Minulla ollut tämä akvaario nyt noin 5 vuotta.Yhtäkkiä on pinnalle ruvennut ilmestymään outoa "liejua". Vaikea selittää,mutta sama kun olisi öljyä veden pinnalla?! Mitä voisi olla ja mistä johtua? Kalat ok,tetroja,monneja ja pari tiikerinuoliaista. Koko n.200l. Sisäsuodatin,siivoan n.joka 2.vko. Kalasto n.2-4vuotiaita,pari viikkoo sitten ostin lisää mustatetroja
Mitä ihmettä?
MITÄ NYT??
1
98
Vastaukset
- Khhbnjvyde
Oletko vaihtanut kalanruuan johonkin uuteen? Pinnan saa pidettyä puhtaa kun kierrättää pintavettä. Kalaruuasta johtuva ongelma tai sitten kyseessä on bakteerikalvo. Mut pintavettä kierrättämällä pääsee tuosta ongelmasta.
Ps. Miksi sulla on tiikerinuoliaisia noin pienessä akvaariossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859