moi!
olen ajamassa nurmes-kuopio-lappeenranta kautta. Haluaisin jättää labradorinnoutajani tälle välille koirahoitolaan, joka olisi mahd. halpa ja jonne saisi lyhyellä varoitusajalla koiran hoitoon. Ehdotuksia?
apua koirahoitolan etsimiseen!
3
480
Vastaukset 3
- säälitään
Juu, ihan etsi itte vaan. JOS etsit tasokasta hoitopaikkaa, niin kannattaako se jättää viime tippaan ?
Halpaa ja hyvää kun ei saa samalla kertaa.
Säälitään sun koiriasi :( - kjikjkjikjjk
Ei kai muu auta kuin googlettaa koirahoitola tai eläinhoitola ja toivottu paikkakunta... ja yrittää valkata ne mitkä vaikuttaa lupaavimmilta ja alkaa soittelemaan. Kyllä mä uskon että moneenkin paikkaan saa koiran lyhyellä varoitusajalla hoitoon jos heillä on tilaa! Kyllä koiran turvallisuus ja hyvinvointi kuitenkin pitää mennä hinnan edelle silleen että et vie koiraasi paikkaan mikä tuntuu kovin epämääräiseltä, vain koska se on halpaa. Sellaiset koirahoitolat jotka eivät huolehdi kunnolla hoidettavistaan eikä paikat ole turvalliset ja kunnolliset, joutaa lopettaa eikä niitä pidä mennä tukemaan.
- kukin tyylillään
Unohditkos sen, että TAAS on vuoden ruuhkaisin aika koirahoitoissa.
Meillä varataan ja maksetaan ensin koirien hoito ja sitt vasta varataan oma lomamme.
Koirat ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551109
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust551023Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131014Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7910- 90851
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5725Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25655Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 73617
- 57603