehän ois saattanut väittää loppuun asti että oot väärässä. Vihreä paino ois hyvin voinut olla 29,9999kg - hemmetistäkö sitä tietää kun ei näytetä.

        Painojen kootkin meni ihan epäloogisesti.

        Vihreä oli 15kg. Levyjen halkaisija usein sama ja paksuus vaihtelee.


      • repe2

        Joko sinulle soitettiin ja pyydettiin maksutiedot? Itse voitin 11.11. aamulla, eikä vieläkään maksuosoitetta ole kysytty.


      • Onnittelut tapsalle

        Noi kateuttaan vetää peukut ales. Maksa puhelinlaskut ja verot voitosta. Kerro sit paljoks jäi plussalle :)


      • Tapsa haisee

        Haistappa sinä ISO PASKA. Sinä voit olla pelifirman työntekijä Espoossa, pelifirman sukulainen jne. minä olen lakia lukenut ihan riittävästi ja näissä npeleissä ei ole muuta kuin huijausta ja kansan vedätystä pelifirmalle rahankeruun saamiseksi. Olet todella tyhmä ja syy sinulla on puolustaa tätä huijausyritystä. Minä olen yrittänyt saada tietoa asiakasppalvelusta eri asioista ja joka kerta on vastattu eri tavalla jos ylipäätään on vastattu. Kun olen lähettänyt postia ja vaatinut selityksiä niihin ihmeellisiin vastauksiin, jotka eivät todellakaan ole olleet oikeita kaikki millä sitten jollekkin tutulle on raha annettu, niin selityksiä ei ole tullut. Eräskin juontaja aamuyöllä mokasi niin, että vähä-älyinenkin siitä sai selville, että lähetys oli nauhoitus, tosin tehtäväkin oli ollut jo aiemmin.Sitten juontaja hämmentyi ja sanoi naama punaisena, eikun tämähän on suoralähetys.Taitaapi Tapsa olla pelifirmassa työssä. Eräänä yänä soitin( tutkiakseni ennen ilmoituksen tekoa) 70 kertaa, muutta koko ajan juontaja hoki samaa, ei ole soittajia, ei ole nopeinta pelaajaa. Kaikki vastaukseni oli oikein esikarsinnassa. Minulla lisäksi omn nopein Samsung äly. kymmenisen kertaa minulta kysyttiin heti perään toinen kysymys. En kuitenkaan päässyt vastaamaan suoraan lähetykseen. Kysyin asiakaspalvelusta miksi kaksi kysymystä. Minulle vastattiin, että olet ollut nopein ja päässyt vastaamaan lähetykseen. No sanoin etten vaan päässyt. Ei osattu sanoa mitään tämä jälkeen.Nopeinta pelaajaa voi olla vain yksi. Minulle on sanottu, että lähetys tulee Unkarista ja juontajat ovat Unkarissa. Kysyin telkusta ja sanottiin, että pelifirma antaa pelit ja Suomen telkkari lähettää ne eikä ne tule Unkarista. Kuinka paljon valhetta. Suomen suurin teleoperaattorikin sanoi noita pelejä huijauksiski ja niitähän ne ovat. Niin, että oleppa Tapsa sinäkin puolustamatta huijauksia.


      • tyhmä kysyy
        Tapsa haisee kirjoitti:

        Haistappa sinä ISO PASKA. Sinä voit olla pelifirman työntekijä Espoossa, pelifirman sukulainen jne. minä olen lakia lukenut ihan riittävästi ja näissä npeleissä ei ole muuta kuin huijausta ja kansan vedätystä pelifirmalle rahankeruun saamiseksi. Olet todella tyhmä ja syy sinulla on puolustaa tätä huijausyritystä. Minä olen yrittänyt saada tietoa asiakasppalvelusta eri asioista ja joka kerta on vastattu eri tavalla jos ylipäätään on vastattu. Kun olen lähettänyt postia ja vaatinut selityksiä niihin ihmeellisiin vastauksiin, jotka eivät todellakaan ole olleet oikeita kaikki millä sitten jollekkin tutulle on raha annettu, niin selityksiä ei ole tullut. Eräskin juontaja aamuyöllä mokasi niin, että vähä-älyinenkin siitä sai selville, että lähetys oli nauhoitus, tosin tehtäväkin oli ollut jo aiemmin.Sitten juontaja hämmentyi ja sanoi naama punaisena, eikun tämähän on suoralähetys.Taitaapi Tapsa olla pelifirmassa työssä. Eräänä yänä soitin( tutkiakseni ennen ilmoituksen tekoa) 70 kertaa, muutta koko ajan juontaja hoki samaa, ei ole soittajia, ei ole nopeinta pelaajaa. Kaikki vastaukseni oli oikein esikarsinnassa. Minulla lisäksi omn nopein Samsung äly. kymmenisen kertaa minulta kysyttiin heti perään toinen kysymys. En kuitenkaan päässyt vastaamaan suoraan lähetykseen. Kysyin asiakaspalvelusta miksi kaksi kysymystä. Minulle vastattiin, että olet ollut nopein ja päässyt vastaamaan lähetykseen. No sanoin etten vaan päässyt. Ei osattu sanoa mitään tämä jälkeen.Nopeinta pelaajaa voi olla vain yksi. Minulle on sanottu, että lähetys tulee Unkarista ja juontajat ovat Unkarissa. Kysyin telkusta ja sanottiin, että pelifirma antaa pelit ja Suomen telkkari lähettää ne eikä ne tule Unkarista. Kuinka paljon valhetta. Suomen suurin teleoperaattorikin sanoi noita pelejä huijauksiski ja niitähän ne ovat. Niin, että oleppa Tapsa sinäkin puolustamatta huijauksia.

        Älypuhelin ja älypuhelimella voi osallistua? Olen ollut siinä uskossa ettei voi osallistua kuin vanhemmilla näppäinpuhelimilla ja lankapuhelimilla. Miten älypuhelimella?


      • Tartsi
        Tapsa haisee kirjoitti:

        Haistappa sinä ISO PASKA. Sinä voit olla pelifirman työntekijä Espoossa, pelifirman sukulainen jne. minä olen lakia lukenut ihan riittävästi ja näissä npeleissä ei ole muuta kuin huijausta ja kansan vedätystä pelifirmalle rahankeruun saamiseksi. Olet todella tyhmä ja syy sinulla on puolustaa tätä huijausyritystä. Minä olen yrittänyt saada tietoa asiakasppalvelusta eri asioista ja joka kerta on vastattu eri tavalla jos ylipäätään on vastattu. Kun olen lähettänyt postia ja vaatinut selityksiä niihin ihmeellisiin vastauksiin, jotka eivät todellakaan ole olleet oikeita kaikki millä sitten jollekkin tutulle on raha annettu, niin selityksiä ei ole tullut. Eräskin juontaja aamuyöllä mokasi niin, että vähä-älyinenkin siitä sai selville, että lähetys oli nauhoitus, tosin tehtäväkin oli ollut jo aiemmin.Sitten juontaja hämmentyi ja sanoi naama punaisena, eikun tämähän on suoralähetys.Taitaapi Tapsa olla pelifirmassa työssä. Eräänä yänä soitin( tutkiakseni ennen ilmoituksen tekoa) 70 kertaa, muutta koko ajan juontaja hoki samaa, ei ole soittajia, ei ole nopeinta pelaajaa. Kaikki vastaukseni oli oikein esikarsinnassa. Minulla lisäksi omn nopein Samsung äly. kymmenisen kertaa minulta kysyttiin heti perään toinen kysymys. En kuitenkaan päässyt vastaamaan suoraan lähetykseen. Kysyin asiakaspalvelusta miksi kaksi kysymystä. Minulle vastattiin, että olet ollut nopein ja päässyt vastaamaan lähetykseen. No sanoin etten vaan päässyt. Ei osattu sanoa mitään tämä jälkeen.Nopeinta pelaajaa voi olla vain yksi. Minulle on sanottu, että lähetys tulee Unkarista ja juontajat ovat Unkarissa. Kysyin telkusta ja sanottiin, että pelifirma antaa pelit ja Suomen telkkari lähettää ne eikä ne tule Unkarista. Kuinka paljon valhetta. Suomen suurin teleoperaattorikin sanoi noita pelejä huijauksiski ja niitähän ne ovat. Niin, että oleppa Tapsa sinäkin puolustamatta huijauksia.

        Joo, kyllä jurppii tosi pahasti tuo ihan selvä huijatuksi tuleminen. Olen pari kertaa yrittänyt soittaa sinne ja samoja vastauksia saanut kuin muutkin eli sinne ei pääse
        vaikka kuinka vastaisi oikein esitettyihin kysymyksiin ja vaikka kuinka olisi nopea.
        Juontajat ohjelmassa ovat tosi hyviä valetelijoita, eivät muka huomaa jossain kuvissa yhtä eroavuutta vaikka pieni lapsikin löytää sen alle minuutissa, sitten samaa helppoa peliä junnataan tuntitolkulla ja rahaa raksuttaa kassaan kun ihmiset yrittävät ja yrittävät soitella. Mitähän pitäisi tehdä että saataisiin mokomat huijaus-pelit pois telkkarista? Itse yritän ottaa ainakin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kertoa siitä systeemistä ja että kattoisivat itse joskus ko. ohjelmaa.


      • onnistuu....
        tyhmä kysyy kirjoitti:

        Älypuhelin ja älypuhelimella voi osallistua? Olen ollut siinä uskossa ettei voi osallistua kuin vanhemmilla näppäinpuhelimilla ja lankapuhelimilla. Miten älypuhelimella?

        Voi sillä osallistua. Pitää vaan opetella käyttämään puhelinta. Puhelun aikana saa numeronäppäimistön esiin. Tosin oletko varma että haluat näiden kommenttienkin jälkeen vielä osallistua kilpailuun?


    • harzz

      Sydäntehtävän oikea vastaus oli 117. Painotehtävään 415. Noita ei olisi "tiennyt" kukaan oikein tällä planeetalla. Todellakin, tuota vihreää painoa ei tehtävässä edes kerrota eli se voi olla ihan mitä vaan, ja tämä pitäisi sitten katsojan tietää! Ja juontaja hokee koko tehtävän ajan miten helppo tämä on, ja vielä pelin jälkeen kuittailee "ettette sitten osanneet yhteenlaskua".Huh huh mitä hommaa.

    • hahhhaear

      Hauskaa, miten 10kg ja 20kg painot on lähes samankokoisia, sitten 35kg onkin jo järjettömästi isompi kuin 20kg... mutta 35kg ja 50kg onkin taas melkein samankokoisia.

      Paljon siis on vihreä?? Moni sanoo, että 30kg on todennäköisin vastaus. Niin, onhan se todennäköisin. Mutta varmuudella tätä ei tiedä edes tehtävän tekijä. Sehän se onkin pointtina. Jos tehtävä on mahdollista ratkaista yksiselitteisesti, ei se kerää tarpeeksi rahaa.

      Nää ohjelmat perustuu siihen, että "oikea ratkaisu" paljastetaan (lue: keksitään) sitten, kun kysymys on tuottanut tarpeeksi paljon rahaa ja voidaan siirtyä seuraavaan.
      Sen takia Musavisan kolmionlaskenta-tehtävääkään ei paljastettu kuin vasta lopussa ja juontaja pudisteli päätään jopa oikeille vastauksille, ja tämän takia porukka senkun soitteli lisää vaan.
      Tämä on helvetin ovelaa liiketoimintaa. Laittomaks pitäis tehdä, kun tätä on mitenkään mahdotonta säädellä.

    • tapsa6

      mää puhun kyllä nytte su-ma yöstä.

      • ...

        Kuten myös. Äläpä nyt yritä sätkiä un jäit jo valheestas kiinni.


    • missä voittajalista?

      Mistä löytyy eurojahdin voittajalistat? PItäisi löytyä. Nelosen Tiedä ja voita voittajalistasta voi tarkistaa kuka voittanut minäkin päivänä ja mitä, Tosin, listaa lukiessa huomaa, että samat voittajat vuorottelevat vähän väliä sama ( todennäköisesti saman talouden) voittaja uusii ja saa voittopotin.

      http://tiedajavoita.com/index.php?page=winners

    • tehtävät syyniin

      TULE APUUN MENSA

    • kjhgutyio

      Siitä viime valitusrumbasta juontajan käyttäytymisestä kävi ilmi, että ohjelma tehdään jossain Bulgariassa tai Romaniassa tjsp.
      Ilmeisesti juuri sen takia ettei Suomen lait ulotu siihen.

      • unkarista?

        Jossain oli et lähetykset tulee unkarista,,,mutta typerän pelihimoisen kansan huijaukseen noi pelit on valjastettu.


    • tony2

      mä näin ton kumitissi-punapään joka äsken pomppi ruudussa kyllä stadissa tänään Kampin kauppakeskuksessa...

    • oottekovähätyhmiä

      Idiootit jotka laittaa tollaseen kusetukseen rahaa saavat syyttää vaan itteään. Aijai teennäiset huomiohuorat saa näköjään ihmeitä aikaan.

      • kumitissejä ei kaivata

        Eurojahti ohjelma on loputettu.
        Ainakaan nyt sitä ei esitetä mtv3 eikä subilla.


      • Laske kaikki aidot rahat
        kumitissejä ei kaivata kirjoitti:

        Eurojahti ohjelma on loputettu.
        Ainakaan nyt sitä ei esitetä mtv3 eikä subilla.

        Sorry, siellä ne taas on. Menee kansaan kuin väärä raha. Tai siis väärä 10 seteli ja pikkasen muutetut kolikot.


    • mikähän siihen

      viime öiseenkin oli vastauksena, tai millonka se nyt tulikaan missä oli seteleitä ja kolikoita ja piti laskee rahasumma yhteen? Sain aina vaan 26,82 ja monta vastausta tuli missä veikattiin tätä mutta ikinä ei hyväksytty. En jaksanu kattoo koko yötä.

      • Paljastivat väärän

        14,95


      • ???????
        Paljastivat väärän kirjoitti:

        14,95

        Millä perusteella?


      • regergerg4r545

        Niin pitää laskea OIKEAT rhat yhtene, jos jostain kolikosta puuttu joku viiva, ei se ole silloin rahaa


    • Dille

      Jos tuossa painotehtävässä oikea vastaus on ollu 415 kg niin silloin tuo vihreä on ollu 15 kg paino.

      4 x 5 kg = 20
      3 x 10 kg = 30
      4 x 20 kg = 80
      2 x 25 kg = 50
      4 x 35 kg = 140
      1 x 50 kg = 50

      Nämä on yhteensä 370 kg.
      415 kg - 370 kg = 45 kg
      Kuvassa vihreitä on kolme, joten yksi vihreä painaa 15 kg.

      Tuon vihreän painon nyt sinänsä olisi pystyny loogisesti päättelemään, mutta muita kompastuskiviä tossa tehtävässä on

      sininen on kuvassa 3 kertaa vaikka voisi luulla, että se on 4 kertaa
      vihreä on kuvassa 3 kertaa vaikka voisi luulla, että se on 4 kertaa

      Kieltämättä melkoista saivartelua nuo tehtävät. Olisi tämäkin tehtävä tainnu jäädä ratkaisematta jos ei olisi tiennyt, että vastaus on 415.

    • tosipelaaja89

      VAIN TOMPPELEILLE!

      Subilla kellopelin ohjeteksti nyt

      • luit väärin siin on

        VAIN TOSI PEELOILLE!


    • lellu1

      mistä noita kuvia saa katottua? haluisin nähdä 20.11 yöllä tuleen laske eurot kuvan.

      • Ärsyttävää

        Itsekään en jaksanut katsoa lähetystä loppuun asti, joten kiinnostaisi tietää oikea vastaus. Sen huomasin, että 10 euron seteleitä oli useampi kuin kaksi, koska toisesta puuttui hologrammi, joten siinä täytyi olla kaksi seteliä päällekkäin ja kiinnostaisi tietää minkä setelin kulmaa näkyi hieman toisten alta.... oliko vitonen vai 20 euroa?


      • lellu1
        Ärsyttävää kirjoitti:

        Itsekään en jaksanut katsoa lähetystä loppuun asti, joten kiinnostaisi tietää oikea vastaus. Sen huomasin, että 10 euron seteleitä oli useampi kuin kaksi, koska toisesta puuttui hologrammi, joten siinä täytyi olla kaksi seteliä päällekkäin ja kiinnostaisi tietää minkä setelin kulmaa näkyi hieman toisten alta.... oliko vitonen vai 20 euroa?

        soitin sinne eilen ja sanoin vastaukseksi 34,35. koska toisessa 20e oli selvästi hologrammin jälkeinen valkoinen osa pidempi kuin toisessa!!! ja se 20e joka oli seillä 10e alla... sitä ei lasketa koska se oli pitkittäin.. eli sen olis pitäny näkyä siellä kympin päällä


    • Äkkirikastunut

      Painoja oli 465kg ja 500e potti jaettiin 8 oikein vastanneen kesken, jippii. 62,50 eurosta verottajalle menee 25e, puhelinlaskuun 7 yritystä a 2e yhteensä 14e. Käteen jää 23,50e. 3 tunnin valvominen kannattaa ruhtinaallisesti. Nyt juhlimaan - taksi 60e, juomat 80e ja vatteiden pesulalasku 49e. Kadonnutta kenkää en enää kaipaa sillä mä oon rikas Eurojahti voittaja!

    • hjuvabisness

      Ja kuvittele, että ne tienaa joka ohjelmalla tuhansia euroja ja joutuvat maksamaan yhteensä vain 500e soittajille.. :)
      Kyllä on hyvää bisnestä! Sä voittaja saat 10 euroo ja tuottajat saavat 10 tuhatta euroo.

      • ja kansa maksaa

        Tuhannet pelihimoiset soittaa joten firma voi tahkota rahaa monin verroin mitä esität..


    • Sanaseppä

      Julia väitti että tähän löytyisi vielä kymmeniä eläimiä.
      NORSU SIILI LEHMÄ JÄNIS ORAVA
      jatkoksi on enää nämä mahdolliset sanat.
      AHVEN HYLJE KUKKO PYTON

    • keukeu

      EU rojahti!

    • Arska666

      Ananas 207 tietokoneella laskettuna.
      Soittakaa ihmeessä.

    • Sanaseppä

      Arska vedätti ANANAS lukumäärällään, tuo ei ollut oikea ratkaisu.
      Minun vihjeen oikeellisuuden sen sijaan voit helposti tarkastaa.
      VAAKA SAUNA PARTA KAIRA jatkoksi käy sanoja
      HAKEA HALIA HALLA HALPA JAKAA
      LAHJA LATOA LATVA LAVEA MAHLA
      MAKEA MAKSA MALJA MAMBA MASSA
      NAPPA RAMPA RAPEA RASIA RASVA
      TAHMA TAKOA TAKSA TALJA TALLA
      TAMMA ym.
      Valitse huolella useampi etteivät kolaroi keskenään.

      • Äimänä mitäs

        6353 potenssiin 11


      • Miten ois
        Äimänä mitäs kirjoitti:

        6353 potenssiin 11

        6E58


      • oisko silti
        Miten ois kirjoitti:

        6E58

        Minun laskimen mukaan suurin luku on 9 potenssiin 358 jos kerran kaavakin kelpaa.

        Pelin sännöissä sanotaan "Yhtiö pyrkii mahdollisuuksien rajoissa ja parhaan kykynsä mukaan varmistamaan sen, että vastaukset kysymyksiin ovat oikeita. "

        Kannattaako laittaa näin "vaikeita" tehtäviä jos yhtiössä loppuu kyvyt näin pahasti kesken. Nytkin väärällä vastauksella jaettiin voitto.


      • suurempi voitti
        Äimänä mitäs kirjoitti:

        6353 potenssiin 11

        Vastaus oli 6758 potenssiin 11
        Sori otit väärät tikut.


      • Oisku silti
        suurempi voitti kirjoitti:

        Vastaus oli 6758 potenssiin 11
        Sori otit väärät tikut.

        6758^11 = 1,34 E 42
        9^358 = 4,16 E 341

        Sori sä otit kuitenki väärät tikut.


      • hebreaa
        Oisku silti kirjoitti:

        6758^11 = 1,34 E 42
        9^358 = 4,16 E 341

        Sori sä otit kuitenki väärät tikut.

        Täyttä hebreaa maaseudun mummoille, papoille ja peräkammarien poikamiehille ja monelle muulle, jotka kartuttavat peliyhtiön kukkaroa..Mitä tarkoittaa E ? Mitä se kuvaa? Noita matemaattisia ratkaisuja osaa vain harvat. Entä hakasmerkki vai väkänen vai miten tuota nimittäisi..ei näy mun läppärissä sellaista merkkiä.


      • kuuro kissa
        Oisku silti kirjoitti:

        6758^11 = 1,34 E 42
        9^358 = 4,16 E 341

        Sori sä otit kuitenki väärät tikut.

        http://imgur.com/WreoBoy


      • kuuro kissa
        Äimänä mitäs kirjoitti:

        6353 potenssiin 11

        miksei 11 potenssiin 6355? vielä suurempi ois 535/0

        http://imgur.com/WreoBoy


      • etiäinen
        hebreaa kirjoitti:

        Täyttä hebreaa maaseudun mummoille, papoille ja peräkammarien poikamiehille ja monelle muulle, jotka kartuttavat peliyhtiön kukkaroa..Mitä tarkoittaa E ? Mitä se kuvaa? Noita matemaattisia ratkaisuja osaa vain harvat. Entä hakasmerkki vai väkänen vai miten tuota nimittäisi..ei näy mun läppärissä sellaista merkkiä.

        Ihan peruskoulu matikkaa, ei voimitään jos pää on pehmennyt. Niin käy eräille, valitettavasti.


    • jan68

      Näin on, ja tuohon peliin tulee muutenkin muutos, asia vireillä Eu tuomioistuimessa.

    • lisempää

      11^6758 = n. 5.4 E 7037

      • skeptikkoa242

        Mikä siis tämän tulitikkutehtävän vastaus oli tuotantoyhtiön mukaan ja saiko kukaan tätä oikein?

        Muistelen katselleeni sitä kuvaa niin siinä toisessa numerossa oli tikku joka ei ollut tulitikku(se syttymispää puuttui). Katsoin että sitä ei saanut eksponentiaalimuotoon lainkaan. Onko jollain laittaa vielä sitä alkuperäistä kuvaa.


      • 42415
        skeptikkoa242 kirjoitti:

        Mikä siis tämän tulitikkutehtävän vastaus oli tuotantoyhtiön mukaan ja saiko kukaan tätä oikein?

        Muistelen katselleeni sitä kuvaa niin siinä toisessa numerossa oli tikku joka ei ollut tulitikku(se syttymispää puuttui). Katsoin että sitä ei saanut eksponentiaalimuotoon lainkaan. Onko jollain laittaa vielä sitä alkuperäistä kuvaa.

        Jos se oikea vastaus on näytetty niin onko jollain vielä sitä kuvaa ratkaisusta?


      • kuuro kissa
        skeptikkoa242 kirjoitti:

        Mikä siis tämän tulitikkutehtävän vastaus oli tuotantoyhtiön mukaan ja saiko kukaan tätä oikein?

        Muistelen katselleeni sitä kuvaa niin siinä toisessa numerossa oli tikku joka ei ollut tulitikku(se syttymispää puuttui). Katsoin että sitä ei saanut eksponentiaalimuotoon lainkaan. Onko jollain laittaa vielä sitä alkuperäistä kuvaa.

        http://imgur.com/WreoBoy


      • kuuro kissa
        skeptikkoa242 kirjoitti:

        Mikä siis tämän tulitikkutehtävän vastaus oli tuotantoyhtiön mukaan ja saiko kukaan tätä oikein?

        Muistelen katselleeni sitä kuvaa niin siinä toisessa numerossa oli tikku joka ei ollut tulitikku(se syttymispää puuttui). Katsoin että sitä ei saanut eksponentiaalimuotoon lainkaan. Onko jollain laittaa vielä sitä alkuperäistä kuvaa.

        http://imgur.com/WreoBoy


      • kuuro kissa

    • Patty Sievinen

      Minua myös kiinnostaisi tietää, mikä oli oikea vastaus 6358 -tehtävään. Tietääkö joku, mistä sen voisi nähdä.
      Muuten, voitin hiljattain 200,- ja mielenkiinnolla odotan sen saapumista tilille. Yhteystiedot ainakiin otettiin.
      Onko muille käynyt, että tehtävän puhe tulee niin huonosti, että välillä ei kuule kysymyksen alkua? Jotain hämärää mielestäni tässä koko systeemissä on.

      • kuuro kissa

        alla kuva oikeampiin vastauksiin
        http://imgur.com/WreoBoy

        heidän väittämä oikea vastaus oli joku 83E9

        mutta tietäähän tyhmäkin, että 535/0 tai ne pari tikkua pystyssä 535:0 saadaan aikaan se kysytty suurin luku :) - MUODOSTA KAHTA TULITIKKUA SIIRTÄMÄLLÄ SUURIN LUKU


    • jopopyörä

      Ja verot:
      Palkinnon verotus

      Ohjelmasta saatu palkinto on voittajalle henkilökohtaista verotettavaa tuloa. Voittajan on ilmoitettava verotoimistolle saamastaan voittosummasta lopullisessa veroilmoituksessaan. Yhtiö ilmoittaa voittajat ja palkinnot verovuosittain vuosi-ilmoituksella verottajalle. Yhtiön tekemä vuosi-ilmoitus ei poista voittajan vastuuta ilmoittaa itse voitostaan verottajalle. Yhtiö ei vastaa voittajalle lopullisen verotuksen yhteydessä aiheutuvista mahdollisista lisäveroista tai muista veroseuraamuksista. Voittajan palkinto saattaa vaikuttaa hänen mahdollisesti saamiinsa sosiaalietuuksiin.

      • jopollamennään

        http://eurojahti.com

        Löydätte lisää hämäriä ehtoja mitä tämä kyseinen ohjelmaformaatti pitää sisällään. MTV tietää myös mutta niitä kiinnostaa myös raha.


    • Verokahru

      Kun oikea ratkaisu on annettu niin muut kopioi ja potti jaetaan niin pieniin osiin. Minä olen ainut VOITTAJA.

    • kalaakukkooo

      Kauan menee että saa massit tilille, koska voitin 11.11 400e eikä vieläkää tilillä...

    • Patty Sievänen

      Oliskohan joku, jolle on tilille napsahtanut voittopotti? Miten kauan mahtoi mennä
      aikaa...? Kolmena yönä olen pelannut, ja nyt ne on sitten lopullisesti pelattu. Kerron, jos voittorahat tulevat.

    • ojdfidodijffdij

      Kuka oli juontajana tänään 4.12 aamulla :) kaunis nainen

    • ???????????????

      Mikä oli viime öisen rahatehtävän vastaus? Joku vastasi saman 73,70 euroa, minkä itsekin laskin, mutta ei ollut muka oikea vastaus. Kiinnostaisi tietää montako seteliä oli näkymättömissä....

    • Vanha rotta

      Hah, nyt tuonne soitti just joku aivan tuhannen kännissä. Ei osannu vastaustakaan antaa kysymykseen vaan horis omiaan. Varmaan huikeella nopeudella kaveri näpyttäny karsinta kysymykset (nopeiten) oikein!
      Uskokaa jo, älkää soittako, teitä kusetataan! :--D

      • papillon

        Urpo, ne monivalintakysynykset on naurettavan helppoja. Nopeus ratkasee. Vauva osais vastata niihin. Mummot vs känninen ukko, kumpi on nopeempi?


    • Mitä nyt taas

      Musta tuntuu, että yli kolmen promillen humalassa jossa et saa ees yhtä selvää ja samalla järkevää sanaa suustas, voi kauheen nopeesti kysymyksiin vastata saati sitten ees ymmärtää niitä vaikka kuinka helppoja olisivat.

    • SFDGRFDFDDGDSGF

      MIKÄ LUKU ON E JUMALAUTA!!!!?????

      • kuuro kissa

        matemaattinen operaattori - eikä heidän säännöissä ole edes mainittu saako siihen itse valita nk. kantaluvun vaikka äärettömän...

        xEy missä jokin luku x kertaa (operaattori E) y määrä nollia perään tjsp...

        funktiolaskennassa e (joskus myös merkitään iso E) on varattu neperin luvulle, joka on luonnollisen logaritmifunktion kantaluku eli 2.7182818284........


      • että sellasta

        Kyl tuo huijausta on kun nopein pelaaja muka valitaan kerra yöl kattelin ku oli mukamas joku 92 vuotias rouva ollut nopein lyön vaikka käteni pantiksi että ei 92 vuotiaat niitä numeroita niin nopeasti paina ku me nuoremmat.


    • 59e9

      Tänään taidettiin tehdä muuten historiaa ohjelma alkoi taas tolla "tulitiukku/tiukke" tehtävällä, ja pottina oli 200€ vanhaan tapaan piti jankuttaa kuuteen asti ja nostaa potti hiljalleen tonniin...

      Eihän ohjelmaa tullu 20 minuttia niin wanha ämmä soitti...

      Taas tuli erikoinen oikea vastaus 59E9 ompas se tooooooosi iso luku tai mitä :)

    • wefwefre rewf

      Äsken tuli tuo "liikennemerkkitehtävä"

      Huijausta taitaa siis olla

      Siinä oli kuva 10 jossa oli liikennemerkki 367 suurin telimassa... tässä puuttui pyörien välistä se viiva siis TV:ssä vaikka se kuuluu siihen...

      Ja ohjelman mukaan se on siis oikea liikennemerkki... eli taitaa toi aika kusetusta olla

      • Flintstone

        Sama telimassamerkin virhe esiintyi myös viime yönä eli 8.1.14. siis se viiva puuttui sieltä pyörien välistä ja silti se oli oikeassa vastauksessa mukana, Aivan täyttä huijausta koko homma. Kukaan ei tietenkään, edes sattumalta vastannut oikeata riviä, joten kaikki 1,92-euroset jäivät pelifirmalle. Hoh-hoijaa...


      • ewff ewr f we
        Flintstone kirjoitti:

        Sama telimassamerkin virhe esiintyi myös viime yönä eli 8.1.14. siis se viiva puuttui sieltä pyörien välistä ja silti se oli oikeassa vastauksessa mukana, Aivan täyttä huijausta koko homma. Kukaan ei tietenkään, edes sattumalta vastannut oikeata riviä, joten kaikki 1,92-euroset jäivät pelifirmalle. Hoh-hoijaa...

        Kai noissa tehävissä on se idea, että annetaan voitto vasta kun on tuottoa tullut peliä kohden esim. 1000€

        Ja jos SINÄ maksat 1,92€ niin hyvä jos firma saa 1,3€


    • aamunvirkku_*

      Tällainen laskutehtävä oli 7.12.:

      9-(2 2)x3 12-8 7 2x(7 1x10)x0

      Soittaja vastasi 2240, ohjelman mukaan oikea vastaus oli 462!!!

    • aamunvirkku_*

      Ja oikea vastaushan on siis 8. :)

    • Ei hyvää päiv
      • Just joo...

        332 ei mitenkään voinut olla oikea vastaus, mutta jos joku sellaisen luvun sai, olisin kyllä kiinnostunut tietämään, millä logiikalla sellaisen tuloksen sai. Ensin kaikki numerot pukin ympäriltä laskin yhteen, joulupukki-sanassa on J (joka on 50), sanassa on myös I (joka siis 1), takin "rimpsunappien" yhteissumma on 30 ja mielestäni vuosilukukin lasketaan mukaan, muuten se ei siinä esillä olisi vai oliko sitten taas linssiin viilaamista siinä kohdassa? Oma vastaukseni oli siis päälle 2200, mutta kylläpä kauas meni, jos oikea tulos on 332.


      • ewfwerfre

        ferwferw


      • ei voi tietää

        Mielenkiintoista

        Jos laskee kaikki "summat" yhteen, on tulos pitkälti yli 2000

        Jos taasen laskee yksittäiset numerot tyyliin 2 0 1 3 ja siihen malliin, ei päästä lähellekään 332

        Ja juonta vielä hokee miten tämä on helposti ratkaistavissa taskulaskimella, ja pyytää laskemaan roomalaiset, arabialaiset yms. yhteen...

        Voisikohan vastaus siis olla se, että jotkut numerot ei ole "oikeita" numeroita, eli joku sakara hieman vinossa tms. eli esim 2013 luvussa olisi kolmonen hieman "väärä"

        Tossa "rahatehtävässä" on aina jossain kolikossa/setelissä joku vähän pielssä, eli yksi viiva liikaa tms. ja sitä ei lasketa, kenties näissä sama juttu


      • Punakuoro
        ei voi tietää kirjoitti:

        Mielenkiintoista

        Jos laskee kaikki "summat" yhteen, on tulos pitkälti yli 2000

        Jos taasen laskee yksittäiset numerot tyyliin 2 0 1 3 ja siihen malliin, ei päästä lähellekään 332

        Ja juonta vielä hokee miten tämä on helposti ratkaistavissa taskulaskimella, ja pyytää laskemaan roomalaiset, arabialaiset yms. yhteen...

        Voisikohan vastaus siis olla se, että jotkut numerot ei ole "oikeita" numeroita, eli joku sakara hieman vinossa tms. eli esim 2013 luvussa olisi kolmonen hieman "väärä"

        Tossa "rahatehtävässä" on aina jossain kolikossa/setelissä joku vähän pielssä, eli yksi viiva liikaa tms. ja sitä ei lasketa, kenties näissä sama juttu

        Negatiiviset luvut lasketaan myös. Pakkasen puolella olevat vähentävät summaa.


    • ihmettelenpä vaan

      Mites toi tän yön Laske kaikki luvut yhteen kolmioissa tehtävä? Pelkästään tuo luku 122 esiintyi kahdeksassa kolmiossa jolloin siitä pelkästään tulee jo 976. Siihen vielä muut luvut päälle niin miten vastaus voi olla 435??

    • Patty Sievänen

      Moi! Sen 7.12. olleen laskutoimituksen oikea vastaus on tosiaankin 8, niinkuin aamunvirkku kirjoitti!! Muuten, minulle oli tänään tullut tilille se marraskuussa voittamani 200€. Maksaja oli Lahden tilikeskus Oy. Rahakasta Joulua pelaajille. Minä lopetin, kun olen vielä voitolla.

      • verotus !!

        Ilmoitus menee verottajalle suoraan joten lopullisessa verotuksessa näkyy ja pahimmassa lykyssä ei jää käteen mitään. Jos veroprosentti ei ole kohillaan, joudut maksaan jälkiveroa.


    • Patty Sievänen

      Onneksi (?) olen niin pienituloinen eläkeläinen, että saan tämän veron varmasti takaisin.

    • Luin säännöt

      Yleiset säännöt



      3.
      Yhtiö voi sulkea kilpailijan pois kilpailun tv-lähetysosuudesta tai jättää kilpailijan osallistumisen hyväksymättä päihtymyksen, loukkaavan tai asiattoman käytöksen, kilpailulinjoilla tapahtuneen vilpin tai muun vastaavan perustellun syyn tai epäilyksen vuoksi.

      4.
      Yhtiö voi kieltäytyä maksamasta tai vaatia takaisin kaikki varsinaiselle kilpailijalle maksetut palkinnot petoksen, epärehellisyyden tai sen seurauksena, että kilpailijalla ei ole sääntöjen mukaan oikeutta osallistua kilpailuun.

      5.
      Kilpailun sääntötulkinnat tekee Yhtiö.


      7.
      Kaikkien kilpailijoiden tulee hyväksyä säännöt, nämä yleiset säännöt mukaan lukien.

      http://eurojahti.com/


      Näiden sääntöjen nojalla Yhtiö voi maksaa/olla maksamatta voittoja millon huvittaa.
      Ei siis auta, vaikka olisit teräsmies, joka on salamannopea ja näet röntgen katseellasi oikeat vastaukset kyseenalaisista tehtävistä.
      Kyse on Yhtiön taloudellisesta tilanteesta ja tuottajan mielentilasta.

      Suosittelen siis että lopetatte sen soittelun ja katsoessanne lempiohjelmaanne Eurojahtia tyydytte nauramaan niille, joilla on rahaa vaikka Londur Oy:lle syöttää tai/ja jotka ovat tarpeeksi tyhmiä. SE on isoin voitto mitä tosta ohjelmasta saa.

    • L eli 4

      Mä luulin -12-12-13.että noi roomalaiset numerot myös lasketaan ja sitten myös digitaalisesta 3 saa myös ykkösen.. en tiedä ja ketuttaa itseä myös!

      • sydämmellisesti

        Mitä mieltä olette muuten noista sydämistä? jaksaako laskea vai tekeekö mieli vaan heittää tv ikkunasta =) hyvää joulua ja sydämellistä uuttavuotta!


    • adsddds

      Mitäs saatte tuohon kolmiotehtävään?
      Moni on veikannut 7xx, johon olen itsekin päätynyt. En tuhlaa rahaa tähän, mutta kiinnostaa vastaus... :)

      • asdf

        763 sain ja tarkistettu muutamaan kertaan. Kertaalleen joku sen jo vastasikin, mutta ei ollut oikea vastaus.. Pisti silmään, että tuo keskimmäisen 15:sta 1 onkin I. Samalla tavalla voi olla, että esim. 16:sta ykkönen ja kutonen ovat erillisiä numeroita.. Vittu mitä paskaa....


    • 6 ällää

      Nyt pitää laskea KUUSIPUITA!
      Noita on MONTA TUHATTA, mutta en jaksa lähteä kehittelemään matemaattista mallia nyt jouluyönä tuohon.
      Ylösalaiset, yksittäiset puut, kolmittaiset puut, viisipuut jne. jne. jne.............................................................................................................................................................................................................................................................

      • 6 ällää

    • Eurojahti=roskaa

      Nyt subilta tuleva Eurojahti tehtävä on taas aivan mahdoton ratkaista. Juontaja sanoo että kaikki luvut pitää laskea yhteen Roomalaiset ja Arabialaiset jne... Älkää hyvät ihmiset soittako sinne koska ette voi voittaa! Siis jumalauta että on törkeä ohjelma kun kusettaa ihmisiä jopa jouluna.

      • peepeetä

        just, oispa tän hokannut/nähnyt aiemmin. eli eka ja vika kerta tätä


    • tiiina-sofia

      TOttaA. miten satoinkaan haksahtaa. painoin 1-painiketta joka oli oiken = vastaus "ei ymmärrä" tuli miehen äänellä. hitto. otin uudestaan, jälleen sama vastaus. eipä ihme miten rahaa tulee kisaan. tämän vien eteenpäin. nauhoitus oli tarpeen. ´tää on tätä, tosi sikamaista rahan vientiä hyväuskoisilta voittoon ja viellä oikeilla vastauksella. miten onkin saatu näppäimistö "epäkuntoon" soittajille. oli eka
      ja vika kerta tätä

    • Kristjan Lang

      tämän hetkiseen laskukaavaan vastaus on joko 200 tai 2148
      laskukaava on 4 (2X8)-5 13 (3 7)-9 21 6
      HUOMIO SE X SIELLÄ SULUISSA ON ROOMALAINEN 10.....
      en halua enää itse kokeilla koska meni jo yli 150€ kokeiluun josta kerran pystyin sanomaan oman version......!!!!!!!!!!! Tästä hyvä vinkki voittajalle!!!!!!!!!!!!!

      • eurojahti1

        Meniköhän tämäkään oikein ? Eikös juontaja sanonut myös, että älkää kertoko tai vähentäkö mitään ?!

        Silloinhan tuo miinus viisi (-5) ja miinus 9 (-9) on vain täytteenä tuossa kaavassa.


    • VINK VINK

      Siellä on yksi roomalainen numero joka on X ja se on meidän numeroilla 10!!!!!
      ja arabialaiset numerot on kaikki nuo mitä näettä normaali numerot 0123456789
      SANOKAA SE VASTAUS OIKEIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • VINK VINK

      JOKU SANOI 2142 JOKA ON VÄÄRIN!!!! KIRJOITIN SIIHEN ETTÄ VASTAUS SAATTAA OLLA 2148 EIKÄ 2142!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • VINK VINK

      LÖYSIN KAKSI ROOMALAISTA NUMERO NYT JOTKA ON I JA X JOTKA NUMEROISSA ON 1 JA 10

    • VINK VINK

      OIKEA VASTAUS ON PAKKO OLLA 182!!!!!!!!!!!!!!

      • Whaat

        207 oikea vastaus.. Joku tekee nyt laskukaavan miten tuo tuli


      • nukahdin ennen ...
        Whaat kirjoitti:

        207 oikea vastaus.. Joku tekee nyt laskukaavan miten tuo tuli

        Olisi kiva tietää, miten tuon oikean vastauksen sai.


    • homohomohomo

      Mitä väliä, onhan siellä upea homo

      • eurojahti1

        27.12.2013 aamuyön pelissä oli "YMPYRÄT" , jotka tietysti piti laskea yhteen.

        Kun peli loppui niin ruudussa näytettiin oikea vastaus oli 278.


      • eurojahti1
        eurojahti1 kirjoitti:

        27.12.2013 aamuyön pelissä oli "YMPYRÄT" , jotka tietysti piti laskea yhteen.

        Kun peli loppui niin ruudussa näytettiin oikea vastaus oli 278.

        Eurojahti 28.12.2013 aamuyön peli esimerkkejä ja vastaukset:

        a) Laske kaikki kolikot (11 kpl) KOLMIOISSA ! Vastaus 14,80e

        b) Laske kaikki mahdolliset sydämet ! Vastaus 92 kpl

        c) Laske kaikki EUROT ja SENTIT yhteen ! Vastaus 96,70e


      • Just joo
        eurojahti1 kirjoitti:

        Eurojahti 28.12.2013 aamuyön peli esimerkkejä ja vastaukset:

        a) Laske kaikki kolikot (11 kpl) KOLMIOISSA ! Vastaus 14,80e

        b) Laske kaikki mahdolliset sydämet ! Vastaus 92 kpl

        c) Laske kaikki EUROT ja SENTIT yhteen ! Vastaus 96,70e

        Ihmettelempä vain että miten saat vastaukseksi14€ ku kolmiossa olevat kolikot olivat yhteensä 8€?? Että montako oli päällekköin että ei voinut kun arvata mikä se voisi olla... Kusetusta koko homma


      • eurojahti1
        Just joo kirjoitti:

        Ihmettelempä vain että miten saat vastaukseksi14€ ku kolmiossa olevat kolikot olivat yhteensä 8€?? Että montako oli päällekköin että ei voinut kun arvata mikä se voisi olla... Kusetusta koko homma

        Tämä vastaus kolikkopeliin annettiin pelintekijän puolelta, koska halusivat vaihtaa uuden pelin eli vastaus oli 14,80e.


      • eurojahti1
        eurojahti1 kirjoitti:

        Tämä vastaus kolikkopeliin annettiin pelintekijän puolelta, koska halusivat vaihtaa uuden pelin eli vastaus oli 14,80e.

        Eurojahti, aamuyön 29.12.2013 pelejä, nyt kuvalinkit mukana !

        1) Laske kaikki mahdolliset tähdet !

        Kuva löytyy täältä: http://aijaa.com/7mmZBJ

        Vastaus: 250 tähteä


        2) Laske kaikki mahdolliset numerot yhteen !

        Kuva löytyy täältä: http://aijaa.com/FR2wcv

        Vastaus: 328 (oikeaa vastausta ei kuitenkaan näytetty ruudussa)


    • dill€dong

      https://ylilauta.org/satunnainen/23635292

      Tuolla on pitkä ketju jossa keskustellaan ohjelmasta jos jotakuta kiinnostaa. Laitetaan kuningaskuluttajalle vinkkiä, ehkä ne ottaa tän asian käsittelyyn. Aion ottaa missiokseni sen että ko. paskan lähettäminen loppuu. Toiset rikastuu ja toiset köyhtyy tälläsen todella törkeän kusettamisen vuoksi, jota oikein telkkarissa näytetään ja vielä joka päivä. Kyllä jotkut kehtaakin...

      http://yle.fi/aihe/kuningaskuluttaja/palaute

    • tollojen huijausta

      Kaikki matemaattiset "pelit" on tarkoitettu hyväuskoisten ihmisten huijaamiseen. Lieneekö kukaan onnistunut ratkaisemaan koskaan?
      Ja muutkin pelit näkyvät toimivan periaatteella että kerätään tunti , useakin tunti soittajia ja otetaan sitten viime minuutilla "paras pelaaja" linjalle... ikään kuin ei kukaan olis yrittänyt aiemmin tai ollut paras pelaaja monivalintakysmyksissä...

      • eurojahti1

        Eurojahti peli, 30.12.2013 aamuyö, kuvalinkillä.

        Laske yhteen kaikki kolikot kaikissa mahdollisissa kolmioissa !

        http://aijaa.com/RIHAZF

        Vastaus: 28.10e


      • eurojahti1
        eurojahti1 kirjoitti:

        Eurojahti peli, 30.12.2013 aamuyö, kuvalinkillä.

        Laske yhteen kaikki kolikot kaikissa mahdollisissa kolmioissa !

        http://aijaa.com/RIHAZF

        Vastaus: 28.10e

        Eurojahti, 31.12.2013, kuvalinkillä.

        Laske kaikki EUROT ja SENTIT yhteen !

        "Älä laske vääriä tai muuten omituisia rahoja"

        http://aijaa.com/IZJ4WI

        Vastaus: 186.70e


    • snellu

      Miten ihmeessä noista kolikoista tuli vaan 28.10 e ???

      • eurojahti1

        Niin, tämä oli vastaus ko. kilpailuun.

        Laskitko itse yhteen kolikot kaikissa mahdollisissa kolmioissa ?


    • snellu

      Laskin vissiin sitten hieman liikaakin, kun sain tulokseksi lähemmäs 40e

      • Ei ei näin

        Et laskenut väärin.. Mahdollisia kolmiota?? Mitä se edes tarkoittaa. Mahdollinen kolmio niitä voi olla vaikka ääretön määrä! Tällä tavalla ei ole oikeaa vastsusta vasn juontajat saavat itse päättää 'oikean' vastauksen..


    • pöhelö

      Mikä oli vastaus viimeyön (1.1.2014) matikkatehtävään? ja miten ihmeessä se laskettiin.

      • eurojahti1

        Eurojahti, aamuyö, 1.1.2014, kuvalinkillä.

        Laske kaikki mahdolliset luvut yhteen !

        ps. tässä piti ottaa mukaan myös ne violetit numerot 10...1 sieltä vasemmalta sivulta.

        http://aijaa.com/VqiNDj

        Vastaus: 697

        Lopussa maksoivat jo vääristäkin vastauksista jopa 300e.


      • venytystä =vedätystä
        eurojahti1 kirjoitti:

        Eurojahti, aamuyö, 1.1.2014, kuvalinkillä.

        Laske kaikki mahdolliset luvut yhteen !

        ps. tässä piti ottaa mukaan myös ne violetit numerot 10...1 sieltä vasemmalta sivulta.

        http://aijaa.com/VqiNDj

        Vastaus: 697

        Lopussa maksoivat jo vääristäkin vastauksista jopa 300e.

        Veikkaan, etteivät silti ottaaneet aikoihin ketään vastaamaan sitä väärää vastaustakaan, vaan venyttivät "peliaikaa" ? lkään kuin kukaan ei yrittäisi eikä kukaan ole kierroksen paras pelaaja? Kuin kauan oli peliaikaa siin vaiheessa kun väärästäkin olisi saanut satasia?


    • huoh1

      Tälläkin hetkellä peli on ihan yli helppo, mutta kun sinne soittaa niin he katkaisevat puhelun kesken monivalintakysymyksen, että tuhlaa vain turhaa rahaa eikä pääse vastaamaan..

      • eurojahti1

        Eurojahti, torstai aamuyö.2.1.2014, kuvalinkillä.

        Laske kaikki mahdolliset sydämet !

        http://aijaa.com/aGoe2x

        Vastaus: 188


      • selvää taktikointia

        Totta kai noin. Tarkoitus on vaan rahastaa eikä päästää ketään linjalle vastamaan livenä oikeaa tai väärää vastausta. Olen nähnyt et venytetty tunti kaksikin eikä ketään otettu vastaamaan ( jossain pelissä) sit hilattu voittosummaa ylöspäin jotta rahan ja voitonhimo laittas yrittämään..


    • Niin se menee,

      että rikolliset toimivat lain yläpuolella.

    • Matemaatikko

      Katselin uudenvuoden keskiyön jälkeen kaksi tuntia eurojahti huijausohjelmaa ja sointinkin muutaman kerran ja melkein pääsin jatkoon. Säännöt olivat epäselvät, tv -ruudusta ei käy selville ohjelman todelliset säännöt. Laskutehtävässä oli käytetty kahdenlaisia numeroita ykkösestä ja seiskasta. Ota nyt selvää olivatko ne molemmat ohjelman laatijoiden mielestä hyväksyttäviä. Soittaja sai arvailla, mitä numeroita oikeasti tarkoitetaan. Jotta varmasti saisi kaikki kuusi mahdollista vaihtoehtoa arvuuteltua, täytyisi soittaa ohjelmaan kuusi kertaa ja joka kerta vastata vielä ensin mahdolliseen kysymykseen. Jos väärin päin ollutta L -kirjainta ei hyväksytty ykköseksi tai seiskaksi vastaus laskutehtävään oli selvästi 374, mutta jos viimeinen numero ei ollut seiska, niin vastaus olisi 383. Muut vaihtoehdot saattoivat olla 390, jonka yksi vastasikin ohjelmassa, 381, 384 ja 375. Muita vaihtoehtoja ei edes voinut ollut. Yksi potensiin neljä on yksi. Viisi jaettuna viidellä on yksi. kolme kertaa neljä on kaksitoista ja kaksi potenssiin kahdeksan on 256. 6 plus 19 on 25 ja kun 25 kerrotaan viidellä tulos on 125. Nyt kun kaikki nuo tulokset sitten laskee yhteen ja suorittaa ne kaksi vähennyslaskua, niin saa normaalin tuloksen, mitä koulussa on aina opetettu. Jostain syys ohjelmassa pyydetään laskemaan vain yhteen, eikä korottamaan potenssiin, eikä suorittamaan vähennyslaskuakaan. Ohjelma opettaa vääränlaista matematiikkaa kilpailijoille ! Yhtä hyvin se väärin päin ollut L - kirjain ( ? ) on yhtä kuin 7, koska käsiala ihmisillä on selllaista tai sitten se on ykkönen. Itselleni ko. merkintä tarkoittaa seiskaa laskennassa, eikä ykköstä. Tosin itse laitan seiskaan aina poikkiviivan. Saattoi olla, että ohjelman typerä kompa oli tuo toinen yhteenlaskettava, jota ei kai ohjelman tekijät tulkinneet numeroksi, mutta kuitenkin ohjelmassa käytettiin myös kahdenlaista merkintää ykkösestä, mikä myös on siinä tapauksessa epäillyttävää.Toisessa ykkösessä oli väkänen ja numerossa 10 ei ollut väkästä. Kumpi oli oikea ykkönen ? Huomasin kaikki nämä samantien, mutta on vaikea vastata oikein, kun ei tiedä, mitä ohjelman tekijät ajavat ohjelmallaan takaa. Ohjelman tekijä juontaja ei kerro, mitä tavoittelee esittämällään tehtävällä. Mitä he hyväksyvät normaalina koulumatematiikkana ja mitä eivät. Tällaiset harhaohjelman opetukset tv- katselijoille pitäisi kieltää, koska ne vääristävät katselijoiden matematiikan opittua tajuntaa ja juontaja vielä hävyttömästi ihan pilkkaa katselijoita, että tehtävän voi laskea nopeasti paperilla, mutta totuus on siis aivan muuta. Eipä minua enää kiinnosta moinen typerä ohjelma, eikä sinne soittelu.

    • ewtregergrgr

      Mielenkiintoista olisi tietää kuinka moni yleensä tarkastaa tehtävien oikeellisuuden, onko kyseessä vain "tuotantotiimistä" yksi henkilö joka "päättää" oikean vastauksen. Luulenpa että näin on. Ei siis ole yhtä oikeaa vastausta mihinkään tehtävään vain vaan sen yhden tehtävän laatijan yksi mielivaltainen oikea vastaus.

      Kuitenkin numereenisissa laskutehtävissä kysymys yleensä kuuluu "laske kaikki numerot yhteen" jolloin tavallinen katsoja olettaa että tässä järjestelmässä ja tässä yhteiskunnassa numerolla tarkoitetaan ainoastaan numereenisia numeroita kuten 1,2,3,4, jne. eikä esimerkiksi roomalaisia numeroita joita meillä länsimaissa ei käytetä yleisesti. Missään vaiheessa juontaja ei ole ilmoittanut tai painottanut että KAIKKI symboliset numerot tulisi laskea yhteen myös roomalaiset tai mitkä tahansa muut joilla ilmoitetaan numereeninen summa. Ja että yhteenlaskulla tarkoitetaan myös sitä että kaikki laskutavat otetaan huomioon joita on vähennys-, kerto- kerto- ja jakolasku.

      Babylonialaiset käyttivät nuolenpääkirjoitusta, kreikkalaiset ilmoittivat lukujen sijaan kirjaimiaan. Pitäisi mennä historiassa kauas taaksejos olettaa että kaikki mahdolliset luvut otetaan huomioon ja näin ollen laskutehtävässä tulisi huomioida nämä kaikki lukua edustavat kirjoitustavat. Eli kaikki pitäisi siis ottaa huomioon jos halutaan laskea numerot yhteen. Arabialainen, armenialainen, heprealainen, kiinalainen, mayalainen esitystapa myös laskettuna mukaan. Missään vaiheessa ko. laskujärjestelmiä ei ole laskettu pois juontajan toimesta.
      Numerolla tarkoitetaan lukumäärä, joukkoa ja ne ovat merkistön merkkejä, joita voidaan käyttää joko lukujen tai numerosarjojen ilmaisemiseen.

      Olettaen näin että katsoja joka on tavallisesti käynyt sen vähimmäismäärän oppivelvollisuudesta, eli peruskoulun perusmatematiikan oppimäärän, ei tulisi tehtäviin sekoittaa roomalaisia tai mitään muitakaan numeroita.

      Tehtävän kuvaus on näissä juontajan toimesta epämääräinen.

      Tehtäviä tavallisesti venytetään tarkoituksellisesti siten että lähetyksessä on pitkä aika jolloin ei yhtään puhelua oteta vastaan. Näin saadaan taas pottia kasvatettua ja saaden mielenkiinnon heräämään katsojassa helpon rahan toivossa. Hölmöä taas höynäytetään ja kuinka monta kertaa yksittäinen henkilö yrittää päästä lähetykseen, kun ensin on karsinta ja nopein valintatehtäviin vastannut soittaja, en tiedä. Puhelun hinta on tuo 1,92 € ja nopeasti laskettuna kerää aikamoisen summan ohjelma yhden lähetyksen aikana.

      Tässä olisi kunigaskuluttajalle juttuvinkki näistä törkeistä vedätysrahapeleistä.

      • eurojahti1

        Eurojahti, aamuyö 3.1.2014, kuvalinkki.

        Laske yhteen kaikki luvut kaikissa mahdollisissa kolmioissa.

        http://aijaa.com/xtR27P

        Vastaus: 1966

        Pelin lopussa tuli soittaja, joka antoi oikean vastauksen tehtävään ja voitti 400e !


      • Euroryöstö1
        eurojahti1 kirjoitti:

        Eurojahti, aamuyö 3.1.2014, kuvalinkki.

        Laske yhteen kaikki luvut kaikissa mahdollisissa kolmioissa.

        http://aijaa.com/xtR27P

        Vastaus: 1966

        Pelin lopussa tuli soittaja, joka antoi oikean vastauksen tehtävään ja voitti 400e !

        Miksi mainostat mafian tuotetta. Taidat kuulua itsekin jengiin. Kuvapeleissäkin juontajat antavat vihjeitä ja helpotuksia niin että vaivaisinkin dementikko osaa antaa ruututehtävään oikean vastauksen. Mutta koska hänellä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta pärjätä pelilinjalla nopeimmaksi pelaajaksi niin taas mafiooso nauraa matkalla nettipankkiin.


      • !!!
        eurojahti1 kirjoitti:

        Eurojahti, aamuyö 3.1.2014, kuvalinkki.

        Laske yhteen kaikki luvut kaikissa mahdollisissa kolmioissa.

        http://aijaa.com/xtR27P

        Vastaus: 1966

        Pelin lopussa tuli soittaja, joka antoi oikean vastauksen tehtävään ja voitti 400e !

        1966 EI ole oikea vastaus!
        Tässä oikea vastaus: 2384, edellytyksellä että VIISI sisältä ei lasketa lisäksi roomalaisia numeroita 7 1 ja digi 28 ei lasketa lisäksi käännettynä 82.
        Tämä on siis minimi, tämän alle vastaus siis ei voi missään tapauksessa olla, vaikka mitä tulkintoja käytettäisi!
        http://mkk-demo.net/03012014-ratkaisu.png


      • Lookit
        !!! kirjoitti:

        1966 EI ole oikea vastaus!
        Tässä oikea vastaus: 2384, edellytyksellä että VIISI sisältä ei lasketa lisäksi roomalaisia numeroita 7 1 ja digi 28 ei lasketa lisäksi käännettynä 82.
        Tämä on siis minimi, tämän alle vastaus siis ei voi missään tapauksessa olla, vaikka mitä tulkintoja käytettäisi!
        http://mkk-demo.net/03012014-ratkaisu.png

        Siellä ei ole lukua 312, se "ykkönen" ei ole 1, sen voi kait käsittää olevan ylösalaisin oleva L -kirjain eli room.luku 50. Sanasta VIISI saadaan roomalaiset luvut I (3 x), II, V, VI, ja VII. Nämä näin pikku huomiona-


    • wrregrrrrrrrrr

      Viimeöisen tehtävän kuvaus on hämäävä: laske yhteen kaikki luvut kaikissa mahdollisissa kolmioissa joten tehtävä antaa ymmärtää myös siten että itse luvut ainoastaan tulisi laskea yhteen esimerkkinä luku 3=1, luku 312=2 ja luku 13=3 jne. eli nyt saadaan yhteissummaksi kolme. Tämän tehtävän voi ymmärtää myös näin joten lukujen määrä on silloin huomattavasti pienempi kuin yhteenlaskettu summa kaikista luvuista.

      Lukujen seassa oli sana VIISI ja roomalainen lukuarvo VIII. Näin ollen näissä esiintyy siis luvut 7 ja 1 sekä 8. Tällöin laksetaanko mukaan sitten myös tuo sana VIISI 7 1 eli 5 7 1

      Näihin tehtäviin ei ole yhtä oikeaa vastausta, on vain yhden ihmisen laatima vastaus joka mielletään oikeaksi. Yksikö ihminen päättää "tuotantotiimissä" mikä vastaus kuhunkin tehtävään on oikein. Variaatioita ei lasketa eikä tehtävän antoa selitetä perusteellisesti mitä halutaan hakea.

    • Niin on tarkoituskin

      Kaikki kyseisen ohjelman tehtävät voi ymmärtää vaikka kuinka monella tavalla.

      Kaikki tehtävät ovat tarkoituksella sellaisia, että kukaan ei suoraan tiedä tarkalleen mitä haetaan. Ei ole pelin järjestäjän kannalta kannattavaa, että ensimmäisen tai edes toinen pelaaja kertoo suoraan oikean vastatauksen. Tehtävät ovat tarkoituksella "kompa"tyyppisiä ja tehtävänanto tulkinnanvarainen ja epämääräinen, jotta saadaan tyhmiltä rahat pois. Omaa tyhmyyttä on noihin soitella ja itkeä Suomi24:ssä jälkeenpäin, kun ei vastausta hyväksytty.

      Jouluna esim. joulukuusitehtävä "laske kaikki kuusipuut, keltainen kuusipuu on referenssi oikeasta muodosta". Tulkitse siitä sitten, että lasketaanko keltainen mukaan vai onko se vain malli, vai onko se malli joka lasketaan silti mukaan, onko "oikea muoto" vain se, että kuusi on samassa asennossa, vai lasketaanko myös ylösalaisin olevat, jos ovat saman muotoisia, pitääkö olla samankokoinen ollakseen samanmuotoinen, jos kuusi peittyy osittain, onko se silti saman muotoinen, mutta vain piilossa, eli lasketaanko vai ei.

      Pelin edetessä juontaja saattaa antaa juuri näihin tulkinnanvaraisuuksiin pieniä tarkennuksia ohjaajan luvalla, mutta tarkoituksella ei koskaan kerrota alussa täysin yksiselitteistä tehtävänantoa.

      Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, se on näiden pelien tarkoitus.

      Sama on noissa lukutehtävissä, koskaan et voi tietää mitkä merkit siellä lasketaan luvuiksi ja mitä ei (kuten juuri tuo sisältääkö VIISI myös roomalaiset numerot, joita sanan kirjaimista saa muodostettua). Sen takia oikea vastaus voi olla ihan mitä vaan, kun pelin järjestäjä voi itse päättää säännöt, ja oikeaa vastausta ei kuitenkaan pelin lopuksi selitetä sen tarkemmin. Jos joku kertoo alunperin oikeaksi päätetyn vastauksen liian aikaisin, sanotaan "väärä vastaus" ja muutetaan vähän tulkintaa, että saadaa peliä pitkitettyä.

      Ja esim. luku 312, onko se kolmesataakaksitoista, vai lasketaanko yhteen 3 1 2 vai ne kaikki eli 312 3 1 2, kun ne 3, 1 ja 2 ovat myös lukuja. Tällaisia nämä ovat.

    • katsoja1

      Näissähän tehtävissä johdetaan tietoisesti katsojaa harhaan epämääräisillä tulkinnoilla, eikä tarkkoja pelisääntöjä/tulkintaa ole eikä myöskään yhtä oikeaa absoluuttista vastausta. Mitähän tuo lakipykälä arpajaislaista meneekään? Onko tällainen tietoinen harhaanjohtaminen täysin laillista. Kaikissa rahapeleissä ovat tietyt säännöt, mutta näissä tv-peleissä ei niitä tunnu olevan lainkaan.

      • kojis

        Totta,tää on alkanut ärsyttää muakin...kaikki asiaan paneutuneet ovat tulkinnoista ja huijauksesta oikeassa,laissakin voi olla porsaanreikiä,mut eniten hakisin vastuuta ja moraalia myös Maikkarilta isona mediavaikuttajana..he kun mahdollistavat tämän huijauksen ja rahastamisen Oon pyytänyt heiltä vastauksia samoin tuolta tuottajalta,TULOKSETTA! Oon pyytäny viel Yleä apuun(MOT)! T. Kojis


    • RiQ98

      On nykyjään homma menny senverran härskikisi että edes se perustehtävä ei ole yksiselitteisen idioottihelppo.

      Meille koulussa jo opetettiin tätä konseptia mediatekniikan ansaintalogiikassa.

      Laitetaan niin helppo tehtävä että joka känniurpokin sen osaa laskea.

      Media-aika keskellä yötä on lähes ilmaista. juontajan saa ilmaiseksi kun se pääsee telkkariin ja tietotekniikan taustalle tekee yks ukko omiin nimiinsä.

      rahat tulee niistä "esikyssäreiden" soittelijoilta eli voittajalle voi just antaa sen rahan ja itelle jää silti käteen ihan kivasti.

      ilmeisesti ei oo tuottajan voitto riittäny kun peruskyssäri on tehty sellaiseksi ettei voi etukäteen tietää onko oiken - eli ns. "päävoiton" voi jättää hyväksymättä koska tulkinta.

      • Nämäkö?

      • eurojahti1
        Nämäkö? kirjoitti:

        "On nykyjään homma menny senverran härskikisi että edes se perustehtävä ei ole yksiselitteisen idioottihelppo."

        Eli tämäntyyliset olivat parempia?: http://naurunappula.com/503035/paljon-pelissa.jpg

        Uusimmat Eurojahti pelitulokset löydät täältä;

        Suomi24/Viihde/Tv ja radio/Tv-sarjat/Tv-sarjat/Eurojahti,jees!

        eli tuonne sitten kommentoimaan fiksuja ajatuksia !


      • Olisiko ideaa?
        eurojahti1 kirjoitti:

        Uusimmat Eurojahti pelitulokset löydät täältä;

        Suomi24/Viihde/Tv ja radio/Tv-sarjat/Tv-sarjat/Eurojahti,jees!

        eli tuonne sitten kommentoimaan fiksuja ajatuksia !

        Ai Päivystäjä nimim. "eurojahti1" perustu uuden ketjun niin täällä enää saa avautua ko. pelin vääryydestä? Vai saako tässä ketjussa edelleen avautua vääryydestä, mutta tuo Päivystäjän nimim. "eurojahti1" perustumaa uusi ketju on varattu vain joka aamuöisten ratkaisuiden kertomiseen? Miten on Päivystäjä "eurojahti1"? Voiko tähän ketjuun edelleen itkeä kun meni taas 150€ kun tuottaja oli päättänyt että kolmioiden yhteenlaskettu summa ei ollutkaan 1525, vaikka niin laskin, vai pitääkö nämä vääryyden kokemisetkin jatkossa avautua perustamaasi uuteen ketjuun?

        Mielestäni olisi selkeämpää, että näinkin tärkeäellä asialle kun Eurojahti-rahat-pois-tyhmiltä-urpoilu-kännykkä-pelille olisi kaksi eri palstaa. Toiseen Päivystäjä eli nimimerkki "eurojahti1" postaisi aina yön oikeat vastaukset, ja toiseen osallistujat voisivat nillittää miten omaa vastausta ei taaskaan hyväksytty.

        Kun tuolla listassa on kaiken maailman iänikuisia tv-sarjoja joita ei ole vuosiin edes lähetetty, niin mielestäni ylläpito voisi poistaa sielä esim "Metsolat" ja "Popstars" -osiot, ja perustaa niiden tilalle osiot "Eurojahti: ratkaisut" ja "Eurojahti: vääryyden kokeminen" -palstat. Mikäli tämä ei ole ylläpidon puolelta mahdollista, voitaisiin tämä keskustelu jakaa näihin kahteen jo aloitettuun ketjuun, eli tähän (johon voi tilittää vääryyden kokemiset, ja tuohon toiseen, johon Päivystäjä nimim, "eurojahti1" voi postata aina oikeat vastaukset. Kuulostaako hyvältä idealta?


    • wer4etrtyt

      Miten tuosta viimeöisen (4.1.) kellotehtävän yhteenlasketuista numeroista voi saada luvun 133 joka hyväksyttiin oikeaksi vastaukseksi? Eikös siinä ollut jo päivämäärä ja vuosikin (01.2014) joka mitä ilmeisemmin lyhyellä matematiikalla pääteltynä on isompi kuin tuo 133. Tehtävä nimen omaa kuului "laske kaikki mahdolliset luvut yhteen". Luvuilla tarkoitetaan yleensä mitä todennäköisemmin lukuja 1-9 ja kaikki näiden variaatiot. Näin olle numerosarja 2014 on mitä todennäköisesti luku, niin kuin on numero yksikin. Aikamoista huijausta. Nämä tehtävät ovat näköjään aivan mielivaltaisia tehtäviä joihin ei olekaan yhtä oikeaa vastausta vaan se vastaus joka "tuotantotiimi" on päättänyt. Eivät tehtävät perustu mihinkään järjelliseen logiikkaan vaan puhtaasti arvaukseen.

      • en pelaa rahasta

        Ei siellä ollut lukua 2014, vaan numeroesitys 20I4, jossa I on roomalainen luku yksi ja katkaisee vuosiluvun. Silti 133 jäi minultakin saamatta. Esimerkiksi kellon musta viisari on I eli yksi. En viitsi näitä moittia, vaikka sattumalta mielestäni vastauksen saa. Olen urani matikan parissa viettänyt. Kantsii pistää muiden vastaukset ylös, jos nyt viitsiinäiden kanssa valvoa.


    • kojis

      Noita huijareita ny riittää aina,mut se et Maikkari kyllä tietää asiasta eikä tee saati kommentoi mitään ON TÄYSIN MORAALITONTA!!!

      • manit pois

        Maikkarin vastuuhenkilöitä ei kiinnosta laillisuus, pääasia et joku firma OSTAA lähetysaikaa MAKSAA siitä ajasta. Manit pois silläkin puolella.


    • erkki3

      Eurojahti kusetusta 070093110 elisa oy nettoo tästä mukavasti 1.92 puh juontajat pimpoja

      • jokke2

        6.1.13 juontaja pihalla samat jutut kaikilla juontajilla tosi typerää juttua. klo 3.32


    • Eurojuhta

      6.1. yön kysymys on "Laske kaikki kolikot kolmioissa!" ja ihmiset vastailevat rahasummia (vaikka vastauksenhan pitäisi olla aitojen kolikoiden yhteismäärä kaikissa kolmioissa). Noista kolikoista ainakin alimmainen 20 sentin kolikko ja oikeanpuolimmaisin 10 sentin kolikko ovat vääriä. Myös euron kolikot näyttäisivät olevan keskenään erilaisia (vaikea sano tuosta kuvasta).

      • heikki6

        Kusetusta


      • veikko 60
        heikki6 kirjoitti:

        Kusetusta

        Soittakaa ihmiset vaan Elisa oy tykkää tästä.


      • pekko
        veikko 60 kirjoitti:

        Soittakaa ihmiset vaan Elisa oy tykkää tästä.

        Tämä ohjelma on kansalaisten huijjausta selvästi


    • höh

      et kertonu vastauksii

    • nnap

      muistaako kukaan mikä oli viime yön (8.1) vastaus lammastehtävään, mikä ei kuulunut joukkoon? e9?

      • lampaan silmät

        Ootko tosissas. Mihin tarviit tietoa, jonka näkee parissa sekunnissa muutenkin. Eroja on lähes aina 4 ja niistä vain yhtä vaaditaan jotta keneltäkään ei jäisi rahoja lypsettyy.


    • nnap

      Jeba, lampaan silmä. Itse en taida olla vielä ihan sisällä skenessä, kun toista kertaa katsoin tätä laatuohjelmaa. Puusilmänä bongasin vain kaksi eroavaisuutta, ja pohdiskelin, että onko tehtävään ynnätty laskutehtävien tavoin tulkinnanvaraisuutta. Mutta näemmä nämä eroavaisuustehtävät ovat sitten tavallaan "iisimpiä" kuin "laskutehtävät".

    • Niinpäniin

      Löysin kolme eroa. (9.1) Vastasin ennakkotehtävään oikein ja miesääni nauhalta kertoo etten ollut tarpeeksi nopea vaikka juontaja kertoi ettei kukaan ole soittanut.

      • KolmioKaksioYksiö

        Soittajiahan on tietysti vaikka kuinka paljon, mutta lähetykseen otetaan vain se nopeiten monivalintatehtäviin vastannut.

        Monitulkinnallisiin peleihin otetaan näitä "kierroksen parhaita pelaajia" vaikka kuinka paljon ja nopeasti.

        Helppoja pelejä taas pidetään näkyvissä tuntitolkulla ja annetaan ymmärtää, ettei kukaan mukama tiedä tai ole hereillä :D

        Vaikeita tehtäviä juontaja pitää todella helppoina ja helppoja taas uskomattoman vaikeina jne...


    • K Usettaja

      Mutta kun näitä eroavaisuustehtäviä [helppoja] pidetään näkyvissä tuntitolkulla, mutta soittajia ei oteta lähetykseen.

      Juontaja vaan toitottaa tehtävän olevan erittäin vaikean.

      Kuulema Suomen tarkkanäköisin vaan löytää erot, vaikka ne löytyvät yhdellä vilkaisulla.

      Jep, jep !

      • helppoa kuin...

        Täysin sama ilmiö nelosen tiedä ja voita pelissä. Kysytään valmiiseen ruudukkoon viisikirjaimista sanaa jossa viimonen kirjain on i. Otetaan ensin pari soittajaa joista eka voi saada 50e, sen jälkeen saattaa mennä ettei saa euroakaan tai toisinpäin n kolmen sana aikana. Sitten aletaan valittamaan että nyt alkaa mennä vaikeaksi, korotetaan pottia... vaikka 100 e, sitä nostetaan 200e ja aikaa vielä tunti tai toista... valitusta että on vaikeaa jo... kun tunti tai toista on kulunut otetaan viimein soittaja linjalle ja tämä heittää viidennen sanan minkä piti olla tosi vaikea ja pottikin noussu ad 400e.. Kun samoja alekkaisia kirjaimia ei saa käyttää. Vastaaja sanoo sanan ja se käy. Juontaja kysyy oliko vaikea, ei ollenkaan vaikeaa sanoo voittaja. Herrajestas miten ääliöinä pidetään. Siihen olisi löytyny ja on takuulla löytynyt tuhansia yrittäjiä joilla on oikeita sanoja tarjota.


    • ada8

      TÄYTTÄ HUIJAUSTA

    • asfdrgthgj

      Rikotaankohan tässä jo lakia: soittajia kyllä on mutta niitä ei oteta lähetykseen. Eikös se säännöissäkin ihan ole että kierroksen paras pelaaja pääsee yrittämään suoraan lähetykseen jne. On ohjelmia joissa soittajia ei oteta lähetykseen moneen tuntiin, luulisi yhden tunnin aikana edes yksi soittaja olevan olemassa. Silloinhan tämä yksi soittaja on se kierroksen paras pelaaja ja näin ollen pääsisi lähetykseen. Yhtenä yönä loppuyöstä potti kasvanut 1500€ eikä yhtään soittajaa lähetyksessä koko lähetyksen aikana, aika outoa jos helppoon tehtävään ei helpon rahan saajaa saada. Kuitenkin puhelun hinta 1,92€ ja jos nämä pelivastaavat saavat oikein valita kuka ja milloin soittaja otetaan suoraan lähetykseen, on sitten merkillistä vedätystä ja rikollista toimintaa. Kuitenkin yksi lähetys on pitkä (taitaa olla 01.00-04.00) ja helpon tehtävän ratkaisijoita varmasti on tarjolla, niin kuin tuon yhden lähetyksen kohdalla johon vastaus löytyi alta minuutin sisällä koko lähetykseen ei otettu yhtään soittajaa. Ihmeellistä ja oikeastaan mahdotonta jos tuona kolmena tuntina yhtään nopeimmin vastannutta pelaajaa ei löytynyt.

      • soittajav

        No sinnehhän otetaan se peliajan sisällä nopeimmin vastannut. Eli yksi pelaaja.


    • kusetus ohjelma8

      Heh, onhan sinne joka kerta luultavasti tuhansia tai ainakin satoja soittajia (siitä voitte laskea mitä tulee tuotoksi, varmasti ihan mukavia summia)....

      Mikäli tuonne soittaa ja vastaa oikein, niin puhelimesta vain kuuluu random-tyylillä laitetut viestit:

      "Valitettavasti et ollut AIVAN tarpeeksi nopea"
      tahi
      "Olit nopeimpien joukossa Yritä uudelleen"

      jne. jne. shittiä. Muiden epäkohtien lisäksi. Aina tuolla on reippaasti "kierrokseen" osallistujia ja juontajat täysin pokkanaan esittävät ettei vieläkään ole tullut oikeita vastauksia. Moraali nollassa, mutta mitä reality-toivoilta voi odottaa?

      Törkeä huijaus siis kyseessä ja ohjelman tekijät kuuluisivat linnaan muutamaksi kuukaudeksi tai vähintään tuomiona kaikkien "tienattujen" rahojen menetys ja reippaasti sakkoa. Maikkarit ja muut toimijat, jotka tietoisesti tukevat tällaista saisivat hävetä, mutta ovat kadottaneet sen taidon jo ajat sitten. Mitään näiden puljujen systeemejä on turha tukea jatkossa.

      Vaan mitäpäs kautta näitä saisi tuomittua. Onnea sille joka haluaa kokeilla. Täyttä suomalaisten ja todennäköisesti vielä niiden köyhimpien ja epätoivoisimpien kusetusta. Surullinen on maailma, jossa tällaistakin paskaa siedetään ihan joka päivä.

      • surullista shittiä

        Pari päivää sitten tuli tutkimus, missä rikkaimmilla oli paskin moraali ja olivat häikäilemättömimpiä ja uskoivat ansaitsevansa kaiken saamansa (samalla köyhät ja osin keskituloiset antoivat vähästäänkin ja rikkailla oli tapana pitää köyhempiä lusmuina). Ei yllätä. Muutaman vuoden sisällä taisi olla ainakin kolmas tulos, jossa oli sama lopputulos (kuukausi sitten oli vielä että kalliilla autoilla ajavat sikailevat liikenteessä eniten.. vahvistaa asiaa sekin).

        Valitettavasti ihmisluonto on sellainen että köyhä jos koskaan rikastuu, niin unohtuu turhan usein se aikaisempi tilanne.

        Mutta jotkut ovat käyneet ihan häikäilemättömiksi kuten nämä paskaohjelmien tekijät (tulevia rikkaita... voihan sen homman tuollakin pikkukusetuksella aloitella). Selvää kusetusta minkä voi jokainen päätellä. Mutta vaikka "kaikki" asian oikein päättelevätkin, niin kukaan ei tee mitään, vaan homma saa jatkua ja kusettajat rikastuvat. Well done.

        Enpä tee mitään minäkään, vaan valitan täällä ;) . Olemme kaikki samanlaisia siinä suhteessa. Kai sitä voisi vaivautua johonkin kuluttajansuojaan valittamaan... tahi pyytää kansanedustajia puuttumaan tuohon pommittamalla jokaiselle 200:lle samaa viestiä emailin kautta (joku takuulla on tarpeeksi ääniä haluava että vaivautuu tuohon puuttumaan). Tai mitä näitä tutkivia tv-ohjelmia onkaan... pah, kai sitä PITÄISI vaivautua. Pitäisi ja pitäisi.... Veikkaan että köyhimmät tästä ohjelmaformaatista eniten kärsivät. Ja peliongelmaiset tietenkin.

        Voin kuvitella jonkun piruparan yrittävän tavoitella vaikkapa 700 € voittoa tyylillä "nooh, 420€ mulla on tähän mennyt, mutta mikäli saan voiton ennen 600€, niin tulee selvää voittoa" :D (no ok, ei tuo oikeastaan ole hauskaa ). Tuonnehan periaatteessa voisi pistää rahaa menemään loputtomiin. Varmasti monet pistävätkin ja sillähän tässä rahastetaan eli juuri peliongelmaisilla, köyhimmillä, epätoivoisimmilla. Hieno business.


      • palautetta vain
        surullista shittiä kirjoitti:

        Pari päivää sitten tuli tutkimus, missä rikkaimmilla oli paskin moraali ja olivat häikäilemättömimpiä ja uskoivat ansaitsevansa kaiken saamansa (samalla köyhät ja osin keskituloiset antoivat vähästäänkin ja rikkailla oli tapana pitää köyhempiä lusmuina). Ei yllätä. Muutaman vuoden sisällä taisi olla ainakin kolmas tulos, jossa oli sama lopputulos (kuukausi sitten oli vielä että kalliilla autoilla ajavat sikailevat liikenteessä eniten.. vahvistaa asiaa sekin).

        Valitettavasti ihmisluonto on sellainen että köyhä jos koskaan rikastuu, niin unohtuu turhan usein se aikaisempi tilanne.

        Mutta jotkut ovat käyneet ihan häikäilemättömiksi kuten nämä paskaohjelmien tekijät (tulevia rikkaita... voihan sen homman tuollakin pikkukusetuksella aloitella). Selvää kusetusta minkä voi jokainen päätellä. Mutta vaikka "kaikki" asian oikein päättelevätkin, niin kukaan ei tee mitään, vaan homma saa jatkua ja kusettajat rikastuvat. Well done.

        Enpä tee mitään minäkään, vaan valitan täällä ;) . Olemme kaikki samanlaisia siinä suhteessa. Kai sitä voisi vaivautua johonkin kuluttajansuojaan valittamaan... tahi pyytää kansanedustajia puuttumaan tuohon pommittamalla jokaiselle 200:lle samaa viestiä emailin kautta (joku takuulla on tarpeeksi ääniä haluava että vaivautuu tuohon puuttumaan). Tai mitä näitä tutkivia tv-ohjelmia onkaan... pah, kai sitä PITÄISI vaivautua. Pitäisi ja pitäisi.... Veikkaan että köyhimmät tästä ohjelmaformaatista eniten kärsivät. Ja peliongelmaiset tietenkin.

        Voin kuvitella jonkun piruparan yrittävän tavoitella vaikkapa 700 € voittoa tyylillä "nooh, 420€ mulla on tähän mennyt, mutta mikäli saan voiton ennen 600€, niin tulee selvää voittoa" :D (no ok, ei tuo oikeastaan ole hauskaa ). Tuonnehan periaatteessa voisi pistää rahaa menemään loputtomiin. Varmasti monet pistävätkin ja sillähän tässä rahastetaan eli juuri peliongelmaisilla, köyhimmillä, epätoivoisimmilla. Hieno business.

        http://yle.fi/aihe/kuningaskuluttaja/palaute


        Jotain (toivottavasti) hyötyä saa olla nyt YLEstäkin..... toivotaan, toivotaan.

        Ne viestit kansanedustajille vielä kun joku vaivautuisi laittamaan ja vaikka lisäpalautetta kuningaskuluttajaan yms tahoihin. Joku hemmetin ulkomainen kusetustoimisto tulee maikkarille ja muille maksukanaville kusettamaan heikoimpia ihmisiä, niin TÄYTYY jokin keino olla puuttua asiaan.

        Mainoskanavien omaan moraaliin vetoaminen on todennäköisesti täysin turhaa. Kyllä tietävät itsekin millaisia omat ohjelmansa ovat.


    • Tarinan opetus ?

      Miksi täällä oletetan, että eurojahdissa annetulle moniselitteiselle tehtävälle on pelin alussa olemasssa jokin *yksi* oikea vastaus ?

      Tietysti näissä moniselitteisissä idea on, että "tuotanto" listaa jo ennen peliä mahdollisia oikeita vastauksia isomman määrän ja pelin edetessä ohjaaja yrittää pysyä laskuissa mukana ja vetää yli jo annettuja "oikeita" vastauksia. (itse en ole jaksanut pitää kirjaa, muta jossain on väitetty, että ohjaajan kirjanpito ei aina ole onnistunut - tai annetulla "peliyhtiöllä on oikeus tulkita sääntöjä" tarkoitetaan, että klo 1:00 - 3:00 vastaus oli samaan tehtävään X, mutta 3:00 - 4:00 se olikin Y).

      Kun tarpeeksi hölmöjä/pelihenkisiä on soitellut 1.92e linjoille, niin sitten voidaan odottaa, että joku vastaa jäljelle jääneistä mahdolisista vastauksista oikean.ja antaa voitto sitten hänelle.

      Mutta tosiaan - Kuningaskuluttajalle tämä voisi olla ihan sopiva hauska aihe - veikkaan, että Londurin puolelta ei kuitenkaan saataisi ketään vastaamaan kysymyksiin ... MTV ja Elisakin voisivat katsoa tässä tapauksessa peiliin - jos tuo peliohjelma oikeasti veloittaa katsojilta 0700 soitoista jotain.

      Eri asia on, jos tämä on aamuyön yksinäisille suunnattua "teatteria", jolla MTV:n on tarkoitus ärsyttää ja opettaa ihmisiä varomaan ilmeistä huijausta - mutta annettu 0700 numero olisikin tässä tapauksessa maksuton soittajalle. (johon en kyllä itse usko ....)

      • cheesus

        No kaikki valittajat yhtykää ja tehkää oma tv-peli konsepti ja myykää se mtv3:lle. He ottavat sen ilosta kirkuen vastaan kun vaan saavat rahaa koska ovat talaudellisesti suopastaan kurapaskalla. Turha sitä täällä on valittaa pahvit.


    • elämä toki on

      MOT, kuningaskuluttaja, 200 kansanedustajaa, jne.

      Iltalehdellä ja Iltasanomilla on myös jotain vinkkipalstoja. Laittelen piruuttaan jokaiseen näistä kunhan joudan. Mikäli joku kyseisiin puljuihin liittyvä on tätä lukemassa, niin haistakaapa paska. Ei hymyillä mikäli joskus tavataan.

      Ja niille tytsyille ja miehen aluille, joille "juontajahommiin" ja "realityyn" pääsemiseen tämä on jokin ponnahduslauta, niin ajatukseni teistä on niin ala-arvoinen, ettei sitä voi julkaista edes suoli24-palstalle. Mitään moraalia kun ei enää ole, niin mitäs siinä sitten. Osan edes voi vielä laittaa nuoruuden piikkiin, mutta alkaa raja mennä jo siinäkin. Kiva kusettaa jo valmiiksi heikoimmin pärjääviä suomalaisia eikös? Omatkaa edes pientä selkärankaa ja kertokaa miten suurta paskaa ja kusetusta nämä ohjelmat aidosti ovat.

    • pah4444

      MOT maikkarin omia ohjelmia ja olevinaan paljastaa kusetuksia. Arvaa vain paljastaako OMIA kusetuksiaan. Aivan tasan varmasti täytyy näiden olla tietoisia tilanteesta. Onhan näitä tullut jo ties kuinka kauan.

    • SatumainenMatkailijä

      >> MOT maikkarin omia ohjelmia ja olevinaan paljastaa kusetuksia.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/MOT_(televisio-ohjelma)
      http://yle.fi/aihe/mot/mot-mika-oli-tutkittava

      Väitetään, että olisi YLE tuotantoa - ainakin tullut YLE kanavilta. Ohjelman duunarit voi sitten olla muualtakin ostettuja. Alihankinnan ketjutus on kova sana nykyään alalla kuin alalla.

      Jos katsoo MOT aiheita, niin ei tämä eurojahti ehkä ihan sovi sinne, jos ei Jussi Juutinen taustajoukkoineen tällä ihan miljuunia nettoa ja samalla saata lukuisia pelaajia pikavippien pariin.

      (
      Maikkarin oma "asiaohjelma" "45 min" taidettiin lakkauttaa "kannattamattona")

      http://www.mtv.fi/uutiset/45minuuttia/etusivu

      Kohta varmaan loppuu Maikkarin uutisetkin.
      )

    • hyvä korjaus

      Jeps. Tuon MOT -ohjelman sekoitin toiseen ohjelmaan. Itse asia sinällään ei muutu eli ei varmasti maikkarin porukka "omiaan" tutki.

    • wefregrthyt

      Luulisi ohjelman vetävän niitä soittajia ja yrittäjiä jos potti on jossain vaiheessa tuhat euroa. Olisi varmasti tuolle rahalle ottajia. Miksi sitten säännöissä lukee että kierroksen paras pelaaja pääsee lähetykseen yrittämään oikeaa vastausta. Miksei useaan tuntiin oteta yhtään soittajaa lähetykseen, aika kummallista. Jokaisen kierroksen paras pelaaja tulsi näiden sääntöjen puitteissa ottaa se jokaisen kierroksen paras pelaaja lähetykseen eli soittajia olisi mitä luultavammin lähetyksessä noin viiden sekunnin välein. Voi nopeasti laskea kuinka paljon MTV saa puhdasta tuloa näistä puheluista jossa yhden puhelun hinta on 1,92€. Pelilinjalla voidaan sanoa mitä huvittaa tietämättä totuutta: "et ollut kierroksen paras pelaaja, yritä uudelleen, jne."

      Nämä pelinatsit panttaavat soittajia ja korottavat pottia jotta saavat lisää soittajia ohjelmaan. Nyt kaikki esittämäään vetoomuksia ja ohjelman törkeän lain rikkomisen ja törkeän rahastuksen lopettamiseksi.

      • pelikierros?

        Onko missään säännössä mainintaa kuinka pitkä "kierros " voi olla?
        Kierros, jossa hoputetaan osallistumaan ei voi olla muutamaa kymmenminuutista pitempi. Niin ainakin järki sanoo. Kun pelaaja pyöräyttää rulettia pelipöydässä, siinä on yksi pelikierros. Se, että yksi kierros voi kestää tunteja tv-pelissä. johon osallistutaan reaaliajassa kännykällä ( vielä näppäin sellaisella) ei voi olla oikein.


    • Kierros Vielä

      Eikös tuossa yksi "kierros" voi kestää vaikka useita päiviä.

      Ja jossain keskustelupalstalla väitetiin, että saman pelin voittajia voi olla useampi ja potti jaetaan - joka tarkoittaa, että myös kierroksen nopeimpia on oltava useampi.

      Em. tapahtunee niissä triviaaleissa peleissä, joissa potti on laitettu melko isoksi ja joissa vastauksen näkee korvallaankin - lypsetään vaan soittamaan, jotta olisit kierroksen nopein (en tiedä, otetaanko uuden "nopeimman" tehneeltä jotain tietoja puhelimessa, mutta jos otetaan, niin se vaan tarkoittaa että sinulla on mahdollista olla kierroksen nopein - jos ei tule ketään nopeampaa - enkä myöskään tiedä, saako tällainen "melko nopea" tiedon esim. tekstarilla, että hänen aikansa on lyöty - yritä uudelleen - ja varmasti ovat järjestäneet niin, että "nopeimman ajan" voi halutessa "virallisesti" kirjata tuotantoyhtiölle, joka luopuu pelistä kunhan 0700 saldo on saatu kasvatettua riittävän suureksi.

      Sellaisessa erittäin moniselitteisessä tapauksessa (= kärpäsenkakan kokoisia eroja rahoissa, tai ihme tulkintoja "luvuiksi") kierrokset ovat nopeita, koska voidaan aina merkata lukuisten mahdollisten vastausten joukosta ääneen päässeet "oikeat" vastaukset käytetyiksi "vääriksi", ja jatkaa tätä, kunnes mahdollisten vastausten lista loppuu.

      Missä on virallinen valvoja ?
      http://www.liveleak.com/view?i=7f4_1363874512

      • jaetut potit

        Olen nähnyt muutamassa pelissä, että pelin lopussa vasta ilmoitettiin , että oikeita vastauksii oli x kpl ja potti jaetaan oikein vastanneiden kesken. Juontaja ei sanonut kesken pelin mitään onko oikea vai väärä vastaus. Luulen, että voittajat pettyivät.


      • kierrospituus?

        Onko olemassa mitään lakia tai sääntöä, että pelin alussa pitää ilmoittaa kuinka pitkä kukin pelikierros on? Näissä kierrosta venytetään venytetään ....

        Ainakin veikkauksen peleissä ihmiset tietävät että kierros on sen ja sen pituinen. Oli kyse , kenosta,lotosta tai ravisveikkauksesta.

        Tuntuu järjenvastaiselta että ko kännykkähuijaupeleissä ei ole mitään varmuutta kuinka kauan pelikierro kestää ja saa kestää. Joskus nähnyt että juontaja sanoo, että nyt pelataan nopeita kierroksia mutta toisessa päässä kierros voi kestää TUNTEJA !! Eikä pelaajilla ole käsitystä, että yksi vastaaja otetaan vasta usean tunnin päätteeksi.


      • tsiisus
        kierrospituus? kirjoitti:

        Onko olemassa mitään lakia tai sääntöä, että pelin alussa pitää ilmoittaa kuinka pitkä kukin pelikierros on? Näissä kierrosta venytetään venytetään ....

        Ainakin veikkauksen peleissä ihmiset tietävät että kierros on sen ja sen pituinen. Oli kyse , kenosta,lotosta tai ravisveikkauksesta.

        Tuntuu järjenvastaiselta että ko kännykkähuijaupeleissä ei ole mitään varmuutta kuinka kauan pelikierro kestää ja saa kestää. Joskus nähnyt että juontaja sanoo, että nyt pelataan nopeita kierroksia mutta toisessa päässä kierros voi kestää TUNTEJA !! Eikä pelaajilla ole käsitystä, että yksi vastaaja otetaan vasta usean tunnin päätteeksi.

        Mitäs merkitystä sillä on kauanko toi peli kierros kestää, Ei yhtään mitään.

        No saahan siitä hyvän syyn valittaa eklämänsä ankeutta.


    • Tuuhotti

      Juuri kokeilin peliä...? hmmm mielenkiintoista huijausta =D Muija jauhaa töllössä, että ei ole yhtään soittajaa ja mulle monivalintatehtävän oikein mentyä sanotaan, että valitettavasti vastauksesi ei ollut nopein??? siis täh? Toisin sanoen kuviohan menee näin, että vasta kun on riittävän moni soittanut ja maksanut tän 1,92€ (millä katetaan voittopotti &muut kulut) niin sen jälkeen vasta löytyy tää "nopein vastaaja"

    • eferwfwef r

      Tänäyönä tapahtui jännä juttu.

      Ekana oli "mahdoton tehtävä" niistä tulitikuista, otettiin vähän väliä puhelua, ja yhtäkkiä tulikin oikea vastaus... se ei edes ollut mikään E vastaus... no 11 potenssiin X olisi ollut isompi, ei käynyt silti se.

      Tokana tuli toinen mahdoton tehtävä, tuo "ympyrätehtävä" ja sekin ratkaistiin lähes heti.

      Molemmissa siis 500€ pottina, ja tuottaja tajusi että nyt tulee takkiin, joten viimeinen peli on "etsi eroavaisuus" ja pottina 100€ ja pelataan aamuun asti ilman soittajia...

      No idea on tehdä voittoa, ei lahjoittaa rahaa

      • kettu39

        Ensimmäinen oli kyl ponitehtävä ja sillä saatiin tuhansia soittoja eikä kenellekään maksettu. Ei ne nyt tappiolle jääny.
        Tikkutehtävän vastaus oli väärä 71tuhatta... Potenssilla olisi saatu isompi.
        Väärää oli ratkasun lisäks tekstiohjeissa ja puheissa, vedätystä kuten aina. Mitä enemmän valehellaan, sitä enemmän voittoa, eihä kukaan fiksu noita pelaa kuin itsekseen ilmaatteks.


      • ferwfewf rew
        kettu39 kirjoitti:

        Ensimmäinen oli kyl ponitehtävä ja sillä saatiin tuhansia soittoja eikä kenellekään maksettu. Ei ne nyt tappiolle jääny.
        Tikkutehtävän vastaus oli väärä 71tuhatta... Potenssilla olisi saatu isompi.
        Väärää oli ratkasun lisäks tekstiohjeissa ja puheissa, vedätystä kuten aina. Mitä enemmän valehellaan, sitä enemmän voittoa, eihä kukaan fiksu noita pelaa kuin itsekseen ilmaatteks.

        No Potenssi ei kelpaa vastaukseksi, eikä ääretön... ja "normitikut" oli tulitikkujen alla, joten jo alussa tiedettiin että vastaus EI voi olla mikään E

        Mutta tosiaan, koska pottit meni noihin "vaikeisiin" liian nopeasti, niin pidettiin sitä 100€ eroavaisuustehtävää sitten loppu yö.

        Jäännää muuten miten "eroavaisuustehtävään" ne tiesi jo etukäten että tulee oikea vastaus, koska numero poistui ruudusta jo ennen ekaa soittajaa...

        Eli tottakai se on huijausta, jos ekoina tunteina menee se 1000€ niin sitten pitää loppyön aikana saada noin 2000-3000 puhelua että ei tule tappiota


    • Nyt keksin

      Itsellä olisi kiva idea "mahdottomaan" tehtävään

      Eli joku kuva, mikä peitettäisi vaikkapa 16 ruudulla

      Ja pitäisi arvata mikä kuva on kyseessä, soittajia otettaisi vähän väliä, ja ruutuja avattaisi aina välillä, mutta kuitenkin niin että vasta ohjelman aivan loppuvaiheessa paljastuisi mikä siinä kuvassa on...

      Eli ennen kuin ratkaisevat ruudut olisi avattu, olisi AIVAN tuuripeliä arvata mikä siinä on

      • Vaihtelu virkistäs

        Kokeiltu on muttei tuottanu RAHAA.


      • Vaihtelu virkistäs

        Kokeiltu on muttei tuottanu RAHAA.


    • ewregrgreg

      Säännöissähän sanotaan että kierroksen nopein soittaja pääsee kokeilemaan suoraan lähetykseen oikeaa vastausta. Järjellisen logiikan mukaan jos soittajia on kaksi, niin toinen on eittämättä nopeampi kilpasoittajaansa. No jos potissa on esim. 500€ niin kyllä soittajia silloin on satoja, jopa tuhansia. On lähetyksiä jolloin soittajia ei oteta lainkaan lähetykseen useisiin tunteihin. Aikamoista arpajaislain rikkomista ja huijausta. NO tyhmät, hyväuskoiset ja höynäytettävät hölmöt näihin peleihin soittavatkin.

      • mähönen

        Mitä tekemistä arpajaislailla on ton kanssa.


    • Ihmisen pää

      Aika yliveto tuo Etsi ihmisen pää-tehtävä 15.1.2014. VMP.

    • hölömö2

      mää en löytäny

      • nunnukka

        JEP! Todistin touhun huijaukseksi. Soitin ohjelmaan, mutta en muka ollut kierrokseni nopein. Silti kierrokselta ei otettu keneltäkään vastausta ja juontaja lässytti, että teht on tosi vaikea, soittakaa nyt hyvät ihmiset. Pottia nostettiin lisää ja sama p:n jauhanta jatkui. Jatkoin ohjelman seuraamista mielenkiinnosta parikymmentä minuuttia, eikä silloin otettu ainoatakaan puhelua. Tuo oli elämäni eka osallistuminen tällaisiin ja sellaiseksi kyllä jäikin! Parin euron opetus...


      • nunnukka

        JEP! Todistin touhun huijaukseksi. Soitin ohjelmaan, mutta en muka ollut kierrokseni nopein. Silti kierrokselta ei otettu keneltäkään vastausta ja juontaja lässytti, että teht on tosi vaikea, soittakaa nyt hyvät ihmiset. Pottia nostettiin lisää ja sama p:n jauhanta jatkui. Jatkoin ohjelman seuraamista mielenkiinnosta parikymmentä minuuttia, eikä silloin otettu ainoatakaan puhelua. Tuo oli elämäni eka osallistuminen tällaisiin ja sellaiseksi kyllä jäikin! Parin euron opetus...


      • Ihmisen pää
        nunnukka kirjoitti:

        JEP! Todistin touhun huijaukseksi. Soitin ohjelmaan, mutta en muka ollut kierrokseni nopein. Silti kierrokselta ei otettu keneltäkään vastausta ja juontaja lässytti, että teht on tosi vaikea, soittakaa nyt hyvät ihmiset. Pottia nostettiin lisää ja sama p:n jauhanta jatkui. Jatkoin ohjelman seuraamista mielenkiinnosta parikymmentä minuuttia, eikä silloin otettu ainoatakaan puhelua. Tuo oli elämäni eka osallistuminen tällaisiin ja sellaiseksi kyllä jäikin! Parin euron opetus...

        Juu ainoa puhelu otettiin vasta ohjelman lopuksi ja vastaus oli väärin. Joten kellekään ei rahaa jaettu tässä pelissä. Soittajan ääntä tuskin kuuli ja senkin vähän mitä kuuli, niin epäselvästi. Pistää joskus miettimään että ihan hyvin voi olla niinkin että kaikki soittajat eivät edes ole oikeita vaan pelintekijöiden lavastamia puheluita. Näin saadaan niitä vääriä vastauksia eikä pottia tarvitsekaan jakaa. Tekisi mieli kiroilla kunnolla mutta tyydyn uudelleen toteamaan tästä Eurojahdista että VMP.


      • kusetusta..
        Ihmisen pää kirjoitti:

        Juu ainoa puhelu otettiin vasta ohjelman lopuksi ja vastaus oli väärin. Joten kellekään ei rahaa jaettu tässä pelissä. Soittajan ääntä tuskin kuuli ja senkin vähän mitä kuuli, niin epäselvästi. Pistää joskus miettimään että ihan hyvin voi olla niinkin että kaikki soittajat eivät edes ole oikeita vaan pelintekijöiden lavastamia puheluita. Näin saadaan niitä vääriä vastauksia eikä pottia tarvitsekaan jakaa. Tekisi mieli kiroilla kunnolla mutta tyydyn uudelleen toteamaan tästä Eurojahdista että VMP.

        Kun olen vuosia seurannut ko ohjelmia aikaa kuluttaakseni niin sama tullut mieleen. Eli lopussa otettu puhelu on joskus "lavastusta" ... tarkoitus ottaa tyhmiltä manit pois..siis jos oli ihmisen pää etsittävänä niin ne on helpoimmasta päästä ja löytyy heti.


      • Ihmisen pää
        kusetusta.. kirjoitti:

        Kun olen vuosia seurannut ko ohjelmia aikaa kuluttaakseni niin sama tullut mieleen. Eli lopussa otettu puhelu on joskus "lavastusta" ... tarkoitus ottaa tyhmiltä manit pois..siis jos oli ihmisen pää etsittävänä niin ne on helpoimmasta päästä ja löytyy heti.

        Hyvä tietää etten ole ainoa joka epäilee lavastusta. Eli en siis ehkä ole liian vainoharhainen :D Sokea tosin voin olla sillä en löytänyt mitään ihmisen päätä. Hevonkakkaa joka tapauksessa tuo ohjelma monine epäkohtineen.


      • PELIT POIS
        Ihmisen pää kirjoitti:

        Juu ainoa puhelu otettiin vasta ohjelman lopuksi ja vastaus oli väärin. Joten kellekään ei rahaa jaettu tässä pelissä. Soittajan ääntä tuskin kuuli ja senkin vähän mitä kuuli, niin epäselvästi. Pistää joskus miettimään että ihan hyvin voi olla niinkin että kaikki soittajat eivät edes ole oikeita vaan pelintekijöiden lavastamia puheluita. Näin saadaan niitä vääriä vastauksia eikä pottia tarvitsekaan jakaa. Tekisi mieli kiroilla kunnolla mutta tyydyn uudelleen toteamaan tästä Eurojahdista että VMP.

        Huijausta se on. Jos vastaat oikein sitä ei välttämättä hyväksytä, kun pelifirma haluaa mahdollisimman paljon rahaa. olen seurannut peliä ja soittaniutkin, niin josa vastaat oikein, niin sitä ei välttämättä hyväksytä, vaan ohjaamo sanoo väärä vastaus ja potti jää pelifirmalle. Eihän tällainen ole lakien mukaista ei laimkaan. Miksi televisiossa on toistakymmentä tuntia tuota huijausta jopa kahdella kanavalla yhtäaikaa.Suurimmaksiosaksi isompien pottien voittajat ovat epäillysti pelifirman porukkaa jotka soittavat. Juontajat höpisee koko ajan samaa kakkaa ja kertovat kui nka he eivät voi soittaa.. Ei hän, joka juuri juontaa, mutta onhan pelifirmalla monta muuta työntekijää ja läheistä studion ulkopuolella.Talon sisältäkin voidaan soittaa ja sitähän ei varmasti kukaan kiellä. Samat äänet siellä kuitenkin on voittamassa jastkuvasti. On turha sanoa, että lanka-ja muilla arkisilla kännyköillä voi soittaa. No , se pitää paikkansa toki voi soittaa, mutta soiton siirtyvyys on älyttömän hidasta, joten nopeimmalla älypuhelimella on mahdollisuus ja silläkään, ellet ole pelifirmaan kuuluva. Siellä voi olla ukkia ja mummoa läheistä jolle soitetaan.Muutaman kerran soittivat mummukoile, jotka eivät tienneet mistä on kysymys. Pitäisi selittää ensin etukäteen, mitä pitää mummon tai ukin sanoa, kun soitetaan lähetyksestä, etteivät mokaisi asiaa. Huijaustahan se on . Juontajatkin puhuvat kuin idiooteille ja kuitenkin tehtävät ovat helppoja, mutta USEIN MYÖS HARHAUTTAVIA JOITA NE EI SAISI OLLA.,


      • nunnukalailaaa
        nunnukka kirjoitti:

        JEP! Todistin touhun huijaukseksi. Soitin ohjelmaan, mutta en muka ollut kierrokseni nopein. Silti kierrokselta ei otettu keneltäkään vastausta ja juontaja lässytti, että teht on tosi vaikea, soittakaa nyt hyvät ihmiset. Pottia nostettiin lisää ja sama p:n jauhanta jatkui. Jatkoin ohjelman seuraamista mielenkiinnosta parikymmentä minuuttia, eikä silloin otettu ainoatakaan puhelua. Tuo oli elämäni eka osallistuminen tällaisiin ja sellaiseksi kyllä jäikin! Parin euron opetus...

        Todistit vain että olet pesunkestävä IDIOOTTI.


    • ääliö

      Nyt olis sana jolla voittaa 750€.

      SOIRO

      Tarkoittaa poron penistä. Oikeasti, katsokaa wikipediasta.

      Mutta... kun yritin soittaa (en ollut tutustunut sääntöihin koska satuin kanavasurffailemaan kohdalle enkä ollut ikinä pelannut peliä) niin yllätyinkin kun en päässyt vastaamaan ja antamaan kyseistä sanaa - vaan puhelimessa annettiin vaan uusia kysymyksiä eteen.

      Suljin puhelimen, kävin tarkastamassa puhelinnumeron uudestaan TV -lähetyksestä (kävin välillä koneella poistamalla viihdenumeroestot operaattorin sivuilla) soitin uudestaan ja sama juttu: jotain v****n tietovisakysymyksiä taas.

      Sitten luin vasta säännöt ja bongasinkin että päästäkseen vastaamaan pitää vastata oikein joihinkin kysymyksiin, kuinka paljon niitä sitten olikaan, en muista.

      Vähänkö meni maku siitä että keksin sanan mutten päässyt sitä kaikesta vaivannäöstä huolimatta edes sanomaan. :(

      Toi peli ei ehkä ihan ole lain kirjaimen nimissä huijausta, koska säännöt ovat esillä, mutta kun miettii että kuinka moni oikeasti seuraa tuota peliä niin että tietää säännöt ja kuinka moni vilkaisee jotain bimboa siinä kanavasurffaillessaan hetken ja haksahtaa sitten hetken mielijohteesta vastaamaan kun keksii vastauksen, niin veikkaan vähän että koko homma on suunniteltu niin että mahdollisimman moni menee ja haksahtaa soittamaan maksulliseen numeroon sen yhden kerran.

      Itse mokasin ja soitin kaksi kertaa peräkkäin kun luulin hetken aikaa soittaneeni väärään kilpailuun. Zzz.... Eli tavallaan huijaamista kumminkin. Tietoista harhaan johtamista.

      vipuun se menee joskus viisaskin

      • ääliö89

        Solmussa se toka kirjain. Peli on pe**eest kuin peräpuikko. On suhteellisen helppoa sössiä tää joten eiköhän vaan nosteta stoutit sepon ja slobon kans. Skoolataan ja ollaan sujut.


      • Sanaseppä
        ääliö89 kirjoitti:

        Solmussa se toka kirjain. Peli on pe**eest kuin peräpuikko. On suhteellisen helppoa sössiä tää joten eiköhän vaan nosteta stoutit sepon ja slobon kans. Skoolataan ja ollaan sujut.

        Ahaa, nyt tajusin.
        Ääliömäisessä viestissäsi olikin piilosanoja eli ratkaisuja tehtävään.
        Peräpuikko on SUPPO, muut sanat SUHDE SÖSSÖ STOUT SEPPO SLOBO SKOOL ja SUJUT sopivat myös siihen ristikkoon. Eivät ehkä kuitenkaan olisi kelvanneet kaikki.
        Kielsivät käyttämästä SEPPO sanaa koska se on erisnimi, mutta se on myös vanha murresana (seppä) Kalevalasta voi lukea.
        SUHDE sanalla vietiin aamulla potti.
        Mutta ei näitä kannata harrastaa muuten kuin ilmaiseksi.


    • kojis

      Ei käy poron peniskään...!:) Onneks ei tartte lähtee töihin(lomalla),tää peli täytyy kattoon loppuun...ovat jo monta tuntia rahastaneet soitoilla,ny taitavat olla kusessa!! Mielenkiinnolla katon,miten tulkitsevat lopetuksen..Nimittäin wikipediasta en löytäny muita kun slangi-sanoja tai monikko SUKAT!:)

      • Yllätys

        Todennäköisesti lopettavat siten että "kukaan ei keksinyt sanaa" ja potti jää taas jakamatta...Yllätys,


      • Sanaseppä
        Yllätys kirjoitti:

        Todennäköisesti lopettavat siten että "kukaan ei keksinyt sanaa" ja potti jää taas jakamatta...Yllätys,

        Olet väärässä. Sadat omasta mielestään nokkelat keksivät jo sanan ja luulevat olevansa ainoita. Esikarsintalinjalla kuulevat sitten ettei ollut paras, yritä uudelleen.

        Rahan pakonomainen polttaminen jatkuu aina vaan uudelleen kuten peliriippuvaisille käy. On suhteellisen varmaa että joku näistä itsepäisistä ketjusoittajista on kierroksen paras. Voittosumma vain on mitättömän pieni kaikkien panostuksiin suhteutettuna.


    • kojis

      Ohjaajalla kuulemma yks oikee sana...tätä sanaa ny yli kolme tuntii hierottu,joten kierroksen paras luulis löytyvän!:) SURDO(brasilialainen matalaääninen rumpu) ois aika hyvä!!:)

      • suppo peli

        Suomalainen sana haussa. Ei sana muutu suomalaiseksi sillä että joku lisää sen nettisanastoon pari viikkoa aikaisemmin.


    • erw4etetrtr

      Arpajaislain rikkomista panttaamalla ja viivyttämällä kierroksen parasta soittajaa. Näillehän valehdellaan ei kukaan soittaja voi tietää oliko kierroksen paras soittaja. Tämä soittajan ottamatta jättäminen suoraan lähetykseen on jo rikollista toimintaa ja asiattoman rahallisen hyödyn hyväksikäyttöä.

      • joojoo!

        Ei tuo tv-ohjelma ole arpajaiset. Älkää katsoko näitä jos noin suurta vitutusta aiheuttaa.


    • päläpälä

      Taas tuo juontaja valehtelee tuolla suut ja silmät täyteen kun sanoo ettei tiedä yhtään mitkä ovat erot. Ollut ennenkin tuo tehtävä. Yrittää vaan että katsojat soittaisivat kun tuntevat ratkaisseen "mahdottoman" tehtävän. Salli mun nauraa!

      • Ei kai?

        Ihanko totta? Olitko ensimmäinen joka tajusi tuon?


      • äläpäläp

        Olet kyllä armoton neropatti. Ja vielä ihan itse järkeilit tuon. Taitaisit ansaita papukaijja-merkin.


    • näsäri7878

      Vi&%# mitä näsäviisastelua...

      • lötjönen

        Käykö tonne vastaukseksi esim: papua-uusi-ginea ja amerikan yhdysvallat? Muitahan ois albania ja azerbaissan ainakin...


      • Kas kummaa
        lötjönen kirjoitti:

        Käykö tonne vastaukseksi esim: papua-uusi-ginea ja amerikan yhdysvallat? Muitahan ois albania ja azerbaissan ainakin...

        Kolmen a:n maita kysyttiin ja potti oli jo 600,- Soitin, mutta en ollut nopein. Minulla olisi ollut tarjota 10 maata, missä on tuo 3 x A. Kilpailuun tarvittiin siis kolme ja välillä neljä maata . Nukahdin, ja kun heräsin, potti oli 700,- Nukuin uudelleen, enkä tiedä, saiko joku vastata.


    • juupajuu

      POINTTI tässä on todennäköisesti se, että kierros voi olla ihan minkä pituinen vaan. Eli jos tarpeeksi ei ole soittajia, niin kierros venyy ja venyy esim. voi olla pari tuntia ihan hyvin. Eli Firma kerää ensin tarpeeksi rahaa taskuihinsa, ennen kuin kierros päättyy ja edes paras soittaja pääsee linjalle.

      MUN MIELESTÄ HUIJAUSTA JA AIHE RYHMÄKANTEESEEN, sillä kukaan ei kontrolloi kierroksen pituutta.

      • juurikin näin

        Tämä firma ei voi millään tuottaa tappiota... Nerokas huijaus!


    • mari 1

      Huijausta on! Olen sen nyt todennut! Kaikenlaisia konnan koukkuja ! Älä aloita kokeiluunkaan!

    • ertgerggreg

      Pitäähän ne potit ensin kerätä, eli huijaamalla ja ilmoittamalla soittajille ettei ollut kierroksen nopein pelaaja. Missään ei ole ilmoitettu kuinka pitkään yksi kierros kestää, joten soittajia voidaan ottaa loputtomiin ja päästämättä lähetykseen ketään. Yksi pelikierros voi siis kestää useampi tunti, juontaja voi sanoa mitä tahansa ruudussa: eikö meillä ole yhtään soittajaa? Missään ei myöskään ole velvoitettu kilpailun järjestäjän kertomaan soittajalle tai soittajille onko kierroksen nopeinta pelaajaa löytynyt, onko hän kyseisen pelikierroksen nopein soittaja, eli soittajalle voidaan sanoa mitä tahansa koska nopeimpaa pelaajaa ei tarvitse ilmoittaa. Tehtävät laitetaan niin helpoiksi aina jotta soittajia saadaan mahdollisimman paljon tai sitten tehtäviä joihin ei olekaan yhtä oikeaa vastausta vaan tehtävän laatijan keksimä vastaus, arpapeliä siis jos menee vastaus oikein. Sitten tämän juontajan psykologisointi ja provosointi että nyt on niin vaikea tehtävä, jne. Tyhmiltä rahat pois. Tässähän olisi hyvä lakialoitteen paikka. Niin järjestelmällistä huijausta ja vilpillistä peliä. Olisi eri asia jos tehtävät oikeasti olisivat haastavampia ja se että yksi pelikierros kestäisi vaikka kaksi minuuttia, soittajia ja tyytyväisiä pelaajia olisi runsaasti ja toiminta olisi rehellistä.

    • poliisi työhön

      Joopa joo. Tänäyönä la-su pelattiin 6 tuntia Eurojahtia,. Tetävä oli matematiikan tehtävä. Pottia nostettiin jatkuvasti. Lähetyskeen otettiin yli sata vastaajaa. Minäkin soitin nopealla puhelimnella ja pääsin vasataamaan, joskin kun minun linja oli auki jo suoraan lähetykseen , nauha vielä takoi loppuun asti , etten ollut nopein , yritä uudelleen. Vihdoin pääsin vastaamaan ja vastasin eräänlaisen liukeman. kuulin kun se soittaja takana sanoi että se oli oikein. Sanoja ei ollut juontaja, hän kuunteli mitä korvsaan sanotaan, mutta sitten hän kuitenkin sanoi, että se ei ollut oikein. Tässä meni aikaa jahkaillessa. Olin tyrmistynyt. Soittasjia otetiin kuitenkin yli sata vastaamaan , mutta yhtään ei hyväksytty oikeaksi. Yksi toinen soitti saman vastauksen kuin minä, siinä hetken miettivät ja sitten sanottiin, ei sekään ollut oikein. Näin mentiin 6 tuntia ja lopulla klo 7 yhtäkkä vaan ohjelma loppui ja 3000e jätettiin jakamatta. TÄMÄ ON JO VALVOVAN POLIISIN ASIA, KOSKA TEHTÄVÄT OVAT USEIN HARHAUTTAVIA, on tehty isoja numeroita ja pieniä numeroita kooltaan, siis kirjoitustavaltaan. Mate3matiikalla ei ole mitään tekemistä niissä tehtävissä . Londur huijaa ja kerää vaan rahaa itselleen. ATÄSTÄ ON TODELLAKIN TEHTÄVÄ TUTKINTAPYYNTÖ JA KANTELU YLIMMÄLLE VIRANOMAISELLE. Rahoja ei sitten saa millään, jos jonkun kympin voittaa. Viime yönä soitettiin mummukoille, jotka juuri soitolla herätetttii, ekiä ne tienneet asiasta mitään, mikä oli meneillään. Yksikin mummo vastasi pääministerin nimen ja kysyi sitten mistä on kysymys. Nämä soitot ovat taatusti pelifirman omaisille, yrittäen tunkea rahat sinne. EI NÄISSÄ YHDESSÄKÄÄN TV PELISSÄ OLE PÄTKÄÖÄKÄÄN REHELLISYYTTÄ.

      • Tee jo!

        Mikset jo tee sitä tutkintapyyntöä sille "valvovalle poliisille" tai "virkakunnalle" sen sijaan että keksittyisit inisemään päivittäin täällä?


      • JessES

        Huijausta sanon minä! Vastasin viimeyönä tohon matikka tehtävään 189 mut tuo juontaja pelle muutti mun vastauksen 181:een.. Sen jälkeen puhelu siirty jonnekki ihan muualle ja sieltä kuulu vaa paskasta naurua... Ennen puhelun katkeemista joku yritti mulle jotain sanoa mut eihän siitä selvää saanu ku se nauro niin saatanasti!


      • miksi soitit?
        JessES kirjoitti:

        Huijausta sanon minä! Vastasin viimeyönä tohon matikka tehtävään 189 mut tuo juontaja pelle muutti mun vastauksen 181:een.. Sen jälkeen puhelu siirty jonnekki ihan muualle ja sieltä kuulu vaa paskasta naurua... Ennen puhelun katkeemista joku yritti mulle jotain sanoa mut eihän siitä selvää saanu ku se nauro niin saatanasti!

        Kannattiko soittaa? Eikö ollut mitään etukäteisaavistusta että et välttämättä rikastu soittelemalla noihin?


    • sepp0

      Oiskohan eilisen tehtävän vastaus ollut 1178? 4 4 5 19 8 3 5 7 2 10 0= 67
      Sanasta "miley" (sanassa 7 ylösalaisin ja 3 peilikuvana) 1000 1 7 3 0 = 1011
      Sanasta "CYRUS" 100 0 0 0 0 = 100
      Jos oikein ovelia ovat niin tuosta U:sta sais 2000 armenialaisia numeroita käyttäen

      • sepp0

        Ja S:stä 4000


    • viimeyönäpelannut

      x ja y ovat myös numeroita, oikeata vastausta ei vain ole.

    • jessES

      Huijausta sanon minä! Vastasin viimeyönä tohon matikka tehtävään 189 mut tuo juontaja pelle muutti mun vastauksen 181:een.. Sen jälkeen puhelu siirty jonnekki ihan muualle ja sieltä kuulu vaa paskasta naurua... Ennen puhelun katkeemista joku yritti mulle jotain sanoa mut eihän siitä selvää saanu ku se nauro niin saatanasti!

    • peloittaa

      Aikooko kukaan tehdä tästä valitusta? Rehellisesti sanottakoon, että ainakaan minä en uskalla ottaa asiasta yhteyttä mihinkään tahoon. Kuka olisi tarpeaksi urhea?

      • JessES

        Kyllähän tuosta on monet ilmotuksen tehnytkin mut ei tunnu auttavan..


      • kokeilkaa edes

        Ilmottakaa johonkin lehteen vinkiksi. Luulis että seiska saattas ottaa tms... iltasanomat jne... joku varmaan ottas kun herättänyt paljon keskustelua ainakin täällä. Eli se tietäs irtonumeromyyntiä. isot lööpit jne.. HUIJAAKO PELIFIRMAT !!! kokeilkaa, lehdistöllä on suoja etteivät paljasta ilmiantajaa eivätkä saa paljastaa..
        Ite en ole osallistunut noihin peleihin enkä osallistu, mutta seurannut monia ja nelosen puolella samat voittajat voittaa... vuorottelevat vaan karanteenin jälkeen taas samat..


      • "Joku" ilmoittaa
        kokeilkaa edes kirjoitti:

        Ilmottakaa johonkin lehteen vinkiksi. Luulis että seiska saattas ottaa tms... iltasanomat jne... joku varmaan ottas kun herättänyt paljon keskustelua ainakin täällä. Eli se tietäs irtonumeromyyntiä. isot lööpit jne.. HUIJAAKO PELIFIRMAT !!! kokeilkaa, lehdistöllä on suoja etteivät paljasta ilmiantajaa eivätkä saa paljastaa..
        Ite en ole osallistunut noihin peleihin enkä osallistu, mutta seurannut monia ja nelosen puolella samat voittajat voittaa... vuorottelevat vaan karanteenin jälkeen taas samat..

        Ilmoita itse. Kaikilla on täällä asenteena että "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "tehkää joku jotain", mutta kellään ei riitä rohkeutta mihinkään muuhun kuin täällä kitisemiseen.


      • kokeilkaa edes
        "Joku" ilmoittaa kirjoitti:

        Ilmoita itse. Kaikilla on täällä asenteena että "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "tehkää joku jotain", mutta kellään ei riitä rohkeutta mihinkään muuhun kuin täällä kitisemiseen.

        Luulisi että ko peleihin osallistuneet ilmottavat ja heillä on intressiä ilmoittaa?
        Kuten sanoin, etten pelaa enkä ole pelannut , mutta seurannut joskus ajankuluksi.
        En seuraa yöaikaan tulevia pelejä, ihmetyttää ketkä voi valvoa yökaudet ja pelata?
        Päiväsaikaan seurannut neloselta tiedä ja voita , kait ovat samaa genreä, siin ainaki näkyy samat tyypit voittavan...


      • Ilmiota pois...
        kokeilkaa edes kirjoitti:

        Luulisi että ko peleihin osallistuneet ilmottavat ja heillä on intressiä ilmoittaa?
        Kuten sanoin, etten pelaa enkä ole pelannut , mutta seurannut joskus ajankuluksi.
        En seuraa yöaikaan tulevia pelejä, ihmetyttää ketkä voi valvoa yökaudet ja pelata?
        Päiväsaikaan seurannut neloselta tiedä ja voita , kait ovat samaa genreä, siin ainaki näkyy samat tyypit voittavan...

        Noniin, et ole pelannut siis. Mikset ilmoita? Miksi sen jonkun muun pitää tehdä?


    • Noniin

      Katsokaapas vaikka wikipediasta mitä tarkoittaa "luku". Sitten laskette kuinka monta "lukua" kuvassa on....

      • Kentsuks ne kutsuu

        Juu mä tajusin sen heti mitä luku tarkoittaa, se oli sanallinen laskutehtävä eikä välimerkkejä tarvinnu huomioida. Soitin 18x 1,92e kun 3000e tarjolla niin työttömänä se olis ihan jees. 18 puhelusta 2 puhelussa piti vastata 2 kysymykseen. Ja 18 puhelusta ainakin 15 oikein. "Olet melkein kärjessä, soita uudelleen" kyl on joo pakko sanoo et kusetust. Yritän käyttää apuna sosiaalist mediaa ja meen vaikka sitte sinne juontajan ovelle kuulustelemaan oli se laillista tai ei.


    • ZarkusBoussaMelGxD

      2911 oikea vastaus. joku kunnon nörDe kertoo tänne nyt, miten tuon saa. mitä tulee kirjaimista lukemiksi jne! ja voi vattu mikä tuo uusi tehtävä. "pelataan 9:20 asti" eli turha soittaa, sillä varmuudella peli jatkuu noin 4 tuntia? Hohhoijaa...

      • Kentsuks ne kutsuu

        Haistakoot vittu. Ja en oo nähny tuol ensinnäkää yhtäkään nättii juontajaa. Kaikki näyttää 110% siltä että ovat kyllästyneet työhönsä, varmaan ehkä elämäänsäkkin, rumia epäaitoja pumpulivaginoita. Ite en pystyis jauhaa tollast paskaa en edes 20e tuntipalkalla. En varmasti. Fu*k the eurojahti, meitä on kusetettu. Heille tämä on eurojahti.


      • coukmään

        Sama vois kans kertoo meille ilmatteeks cokikse reseptin.


    • seonsiinataas
    • kiti kiti

      Se vaan on sillä lailla, että tässäkin maassa on paljon mälsää, laulun sanoja sitaareten! Oottako kokenut, että ne lyö luurin korvaan, ennen kuin voittanut pelaaja pääsee vastaamaan lähetykseen? Minulle on käynyt kolme kertaa niin.kaksi kertaa olisin tiennyt oikean vastauksenARVATKAA MILTÄ TUNTUI !?!

      • outoa outoa...

        Niin ettei tarvii jakaa kellekään pottia? Niinkö menee?
        Joskus nähnyt kun soittaja otetaan linjalle ja lähetys loppuu ja alkaa seuraava ohjelma tai soittaja otetaan vastaamaan ja ei muka kuulu mitään katsojille kuuluu kun soittaja huutaa haloo, haloo... sitten ei muka yhteys toimi...tahallistako?


    • Alitchee

      Soitin 48 kertaa (päivämäärä 27.1.2014) aina tuli vastaus "Olet melkein kärjessä, soita uudelleen" vaikka painoin numeroa ennen kuin se sano edes väärän numeron...
      Kukaan ei ole selittänyt miten siitä sai laskettua ''2911''. Olen lähettänyt jo 2 kertaa mailia eurojahti comiin mutta eivät ole viitinyt vastata takaisin! Sitten saan tietää että joillain matkapuhelimilla on lyhyempi singnaalin käsittely aika ja tätä ei ole kerrottu/varoitettu Eurojahdin sivuilla millään tavalla..Ei ihme että samat henkilät pääsevät aina läpi/ mummot langapuhelimilla joissa singaalin käsittely aika tuskin on!!
      En tiedä pitäisikö tehdä rikosilmoitus vai kuluttajasuoja viranomaisille laittaa viestijä!
      VOIKO EUROJAHTI SELITTÄÄ MITEN SE ON LASKETTU!?!!?

      jos joku on kiinostunut tekemään laajemman rikosilmoituksen kanssani ni mailii tonne vaan!
      [email protected]

      • peliyhtö kiittää...

        Olet " ihanneasiakas" peliyhtiölle. Aivan varmaan. Kaikilla ei ole varaa laittaa päivässä n 100e/pv. Peliyhtiö kiittää ja kumartaa.


      • asdfsadfsda

        Mikä on se "laajempi rikosilmoitus" minkä kanssasi voi tehdä?


    • Sanaseppä

      Kirjaimista
      NIRU
      TASO
      KVAK
      piti tän yön tehtävässä löytää eläin.
      Aikaisemmin annettuja
      ANKKA KANA KAURIS KOIRA NORSU ORAVA SIKA TIKKA VARIS. Jorma antoi 10 lisää ja ansaitsi 800e sanoilla
      AASI KIRVA KUOVI KURKI RUSAKKO
      SAUKKO SOTKA TAVI TORAKKA
      sekä arveluttava TOUKKA sana.
      2 sanaa oli vähimmäisvaatumus viimeisellä yli viiden ja puolen tunnin kierroksella.
      Muita sanoja olisi ollut vielä yli 20 joten tehtävän helppous taas kerran sai tuhannet soittelemaan.
      AROTASKU KANI KARITSA KATKA KISU KOI KOISA KOTKA NAUTA NOKITASKU OINAS ORANKI ORI RAAKKU RUOKKI SIRKKA SORVA TURSKA VARSA VASA VASIKKA jäi sanomatta.
      RAKKI ja RATSUKKO sanat sentään karsin vaikka norsun ja toukan myötä melkein mikä tahansa eläimeen viittaava sana kelpasi.

      • 15+11

        ..ja tässä vielä lisää KONI, ARA, KAKA, TUKAANI


    • outoa

      Eikö ne kerro miten oikea vastaus saatiin tai laskettiin=?

    • jah1
      • Hyvä idea!

        Hyvä idea! Laitoitko jo viestin? Varmasti alkaa MTV3:n tutkiva ryhmä tutkimaan omalla kanavallaan näytettävää tyhmiltä rahat pois -peliohjelmaa.


      • entä MOT
        Hyvä idea! kirjoitti:

        Hyvä idea! Laitoitko jo viestin? Varmasti alkaa MTV3:n tutkiva ryhmä tutkimaan omalla kanavallaan näytettävää tyhmiltä rahat pois -peliohjelmaa.

        MOT olis toisella kanavalla jolla ei ole mitään vastaavia vedätyspelejä?


      • Sinne sitten!
        entä MOT kirjoitti:

        MOT olis toisella kanavalla jolla ei ole mitään vastaavia vedätyspelejä?

        No se sitten! Laitapa ilmoitus vetämään, niin katsotaan tarttuvatko mehevään aiheeseen! Ihme jos eivät. Sen verran kiinnostava tämä Eurojahti-peli on!


    • weffewffesd

      Ja samat tehtävät pyörii: tänäkin aamuna sama merihevostehtävä/etsi kaksi erilaista oli sama joka ollut jo aikaisemmin. Mutta näinhän niitä soittajia saa. Samat tehtävät ja samat vastaukset. Loistavaa.

    • Riitun poika

      Hieno ohjelma! Kukaan soittaja ei voi koskaan tietää oliko nopein vai ei. Pelin pitäjän mukaan sinä et ollut nopein . Lapsellisen helppoihin tehtäviin ei muka tule oikeita vastauksia. Tosiasiassa niitä tulee paljon. Ilmeisesti "ohjaamossa" on jonkinlainen robotti joka voi ottaa useita (kymmeniä) puheluja vastaan yhtäaikaa.
      Juontajatyttö vaan höpöttää tietty täyttä paskaa, ei esimerkiksi keksi yhtään ammattia jossa olisi kaksi i kirjainta. Miettikää kansalaiset kuinka teitä kusetetaan! Muutama 50 eur. potti annetaan, ja sitten kun on isompi potti ei löydy enää yhtään oikeaa vastausta. No, isot tissit on tietty pelin suola.
      "Ei se ole hullu joka hutittaa, vaan se joka hutitukseen rupee".
      Tämä peli loppuu ihan takuulla kun ei kukaan soita! Lopettakaa jo soittelu hölmöt Suomalaiset!
      Teitä kusetetaan, taas kerran!

    • joopa niin

      Joo ollaan kaikki soittamatta, tuohon typerään peliin! Rahasampo, huijaa köyhiltä rahat! Minä en ainakaan pystyisi tehdä tuollais t juonto työtä jossa pitää narrata ja huijata ihmisiä! Isot puhelinlaskut vain saa, joita pitää pitkään maksella pois pienistärahavaroista! Näin on käynyt eräälle tuttavalleni! Melkein pari tuhatta euroa peliyhtiö sai voittoa yhdessä kk!!!!!!!! HÄPEE PELIYHTIÖ! ONKO YHTÄÄN OMAATUNTOA!??? TEILLÄ EI OLE MITÄÄN INHIMILLISIÄ PELISÄÄNTÖJÄ JA PELEJÄ!!!!!!!!

    • r3wewqr

      Ei ole muuten piiitkään aikaan ollut näitä "vaikeita tehtäviä" johon otetaan kokoajan soittajia... kai siinä on riski että potti voi mennä liian nopeasti, pari kertaa käynyt niin...

      Tosin vaikeat tehtävät on myös aika helppoja oikeasti

      http://aijaa.com/5GgUpL

      Esim. tossa pitää laskea MAHDOLLISET sydämet, siis vain MAHDOLLISET sydämet, kaikkia sydämiä

    • tyhmyys opettaa

      Eilen tuli testattua ihan tyhmyyksissään tota peliä. Kuvassa oli jalkapallopelaajia ja tehtävänä oli laskea kaikki numerot yhteensä. Itse moneen otteeseen tarkistelin ja luvuksi sain 157. No pari kertaa soittelin linjoille ja sit puhelin sattu oleen sohvapöydälle joka ei oo ihan käden ulottuvilla ja puhelin kerkes pirahtaa kaksi kertaa kunnes se loppui. Mielestäni aika huijausta että soittavat takaisin päin vain noin lyhyen aikaa, eihän siinä kerkeä liikkumaankaan mihinkään.
      Ja loppu summa oli kummastuttavat 2547 tai jotain tonne päin.
      Miten te muut ymmärrätte jos sanotaan että laske luvut yhteensä??

      Mielestäni se tarkoittaa plussa laskua koska jos puhuttaisiin jostain muusta niin sanottaisiin että kerro kaikki luvut yhteensä?

      Ja lopussa sanottiin että keskellä peliä joku olisi arvannut 2557 eli 10 numeroa liikaa. Pah, sanon minä.

      Kaikki arvaukset mitkä tuli oli ton 157 ali, ja kaksi arvausta lähelleä tuota 2547.

      Mielipiteitä kiitos

      • tiedä ja voita..

        Tuo oli tiedä ja voita pelissä nelosella. Ihmettelin miten ja mistä moinen summa kasaantui? Vai oliko sama peli usealla kanavalla? Sama peliyhtiö pyörittänee kaikkia.
        Olis erikoista jos joku olisi osannut ratkaista oikein? Ei ainakaan normilaskuopilla.


    • tuli pelailtua

      Eilein tuli pelailtua kun oli potissa 100€, kun kerran tiesin vastauksen tehtävään. Ajattelin, että kun puhelu maksaa pari euroa ja varmasti tiedän vastauksen naurettavan helppoon tehtävään, niin voitollehan tässä on jäätävä. Ei tullut mieleenikään, että ohjelman tavoitteena on tuottaa voittoa lähettäjälleen, vaan ilman muuta oletin, että tuolta on ilmaista rahaa tarjolla. Jäin sitten koukkuun ja soittelin n. 50 kertaa ja laskua tuli n. 300€. Nyt tulin Suomi24-palstalle vinkumaan, että voisiko joku tehdä rikosilmoituksen, ryhmäkanteen ja laajemman rikosilmoituksen ja ilmoittaa tästä ainakin poliisille, palokunnalle, nimismiehelle, hovioikeudelle, Seiska- ja Hymy-lehdille, Karpolle, Motille, kirkkoherranvirastoon, TE-toimistoon, Kelaan, A-klinikalle, virkakunnalle, eduskunnan oikeusasiamiehelle, presidentille sekä EU-parlamenttiin.

      Itsehän en mihinkään lähde ilmoittelemaan, vaan jonkun pitää nyt tehdä jotain, että saadaan tällainen toiminta loppumaan. Näin se on. Todennäköisesti silti koukkuun jäätyäni katson taas koko ensi yön lähetyksen, ja kokeilen soittaa ajatuksella "jospa sittenkin...". Huomenna tosin tulen taas tänne vinkumaan, että jonkun pitää nyt oikeasti ilmoittaa tästä johonkin! Miksei kukaan tee mitään!

      • kkv voimaton

        Ilku vaan kun luulet ettei kukaan muka olisi tehnyt jo jotain. Käy penkomassa tehtyjä valituksia niin tietäisit onko tämä jengi vai kuluttajaviranomaiset niitä jotka eivät tee mitään. Niiden selitys on että eivät ehdi asunto- ja autokauppahuijareiden uhrien tukkiessa valituskanavat.


      • mistä?
        kkv voimaton kirjoitti:

        Ilku vaan kun luulet ettei kukaan muka olisi tehnyt jo jotain. Käy penkomassa tehtyjä valituksia niin tietäisit onko tämä jengi vai kuluttajaviranomaiset niitä jotka eivät tee mitään. Niiden selitys on että eivät ehdi asunto- ja autokauppahuijareiden uhrien tukkiessa valituskanavat.

        Mistä niitä pääsee penkomaan? Taitaa suurin osa "tehdyistä valituksista" löytyä ihan tältä sivulta.


    • !!!

      Tämän yön tehtävässä blondi juontajatyttö rajasi n 02:30 tehtävän, että "ainoastaan valkoisella liitutaululle kirjoitetut lasketaan" (huom: eroaa aiemmasta tulkinnasta vastaavissa tehtävissä mutta näin hän sanoi!).

      Tåtä voidaan käyttää todisteena juontajaa/rtuotantoyhtiötä vastaan, jos vastaukseksi ilmoitetaan jotain muuta kuin mitä tästä rajauksesta seuraa (silti on 2 mahdollisuutta riippuen lasketaanko yläkulman ylösalainen L=50 vai ei, aiemmin laskettiin).

      Veikkaan, että juontajatyttö tai tuotantoyhtiö joutuu tästä (mokasta) vielä k*seen..

      • Tijor

        Hei!
        Mikä oli oikea vastaus perjantain ja lauantain välisenä yönä (8.2.)? Jos joku tietää, voisiko laittaa vastauksen tänne.


      • Hämärää touhua

        "Tämän yön tehtävässä blondi juontajatyttö rajasi n 02:30 tehtävän, että "ainoastaan valkoisella liitutaululle kirjoitetut lasketaan" (huom: eroaa aiemmasta tulkinnasta vastaavissa tehtävissä mutta näin hän sanoi!). "


        Joo, itekkii kuuntelin, että nyt tais tulla moka :D Ja muutenkin tuossa tehtävässä oli taas niin paljo tulkinnanvaraista juttua... (esim. onko yhtäläisyysmerkki sama kuin roomalainen 2, kertomerkki roomalainen 10, vaikka kuvassahan se näyttää pieneltä x:ltä jne...) Mutta tuon mokan jälkeen lopetin koko lähetyksen katsomisen. Kiinnostas vaan tietää mikä lie ollut Heidän Näkemys oikeasta vastauksesta, jos tehtävään tuli ratkaisu viimeyönä. Tahallisesti tai tahattomasti huonosti laadittu tehtävä...


      • Kysyin suoraan

        Kysyin ohjelman tuotantoyhtiöltä tuosta mitä juontaja sanoi ohjelmassa eli "ainoastaan valkoisella liitutaululle kirjoitetut lasketaan". Tuo tosiaan oli juontajalta väärin sanottu ja ei ollut sen linjan mukaista mitä pelissä on aikaisemmin ohjeistettu. Sanoivat, että tarkistavat lähetyksen. Jos näin on ohjeistettu ja joku pelaajista on antanut oikean vastauksen juontajan ohjeistuksen mukaisesti niin sitten maksavat voiton sille tai niille pelaajille ylimääräisinä voittoina. Näin on kuulemma toimittu ennenkin.


    • er3rer345trt

      Totta kai konseptista on tehty valituksia ja paljon mutta kun mikään taho ei tee mitään, siinähän se koko jutun ydin on. Paha se on pienen ihmisen lähteä taistelemaan epäoikeudenmukaisuutta vastaan. Siviilikanteen nostaminen tarkoittaa huomattavaa omaa pääomaa.

      • MOT paljastaa

        Koittakkaa pettyneet yhteydenottoa MOT:in toimittajiin. Olettaisi että kiinnostuvat kun on " ei kaupallinen" kanava kyseessä. Muutenkin MOT puuttunu moniin epäkohtiin ja olettaisi että moiset pelikusetukset kiinnostaisi.

        http://yle.fi/aihe/mot/mot-mika-oli-tutkittava


      • ja johtaa mihin?
        MOT paljastaa kirjoitti:

        Koittakkaa pettyneet yhteydenottoa MOT:in toimittajiin. Olettaisi että kiinnostuvat kun on " ei kaupallinen" kanava kyseessä. Muutenkin MOT puuttunu moniin epäkohtiin ja olettaisi että moiset pelikusetukset kiinnostaisi.

        http://yle.fi/aihe/mot/mot-mika-oli-tutkittava

        Ja mihin noiden sensaatio-ohjelmien sensaatiopaljastukset ovat lopulta koskaan johtaneet? Vaikka tekisivätkin yhden 5 minuutin jutun aiheesta, niin siihen se jää.


      • paljastus kannattaa
        ja johtaa mihin? kirjoitti:

        Ja mihin noiden sensaatio-ohjelmien sensaatiopaljastukset ovat lopulta koskaan johtaneet? Vaikka tekisivätkin yhden 5 minuutin jutun aiheesta, niin siihen se jää.

        Olettaisi että johtaa siihen, että kansa jättää soittamatta , osallistumatta moisiin peleihin. Ei sen jälkeen kannata pyörittää. Kun mtv paljasti huijaukset muutamassa rahankeräysjutussa niin enpä muista että olisi vastaavaa ollut sen jälkeen. Tais mennä siten, että "huijarit" kääri päältä 95% tuotosta ( vai enemmänkin) ja ns hyväntekeväisyys sai rippeet. "kerääjät" pakoilivat toimittajia ja ilmoitettuu yritysosoite ei löytynyt jne... postilaatikko firma...??
        kyllä se paljastus aina kolahtaa niin kuin kalikka kolahtaa...


    • ei auta

      Se taisi olla ihan selvästi rikollista toimintaa. Rahankeräystä kun ei saa suorittaa kuka tahansa mihin tahansa tarkoitukseen. Rikollinen rahankeräys yhteisen hyvän nimissä on eri asia, kuin tyhmille tarkoitetut lailliset peliohjelmat. Eurojahti ei ole mikään rahankeräys, eikä myöskään arpajaiset tai rahapeli, jolloin sitä ei koske lait rahakeräyksestä, arpajaisista tai uhkapelistä.

      Tässä ei ole käsittääkseni edelleenkään mitään rikollista tapahtunut. Jokainen joka tähän osallistuu tietää aivan tasan tarkkaan mihin rahat menee, ja käsittääkseni tähän voi aivan vapaasti myös olla osallistumatta. Jos ei poliisi kerran kiinnostu vaikka tästä on tänne kirjoittelijoiden mukaan useita ilmoituksia tehty, niin tuskin on rikostakaan tapahtunut.

      Ja mitähän uutta sellaista joku MOT tästä saisi paljastettua, mikä ei esim. tällä palstalla ole jo tullut esille, (tehtävät kompatehtäviä, oikeat vastaukset mielivaltaisia, kilpailulinjalta ei oteta kilpalijoita suoraan lähetykseen jne. jne.). Kaikki nuo asiat ovat tiedossa, ja silti vaan soittelette. Ei auta vaikka nuo "paljastukset" tekisi tasavallan presidentti, niin aina löytyy rahan perässä juoksevia onnen onkijoita, jotka silti jatkavat näihin soittelemista.

    • trgerfgrtredgf

      Tämä ei ole formaatin puolustuskirjoitus, vaan rehellistä järjellistä ajattelua:

      Olisi eri asia jos jotain rikollista toimintaa olisi epäiltävissä, mutta kun ei ole. Pelin tarjaoaja voi mielivaltaisesti päättää kuinka monta kilpailijaa/soittajaa otetaan lähetykseen, päättää miten pitkä kukin pelikierros on, tehtävien ratkaisu on aina tulkinnanvaraisia. Ei ole missään kerrottu kuinka monta minuuttia yksi pelikierros kestää, tai sitä mitä tehtävässä todella halutaan hakea: ainoastaan vain olennainen, se tulkinnanvarainen yksi oikea vastaus. Kukaan soittaja ei voi tietää onko nopein soittaja etc. koska tätä ei tarvitse ilmoittaa. Pelilinjalla voidaan sanoa ihan mitä vaan, koska nopeinta soittajaa ei tarvitse ilmoittaa. Joten jos sitä nopeinta soittajaa "ei kerta kaikkaan ole", peliä voidaan venyttää tunti kaupalla. Sitähän ei kukaan tiedä onko ollut nopein ja kuinka monta osallistujaa kullakin pelikierroksella on. Missään tehtävässä ei ole tarkkaan ilmoitettu mitä haetaan eikä rajattu mitä saa olla tai mitä ei. Tehtävät on rajoitettu yhteen lauseeseen ja näin ollen hyvin tulkinnanvaraisia ja sellaisia joihin ei olekaan yhtä oikeaa vastausta. Jos soittaja arvaa oikein, hän voittaa, eikä niin että jos soittaja tietää oikean vastauksen hän voittaa. Yhtä ja absoluuttista oikeaa vastausta ei siis ole olemassakaan. Arpapeliä siis. Ja aina löytyy niitä tyhmiä jotka rahoittavat tällaisen toiminnan ja edesauttaa pelin ylläpitäjiä käärimään suurimmat voitot. Aina on niitä tyhmiä soittajia jotka luulevat että ilmaista rahaa olisi tarjolla.

      Aina löytyy säännöistä sellaisia tulkinnanvaraisuuksia joita voidaan myöhemmin sanoa "porsaanreijiksi".

    • Älkää soittako

      Tuntuu, että täällä on niin monta sellaistakin, jotka ovat soittaneet todistaakseen ohjelman huijaukseksi, että bisnes pyörii jo sillä.

    • 44894

      Juuri tuollaisten VALITTAJIEN takia noita "vaikeita" tehtäviä ei enää näy ruudussa.

      tänäyönä etsittiin viisikirjaimista eläintä (PÖLLÖ) noin 4 tuntia

      Ja nyt etsitään kahta eroavaisuutta (töpseli ja tuoli) 3 tunnin ajan.

      Ennen sentään saatiin soittajia tasaiseen tahtiin... toki oli olemassa pieni mahdollisuus että arvattiin alkumetreillä oikein... mutta se mahdollisuus oli todella pieni

      • 2+15=18 19 tai 271

        Viihde-ohjelmana se on nykysi aivan surkea kun tuntikausia samat fraasit.
        "Vaikeita" ei oo siksi että jotkut on niitäkin ratkoneet. Tai huijarien omia kavereita ne kai onkin ollut. Monista vastausvaihtoehdoista voi noilla säännöillä aina valita sopivan ettei ulkopuoliset saa rahoja. Täälä valittaminen ei oo se syy kuten väitit.


      • Yritys hyvä kymmenen?
        2+15=18 19 tai 271 kirjoitti:

        Viihde-ohjelmana se on nykysi aivan surkea kun tuntikausia samat fraasit.
        "Vaikeita" ei oo siksi että jotkut on niitäkin ratkoneet. Tai huijarien omia kavereita ne kai onkin ollut. Monista vastausvaihtoehdoista voi noilla säännöillä aina valita sopivan ettei ulkopuoliset saa rahoja. Täälä valittaminen ei oo se syy kuten väitit.

        Hei hyvät ihmiset, kertokaa, mikä oli viime yön (siis ke-to välinen yö) laskujutun oikea vastaus. Meinaan kun mikään ei kelvannut ja nukahdin ennen oikeaa vastausta. Osasiko joku sen vai annettiinko vastaus. Pliis, jos vain tiedätte vastauksen, kertokaa se minulle!


      • ykstoist
        Yritys hyvä kymmenen? kirjoitti:

        Hei hyvät ihmiset, kertokaa, mikä oli viime yön (siis ke-to välinen yö) laskujutun oikea vastaus. Meinaan kun mikään ei kelvannut ja nukahdin ennen oikeaa vastausta. Osasiko joku sen vai annettiinko vastaus. Pliis, jos vain tiedätte vastauksen, kertokaa se minulle!

        Sitä jatketaan huomenna vielä.


      • Yritys hyvä kymmenen?
        ykstoist kirjoitti:

        Sitä jatketaan huomenna vielä.

        KIITOS!


      • Huijattu****
        Yritys hyvä kymmenen? kirjoitti:

        Hei hyvät ihmiset, kertokaa, mikä oli viime yön (siis ke-to välinen yö) laskujutun oikea vastaus. Meinaan kun mikään ei kelvannut ja nukahdin ennen oikeaa vastausta. Osasiko joku sen vai annettiinko vastaus. Pliis, jos vain tiedätte vastauksen, kertokaa se minulle!

        Tuntitolkulla vain kehottavat soittamaan ja p menee aikaa eikä kukaan soita. Syy on siinä että kerrävät sitärahaa sillä nauhalla joka pyörii ja esittää kysymyksiä ja kukaan ei muka ole heille tarpeekis nopea ja näin saavat lisää liksaa:((


    • Yökukko

      Kuluttajaviranomaisiin yhteytä

    • dfsg

      "Kuluttajaviranomaisiin yhteytä"

      Laitettu eilen viestiä viranomaisille kys. ohjelman takia. Aivan kusetusta koko homma. Eilenkin etsittiin järveä, jonka nimessä on 3 a-kirjainta. KETÄÄN ei päästetty linjoille ainakaan 3 tuntiin lähetyksen alkamisesta, vaikka täysi idioottikin tiesi vastauksen kysymykseen, mutta ketään ei yksinkertaisesti päästetä vastaamaan. Onko ihme, että tuollaiset ohjelmat on menettäneet suosiotaan kovaa tahtia, kun tyhmempikin tajuaa homman kusetuksen muutaman yrityksen jälkeen ja lopettaa soittamisen. Onhan se selvää, että rahaa heidänkin on tehtävä, mutta pelin rakenne on suunniteltava aika uusiksi niin, ettei oikeaa vastausta saada heti, mutta annetaan sentään yrittää! Kohtuulliset kierosajat ja kierrosaikakello ruutuun ja vähän äkkiä!!! Kuka h*lvetti jaksaa valvoa ja odottaa jos soittaa vaikka klo 1 ja ketään ei tuntikausiin oteta linjoille ja mitään tietoa kierroksen päättymisestä ei ole....

      • 48989789

        Alareunssa lukee ettäkierrosajat vaihtelee, ja kierros päättyy ennen ohjelmaa aina....

        Eilen ei päättynyt ennen ohjelmaa, se loppui MTV3:la mutta kierros senkun jatkoi...

        Ja lyhyesti kierroajat menee näin:

        Jos on vaikea tehtävä mihin et tiedä vastuasta (tulitikut, kolmiot, syädemet, pallot, rahaa kuvassa) niin kierrosajat ovat lyhyitä

        Jos taas on helppo tehtävä, mihin kuka vain löytää oikean vastauksen, niin ei oteta moneen tuntiin ketään. aika loogista?

        Ja kun pitää etsiä "sanoja" ekat soittajat otetaan 5 min välein, ja sitten linjat kiinni 4 tunniksi


    • gfdh

      Ei tota shaibaa jaksa kukaan nykyään enää kattella. Etenkään kun juontaja jauhaa kolmea lausetta koko sen 6 tuntia eikä kukaan edes pääse vastaamaan linjoille. Paras viihdearvo ohjelmalla oli silloin kun se Tony "puuhöylä" Hällfors oli juontamassa ja ohjelmaan pysty lähettämään myös viestejä. Ne viestit teki ohjelmasta jo kattomisen arvosen. Nykynen eurojahti on todella tylsä ja kuiva, varmaan kohta laitetaan ohjelma taas hyllylle jos ei muutoksia ohjelmaan tehdä ja lopeteta pelaajien kusetusta.

    • dsaf

      Aika huvittavaa menoa taas eurojahdissa. Juontaja on inissy kolme tuntia kun peliin ei saada oikeaa vastausta vaikka hän "niin kovin toivoisi". Samaan aikaan YHTÄKÄÄN pelaajaa ei ole otettu linjoille yrittämään tuon kolmen tunnin aikana, vaikka taatusti jokainen pelaaja tietäisi yhden vastauksen lisöä kysymykseen. Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan ja tukeko tollasta huijausta sentilläkään!

      • Huijattu****

        Ei oteta ei, kun pitää sitä rahamassia kasvattaa turhia soittoja soittaneiden varoista.


    • wefdfwegfd

      Kyllä huvitti ja samalla myötähäpeily suunnaton tuon juontaja-ressun yrityksistä saada soittajia. Lahjattomat ja pyrkyrit ilmeisesti pääsevät vain tällaiseen ohjelmaan "juontajiksi". Ja ei voi kun ihmetellä että television viihdearvo on näin alhainen.

      Aika laimeaa psykologisointia ja manipuloimista:
      Esimerkkinä löytää kaksi eroavaisuutta kuvasta ja nopeasti katsottuna löytyi nuo eroavaisuudet alta 5:ssä sekunnissa. Ohjeissa ilmoitetaan että pelikierroksen pituudet vaihtelevat...
      Ja sitten tämän onnettoman juontajan yritykset saada niitä soittajia:
      -Mä tiedä että tää on haastava tää tehtävä...
      -Mä en ole ainakaan vielä löytänyt yhtäkään eroavaisuutta....
      Tässä vaiheessa ohjelmaa mennyt noin kaksikymmentä minuuttia.
      -Mä tarviin sen voittajan.
      Ihan muuten hyvä mutta kun niitä soittajia ei oteta lähetykseen mukaan ollenkaan.
      -Tule ja ota tuo potti ja soita numeroon...
      Ja varmuudella yhtäkään soittajaa ei olla kelpuutettu nopeimmaksi.
      -Soita ja ole se paras pelaaja.
      -Mä oikeesti tarviin sen vastauksen.
      -Älä aikaile, sähän haluat tän potin.
      Nyt pottia nostetaan viidellä kympillä, edelleenkään yhtäkään soittajaa ei lähetykseen ja ohjelmaa mennyt puolisentoista tuntia.
      -Sun täytyy tehdä vähän töitä, tää tehtävä on kaksivaiheinen. Sun täytyy vaan soittaa pelilinjalle ja vastata monivalintakysymykseen nopeiten...
      Näyttää oikein puhelimella miten numero valitaan ja siihen vastataan ja valitaan oikea vastaus=numero.
      -...ja pääset lähetykseen jos olet kierroksen paras pelaaja.
      Nythän kukaan muu kuin pelin tarjoaja ei tiedä kuka on nopein vastaaja. Edelleenkään ei puheluita lähetykseen.
      -Mä oikeesti tarviin sen voittajan.
      -Jos sä haluat 250€ tule ja ota se...
      Niinpä niin. EI voisi enää alemmas mennä tässä katsojien aliarvioimisessa. Eikä vedättämisessä. Oikeasti kuka idiootti soittaa tuonne ja luulee saavansa jonkin palkinnon yhdellä puhelinsoitolla?

    • sdfdg

      Kyllä vaan. Miettisivät sen pelin rakenteen uusiksi niin, että peliin oikeasti joku jaksaisi osallistua. Eli annetaan mahdollisuus edes yrittää. Voiko olla tylsemmäksi peli menny kun itsestäänselviä pelejä jauhetaan tuntikaupalla "löytämättä vastauksia" ja jauhetaan muutamaa fraasia totaaliseen kyllästymiseen asti kun juontajallakaan ei muuta tekemistä noin huonosti rakennetussa pelissä ole. Noi yritykset saada soittajia linjoille tietyillä lauseilla on täysin turhia kun pelaajat kerran huomaa pelin huijauksen. Jokainen joka ohjelmaa katsoo 15 min pidempään ei ikimaailmassa sinne soittais. Joku ohjelman vasta avannu saattaa saada ahaa-elämyksen, että "Minäpäs tiedän vastauksen kerrankin, ihme ettei kukaan ole vielä kertonut vastausta, soitanpas linjoille". Ei voi kun toivoa kaikkea huonoa noin surkealle kusetusyritykselle, jota tv-visaksi yritetään naamioida.

    • edur

      Tämän hetkinen versio Eurojahdista vaikuttaa nopeasti, edellisen version raunioille kyhätyltä halvalta viritykseltä. Eurojahtihan kuten muutkin vastaavat pelit oli poissa ruudusta pari vuotta, jos homma olisi ollu kannattavaa, olisi sitä tehty myös näinä parina vuonna. Tuntuu kuin uusi tekijä olisi ostanut koko höskän ja vielä kerran yrittää, kunnes peli poistuu lopullisesti kannattamattomana. Ei ehkä ihan ymmärretä, ettei noin huonosti rakennettu peli kauaa ruudussa pysy edes nättien juontajatyttöjen ansiosta. Kyllä näistä visoista saisi kenties kannattavan pelkästään muuttamalla pelin rakennetta, jolloin pelistä tulee mielenkiintoisempi. Tuollainen pari soittajaa pelin alkuun ja sen jälkeen ketään ei päästetä vastaamaan loppupelin aikana idioottimaisiin kysymyksiin ja jauhetaan muutamaa lausetta loppupelin ajan ei vetoa taatusti niin suureen joukkoon, että homma löisi leiville. Kukaan ei jaksa ohjelmaa katsoa 15 minuuttia pidempään kun homman juoni selviää, puhumattakaan että vielä soittaisi linjoille mistä ne rahat niille tulee. Mallia voi ottaa vaikka vanhoista visoista, youtubeen vaan "legendaarinen" T*** Hällfors, viihdearvoa parhaimmillaan ja noita ohjelmia jaksoi katsoa monta tuntia öisin jos sattu olemaan valveilla. Nykyistä eurojahtia ei voi kuvailla muuten kuin sanalla TYLSÄ.

    • kokeilu mielellä

      Juuri itse soitin ja pääsin vastaamaan ja vastasin oikein. No nyt odotetaan ja katsotaan tuleeko voitto tilille. Sillä se selviää.

      • voi luoja..

        no huhhuh hienosti yritätte siellä kameran takana... missä teiän moraali on?? vitun urpot.. teiän juontajatkin on täysiä vajareita.


    • werfrggrt

      Tänäänkin vastaus löytyi noin viidessä sekunnissa. Etsi yksi eroavaisuus 50:stä kuvasta. Ottaako ne vain yhden soittajan ohjelmaan? Aika mielenkiintoista. Ei edes pysty ohjelmaa seuraamaan näiden umpisurkeiden wannabe-juontajien takia. Mistä ne löytää tällaisia kuvatuksia? Samaa jauhavat, tuota lukio-tason psykologiaa. Entäpä sitten millä perusteella ne valitsee kierroksen nopeimman soittajan? Arpomallako? Näin saattaa olla. Soittajien nopeuden mittaaminen tulisi mennä sadasosasekuntipeliksi. Jopa tuhannesosasekuntipeliksi.

      Tästä saattaisi saada kelvollisen rahastuspelin selkeyttämällä sääntöjä, niin että yksi pelikierros todella kestää tietyn ajan, ei koko lähetysajan, valitsemalla juontajaksi sellaisia vähemmän seksistisiä pyrkyreitä (tämä ei tarkoita kauneudettomuutta) joilla vähänkin kokemusta esiintymisestä (edes se ala-asteen joulunäytelmän itämaan tietäjä) ja joilla muitakin arvoja kuin raha ja ulkoinen habitus, valitsemalla sellaisia tehtäviä joissa todella voisi miettiä vastausta kotisohvalla enemmän kuin vain viisi sekuntia ja ottamalla ohjelmaan soittajia jotka todella ovat olleet jokaisen kierroksen paras pelaaja. Eli rehellisyys, aitous ja viihdearvo puuttuvat täysin tästä ohjelmasta.

    • sintti

      "Oisko puuhöylä" :)))) Voi noita aikoja kun noi pelit oli vielä kattomisen arvosia, jakso tuntikaupalla kattella ja osallistujiakin oli varmaan kymmenkertainen määrä nykyiseen verrattuna. Viihdearvo "hieman" suurempi kuin nykyisessä kuivassa versiossa. Viestin lähettämis mahdollisuus ruutuun takaisin eurojahtiin!!

    • wertgrfbtrh

      Ja oikeutta osallistujille siihen että voisivat osallistua peleihin. Aikamoista katsojan aliarvioimista nuo tehtävät: vastaus löytyy alta minuutissa eikä ketään oteta mukaan lähetykseen. Nyt "juontaja" höpöttelee omiaan ja ihmettelee tehtävän vaikeutta ja sitä ettei kukaan soita peliin. Naurettavaa. Soittajia on mutta kun ketään ei päästetä lähetykseen. Tehtävätkin naurettavan helppoja ja paikoin monitulkinnallisia ja joihin ei yhtä oikeaa vastausta olekaan. Lisäksi soittajille valehdellaan ettei he ole kierroksen paras pelaaja ja kehotetaan soittamaan uudestaan jne. Tämä jos mikä on huijaamista ja rahastamista ja katsojan alhaista aliarvioimista. Niinkö tyhminä pelin tarjoaja todella pitää katsojia/soittajia?

      Olisikin sellaisia tehtäviä joissa yksi ainoa vaihtoehto vaikeustasoa nostamalla ja lisäksi pelikierros kestäisi esim. kymmenen minuuttia ja se kierroksen nopein todella pääsisi yrittämään oikeaa vastausta.

    • Vaikeatako

      Joko tiedätte tähän NYT maikkarilla pyörivään tehtävään vastauksen?

      Minä tiedän.

      • hreyidj

        235


    • qwerwefg

      250

    • katoin

      -numero 7 ,ei oo mikään 14 sama juttu

    • dfghf

      Tälläkin hetkellä pyörivä peli on todella monitulkintainen. Ne listaa varmaan 10 "oikeaa" vastausta, jotka voidaan pelistä tulkita oikeiksi, miten peliä nyt halutaan tulkita. Jos se oikein vastaus saadaan heti pelin alussa, otetaankin toinen vastaus oikeaksi jne. Täytyy vaan ihmetellä miten jotkut idiootit tätä peliä rahoittaa päivästä toiseen soittamalla linjalle. Jos sinne ei kukaan soita, loppuu peli todella nopeasti. Tutkintapyyntö poliisille voisi kanssa selventää asiaa. Jokatapauksessa näiden eurojahtien kanssa mennään aivan lain rajamailla, luultavasti löytyisi paljon myös lainvastaisuuksia kun asiaa lähdetään tutkimaan. Etenkin tohon "kierroksen nopein" pelaaja hommaan täytyis saada selvyyttä. Millä laitteistolla ajat mitataan ja soitteleeko sinne tuttuja jotka sitten "voittaa" potin ja rahat jää aina firmalle.

      • koivikko

        Mitä kysyttiin monimutkaisessa pelissä


    • wer444555345

      Luulen että kierroksen nopeimman pelaajan valitsee pelintuottaja (se joka jakelee ohjeita juontajan korvaan) päättää milloin pelaaja otetaan lähetykseen, kierroksen nopeimmalla ei ole merkitystä. Sekä se että soittajia oikein houkutellaan soittamaan ja soittamaan uudestaan väärän vastauksen jälkeen. Juontajan pitäisi siis olla neutraali, provosoimatta katsojaa.

      Eilisessäkin yön lähetyksessä laskutehtävään ei ollut oikeaa vastausta, jos pitää laskea myös kaikki roomalaiset numerot mukaan (I-,V,M,X,D,C-kirjaimet) sekä tavalliset numerot yhteen ja kuvan nainen pitää vielä yhtä sormea ylhäällä. Siis aivan tulkinnanvarainen vastaus eikä oikeaa vastausta tehtäviin olekaan. Tehtävien pitäisi olla selkeitä, eikä pelkästään tulkinnanvaraisia ja lisäksi pitäisi tietää otetaanko kaikki mahdolliset väärinpäin olevat kirjaimet myös mukaan, joita ollut edellisissä tehtävissä: väärinpäin ja lappeellaan olevia kirjaimia. Oikeiden vastausten mukaan myös väärinpäin oleva C edustaa siis sataa. Mutta tämä ei saisi olla niin että tuollainen laskettaisiin oikeaksi numeroksi. Tämä jos mikä on huijausta. Lisäksi juontaja toistaa soittajan vastauksen useasti väärin jolloin vastaus hylätään vääräksi. Viimeyön lähetyksessä rekisteröityä parisuhdetta edustava vähemmistöjuontaja toisti useaan otteeseen vastauksen vääräksi, eli sanoi muuta mitä soittaja ilmoitti. Kaiken kaikkiaan selkeyttä ja oikeudenmukaisuutta sääntöihin, sellaisia tehtäviä joihin olisi yksi oikea vastaus ja joka olisi selvitettävissä päättelyllä ja jos oikein ryhdyttäisiin hakemaan esim. lievän petoksen tunnusmerkkejä, ne varmasti täyttyisi. Onneksi ei ole mitään tarvetta soittaa ko.ohjelmiin.

      • ewfewrf

        "Tehtävien pitäisi olla selkeitä"

        Onhan näitä selkeitäkin tehtäviä, silloin ei vain oteta soittajaa 3 tuntiin lähetykseen :)

        Ja tottakai ne valitsee itse kuka tulee pelaamaan... aika epätodennäköistä että 80v mamma olisi nopein :)


    • Enska 55

      Sattumalta kiinnostuin hiljattain ohjelmassa esitetystä "laskutehtävästä" - Laske kaikki mahdolliset luvut yhteen". Seurasin ohjelmaa lähes 2 tuntia jona aikana oikeaa vastausta ei löytynyt oletettavasti juuri tuon "kaikki mahdolliset" käsitteen takia. Saiko/viitsikö joku odottaa mahdollisen oikean vastauksen tulemista? Itse sammutin töllön 03:00 (perjantaiaamuyö?). En ottanut osaa kisaan, mutta ratkaisu perusteluineen kiinnostaa kovasti - oman tulkintani mukaan vastaus voisi olla 126.

      • jaetaa ja lopetetaan

        Taas siellä lasketaan ja vastauksia tullut jo neljä kertaa oikee. Saavat 750/4 eli 100e verojen jälkeen. Voittopotti hajoo pienemmäks vielä aamuun kaheksaan mennessa kun oikeita vastauksii annetaan lisää.


      • wr34rgth

        Jotain 7000 ja vähän päälle. Kaikki roomalaiset numerot laskettuna yhteen (I,C,M,D,X). Ei tullut katsottua oikeaa vastausta.


      • Pasi Tohmajärveltä
        wr34rgth kirjoitti:

        Jotain 7000 ja vähän päälle. Kaikki roomalaiset numerot laskettuna yhteen (I,C,M,D,X). Ei tullut katsottua oikeaa vastausta.

        No täällä on Pasi Tohmajärveltä hyvää iltaa.
        Minun vastaus on se että tämä ohjelma on suurta huijausta.
        Ohjaaja löi luurin korvaan kuultuaan tuon oikean vastaukseni. Nyt sitten odotan rahoja.


    • efeferf

      Noissa "helpoissa" tehtävissä joihin otetaan 1 soittaja 3 tunnissa ei ole mitään tulkinnanvaraa

      Noissa "vaikeissa" joihin otetaan yhtenään soittajia onkin tulkittavaa senkin edestä.

      Esim. Liikennemerkkitehtävässä monta kertaa oikea vastaus ollutkin väärin... esim. se perinteinen telimassa... Myöskin noissa missä pitää antaa laskea mahdolliset luvut, on usein väärä vastaus...

      Miksi ei siis voisi olla VAIKEA tehtävä, mutta mihin olisi selkeä vastaus... esim. kuva mistä paljastuisi ruutu kerrallaan jotain... ja kun kaikki ruudut auki, olisi ihan selvä mikä se on

      • Vaikee on vaikee

        ai niiku se jossa kuvasta oli peitossa enää keskikohta ja koiran etuosa ja takaosa näkyivät. Vihje on KO_RA. Mitä kuva esittää?
        Kun kukaan ei osannu niin keskikohtakin paljastettiin ja siellä oli käsi etualalla ja koira takana. Oikea vastaus KOURA.


      • 65466456654
        Vaikee on vaikee kirjoitti:

        ai niiku se jossa kuvasta oli peitossa enää keskikohta ja koiran etuosa ja takaosa näkyivät. Vihje on KO_RA. Mitä kuva esittää?
        Kun kukaan ei osannu niin keskikohtakin paljastettiin ja siellä oli käsi etualalla ja koira takana. Oikea vastaus KOURA.

        Ei vaan, niin että olisi joku kuva mistä paljastuu pikkuhiljaa jotain, soittajia otettaisi vähän välein, ja vasta loppulelistä olisi varmaa mikä se kuva on..


    • reilu3

      170e oli liikaa pelkkään varattu piippaukseen tai vastaajan kysymyksiin. Välillä nopein pelaaja. Siihen jäi yhteydenotto, en suostu maksamaan, toivottavasti ei muutkaan.
      Otin jo asiasta yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja asiaa selvitetään.
      Toivottavasti asia etenee oikeuteen..

      • Huijattu****

        Kerran erehdyin soittamaan muutaman kerran ja tuli jotain 25 € palvelumaksuja, siis olivat tästä Eurojahdista johtuvia. Vaikka vastasin oikein ja mahdollisimman nopeasti, niin tuli nauhalta vastaus että ihan hyvä, mutta pystyt varmaan parempaankin.

        Välillä kun vastasin tosi nopeasti niin nauha vastasi "en ymmärtänyt":(
        Ihan sikamaista rahastusta. Maksoin laskuni kyllä, mutta oli laitimmainen kerta kun sinne soitin. Ne kerää rahaa tuolla lailla että saavat ihmiset turhaan soittelemaan, ja joka soitto yli 2€.
        Ihmiset ajattelevat että jos seuraavalla kerralla onnistaisi ja taas sama homma ja laskua kertyy....


    • erwfeergefdf

      Näihin nykyisiin tehtäviin ei olekaan yhtä oikeaa vastausta vaan sattuman kauppaa jos soittaja arvaa oikein annettuun tehtävään. Yhtä hyvä voitto-osuus jos keno-lähetykseen otettaisiin soittajia ja saisivat arvata seuraavan arvottavan numeron. Sama on nyt Eurojahdissa. Sitä ei voi tietää kuinka paljon esim. laskutehtävässä oikea vastaus on jos kaikki mahdolliset numerot, roomalaiset numerot mukaan lukien. Arpapelillä menee kun kaikki mahdolliset pienimmätkin lappeellaan olevat palkit lasketaankin ykkösiksi jne. Huijausta pahimmasta päästä.

      • 45546456

        Mitä epäselvää on esim.

        Eroavaisuus tehtävissä
        Sanojen etsimisessä

        Tosin näihin ei oteta soittajaa mukaan välillä 3 tuntiin...

        ja noissa "vaikeissa" tosiaan on niitä vääriä vastauksia vähän välein ohjemlman puolesta


      • 45546457
        45546456 kirjoitti:

        Mitä epäselvää on esim.

        Eroavaisuus tehtävissä
        Sanojen etsimisessä

        Tosin näihin ei oteta soittajaa mukaan välillä 3 tuntiin...

        ja noissa "vaikeissa" tosiaan on niitä vääriä vastauksia vähän välein ohjemlman puolesta

        Sanojen etsimisessäkö ei ole epäselvää.

        Etsi 3 kaupunkia ja otetaan monta soittajaa. Sitten muutetaan että etsi 3 pääkaupunkia ja soitetaa uudestaa jo kerran lähetyksessä oikein vastanneille mutta rahoja paitsi jääneille että vastaapas nyt tähä tehtävään.
        Ei annettu ku muutama minuutti aikaa etsiä ne pääkaupungit jotka oli paljon vaikeammin piilossa. Hyvittivät muka - ha. Vakraita ne on.


      • Että sellaista..

        Sanoisin, että 51, mutta pelin järjestäjällä on lukuisia oikeita vastauksia ja viimeinen mahdollinen "oikea vastaus" voittaa, jotta mahdollisimman moni pelaa - ja ehkä ihan kaikkia ei yön aikana kerrota ja kukaan ei voita.. Pelit kestävät aina aamuun...

        Onkohan siinä vielä jotain muutakin outoa, että oikeita vastauksia ei päästetä läpi, ennen ohjelman loppumista... Se olisi jo tosi huijausta, mutta erittäin oudolta vaikuttaa...


    • Naurettavaa kuraa

      Sain vihdoinkin viestiä eurojahdilta kuukauden venaamisen jälkeen ---> Hei A---,

      Kiitos yhteydenotostasi.

      Mistä olet saanut tuollaista tietoa, että soittamalla toisenlaisella
      puhelimella osallistuminen olisi kannattavampaa? Asiahan ei näin ole.

      Tätä tilannetta voisi verrata juoksukilpailuun, missä juoksijalla on Niken
      lenkkarit Puman sijaan. Eli lenkkarimalli on varmasti valittu sen mukaan, mikä
      on itselle mieluisin.

      Näin ollen lankapuhelimen tai matkapuhelimen käyttämisellä tässä pelissä ei ole
      väliä. Molemmista on voittosoittoja tehty ja eroa ei tosiaan ole.

      Esikarsintamme on aika haastava. Tietokone mittaa jokaisen pelaajan vastausajan
      sekunnin tuhannesosan tarkkuudella ja on karsinnassaan armoton - vain nopein
      kaikista molempiin karsintakysymyksiin oikein vastanneista voittaa ja pääsee
      suoraan lähetykseen vastaamaan ruututehtävään.

      Eurojahtiin voit siis osallistua kännykällä tai lankapuhelimella. :)

      Toivottavasti voimme jatkossa tarjota sinulle mukavia pelihetkiä Eurojahdin
      parissa.

      Mukavaa päivänjatkoa toivottaen, Eurojahdin Asiakaspalvelu


      On Mon Jan 27 22:14:59 2014, ---- wrote:
      > Onko totta että lankapuhelimilla pääsee paremmin läpi ?? soitin viime
      > öisen peliin 48 kertaa matkapuhelimella (DNA). mikään soitoista ei
      > päässyt läpi vaikka painoin oikein numeroa ennen kuin edes
      > automaatti vastaaja sanoi väärän numeron. Jos ette vastaa mitään
      > takaisin joudun todennäköisesti tehdä valitukset ylemmille
      > tahoille.Yli 100 lasku :S :S
      >
      > Teidän pitäisi ilmoittaa että joillain liitymillä /langapuhelimilla on
      > pienempi singaalin käsitys aika kuin toisilla, ei ihme että samat
      > henkilöt voittaa aina tai vanhempi sukupolvi langapuhelimilla.
      >

      • 454444

        Tottakai lankapuhelimella pääsee paremmin läpi... lyhempi viive nääs kumpaankin suuntaan...

        Se että jotkut "mammat" pääsee linjoille, johtuu siitä että voittaja arvotaan


      • Puolueeton testaaja

        Tietenkin asiakaspalvelu valehtelee. He haluavat kaikkien rahat eikä ole väliä saako pelaaja saman kohtelun vai ei.
        Älykännykän signaalin käsittelyaika (ei siis singaalin käsitys aika) on niin pitkä että häviää aina jos samalle kierrokselle joku soittaa lankapuhelimella tai vanhalla kännykällä.


    • K-18 todellaki

      Ziisus mitä huijausta joo... Aiemmin olen kuvitellut, että näillä peleillä vaan rahastetaan keskivertoa tyhmempiä. Käytännössä sellaisia, jotka kuvittelevat olevansa muita fiksumpia, saavansa helppoa rahaa ja haluavat ehkäpä myös näyttää sen "koko kansalle" keskellä yötä. Monella ei näytä olevan edes peruskoulumatematiikka hallussa ja silti uskovat osaavansa laskea noita tehtäviä. Ja ohjeitahan eivät tosimiehet etukäteen lue.

      Nyt tuossa on haettu 7-kirjaimista sanaa, joka päättyy kirjaimiin UKKO. Toinen kirjain ei saa olla S tai J, kolmas kirjain ei voi olla L, T, U tai O. Pitihän tuota vähän miettiä, vaikka humalassa olenkin. Aika pian tuli mieleen PAJUKKO ja RISUKKO. No sitten se muija antoi vinkin tyyliin "jotain mitä lähtee kun raapii ihoa, siis iho ". Lisäsi vielä ruudukkoon ekaksi S-kirjaimen. No mulla tuli mieleen SOLUKKO, joo sehän se... mut eihän se sovikaan. Mietin muuta sopivaa pääni puhki. Jonkun ajan päästä sen mieleen juolahti, että eihän se hänen keksimä sanansa sovikaan.

      Voivotellut nyt sitten jatkuvasti virhettään. Ei kuitenkaan ole pyyhkinyt ekaa S-kirjainta vaan siinä on leikisti S, oikeasti se on tyhjä. "Ja tämä ei siis missään nimessä ollut suunniteltua".

      Eikä ne ole ottaneet yhtään puhelua lähetykseen. "Vielä on kierrosta jäljellä."

    • Ehkä huijattu

      Oli joku tehtävä missä oli 16 liikkuvaa kuvaa ja piti huomata että mikä kuva ei kuulu joukkoon. Jotain tiikereitä siinä juoksi ja yhdeltä puuttui raidat. Soitin ja pääsin lähetykseen ja voitin x määrän rahaa ku unohin kattoo voittosumman, mutta jokatapauksessa aikovat ottaa parin päivän sisällä yhteyttä ja ottaa maksutiedot ylös.

      Jännityksellä odotan saanko rahoja, sen mukaan mitä täällä on lukenut ni en saa rahoja :)

      • 54565564456

        Älä viitsi valehdella...

        Jos oikeasti olisi käynyt noin, niin olisit kertonut miten juttu eteni


    • Mummeli

      Eiko kukaan tiedä sitä laskutehtävän oikeaa vastausta 21.2.14? Myös itse katsoin alussa ohjelmaa ja laitoin lopun nauhalle, kun tulos kiinnosti. Nauhoitus loppui ennen kuin sanoivat oikean tuloksen tai sitten eivät edes sanoneet sitä. Asia niin kovin vaivaa,

    • randomi1

      Kuka toi ylemmän kuvan juontaja on? Ihan helvetin hyvännäkönen, olis kiva löytää lisää matskuu kyseisestä muijasta!

    • Anjuska 27

      Tänään on taas helppo kysymys. Kerro 4 kaupunkia jossa on 3 a kirjainta. Mie katsoin netistä kaikki suomen kaupungit ja löysin sieltä 9 kaupunkia joissa oli 3 a kirjainta. En vastannut koska luulen että tämä on rahastusta. Humpuukia.

      • Rahastusrysä

        Joo, jos sinne yrittää soittaa, niin nauha pyörii ja kysymyksiä tulee, joihin pitää vastata puhelimen näppäimiä painamalla mahdollisimman nopeasti. Eihän se varsinainen kysymykseen vastaaminen mitään vaikeaa olis, mutta kun niillä on se rahastusrysä ennen kuin edes pääsis vastaamaan.


    • KimmoT
    • WTF99

      Kannattaisikohan lähettää ne valitukset sinne Mtv3:lle, sensijaan että täällä ruikuttaa. Nehän lienevät vastuussa lähettämistään ohjelmista!

    • aitni

      Tiedättekö vastauksen tuohon viisikirjaimiseen maahan?

      • ei pääse vastaamaan

        Tiedän ja soitinkin, mutta ketään ei näemmä päästetä vastaamaan lähetykseen.

        Jos koko lähetys on yhtä "kierrosta", niin toki 4 ensimmäistä (tai se neljäs vastaaja paremminkin, eli aiempi) ovat voineet tehdä sellaiset nopeusennätykset, ettei vaikeaan kysymykseen pääse vastaamaan, vaikka olisi tuntikausiin ainoakin soittaja. Kierroksen parasta (enää) ei näytä olevan ollenkaan, vaikka vastauksen tietäisikin.


      • kansanradiosta
        ei pääse vastaamaan kirjoitti:

        Tiedän ja soitinkin, mutta ketään ei näemmä päästetä vastaamaan lähetykseen.

        Jos koko lähetys on yhtä "kierrosta", niin toki 4 ensimmäistä (tai se neljäs vastaaja paremminkin, eli aiempi) ovat voineet tehdä sellaiset nopeusennätykset, ettei vaikeaan kysymykseen pääse vastaamaan, vaikka olisi tuntikausiin ainoakin soittaja. Kierroksen parasta (enää) ei näytä olevan ollenkaan, vaikka vastauksen tietäisikin.

        Satuin kuuntelemaan sunnuntain kansanradiota johon joku pettynyt oli kirjoittanut ko peleistä. Sama jaaritus oli mennyt kolme tuntia eikä ketään otettu vastaamaan vaikka oli helppo tehtävä... ihan ilmeinen tarkoitus, tyhmiä huijataan osallistumaan ja rahat kerää peliyhtiö( todennäkösesti veroparatiisiin) ja operaattori vie siivun...kansanradioon kirjottanut tais todeta että laitimmainen kerta kun moiseen soittaa...


    • pääseekö kukaan

      Nopein ihan kaikista pelaajista - siis niistä aiemmistakin laskien - vain pääsee (oikeilla vastauksilla esivalintakysymyksiin) vastaamaan suoraan lähetykseen. Näin tulkitsin juontajan puheista äsken.

      Nyt kun kukaan ei ole päässyt pariin tuntiin läpi, niin pääseeköhän 4. vastaaja läpi uudestaan vastaamaan pelin lopussa nyt vaikeamman ****A -nimisen maan nimen?

    • eiköniin

      Albania, Afganistan ja KANADA

    • jaapos1

      Hei noobit,,säätimes on niitä numeroita joitakun painaa niin hups, eurohuijarit on poissa. Niin helppoo että mummutkii sen osaa!

      • N0up

        Saisko sun säätimellä myös Putinin hiljaseks?


    • TimoSoimi

      Kuka nyt vi ttu nuihi eruojahtiin ynnä muihin voittojahteihin soittaa edes.
      Pikavipin otollakin jäät vähemmän kusetetuksi ja häviölle.

      Juontajat kyllä sellaisia bimboja että HUHU.
      Räsänen sais kieltää tollaset ohjelmat.

    • piippiip

      Voi helv.sanon minä!!!!!!!Eikö sitä hullua peliä oo jo saatu loppumaan? Huijataan kaiken aikaa , eikä muuta siitä pelistä saa, kuin isot puhelinlaskut, ennen pitkään! Lopettakaa hyvän sään aikana hyvät pelaajat!

    • OIKEA kilpalu piilos

      Troijanhevonen kyllä on kyseessä eikä tietokilpailu ollenkaan !!

      Näyttää siltä että kolmen neljän läpipäässeen vastaajan jälkeen kukaan ei enää ole "kierroksen paras pelaaja" ja rahaa vain otetaan sisään eikä ketään edes päästetä vastaamaan.

      Näin voidaan tehdä, koska se OIKEA kilpailu ("pinnan alla") eli nopea (ja oikea) vastaaminen ei ole läpinäkyväa.

      • Huijattu*****

        Yhtenä yönä oli 1500€ jaossa. En katsonut sitä ohjelmaa loppuun. Kukahan sen sai vai saiko kukkan? 1000€ on ollut monena yönä, onko niitä saanut kukaan? Onko täällä ketään joka olis OIKEASTI SAANUT sieltä rahaa vai onko vain rahojansa menettäneitä?
        Katson tallenteita boksiltani ja kanava on kolmosella, joten katson aina vain pienen pätkän tuosta ohjelmasta.
        Liian yksitoikkoinen juoni olis katsoa tuntikausia sitä. Paitsi että hyvää unilääkettä olis....ZZZZZZ


      • voittanut
        Huijattu***** kirjoitti:

        Yhtenä yönä oli 1500€ jaossa. En katsonut sitä ohjelmaa loppuun. Kukahan sen sai vai saiko kukkan? 1000€ on ollut monena yönä, onko niitä saanut kukaan? Onko täällä ketään joka olis OIKEASTI SAANUT sieltä rahaa vai onko vain rahojansa menettäneitä?
        Katson tallenteita boksiltani ja kanava on kolmosella, joten katson aina vain pienen pätkän tuosta ohjelmasta.
        Liian yksitoikkoinen juoni olis katsoa tuntikausia sitä. Paitsi että hyvää unilääkettä olis....ZZZZZZ

        Minä voitin maaliskuun alkupuolella eurojahdista 1500 ja rahatkin tulivat tilille kahden viikon kuluttua voitosta.


    • Että_sellaista...

      Sanoisin, että 51, mutta pelin järjestäjällä on lukuisia oikeita vastauksia ja viimeinen mahdollinen "oikea vastaus" voittaa, jotta mahdollisimman moni pelaa - ja ehkä ihan kaikkia ei yön aikana kerrota ja kukaan ei voita.. Pelit kestävät aina aamuun... Onkohan siinä vielä jotain muutakin outoa, että oikeita vastauksia ei päästetä läpi, ennen ohjelman loppumista... Se olisi jo tosi huijausta, mutta erittäin oudolta vaikuttaa...

    • fsgdi6476

      Ei V!ttu mä tapan itteni, ellei ton tehtävän vastaus ole 29. Siiitä saa sit syyttää joko mua itteeni tai eurojahtipaskaa. Ja laskutehtävä on siis (2 4)x5 10-18 7 5x(7 1x3)x0

      Ainaki mun v!tummoinen masennus vähä helpottaa, kun kuuntelee noita vastauksia lähetyksessä.... kuulemma 30 vastausta kuultu.... äsken 4651....

      • fsgdi6476

        210... voi voi ei ollut, ei luovuteta. 1700 euroo potissa.


      • wqdewqwd weqd

        Johan tossa "laskutehtävässä" on 3 kertaa tuo x johan se tekee pelkästään 30


    • pitkä matikka

      syötin laskun laskimeen, tulos 29, vastasin saman tuloksen suorassa lähetyksessä ja juontaja vain totesi että todellä lähellä, mutta ei oikein :D joten todella paskaa ja kusetusta :D nimimerkillä: pitkä matikka

      • Väärin bh

        Ei ole lähelläkään.

        Pelkästään teksteistä seitsemän tulee 560 ja jo kolme x merkkiä tekee 30


      • matikisti

        Ei siellä kysytä yhtälön ratkaisua. Lukekaa teksti, joka juoksee alhaalla. Silti en tiedä, onko tuolla auringolla roomalainen viisi suuna ja kenties kulmakarvoina. Enkä tiedä,onko tuossa luvut -30 ja 30, se olisi loogista. Ota roomalaiset luvut mukaan!


      • fderwfer
        matikisti kirjoitti:

        Ei siellä kysytä yhtälön ratkaisua. Lukekaa teksti, joka juoksee alhaalla. Silti en tiedä, onko tuolla auringolla roomalainen viisi suuna ja kenties kulmakarvoina. Enkä tiedä,onko tuossa luvut -30 ja 30, se olisi loogista. Ota roomalaiset luvut mukaan!

        Lisäksi teksti "kahdeksan" lukee satoja kertoja... sitiä jo vähintään 1000


    • 56455665456

      Lukekaa se ALAREUNAN rullaava teksti.

      Siinä sanotaan mm.

      Älä yritä ratkaista yhtälöä

      Laske roomalaiset ja arabialaiset numerot

      Laske kirjoitetut numerot joka suuntaan

      Eli "seitsemän" luki siinä noin 80 kertaa eli pelkästään siitä tuli 560 (vrt. tehtävä "ananas") ja tuon lisäksi muut sokkelot, eli mahdoton tehtävä

    • saa nähä

      Onkohan 130 sanottu? Tehtävästä tulee aivan järjetön, jos sanaristikosta pitää muodostaa mutkittelevien matojen sekamelska.

      • 4565546

        Aivan liian pieni luku

        Selvitä ensin montako kertaa "seitsemän" lukee

        Ehkäpä noin 100 eli luvuksi tulee vaikka 700

        Sitten laske vielä "laskutehtävästä" kaikki luvut yhteen...

        on siinä on eism. kohta -18 niin jos johonkin lukuun lisätään -18 niin se vähentää sitä 18 ja siihen malliin.

        Tai sitten - merkkiä ei huomioida

        tai sitten se on I roomalaisina

        entäpä se voi olla myös x

        x on kolme kertaa rehellisesti siinä

        tekstissä "seitsemän" esiintyy myös roomlalaisia numeroita

        Eli oikein tota ei saa millään


    • 1+1

      Seitsemän esiintyy 83 kertaa, siitä 581, roomalaisista siinä 3004., yhteensä 3585.

      Laskutehtävän numeroista 62.

      , x - ja on aiemmin ollut 10, 10 ja 1 ja = aiemmin ollut 2 (näin saatu oikea vastaus), näillä säännöillä tulee nyt 93.

      Eli aiemmin oikean vastauksen antaneilla säännöillä yhteensä 3740.

      Ps. Olen seurannut muutamia laskutehtäviä, ja niissä ILMOITETUISTA 'OIKEISTA VASTAUKSISTA' ON VALHEELLISIA OLLUT SELVÄSTI YLI PUOLET! Lisäksi pari kertaa JUONTAJA ON OSALLISTUNUT PETOKSEEN ANTAMALLA VÄÄRIÄ OHJEITA!! NÄISSÄ TAPAUKSISSA JUONTAJA KUULUISI ASETTAA SYYTTESEEN PETOKSESTA JA KUULUISI VAHINGONKORVAUSVASTUUSEEN YHDESSÄ MTV:N JA PELIFIRMAN KANSSA!

      • saa nähä

        Laskitko tuon 83 kertaa yksitellen vai onko siihen jokin kaava? Huomasitko, että 3. rivin sana on SEITSENÄN? Olen melko varma, ettei SEITSEMÄN-sanojen roomalaisia numeroita lasketa, paitsi SEITSENÄN. Muutenhan I-kirjaimen voisi laskea myös arabialaiseksi ykköseksi.

        Itse en huomannut tuota SEITSENÄN-kompaa, joten vastaukseni olisi 123 1 eli 124. Edelleen. , - ja = merkkien tulkinta on sopimuskysymys. Mielestäni merkkien lukeminen muuta kuin vasemmalta oikealle on todella kieroa.


      • 1+1

        Korjaus: paperilla lasketusta puuttui osasumma, seitsemän esiintyy 123 kertaa (tarkastettu tietokoneohjelmalla) eli yo tulokseen 3740 (mikä sekin oli enemmän kuin ilmoitettu valheellinen vastaus) on lisättävä 40 kertaa 7 eli 280.

        Tehtävän oikea vastaus on siis 4020.

        http://mkk-demo.net/HAE-SEITSEMAN-TAULUSTA-TULOS.TXT


    • saa nähä

      Kaksi viime yötä samana jatkunut laskutehtävä oli ehdottomasti törkein huijaus mitä minä olen ohjelmassa nähnyt. Voittopotti oli pitkään 2000 euroa ja ohjelmaan otettiin paljon soittajia, koska tiesivät tehtävän lähes mahdottomaksi ratkaista. Noin puoli tuntia ennen ohjelma-ajan päättymistä ruutuun tuli teksti, että "Väärästä vastauksesta 200e". Juuri ennen loppua ohjelmaan otettu soittaja vastasi 83 ja sai sillä sen 200 euroa. Heidän arpoma vastaus oli 3689. Tietenkään tulosta ei perusteltu mitenkään.

      Juontajat muuten näyttävät pornotähdiltä. Onko joku nähnyt heitä jossain lehdessä tai elokuvassa?

      • Huijattu****

        Mä katsoin ihan vain vilkaisemalla viime yönä jotain laskutehtävää jossa iso potti.

        En edes viitsinyt alkaa yrittää laskemaan kun viimeinen numero oli x 0 , niin ei kai mitään merkitystä vaikka olis mitä laskutehtäviä jos se kerrotaan nollalla?
        Eikös nolla kertaa jotakin ole nolla? Ainakin mun laskutaitoni mukaan. Mutta en todellakaan lähtenyt syytämään rahojani johonkin nauhalta tuleviin kysymyksiin. Ainoa mitä siitä olis ollut seurausta, niin iso puhelinlasku:/


      • wr34g5ty45

        Totta kai ottavat paljon soittajia koska yhtä oikeaa vastausta ei yksinkertaisesti ole. Jos joku arvaa oikein, voidaan aina sanoa ettei ollut oikea vastaus. Ei tarvitsekaan perustella, huijareita mitä huijareita.


      • qetu
        Huijattu**** kirjoitti:

        Mä katsoin ihan vain vilkaisemalla viime yönä jotain laskutehtävää jossa iso potti.

        En edes viitsinyt alkaa yrittää laskemaan kun viimeinen numero oli x 0 , niin ei kai mitään merkitystä vaikka olis mitä laskutehtäviä jos se kerrotaan nollalla?
        Eikös nolla kertaa jotakin ole nolla? Ainakin mun laskutaitoni mukaan. Mutta en todellakaan lähtenyt syytämään rahojani johonkin nauhalta tuleviin kysymyksiin. Ainoa mitä siitä olis ollut seurausta, niin iso puhelinlasku:/

        Jos laskutaito on tolla tasolla, niin ei todellakaan kannata vaivautua. Kannattaisi kerrata ensin matikkaa. Vaikkapa Wikipediasta laskujärjestys edes. ;)

        Toisekseen tehtävä oli laskea luvut yhteen, ei ratkaista laskutehtävää.... :-D En minäkään tuota meinannut tajuta. Harhautuksia noissa on vaikka kuinka paljon. Tehtävien laskusääntöjä ei voi mitenkään tietää. On muuten välillä hyväksytty myös selvästi väärä vastaus.


      • erfrewfe
        Huijattu**** kirjoitti:

        Mä katsoin ihan vain vilkaisemalla viime yönä jotain laskutehtävää jossa iso potti.

        En edes viitsinyt alkaa yrittää laskemaan kun viimeinen numero oli x 0 , niin ei kai mitään merkitystä vaikka olis mitä laskutehtäviä jos se kerrotaan nollalla?
        Eikös nolla kertaa jotakin ole nolla? Ainakin mun laskutaitoni mukaan. Mutta en todellakaan lähtenyt syytämään rahojani johonkin nauhalta tuleviin kysymyksiin. Ainoa mitä siitä olis ollut seurausta, niin iso puhelinlasku:/

        Lue alareunan ruullaava teksit... ei kuulu laskea laskutehtävää


    • erw3254te5rg

      x-merkki tarkoittanee 10. Voidaan myös laskea vaikka tuo merkki 100 eli 10:n perään 0 tai 10. Mistä näitä tietää, yhtä oikeaa vastausta ei ole koskaan näissä laskutehtävissä.

    • qetu

      Sikälikin muuten ärsyttää tämä huijaus, kun TV:ssä voitaisiin toteuttaa ihan rehellinenkin tietokilpailu katsojille. Mielestäni puhelun hinta tässä ohjelmassa ei olisi edes paha, jos vaan peli olisi reilua. Tietty keskellä yötä ihmiset tavallisemmin nukkuvat, ovat humalassa (kuten minä aika usein), ovat liian väsyneitä pelatakseen, tekevät yötyötä tms. Ja luulen, että "penaalin terävimmät kynät" ovat hukassa.

    • Sipe 2

      Aivan uskomaton tuo viime yön laskutehtävä.SIIS 16.3. OIKEA VASTAUS YLI 10000.Sain yli 7000. Siellä tuhansia tuli kyllä 6 teksteistä kymmenen,mutta 10000 ja risat.Herra ISMO SAI RAHAT.sAMANÄÄNINEN HERRA SIMO sai edellisyön potin.Alkoi epäilyttää oliko ISMO sama henkilö kuin SIMO?????Luin jostain,että sama vois voittaa vain kerran kuussa.NO,mut noi tehtävät on kieroilua.Oletteko huomanneet ,että usein kierroksen nopeimmat ovat samat henkilöt.Ei nevastaa ,kun kysyin ,että voisvat näyttää.mistä ne luvut tulee..Miten tein nuo viivat??

      • samat voittaa

        Eipä viitsi katella yöllä tulevia ko tyypin "pelejä" mutta joskus katsonut, mutta enemmän seurannut nelosen tiedä ja voita "nopeuspelejä". Tiedä ja voita peleissä voittaa samat tyypit ...voittolistaa seuraamalla selvii, että samat voittavat ja arvaten samassa taloudessa asuvat..karenssiajan jälkeen samat ovat listalla, kun seuraa pitemmän aikaa, sentään voittajalista on julkinen:

        http://tiedajavoita.com/index.php?page=winners


      • Tuula ja en pelaa

        Ei se ollu oikee vastaus vaan sisäpiirin keksimä. Miksikö toi kiki toistaa nyt niin monta kertaa kaverinsa nimen juulia??? Ettei kukaan jäis soittamatta nais nimitehtävään.

        Soita niin monta kertaa että oot nopein. Ja sit antavat vastausvuoron omilleen tunteja kestäneen pelikierroksen lopuksi.


      • 1+1

        Tuhansia kymmenen-teksteissä on 5 ja sana kymmenen löytyy 136 kertaa (tarkastettu tietokoneohjelmalla).

        Tehtävän oikea vastaus on 7658.

        Jos noin selvästi väärällä vastauksella jaetaan rahaa, se on petos ja selkeä poliisitutkinnan paikka.


    • 3r3r4353tre

      Tehtävien laskutoimitukset ovat aivan keksittyjä. Ei ole oikeaa vastausta. En ole koskaan saanut samaa tulosta joka ilmoitetaan lopuksi "oikeaksi" vaikka laskisi miten. Ihan tuurilla menee jos vahingossa vastaa oikein. Kun kaikki mahdolliset väkkyrät lasketaan numeroiksi, esim. väärinpäin oleva C luetaan room.numeroksi ja jokainen palkki jokaisessa mahdollisessa asennossa luetaan room.numeroksi, niin oikeaa vastausta ei voi koskaan tietää kun ei tiedä mitä lasketaan. Lisäksi tuo juontajan provosoinnin määrää yllyttäen soittamaan, ja yllättäen lähetyksen viimeinen soittaja sitten tietääkin lähes aina oikean vastauksen. Huijausta parhaimmillaan. Huolestuttavaa.

    • huhhuhhah

      Jaahas. Taas mahdoton yhteenlaskutehtävä. Oikeasta vastauksesta 1300 e ja väärästä vastauksesta 200 euroa. Vastaus voittajalla 2640, mutta jatkuu kai seuraavana yönä, koska se oli väärä vastaus... Saas nähdä saako silloin edelleen vääristä vastauksista 200 euroo. Se olisi loogista ja reilua.

      • kaikille voittorahat

        Mitä reilua siinä olisi että väärästä vastauksesta saisi 200 euroo? Aattele hei vähä. VÄÄRÄSTÄ.


      • aattelepa itte
        kaikille voittorahat kirjoitti:

        Mitä reilua siinä olisi että väärästä vastauksesta saisi 200 euroo? Aattele hei vähä. VÄÄRÄSTÄ.

        Jos pitää peliä venyttää tunteja, että saa väärästäkin vastauksesta palkkion, niin outoa...vai miten se meni? Ei tarvinnut oottaa tunteja?


      • Apprillia
        kaikille voittorahat kirjoitti:

        Mitä reilua siinä olisi että väärästä vastauksesta saisi 200 euroo? Aattele hei vähä. VÄÄRÄSTÄ.

        Lotto jakaa tästä lähtien kaikille väärän rivin veikanneille 200 euroo.


      • erfewff
        kaikille voittorahat kirjoitti:

        Mitä reilua siinä olisi että väärästä vastauksesta saisi 200 euroo? Aattele hei vähä. VÄÄRÄSTÄ.

        Reilua se on


        Riittäähän "helpoissa" peleissäkin se että VOITTAA kilpailulinjan


      • kaikille voittorahat
        erfewff kirjoitti:

        Reilua se on


        Riittäähän "helpoissa" peleissäkin se että VOITTAA kilpailulinjan

        Ai reiluu sitä kohtaa joka osaisi vastata OIKEIN mutta linjat tukkii kaikki kilpalinjan arvontaa pelaavat


      • refweewf ew f
        kaikille voittorahat kirjoitti:

        Ai reiluu sitä kohtaa joka osaisi vastata OIKEIN mutta linjat tukkii kaikki kilpalinjan arvontaa pelaavat

        Vastausta ei voi TIETÄÄ se on tuuripeliä se voi olla 0-15.000


      • Njäin on
        refweewf ew f kirjoitti:

        Vastausta ei voi TIETÄÄ se on tuuripeliä se voi olla 0-15.000

        Julia selitti monta kertaa ettei ole arpapeliä ja ei ole väliä millä puhelimella soittaa.


      • ewdwqdwqd
        Njäin on kirjoitti:

        Julia selitti monta kertaa ettei ole arpapeliä ja ei ole väliä millä puhelimella soittaa.

        Noissa laskutehtävissä se on arpapeliä. Vastaus voi olla mikä vain

        Muut pelit aika selkeitä

        Tosin esim. liikennemerkkitehtävässä on usein vääriä vastauksia. eli se voi mennä oikein vain arvaamalla

        Ja tottakai lankapuhelimella pääsee helpommin läpi, niissä kun viive on pienempi


      • Njäin on
        ewdwqdwqd kirjoitti:

        Noissa laskutehtävissä se on arpapeliä. Vastaus voi olla mikä vain

        Muut pelit aika selkeitä

        Tosin esim. liikennemerkkitehtävässä on usein vääriä vastauksia. eli se voi mennä oikein vain arvaamalla

        Ja tottakai lankapuhelimella pääsee helpommin läpi, niissä kun viive on pienempi

        Tottakai liikennemerkkitehtävässä on usein vääriä vastauksia ku ihmiset ei näe pikkuvirheitä.


      • ewrfewfw
        Njäin on kirjoitti:

        Tottakai liikennemerkkitehtävässä on usein vääriä vastauksia ku ihmiset ei näe pikkuvirheitä.

        Ei.

        Vaan ohjelma nimenomaan väittää että "väärä" merkki olisi oikea.

        Eli jos vastaa oikein (vertaillut merkkejä jopa mittanuhan avulla) voi vastaus olla silti väärä

        http://www.finlex.fi/data/sdliite/liikm/0797.gif

        Esim tämä on oikea liikennemerkki

        Mutta Eurojahdin mukaan tuo on oikea vain jos pyörien välistä puuttuu tuo pieni viiva....


      • wrefrwef r

        Ei voi tietää vastausta... IKINÄ ei ole perusteltu tai kerrottu miten oikea vastaus tulee


      • wdfrrfder sekoilija
        wrefrwef r kirjoitti:

        Ei voi tietää vastausta... IKINÄ ei ole perusteltu tai kerrottu miten oikea vastaus tulee

        Sinä et voi tietää.


      • erwfwef
        wdfrrfder sekoilija kirjoitti:

        Sinä et voi tietää.

        Kukaan ei voi tietää oikeaa vastausta, sen voi vain arvata


    • Sipe 2

      laskutehtävä 22,03 yöllä,jossa oli luku kolme 3 k3rtaa.Laitoin äänitykseen.joka loppui 99.9% iin,EI VAAN OTTANUT KETÄÄN VASTAAMAAN.......Osasiko joku vastata oikein? Mikä lienee oikea vastaus?VOITTAJA varmaan joku samoista tutuista nimistä,esim.Maijaliisa,Simo.Ismo.Heikki.......En itse pelaa,mutta yritän ratkaista laskutehtäviä,joskus jopa sain melkein saman kuin OIKEA TULOS.

      • nukahin mieki

        Marja voitti ratkasulla 6390 tai jotain.


      • rfrwefwerf

        niin siinä luki kolme tasan 3 kertaa

        Mikä luku näistä saadaan kun lasketaan ne yhteen JOKA suuunnassa kuten ohje kertoo.... ehkäpä noin 200-300


    • viherahonruokavinkit

      en tiedä miten tänne eksyin mutta sen sanon että nimen omaan EUROJAHTI on suurinta kusetusta mitä olen ikänä nähnyt, ja juuri siksi suorastaan vituttaa kun sinne ihmiset soittaa ja heittää hatusta nii saatanan tyhmiä vastauksia, ja sitten joku voittaa niin saatanan perseestä repästyllä vastauksella että HUHHEIJAA! Olen samaa mieltää suurimman osan kanssa että nää pitäs saada laittomaksi samalla tapaa kun pitäisi saada pikavipit. niiden korkoprosentteja sentää on kai hieman laskettu.. mutta silti on nekin nii vitun naurettavaa paskaa jolla huijataan iäkkäiltä ihmisiltä ja humaltuneilta rahat! Mielenkiinnolla odotan että milloin ei näy enää tv-stä muuta kuin ostos-tv:tä ja twinsiä keskellä yötä :PPPP

      • varkaita joo

        Suurinta ku*tusta vai. Miljoonilta ihmisiltä viedään koko omaisuus ja henki. Tai Suomessa vedätetään asuntokaupoissa kymmeniä tuhansia. Suhteellisuudentajun se huono ajantuhlausohjelma kyl vie.


      • viherahonruokavinkit
        varkaita joo kirjoitti:

        Suurinta ku*tusta vai. Miljoonilta ihmisiltä viedään koko omaisuus ja henki. Tai Suomessa vedätetään asuntokaupoissa kymmeniä tuhansia. Suhteellisuudentajun se huono ajantuhlausohjelma kyl vie.

        no laitoin ehkä väärin sanoeesani että "suurinta" kusetusta, mutta eihän oikeasti ole suurinta ja pienintä kusetusta :D eikä mitään siltä väliltä. kusettaminen on väärin, mutta sen määrää voisi vähentää esimerkksi lopettamalla nämä selkeästi lainvastaiset ohjelmat, ja pikavipit ensisijaisesti. tai jos ohjelmat ei ole vielä varsinaisesti rikkoneet mitään lakipykälää niin eiköhän sellaisen voisi tehdä. joku poliitikko voisi tehdä aloitteen :P


    • CUSETUSTA

      TÄYTTÄ SKEIDAA---ÄLKÄÄ OLKO HÖLMÖJÄ JA HAKSAHDA TÄHÄN

    • wrwetrfgretged

      Juurikin siksi ohjelma laitettu yöohjelmaksi, jotta kaikki kapakasta ja muuten hiprakassa olleet ja tulleet soittaisivat "helpon rahan" toivossa. Eihän niitä tietenkään oteta lähetykseen, ensisijaista on se kuinka moni idiootti soittaa ko.ohjelmaan. Sitten voi ottaa viimeisellä minuutilla siihen lähetykseen se "Matti" tai "Pekka" jota ei tietenkään ole sovittu aikaisemmin eikä tietenkään ole maikkarilla töissä. Tämä ohjelma perustuu AINOASTAAN siihen kuinka paljon soittajia saadaan lähetyksen aikana, ei niinkään siihen kuinka moni itse lähetykseen vastaamaan.

    • Tärkeä tiedote

      Londor Oy pahoittelee että Eurojahti peleissä olevia yksityiskohtia on mahdollisesti ollut vaikea erottaa TV-lähetyksissä. Mikäli olet osallistunut peleihin ja koet ettet ole pystynyt erottamaan pelejä selkeästi TV-ruudulta, hyvitämme sinulle peleihin tekemäsi puhelut. Hyvitystä varten ole hyvä ja ota yhteyttä Eurojahdin asiakaspalveluun.
      Yhteystiedot puh. 010-806110 (ark. klo 6:30-14:00). info(at)eurojahti.com

      • ei kuraa kiitos

        Aika epäilyttävää, että tämä oli huono aprillipila...


      • 5656554546
        ei kuraa kiitos kirjoitti:

        Aika epäilyttävää, että tämä oli huono aprillipila...

        Ohjelman sivuillakin sanotaan:

        "TIEDOTE: 18.3.2014 pelatussa Eurojahti pelitehtävässä oli yksityiskohtia, joita on mahdollisesti ollut vaikea erottaa TV-lähetyksessä tai tietyissä ..."

        Ja sama kerrottiin ohjelmassa

        SILTI jatketaan noita "mahdollisten lukujen laskemista"


    • aaaaaaaassssssssssss

      No voi HELVETTI, kun puhuttaa tämmönen paska.

    • 4546546

      Hauska tämä uusi peli. oli 9 kirjainta joita kaikkia käyttämällä piti muodostaa sana... jotkut arvasin itse sekunneissa, joitain ei lainkaan

      Vimpassa tehtävässä oli sitten kirjaimia 25.Piti oikein netin anagrammikoneella katsoa oikea vastaus elokuvateatteri

      • Huijarille ei mun rahoi

        Kuha et soita huijarivirman hyväks. Vaika et osaakaa laskee kirjanten määriä nii oot riskikohde. Luulet ettei muut tajunnu elokuvateatteri sanaa vaik viheitä annettii niin vietäväst. Sul voi olla vai liput sinne - vihje. Siel on pimeetä ja kännyt kii. Kavereiden kanssa viettää vapaa-aikaa -vihje ja monta muuta. Kaikki tajus ratkasun mut kutka tajuu olla soittamati.


      • fefewfew fe
        Huijarille ei mun rahoi kirjoitti:

        Kuha et soita huijarivirman hyväks. Vaika et osaakaa laskee kirjanten määriä nii oot riskikohde. Luulet ettei muut tajunnu elokuvateatteri sanaa vaik viheitä annettii niin vietäväst. Sul voi olla vai liput sinne - vihje. Siel on pimeetä ja kännyt kii. Kavereiden kanssa viettää vapaa-aikaa -vihje ja monta muuta. Kaikki tajus ratkasun mut kutka tajuu olla soittamati.

        En viitsi soittaa.

        Kierros kesti 2 tuntia. ja soittajia ehkäpä 1500

        Eli mahdollisuus voittaa on 1:1500


    • 454564

      Jaahas. Tänäyönä otetiin paluu menneseeseen.

      Todella helppo tehtävä, ja välillä tulee 5 minutin kello, mutta kellon päätyttyä ei oteta ketään lähetykseen

    • rqfwergtrg

      Yksi aamu oli hyvä kun vanhempi mies pääsi lähetykseen ja sanoi oikean vastauksen. Tämän jälkeen tokaisi: Olen koko lähetyksen ajan soitellut ja satoja kertoja... kertoo pelin luonteesta paljon.

      • lasku perässä...

        Saattaapi pappa hämmästyy kun näkee puhelinlaskunsa...


    • ottanut opiksi

      Tässä me hyväuskoiset hölmöt vihdoin viimmein huomaamme, mitä tämä maailma tarjoaa meille!!! Ottakaamme opiksi!PAREMPI MYÖHÄÄN KUIN EI MILLOINKAAN!!

    • Piristävä Huppeli

      Gringoa kusetetaan oikein kunnolla. Kukaan ei pääse "nopeimpana" alkukysymyksiin vastanneena jatkoon. Kokeilin kaksi kertaa. 4 euroa meni. No more uunotusta :D

      • Kiukaisista jyrää

        Kukaan muu kuin Eeva-Liisa. Joka kuukausi 3 isoa voittoa, tänään 900euroo.


      • joosua 1

        Kokeileppa vaikka 20 kertaa, jos sitten tärppäisi. Harjoitus tekee mestarin.
        Todennäköisesti he jotka usein voittavat, soittavat monta kertaa.
        Kannatta huomioida, että palkinnosta menee myös veroa lopullisessa verotuksessa, ei se ole kaikki puhtaana käteen. Kateus ei kannata.


    • Hurraaaaa!!!!!

      Nyt pitäis tulla tätä otsikon mukaista paskaa, mutta tuleekin chattiä. Aivan mahtavaa!!!

    • pelaaja2

      soitin tuotanto tiimille eurojashtiin
      sanottiin että laske kaikki maholliset luvut yhteen tarkottaa että pitää
      minun tajuta että se ratkastaan ainoastaan salasta laskenta kaavaa käyttäen
      eli pitää tietää oikea laskenta kaava millä lasketaan.mistä katsojat voi tietää että
      pitää tietää laskenta kaava,miten voittaa tuloksella 6388 kun luvut on pienii

    • Taitava ja osaava tuo punapää! Toivon hänelle parempaa työtä juontajana vaikka maikkarilla..nättikin vielä...

    • tilulii3

      Autoja lisää: Toyota, Honda...

    • Feeling like nr1

      Oon yrittänyt tätä peliä joskus aikaisemmin ja niinkun muut en oo mitään voittanut... MUTTA pääsin tänään ensimmäistä kerta läpi vastaamaan kysymykseen ja voitin 800e!! Puhelinlaskua tuli varmaan muutama kymppi... Eurojahdin virkailija sanoi lähetyksen jälkeen, että muutaman päivän kuluessa asiakaspalvelusta ottavat yhteyttä maksua varten. Aivan uskomatonta. Ei se näköjään huijausta ole, mutta tarvii olla ihan vitun nopea!! Huh :D Saas nähdä kauan kestää noiden rahojen tulo.

      • efewfwe

        Oliko tehtävä

        A Helppo, kierros kestää noin 5h

        B Vaikea/mahdoton, kierros kestää noin 1-5 min min ;)


    • Jurik

      Lauantai 17.5 klo 02.00 eurojahti tarjoaa 1200€. Oikea antaisin kengänkkorko, oikeanpuoleisessa kuvassa korko on retusoitu ohuemmaksi. Eurojahti rahastaa kilpailija puhelinaikaa kaiken maailman kysymyksillä. Juontaja vielä puhuu "jos olet tarkan markan ihmisestä". Älkää soittako sillä puhelinlaskusi nousee.

      Voi vittu mikä juontaja. Tuollaisesta huijauksesta pitäisi tehdä rikosilmoitus.
      Jurik

      • Pothead

        Näin on.. Ei oo soittajia taaskaan, pari soittanut väärää vastausta vaikka päivänselvä kuva on... lisäksi nyt ei ole enää sitten potin noustessa jo 1300e:hen soittajia paljon linjoilla ollut, koetin soittaa 6 kertaa ja kaikki oikein, painoin oikeita vastauksia ennen kuin edes piippiä tuli ja siltikään en päässyt kuin " olet aivan lähellä , yritä uudelleen tilaan " ...eli viimeiset kerrat kun soitan, eihän tuolta mitään voi voittaa, kun vieläkin hautovat samaa pottia, eikä kierroksen loppua näy....


    • ewtgrfgye5yt

      Aika ovela strategia: Ensin lähetyksen ensimmäisellä kahdella kymmenellä minuutilla otetaan helppoon tehtävään soittajia jotta annetaan kuva että kyllä niitä soittajia lähetykseen otetaan ja tällä taktiikalla saadaan paljon soittajia linjoille (ei siis lähetykseen asti). Ja kun potti kasvanut tarpeeksi isoksi, nyt aamulla 1400€ ja pelikierros kestänyt sellaiset viisi tuntia ja ihmetelty tuota eroavaisuutta korkokenkien suhteen. Juontaja oikein provosoi soittamaan. Ihmettelen vielä kuka tällaiseen huijausohjelmaan enää osallistuu? Kuka on niin naivi että luulen pääsevänsä vastaamaan "tosi vaikeaan tehtävään" ihan lähetykseen asti. Eikö tämä jo täytä petoksen tai vastaavan tunnusmerkit.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe