rengas vekka

entinen asiakas

VAROKAA Rengas vekkaa, hajottaa auton, myöntää virheen ja kun laskun aika niin kieltääkin vahingon. Todella törkeää!!!!!! Kaikki kaupungin Vekat samallaisia huijareita.

83

6320

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ventti pekka

Saman olen todennut itsekkin, helmat ruttuun ja silleen.

• Mainepoliisi

Voi olla näin.ei omaa kokemusta. Eiköhän joka suvusta löydy mustat lampaat jotka hääräämisellään pilaa muidenkin maineet samalla.

• volvo3

Sama täällä ,auton vein suorakylkisenä renkaitten vaihtoon ja hain lommoisena takaisin. Heti en huomannut lommoa, mutta vartin päästä huomasin kun jätin autoa parkkiin kaupunkiin. TÄMÄ FIRMA EI KANNA VASTUUTA!!!

ps: No eihän se nyt täällä voi tulla oli vastaus ja ihan tuoreet jäljet ovessa , Oli pikkuisen lähellä etten ruvenut mobbaa lattiaa sillä äijällä. Itse en käytä enää tämän firman palveluja , ja toivottavasti moni muukaan, jollei halua autonkylkeensä lommoja !!!

• kui1
        volvo3 kirjoitti:

Sama täällä ,auton vein suorakylkisenä renkaitten vaihtoon ja hain lommoisena takaisin. Heti en huomannut lommoa, mutta vartin päästä huomasin kun jätin autoa parkkiin kaupunkiin. TÄMÄ FIRMA EI KANNA VASTUUTA!!!

ps: No eihän se nyt täällä voi tulla oli vastaus ja ihan tuoreet jäljet ovessa , Oli pikkuisen lähellä etten ruvenut mobbaa lattiaa sillä äijällä. Itse en käytä enää tämän firman palveluja , ja toivottavasti moni muukaan, jollei halua autonkylkeensä lommoja !!!

Sama vastaus näköjään aina kun autoa vahingoitetaan, varsinainen karaoke mestari. Käsittämätön äijä joka ei vastaa tekosistaan.

• Ohi meen

Kesällä-86 vittuiltiin siellä sen verran pahasti ,että sen jälkeen ei ole tullut mentyä eikä muuten tule jatkossakaan

• Minä meen myös

Kävin kanssa 80-luvun alkupuolella ensimmäisen ja viimeisen kerran.

• Rengastettu
        Minä meen myös kirjoitti:

Kävin kanssa 80-luvun alkupuolella ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Perheemme on asioinut vuosikaudet Rengas-Vekalla ja saanut aina hyvää ja ystävällistä palvelua jopa pyhäpäivinä ja iltaisin.
        Muista Vekoista en tiedä, mutta kokemukseni mukaan Pentti Vekkaan voi luottaa.

• piipääpiipää

Juu, minäkään en käy enään koskaan Sokosessa koska niiden yhden myyjän hajuvesi haisi halvalle vuonna -65, tais olla heinäkuuta.
        Ja en majoitu koskaan enään Aulangolla kun niiden sviitissä oli väärän väristä vessapaperia, se tais olla vuonna -67, ja pikkujoulujen aikaa.
        Kukas silloin olikaan valtuuston puh.johtaja tai joku muu vastuu henkilö, no anyway, heidän vikansa se oli.

• Anonyymi
        Rengastettu kirjoitti:

Perheemme on asioinut vuosikaudet Rengas-Vekalla ja saanut aina hyvää ja ystävällistä palvelua jopa pyhäpäivinä ja iltaisin.
        Muista Vekoista en tiedä, mutta kokemukseni mukaan Pentti Vekkaan voi luottaa.

Kyllä! Olen aina saanut yli hyvää palvelua

• fgffffffff

Ostaakohan kaupunki autoihinsa renkaat Velaklta. Näin voisi ainakin hyvin olettaa.

• nainen Myllymäestä

En ole myöskään käynyt pariinkymmeneen vuoteen, sitä ennen se oli perheemme kantapaikka.

Naisihmisenä en ymmärtänyt mikä vika autossani on mutta yhdistin "vikaäänen" kuitenkin renkaisiin ja koska uudet renkaat oli laitettu hiljakkoin alle, painelin rengas-vekalle, kysymään mistä ongelma voisi johtua. "Sulla on paskat renkaat" sain tokaisun ja sen jälkeen näin vain omistajan selän. Aha, kiitos.

Koska renkaat olivat ihan uudet, vein auton sitten korjaamolle. Laakerihan siitä oli mennyt. (nykyään jo tunnistan, jos jossain autossa on sama vika).

En kokenut enkä koe maksavana, jo lapsena käytöstavat oppineena asiakkaana ansaitsevani tuollaista ystävällisesti neuvoa kysyessäni, joten antaa olla. Emme tarvitse toisiamme.

• onko oikea instanssi

Toisaalta tuli mieleen, että miksi rengasliikkeen olisi pitänyt tietää autosi laakerivika oman osaamisalueensa ulkopuolelta, se on kai korjaamon arvioitava.
        Minäkin olisin auttanut mielelläni ;)

• nainen Myllymäestä
        onko oikea instanssi kirjoitti:

Toisaalta tuli mieleen, että miksi rengasliikkeen olisi pitänyt tietää autosi laakerivika oman osaamisalueensa ulkopuolelta, se on kai korjaamon arvioitava.
        Minäkin olisin auttanut mielelläni ;)

No ei tietty mutta voisi sentään vastata asiallisesti niin kuin ihmiselle. Vaikka sanonut että ei se voi siitä johtua, vie korjaamolle.

Vekkaa ei vaan kiinnostanut katsoa edes asiakasta saati vilkaista autoa.

Mutta yrittäjä saa valita asiakkaansa.

• helmat muka kurtussa

Itsekin rengas-hommia pitkään tehneenä mutta en Rengas-Vekalla voin kai kommentoida hiukan tähän. Pena on yksi ahkerimmista ja reiluimmista tyypeistä joita tunnen. Eikä siinä mitään, Pena on lisäksi rehti ja oikeudenmukainen mies. Kuka muu teistä narisijoista lähtee auttamaan kelissä kuin kelissä pimeessä ja sateessa kun joku on pulassa, Pena lähtee. Ja tiedän tapauksia kun maksun aika tulee Pena sanoo että "antaa olla, en mä tästä mitään ota". Kaikki mitä Penalla on, on hankittu jumalauta rehellisesti kovalla ja rehellisellä työllä. Hävetkää helvetti kateelliset panettelijat, jos on valittamista menkää Penan puheille, olen varma että tarjoaa kahvit ja kuuntelee mitä asiaa. Myös meidän firmassa on kaikenlaisia asiakkaita. Varkaitakin, ja huijareita jotka valehtelevat renkaiden vaihdon jälkeen itse murjomansa helmapeltivauriot syntyneen muka renkaanvaihdossa. Aina mahtuu joukkoon ketjuun kirjoittajien kaltaisia ääliöitä, onneksi vähän verrattuna tyytyväisiin asiakkaisiin. Vielä kerran, Penalle nostan hattua, tsemppiä Pena!

• ventti pekka

Ei oo miehellä munaa vastata huutoonsa, todistajien läsnäollessa myöntää vahingon ja lupaa korjauttaa mutta pyörtää myöhemmin kaikki, että näin reilu. Ammattitaidotonta halpatyövoimaa.

• hah1

Terve pena!!!!!

• Hpk1980

Moikka pena

• Anonyymi

Samaa mieltä, pena on rehti ja reilu äijä.

• nykyinen asiakas

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Allekirjoitan täysin. Pena on reilu.

• Pekolalla sitten

Menin kanssa vuonna 1969 Seppä-Saarisella (no 11) kaupunkiin ja auto simahti Puistonmäkeen. Vekkahan osti sitten Seppälä Saarisen liikennetoiminnot. Masennuin ko. myynnistä niin totaalisesti, että en enää käytä Vekan linja-autojakaan, vaan olen siirtynyt Hämeen Linjan asiakkaaksi, vaikka se ei tänne puolelle kaupunkia ajakkaan.

• s-s-v-v

No, Seppälä-Saarinen myi linja-autot koska Seppälä kuoli, Saarinen jatkoi vielä kymmeniä vuosia taksi-autoilijana. Ja Seppälä-Saarisen vuorot meni myös Vekalle.

• 15A
        s-s-v-v kirjoitti:

No, Seppälä-Saarinen myi linja-autot koska Seppälä kuoli, Saarinen jatkoi vielä kymmeniä vuosia taksi-autoilijana. Ja Seppälä-Saarisen vuorot meni myös Vekalle.

Niillähän oli busseina mersuja, niitä taitaa olla nyt vekallakin?

• rengon mankuja

Vauhda autoo jos on lommonen,vai eikö ole rahaa köyhä?
      Ei persaukisten kannata viedä autoja korjaamolle,korjaa itte niin ei tarvi täällä mankua.

• letkunjatko

Saarisella oli komee oliivinvihree letukka, olikohan impala, tankkasin sen monta kertaa vuonna 1965, rekisteri oli muistaakseni HJL-24. Muistan sen auton hyvin, saarisella oli koppalakki, taisi olla sellainen tapa taksikuskeilla siihen aikaan.

• mersu2

Entinen appiukko oli Saarisella hommissa. No paskaaks siitä. Perseestä koko äijä. Miettikää sitä, kumpi...

• Polkupyörrräilijä

Ei 11 ajanut puistonmäkeen.

• kauhukokemus linja-a

Jätetääs vekat lopullisesti rauhaan senkin pölvästit ja aletaan moittia Seppälä-Saarisen mersukyytejä ja huonoo palvelua.
      Seppäla-saarisen mersu ajoi muuten kaapuntista aulangolle ja takaisin ja kerran kävi näin kun se saarinen oli itte ratissa ja oli aika viittumaisella päällä.
      Meikäläinen seisoo kankaistenkatu/aulangontie pysäkillä nenä kohti kaapuntia ja odottaa bussia että pääsis naisiin ilman että pitää kävellen mennä. Jo näkyy mersun keula aulangolta tulee seison jalkaterät reunakivellä varpaat reunalla kuten on autokoulussa opetettu ja heilutan taskulamppua jossa oli valo siis stop-merkiksi saariselle. Ajaa mersun siihen rotvalliin niin että eturengas hipoo varpaitani ja laskee alas hytraulisesti oikeen etukulman ja avaa oven ja karjaisee sisään siitä on kiire. Millä menet kun on jalkaterä litissä etukulman ja rotvallin reunakiven välissä eikä irtoo riuhtomallakaan. Huusin tuskaisena -vapauta saatanan pässi mun jalka että pääsen sisään - jalka on välissä. Saarinen tajusi ja nosti pneumatiikkalla korin oikeeta etukulmaa. Tuskasta ähkien nousin autoon ja maksoin käteisellä 40 penniä, ei silloin ollu mitään visa-kortteja. Saarisella oli niin kiire että se lähti ryntäyttämällä konetta ja kiihdytti täysille kun olin just kääntynyt kohti keskikäytävää...ja - silloin lähdettiin, ei meinannu jalat keritä alla rullata kun meikäläinen säntäsi pitkin käytävää polvet ja kyynärpäät kivuliaasti käsinojiin paukkuen kohti peräpenkkiä jonne suistuin pää edellä. Hyvä ettei niskat katkennut. Katoin kuskin peruutuspeiliin ja näin miten Saarinen nauroi häijy virnistys naamallaan.. Kun tultiin torin pysäkille piti poistua takaovesta muttei siinä sellasta ollu, oli pakko lähtee meneen kohti keulaa ja etuovee. Kun olin ovella ja käännyin katsomaan saarista ja sanoin -kiitos! kuten suomalaisilla on tapana sanoa tilanteessa kuin tilanteessa koska niin on autokoulussa opetettu, - kerkesin sanoo että -Kiit.. kun tunsin voimakkaan potkun persauksillani ja lensin autosta torille. Että tällasta oli se palvelu siihen aikaan -60 luvulla. Enpä ole koskaan vastaavaa kokenut vekan kyydissä. Aina kuski on ajoissa paikalla, avaa oven eikä laske keulaa varpaille, hymyilee kun ottaa maksun ja sanoo kiitos, ei lähde liikkeelle ennen kuin olen penkissä turvavöissä. Eikä potkita perseelle kun poistuu vaan tervetulleeksi toivotetaan uudelleen kun vain on tarvetta. Paitsi se yksi kuski, se on poikkeus, ihan samanlainen kuin se saarinen.

• Börje Hanuri

Mä menin kanssa kerran Kettumäestä Saarisella kaupunkiin ja oli varmaan sama kuski, kun samanlaiset lähdöt otettiin pysäkiltä. Olin ainoa asiakas ja lensin pää edellä takapenkille asti ja päähän siinä meni takalasista läpi. En saanut päätäni sitten millään irti ja kuski tuli auton pysäytettyään auttamaan minua takapuolesta vetäen ja voimakkaasti rynkyttäen. Silloin tapahtui se mitä olin aina unelmoinut ko. firman autoissa tapahtuvan kuljettajan toimesta...................... Ei ole Vekalla koskaan tapahtunut minulle tuollaisia asioita. valitettavasti.

• Pomppua

Kyllä vekan takapenkilläkin sai aikanaan jännittää kuinka korkealle lentää, kun kuski paahtoi Kutalanjoen hyndeen lapikas lattiassa.

• saarinen69

Börje on ilmiselvä svedupelle

• rengas-vekka

Asiasta on tehty rikosilmoitus ja tutkintapyyntö poliisille.
      Autoon vaihdettiin renkaat ei kolhittu!
      Ilmoitus kolhusta tuli noin viisi päivää myöhemmin.
      Helma oli ajettu kiinni koko matkalta.
      Jäljet löytyy auton kääntöpaikalta.
      Vihje tuli ex-henkilökunnalta ja kolhusta syytetään
      rengas-asentajaa, joka on ammatiltaan autopeltiseppä.
      Vakuutusyhtiö tutki kolhut ja että ne on tullut ajamalla,
      ei nostamalla.
      Me emme todellakaan ymmärrrä, että meidän pitäisi
      korvata asiakkaan itse aiheuttama vahinko.
      Hyvää lopputalvea sekä kevät- sesonkia ootellessa!

Terveisin Rengas-Vekka

• doi1

Vanha sanonta pitää näköjään paikkansa, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Oisko vähän selittelyn makua. Aina mahtuu joukkoon virheitä ja säheltäjiä joka alalle, pitäis vaan myöntä virheet.

• ylös alas eteen päin
        doi1 kirjoitti:

Vanha sanonta pitää näköjään paikkansa, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Oisko vähän selittelyn makua. Aina mahtuu joukkoon virheitä ja säheltäjiä joka alalle, pitäis vaan myöntä virheet.

Etpä taida käsittää asiaa. Vahinko on kuulema tutkittu ja todettu syntyneen erilailla kuin on väitetty. Jos nostamalla rutataan jotain verrattuna siihen että ajamalla kolhitaan syntyy horisontaalisesti ja vertikaalisesti erilaisia vauriojälkiä. Ei tarvirta kummoista matematiikka kun tajuaa että jos vaurioiden liikesuunnan ero on 90 astetta niin päätellä voi mentiinkö eteen/taakse vai ylös. Firmalla joka tekee noin paljon rengas-vaihtoja voi tietenkin sattua vahinko, mutta en ikinä usko että intressi olisi kieltää tapahtuma. Mielenkiintoista on kuulla mihin juttu päättyy. Itse asioin jatkossakin Penalla vaikka aloittajan tarkoitus on ollut jotain kostaa ja vahingoittaa firman liiketoimia.

• doi1
        ylös alas eteen päin kirjoitti:

Etpä taida käsittää asiaa. Vahinko on kuulema tutkittu ja todettu syntyneen erilailla kuin on väitetty. Jos nostamalla rutataan jotain verrattuna siihen että ajamalla kolhitaan syntyy horisontaalisesti ja vertikaalisesti erilaisia vauriojälkiä. Ei tarvirta kummoista matematiikka kun tajuaa että jos vaurioiden liikesuunnan ero on 90 astetta niin päätellä voi mentiinkö eteen/taakse vai ylös. Firmalla joka tekee noin paljon rengas-vaihtoja voi tietenkin sattua vahinko, mutta en ikinä usko että intressi olisi kieltää tapahtuma. Mielenkiintoista on kuulla mihin juttu päättyy. Itse asioin jatkossakin Penalla vaikka aloittajan tarkoitus on ollut jotain kostaa ja vahingoittaa firman liiketoimia.

sepä se, tutkittu ja kuka tutkinut! ja missä.

• HyväPena

Just noin. Huijareille jauhot suuhun. Pena on rehti mies ja hänellä on taatusti rehtejä asentajia jotka kertoisivat Penalle heti jos jotain kolhivat. Arvatkaapa miksi? Koska Pena ei kauaa katsele epärehellisiä tyyppejä kuin korkeintaan ensimmäiseen valheeseen, tai luihuilevaan katseeseen ja siihen päättyi työhaastattelu... eli Penalla on rehtiä porukkaa kuten sanoin koska hän ei koijareita palkkaa. Miten joku on kehdannutkin yrittää huijata ammattilaista. Menkää joskus huviksenne katsomaan Penan halliin miten töitä paiskitaan ammattimaisesti ja rehdisti.
      Hyvä Pena ja Tsemppiä "autopeltiseppä!

• Nimi ei enne

Rengas Vekkaa, rehellistä yritystä, ei pidä sekoittaa muihin Vekkoihin.

• pop on häk

Häkkisen Jukan linja oli kyyl paras mitä täällä ajellut.

• häkkisenmikan

Häkkisen Mikan kyyti oli kuitenkin nopeempaa

• xxxxx2

Itse asioin tai yritin asioida puljussa ensimmäisen kerran pari vuotta sitten.. Lähdin kyselemään autoon uusia renkaita. Hetken odoteltuani elämään kyllästyneen oloinen myyjä tuli kysymään: "Nii mitäs sulle?"... Sanoin että tulin vähän kyseleen että millä hintaa sais renkaita autoon. "Noo, oota mä katon, onko sulla ne mukana?" .. No en ollu ottanu mukaan niitä vielä "koko?" 16" 205/55 sanoin. "450e" tämän jälkee myyjä kääntyi ympäri ja alkoi juttelemaan seuraavan asiakkaan kanssa. Mitään halua hänellä ei tuntunut olevan sopia kyseisten renkaitten myynnistä enää tämän jälkeen. Marssin ulos liikkeestä ja ajoin euromasterille ostamaan 100e kalliimmat renkaat, niin paljon vitutti.. No euromasterilta lähtiessä oli sentään hyvä mieli kun myyjä edes hymyili.

• Hyvä Pena

Itselläni on tasan päinvastainen kokemus Rengas-Vekan palvelusta. Meillä on kaksi autoa ja paljon kilometrejä tulee vuodessa, 30000 20000. Renkaita pitää,ostella muutaman vuoden välein ettei kesällä liidetä vesisuksilla ja että kynnet pitää talvella. Ollaan asioitu vuosien varrella muuallakin kuin Rengas-Vekalla ja aina on zse pääasia onnistunut, eli autot on rengastettu. Tunnut olevan nipottaja, sellainen vittuuumainen asiakas joka, jos ei heti levitetä punaista mattoa eteen, keskeytetä kaikkea muuta mitä oli meneillään kun armollisesti astelit sisään ja kohdisteta kaikkea mahdollista huomiota maksimaalisesti sinuun, niin koet että et olekaan niin saaaatanan tärkeä asiakas joka luulit olevasi ja loukkaannut. Menet muualle. Ostat vittuillaksesi (tai et ostanut) 100€ kalliimmat renkaat kuin olisit saanut Penalta ihan vaan kostaaksesi ettei SINUA PERSONA GRATA huomioitu tarpeeksi. Siitä vaan. Mutta koeta tollo tajuta että rengas-sesonki on sen verran hektinen kausi että se on terve-mitä haluat - tuossa ne on -hinta on tuo -laitetaanko....... eihän sinun pellen kanssa voi liian kauaa kuhmis sillä sinun kanssasi vääntäessä vaatimaasi alennusta menisi aikaa ja sen myötä monta sinua parempaa asiakasta vianorille,

HYVÄ PENA!

• MARJANPOIMIJOITA

Jees. samaa mieltä edellisen kanssa. Kukaan noista urputtajista ei tiedä mitä on kova työnteko. Pena tietää. Olen satavarma että jos nuo kommentoijat menis Penalta kysyyn sesonki-miehen paikkaa niin Pena sanois.

TÄÄLLÄ TARVITAAN MIEHIÄ EIKÄ MITÄÄN MARJANPOIMIJOITA

• tyytyväinen asiakas

Penan kanssa olen asioinut useita vuosia, useampia kertoja joka vuosi. Aina olen saanut hyvän ja ammattimaisen palvelun. Joskus jos on jotain reklamoitavaa ollut aina on hoidettu hommat mallikkaasti. Uskallan väittä, että jos Penan kanssa ei hommat suju, niin syyllistä voi katsella peilistä.

• Römperi

Kaupunginjohtajat ja pikkunilkit on erotettava!

• asiakas mies

Pena on kova työmies kynsistä kyynärpäihin nokinen ja naama myös, mutta tosi rehti ja herkkä mies. Panan lapsenlapsilla on suuri etuoikeus olla niitä keitä ovat. Pena huolehtii varmasti. Itse en ole osannut hoitaa tuota herkkää puolta kuten olisi kai pitänyt. Välillä tunnen piston sydämessäni.

• hyväPena

Tämä on faktaa.
      Itsekin rengas-hommia pitkään tehneenä mutta en Rengas-Vekalla voin kai kommentoida hiukan tähän. Pena on yksi ahkerimmista ja reiluimmista tyypeistä joita tunnen. Eikä siinä mitään, Pena on lisäksi rehti ja oikeudenmukainen mies. Kuka muu teistä narisijoista lähtee auttamaan kelissä kuin kelissä pimeessä ja sateessa kun joku on pulassa, Pena lähtee. Ja tiedän tapauksia kun maksun aika tulee Pena sanoo että "antaa olla, en mä tästä mitään ota". Kaikki mitä Penalla on, on hankittu jumalauta rehellisesti kovalla ja rehellisellä työllä. Hävetkää helvetti kateelliset panettelijat, jos on valittamista menkää Penan puheille, olen varma että tarjoaa kahvit ja kuuntelee mitä asiaa. Myös meidän firmassa on kaikenlaisia asiakkaita. Varkaitakin, ja huijareita jotka valehtelevat renkaiden vaihdon jälkeen itse murjomansa helmapeltivauriot syntyneen muka renkaanvaihdossa. Aina mahtuu joukkoon ketjuun kirjoittajien kaltaisia ääliöitä, onneksi vähän verrattuna tyytyväisiin asiakkaisiin. Vielä kerran, Penalle nostan hattua, tsemppiä Pena!

• wdwe456

Palvelu ylimielistä ja ynseää

• Anonyymi

Jep,niin kauniista ei aurinko paista että siellä vielä asioisin..

• Tikkuista

Vanhaa länkytystä - tehkää vaikka uusi aloitus.

• voihan_vitsi

En ole varmasti pena, mutta täytyy sanoa, että pena on suomen reiluin mies, ja niinkuin "hyväpena" sanoi, lähtee auttamaan yöllä tai päivällä, säässä kuin säässä jos olet pulassa, joten ottakaa selvää kaikki hämeenlinnalaiset penan numerosta, niin teillä ei ole enää huolia. Jos vaikka rahat loppuu kesken baarireissun, niin pena kyllä tuo lisää rahaa, tai jos vaikka katto rupeaa vuotamaan soitat vaan penalle, niin lähtee heti paikkaamaan. voi hyvällä syyllä sanoa että pena on hämeenlinnan robinhood. raikuvat ablodit penalle, hyvä penaaaa

• Anonyymi

Menin Rengas-Vekkaan vaihtamaan renkaat oli jonoa odotin noin tunnin vaikka olin varannut ajan maksoin visalla tiskin takana ollut vanhempi mies en tiedä oliko tämä kehuttu Pena kovaäänisesti ilmoitti koko asiakas kunnalle " velaksi maksetaa". Minusta ei kovin asiallinen kommenti.

• Anonyymi

maksan aina Penalle tiskin takana piilossa käteisellä, aina olen saanut myös kehuja varakkuudestani

• Anonyymi

Rengas Vekka on hyvä työllistäjä nuorille reippaille pojille. Opettaa pojat tulemaan ajoissa töihin ja tekemään ahkerasti työtä. Vanhaisäntä Pena ei ole enää remmissä, mutt nuorempi polvi jatkaa. Ajat pitää. Sovitut hinnat pitää. Takuut renkaille pitää . Takuut työlle pitää. Ainahan voi jotain sattua, ihmisethän siellä töitä tekee. Joka vuosi syksy, kevät olen käynyt siellä renkaat vaihtamassa. Uudet talvi ja kesärenkaat tarvittaessa sieltä ostanut ja aina on oikein tasapainoitettu, ei ole tärissyt. Pyörien suuntauksetkin olen siellä teettänyt tarvittaessa.
      Voiko asiakas enempää vaatia kuin noiden onnistumisten lisåksi aina olen ystävällisen tervehdyksen lisäksi saanut nopeaa hyvää luotettavaa palvelua ja työn valmistumista odottaessa makoisat kahvit pullalla ja vielä pois lähtiessänikin on kiireestä huolimatta aina huomioitu Ja toivotettu tevetulleeksi uudelleen.
      yt. Hyvästå palvelusta Kiitollinen asiakas!

• Anonyymi

Hyvin kirjoitit. Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina olen ostanut kumit laatuliikkeestä, maulla tai ilman ja XXL- kokojakin on ollut aina saatavilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti kirjoitit, en ole samaa mieltä, ylimielistä palvelua ja kovat hinnat

• Anonyymi

Kävin vaihdattamassa renkaat eilen. Hyvä palvelu.

• Anonyymi

Nuorta reipasta väkeä töissä. Palvelu erinomaista.

• Anonyymi

Kiitollinen asiakas. Kesätennarit taas alla.

• Anonyymi

Euromaster ykkönen.

• Anonyymi

Parasta palvelua ja paras rengasfirma Hämpyssä

• Anonyymi

Parhaillaan Vekalla renkaiden vaihdossa. Homma sujuu hyvin.

• Anonyymi

Kaveri vaihdatti eilen renkaat Vekalla. Suositteli. 30€ vaihtotyö alta-alle, poistetut pestynä pussiin. Nopea hyvä palvelu. Varasin ajan itsell iltapäivälle.

• Anonyymi

Vaihdatin äsken Vekalla 9 talvirenkaat pois edestä, taakse jätin kesärenkaat jo viime syksynä ettei tarvinnut nyt keväällä vaihtaa niitä alle.

• Anonyymi

Paras palvelu. Nopeaa takuutyötä. Kiitos Pena!

• Anonyymi

RengasVekan kannattais laittaa autojen harjaton pikapesu jokaiselle renkaidenvaihto paikalle.
      Olis hyvä kun saisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla samanaikainen renkaiden vaihto ja auton pikapesu. Niin ja jäisi se erillinen renkaiden pesukin pois kun auton pikapesussa ne renkaatkin tietysti peseytyy puhtaiksi.
      Maija 18v

• Anonyymi

Kaveri vaihdatti eilen renkaat Vekalla. Ei Suositellut. 90€ vaihtotyö alta-alle, poistetut likaisina pussiin. Hidas ja laiska palvelu. Varasin ajan itsell muualta

• Anonyymi

Vanhaa vetelää väkeä töissä. Palvelu surkeaa.

• Anonyymi

Tuulilasi lehden testivoittaja testissä tenkaat alta - alle. Rengasvekka sai testissä tuloksen 4 min:12 sekuntia. Tuloksen arvoa nostaa se, että koko vaihtotyön teki vain yksi asentaja,, joka veti Nortin aina kun sai yhden renkaan vaihdettua.

Toiseksi tuli Kumisetä 8 min:24 sekuntia vaikka per pyörä hommaa teki 2 asentajaa.

Euromaster 16min:48 sekuntia.ä, vsikka oli per pyörä 4 asentajaa hommissa.

• Anonyymi

Näin pääsi käymään. Onnittelut Rengasvekalle.
        Vaihtotyössä oli kokeneimmat 2 asentajaa Urpo 78v ja Antero 88v, mutta nyt kokemus ja ikä eivät riittäneet Rengasvekan nuorta salamannopeaa asentajaa vastaan. Mutta ei meidän kakkos sija ole ollenkaan huono tässä kansallisessa kisassa. Olimmehan kuitenkin hopealla, eikä hopea ole suinkaan häpeä ja voitimme kuitenkin Euromasterin 2 asentajaa vs 4 asentajaa.
        Kumisetä Oy puolesta
        Tj. Sisu Sisäkumi

• Anonyymi

Paras voitti!
        Euromasterin puolesta parhaat onnittelut Penalle.
        Hyvin olet kouluttanut osaavan tiimisi. Pitääpä tarjota työtä tuolle asentajallesi, perhanan nopeaa työtä ja mitä arvostan vaihtoi kuulemma kisassa kaikki neljä rengasta ilman tunkkia nostarn ja kannatellen ilmassa kutakin auton kulmaa vasemmalla kädellä ja oikealla kädellä hoiti vaihtotyön. Hienoa työtä.

Euromasterin puolesta.
        Piiripäälikkö Eero Euro

• Anonyymi

Hämeenlinnan Kaupungin vaktuuston SDP ryhmän jäsenen ominaisuudessa kiitän Rengasvekkaa arvokkaasta työstä liikenneturvallisuuden joka talvisessa parantamisessa vaihtamalla 34000 Hämeenlinnalaisen autoilijan loppuun kuluneiden kesä ja talvirenkaiden tilalle alta - alle uudet nasta- tai kitkarenkaat.
      Kiitos Pena!

SDP Kaupunginvaltuustoryhmän anonyymi jäsen.
      "Aina Sladi'

• Anonyymi

Ne Rengasvekan taannoiset radiomainokset oli kivoja... Lapset lauloi iskän renkaiden vaihdosta.. muistaakseni "kaikkiin neljään pyörään vaihdettiin renkaat", vararenkaaseen kai jäi vaihtamatta

• Anonyymi

Minäkin tykkäsin , ne oli hauskoja mainoksia

• Anonyymi

Minä kaihdan aina palveluita tai tuotteita, joiden tekemisessä on vähänkin vekkoja ollut mukana. Opin Tapio Vekan kaupungin hallituksen kaudella, miten paljon vääryyttä tehtiin, enkä luota enää yhteenkään vekkaan

• Anonyymi

Mitä vääryyksiä ? Kerro edes yksi esimerkki!

• Anonyymi

Mulle on riittänyt että Vekan Tapsan bussi tuli aina ajoissa pysäkille , vei luotettavasti eteenpäin ja jätti aina oikealle pysäkille. Kiitos siitä Tapsalle

• Anonyymi

"Mitä vääryyksiä ? Kerro edes yksi esimerkki!"

Kaveri toimi kunnan korkeimmassa johdossa, ja sai samaan aikaan vuosikymmenen 300 000 liikaa oman bussifirmansa kassaan verovaroista, ja tämä tuli julki vasta kun linjaliikenteen kilpailutus oli pakko ottaa EU:n kilpailulainsäädännön jälkeen myöskin Hämeenlinnassa. kaiken kaikkiaan törkeä tyyppi

• Anonyymi

"Liikaa"?
        Ei missään tapauksessa saatu liikaa, päinvastoin jokaiselle verovaroista saadulle 300 000 eurolle oli huutava tarve ja niistä jokainen meni oikeaan kohteesen. Eikä avustukset edes riittänyt, 600 000€ oli laskennallinen tarve per vuosi. Ja kaupunki linjaliikenne pelasi moitteettomasti.
        Ilman noita avustuksia sinäkin demariparka olisit räntäsateessa ja kiukkupakkasella kyykkinyt pölvästilän pysäkillä turhaan odottamassa ei koskaan saapuvaa Vekkabussia ilman noita avustuksia joilla kyytisi Pölvästilän pysäkiltä Hölmölään kustannettiin, kun niistä avustuksista oli ensin maksettu 300 000€ osingot. Kyllä me sentään laskea osataan. Kiinteät ja muuttuvat kustannukset ja juoksevat menot on kallista lystiä ja tulot on pieniä, kun tyhjillä busseilla ajellaan ja monta kertaa pitää pysähtyä ottamaan välipysäkeiltä sisään korkeintaan yksi (1) maksava matkustaja ja samalla päästämään takaovesta ulos autosta kaksi (2) matkustajaa.. Miinuksellehan tuonki pysäkin saldo menee, helppo on asia laskea 1 -2 = -1 , eli tappiota tuli.

• Anonyymi

Parasta palvelua, aina saanut apua. Jopa pyörät suunnattu hyvin noiden katujen kauheiden monttujen aiheuttamien ohjuskulmat sekaisin ja etupää vänkäsi oikeelle tärskyjen jälkeen kun rattikin meni ihan vinoon ja Skoda Octaviani oli suistua vauhdilla ojaan kun etupään oikea kiertokanki ? Napsahti irtipoikki ja etupyörän ulkorengas Nokia Hakka puhkesi.
      Nyt on ulkorengaa paikattu ja kulma taas vinkkeliin säädetty. Tasapainotettu. Vanha etupyörä pesty pussitettu ja laitettu varaston vintille pyörähotelliin.
      Kahvitkinbsain. Kiitos. T.Anneli

• Anonyymi

Siis katkesiko taka-akselin kampiakseli?

• Anonyymi

Kyllä, olet aivan oikeassa. Rengas-Vekka on myös minun kokemuksellani huijariliike. Hajottivat myös minun omaisuuttani, myösivät vahingon ja lupasivat korvata, mutta kun tuli korvaamisen aika, alkoivat haistatella ja kieltäytyivät korvaamasta.

Rengas-Vekan naispuolinen toimistusjohtaja varsinkin käyttäytyy todella ala-arvoisesti ja arvottomasti. Tällaisten huijariliikkeiden pitäisi hävitä markkinoilta kokonaan.

• Anonyymi

En mene kun vittuiltiin siihen malliin vuonna -85.

• Anonyymi

Tosi ihmeellistä kirjoittelua. Itselläni renkaat Vekalla ja vaihdot siellä. Ei valittamista. Harjoittelijoita varmasti ja kiirettäkin. Ei valittamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe