Eli siis kysyn teiltä rakkaat suomi24: käyttäjät kuinka onnistuisi muuttaminen Suomesta Japaniin. Olen 22 vuotias Suomalainen mies ja olen käynyt ammattikoulun suomessa. Osaan englantia erinomaisesti mutta japanini on vielä melko heikkoa ja kaikki ystävän/sukulaiseni ovat alkoholisteja ja haluaisin vaihtaa maisemaa tästä masentavasta maasta. Joten kysymykseni ovat: onko japaniin muuttaminen mahdotonta pelkästään ammattikoulun käyneellle (käyn lukion tarvittaessa) onko kieli muuri liian suuri pelkän englannin kielen osaajalle vaaditaanko ennalta jo japanin kielen osaaminen. En osaa yhtään japanilaista kirjoitusta. Olen säästänyt Japaniin menoa varten jo 10k€. Onko unelmastani mihinkään vai olenko tuomittu elämään täällä lopun ikääni.
Suomesta japaaniin karkuun
nojookatotaan
1
218
Vastaukset
- nojookatotaan
Pahoittelen mahdollisista kielioppivirheistä. Kirjoitin tämän humalassa ja kirjoitus on varmaan sen mukainen. Joten kaikki kielioppi-poliisiit voivat pitää suunsa kiltisti ummessa ja toivoisin vain asiallisia vastauksia. Kiitos T- nojookatotaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88812
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka49697