Tämä on pyyntö : Voisitko kirjoittaa jatkoa upealle ja kehutulle novellillesi Hermionen mielihalu? Tai jonkun samantapaisen? Sitä ovat pyytäneet jo aika monet ihmiset. Kaikki jotka ovat samaa mieltä, vastatkaa!
£eguaani hohoi!
7
724
Vastaukset
- -minä-
EHDOTTOMASTI!!!
- ....
mistä löytää samantapasia novelleja ku toi hermione juttu? vastatkaaa!!
- nedra
jospa kyseinen henkilö onkin kidnapattu..? Bush pitää häntä vankina jossain salaisessa paikassa ja Saddam Hussein yrittää pelastaa hänet... no ei...mutta missä ikinä onkaan, voisi hän kirjoittaa jatkoa!
- VampireNaomi
... hän ei yksinkertaisesti tahdo kirjoittaa lisää. Tiedän kokemuksesta, että harva asia ärsyttää yhtä paljon kuin se, että lauma ihmisiä vaatii kirjoittamaan lisää tarinaan, joka omasta mielestä on ihan hyvä sellaisenaan.
Jos £eguaani tahtoo kirjoittaa lisää, hän varmasti tekee sen pyytämättäkin. - samwise
niinpä....
- £eguaani
Toiveenne on täytetty.
- sormusaave
ja mistäkähän tämän kyseisen jatko-osan löytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835