Päivää huomasin tässä että Terskani päästä oli lähtenyt päältä vähän ihoa pois, tai sitä päältä, se ei näytä kumminkaan vaaralliselta, mutta se on hieman punakka. Se varmaan on tälläinen kun olen tässä masturboinnut väliaika, ja sitä on kyllä vähän kirvellyt ja sattunut mutta en ole sitä kai sitten huomioinnut, haluaisin tietää että onko tämä vaarallista ja pitäisikö minun olla huolissani tai piääkö minun tehdä tälle jotain? Pistän tähän varmaan rasvaa vähän jos se auttais...
Terskasta on lähtenyt ihoa?
Lintu Mökki
2
129
Vastaukset
- Hoitajatar
Lääkäriin ehdottomasti, antibiootit tarvitsee, muuten voi tulla pidempiaikaisia seurauksia ja masturboinnit ja rakastelut on ohi jopa pitkäksikin aikaa.
- häpynen...
hiljenna tahti, vetele pitkillä ja hitaasti loppuun saakka sillä ei sitä kestä erkkikkään jos painetaan kun tulupatonta moppoo, rauhassa vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184