Te jotka olette syytelleet täällä Johannaa siskonsa kuolemasta

Lopettakaa jo!

Mitäs sanotte siihen ,että menehtynyt Julia ITSE kertoo vuosi sitten antamassaan haastattelussa HYMY-lehdelle mm. seuraavaa;

Asiaa ei voi kaunistella. Jos en huolehdi diabetekseni hoidosta kunnolla, en tule elämään kauan, Julia kertoi surullisena Hymyssä.

Hän kertoi myös ryyppyputkistaan ja masennuksestaan sekä vaikeuksistaan hyväksyä sairauttaan.


Miksi jatkatte sitä täydellistä perseilyänne täällä, muka tietoitenne ja syyttömän jatkuvalla solvauksella?
Jos Julia itse otti vastuun omasta tavastaan elää ja myönsi sen vievän aikaiseen hautaan, mitä ihmettä teillä täysin ULKOPUOLISILLA ihmisillä on asiaan määkymistä? Pitäisitte huolen vain omista asioistanne ja antaisitte jo olla!

77

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei aivan noinkaan

      Asia ei ole aivan noin yksinkertainen. Jos joku pyytäisi minua avustamaan kuolemassaan en siihen suostuisi. En varmasti ottaisi sellaista henkilöä mukaan ryyppymatkoille, joille se olisi tappavan vaarallista.

      Ei se, että joku kertoo, että hänen elämäntapansa vie nuorena hautaan tarkoita sitä, että tällainen henkilö pystyisi ottamaan vastuun tekemisistään. Päinvastoin tuollaistahan on pirun helppo houkutella kaikkeen sellaiseen, mikä välttämäti ei ole hyväksi terveydelle.

      • Haistahan p:ee :-/

        Oletpa oikeasti typerä ja itseriittoinen ihminen ! JOKAINEN oikeustoimikelpoinen ihminen päättää itse omasta elämästään ja siitä miten sen viettää.Tietääkseni Julia Tukiaista ei oltu määrätty holhoukseen mäntti.


    • Ruumisarkku-Julia
    • Totuudentorvi

      Tuleehan aloittajakin tänne huolehtimaan muiden asioista, sekä Julian, Johannan että meidän kirjoittajien. Ja mielestään on siis oikeassa. Asioilla on usein useampia näkökohtia, kuten tässäkin. Kaikilla on yhtä hyvä oikeus keskustella täällä julkisesti esitetyistä asioista.

      Ja todellakin, ei tuo Julian käyttäytyminen kovin vastuulliselta vaikuttanut, eikä Johannankaan toiminta tähdännyt siskokullan parhaaseen. Viimeinen alamäki alkoi suoraan sairaalasta Porin keikoille ja heti taas sairaalasta kotiuduttua Jollaksessa. Julia puhui sähköposteissaan masennuksestaan, Johanna intti possusta. Ja jos Julia halusi "paratiisiin", ei häntä ehkä olisi pitänyt jättää heitteille ja yksin moneksi päiväksi, mutta se on jälkiviisautta. Ei kukaan ja varsinkaan alkoholisti voi huolehtia 24/7 toisesta ihmisestä.

      • Idiot valopäärotta

        Anna läyhääjä olla jo ja hanki itsellesi uusi elämä ja ala elää sitä jätä sinulle tuntemattomat ihmiset rauhaan heidän elämänsä ei kuulu sinulle pätkän vertaa!


      • Nollatoleranssi
        Idiot valopäärotta kirjoitti:

        Anna läyhääjä olla jo ja hanki itsellesi uusi elämä ja ala elää sitä jätä sinulle tuntemattomat ihmiset rauhaan heidän elämänsä ei kuulu sinulle pätkän vertaa!

        Mua ei sun mielipitees kiinnosta pätkääkään. Jatka samaan tapaan ala-arvoista käyttäytymistäsi., että alkaa helpottaa. En ole selityksiä velkaa, enkä ole asiattomuuksia kirjoittanut, paitsi ehkä tämän kerran. .. Älä ihan kiukkuus tukehdu!


      • jepjepjepjep..
        Nollatoleranssi kirjoitti:

        Mua ei sun mielipitees kiinnosta pätkääkään. Jatka samaan tapaan ala-arvoista käyttäytymistäsi., että alkaa helpottaa. En ole selityksiä velkaa, enkä ole asiattomuuksia kirjoittanut, paitsi ehkä tämän kerran. .. Älä ihan kiukkuus tukehdu!

        No eipä kiinnosta järin sinunkaan mielipitees. :D
        Tuo sinun epätoivoinen yritykses asettua yläpuolelle saa minut nauramaan. :D
        Hyviä jatkoja sulle näihin "korkeakulttuurisiin huveihin".

        Suuntaa toi viimeinen lausees itselles!

        :D


      • Nollatoleranssi
        jepjepjepjep.. kirjoitti:

        No eipä kiinnosta järin sinunkaan mielipitees. :D
        Tuo sinun epätoivoinen yritykses asettua yläpuolelle saa minut nauramaan. :D
        Hyviä jatkoja sulle näihin "korkeakulttuurisiin huveihin".

        Suuntaa toi viimeinen lausees itselles!

        :D

        Ei se sinulle ollut osoitettukaan, vaan valopäärotalle. Mutta kiitos kuitenkin kannanotostasi.


    • The Tukiaiset Story

      Tiedossa on varmasti runsaasti The Tukiaiset -showta ennen kuin pöly on laskeutunut Julian hautajaisten jälkeen. Kaikki merkit tähän ovat lupaavat.

    • nyt pissittää

      Onko jo kuvia Tukholman joulusta?

    • alas valuu

      Tukiaisten jutut on aina olleet pälkkää media-rooraamista.

      Tyhmä yleisö maksaa ja siinä hulluille oma oravanpyörä. Rahat menee lehti "keisarin" taskuun, eikä viitti kiittää satujen lähdettäkään.

      Kun ei viitti mitään ja saa leikkiä ei kukaan staraa on ikuinen juttusampo valmis. Pikkasen viidaa juopolle ja hyvät kuvat saa painoon.

      Tukiaiselle tekis hyvää POHJOIS-KOREA. Työleirille pääsee viakka kuin piparia tarjoilis.

    • muikkula

      juurikin näin täällä on syytelty ja ihan poliiseille soiteltu julian kuolemasta , että hänelle olisi syötetty lääkkeitä , annettu yliannos insulinia, jätetty yksin ym, kaikkea karseaa .

      poliisi viranomaiset varmasti nauraa teidän ilmiannoille he tekevät ihan varmasti huolelliset tutkimukset asiasta ,

      näin sivusta seuranneena olette syyttäneet monia ihmisiä nimeltä kuka on vastuussa ja kuka on tappanut julian , en itse kyllä menisi tuollaista sanomaan koska vastuu on sanojan .

      eli luulenpa että vielä koittaa päivä kuin aletaan etsimään niitä teidän ip osoitteita ja niin 24 kuin seiska ja hymy ovat velvollisia ne antamaan viranomaisille .

      mutta jatkakaa vaan tuo teidän meuhkaaminen ei auta tässä tilanteessa yhtikäs mitään .

      olette tietävinänne joka asian laidan ,mutta noin 10 prossaa menee oikein loput onkin sitten vaan teidän kuvitelmaa joka paisuu seuraavan kommentin myötä-

      uutta vuotta ja parempaa elämää kaikille ja taakse ei voi palata mut eteenpäin on mentävä

      • näin sivusta

        Tämä palsta on mielenterveyspotilaiden kokoontumisajo! Valitettavasti. Itse myös seurannut sillointällöin näitä keskusteluja ja eipä niissä järjenhiventä näy. Samat solvaukset ja aiheet päivästä toiseen. Toivottavasti Tukiaisten perhe aktiivisesti tekee näistä ilmoituksia poliisille ja häiriintyneitten kirjoittajien ip osoitteet selvitetään.


      • Vankilaan silti

        Et taida olla ihan terve. Ei siinä mitään IP-numeroita kaivella, kun Tunkkia syyttää siskonsa kuolemasta. Moraaliselta kannaltahan Tunkki on syyllinen siskonsa kuolemaan, vaikka ei joutunekaan oikeudelliseen vastuuseen moraalittomuudestaan (tuossa asiassa)!


      • Kliimaksi
        Vankilaan silti kirjoitti:

        Et taida olla ihan terve. Ei siinä mitään IP-numeroita kaivella, kun Tunkkia syyttää siskonsa kuolemasta. Moraaliselta kannaltahan Tunkki on syyllinen siskonsa kuolemaan, vaikka ei joutunekaan oikeudelliseen vastuuseen moraalittomuudestaan (tuossa asiassa)!


      • Kliimaksi
        Kliimaksi kirjoitti:

        Kirjoitin: Juuri niin. Täällä syytellään muita kirjoittajia ja uhataan aiheetta poliisilla, vaikka itse syyllistytään muiden haukkumiseen ja syyttelyyn. Onpa korkealentoista ja fiksua.


      • perin outoa
        Kliimaksi kirjoitti:

        Kirjoitin: Juuri niin. Täällä syytellään muita kirjoittajia ja uhataan aiheetta poliisilla, vaikka itse syyllistytään muiden haukkumiseen ja syyttelyyn. Onpa korkealentoista ja fiksua.

        Yhden perheen jatkuva solvaaminen tällä palstalla?! Mitään muuta syytä en keksi, kuin kirjoittajien vakavat mielenterveyden häiriöt.


      • mietin vian
        Vankilaan silti kirjoitti:

        Et taida olla ihan terve. Ei siinä mitään IP-numeroita kaivella, kun Tunkkia syyttää siskonsa kuolemasta. Moraaliselta kannaltahan Tunkki on syyllinen siskonsa kuolemaan, vaikka ei joutunekaan oikeudelliseen vastuuseen moraalittomuudestaan (tuossa asiassa)!

        höpöhöpö.. se ois ihan yhtä hyvin voinu olla tuksu joka makais kylmänä ruumishuoneella. jos sokea taluttaa sokeaa, voidaanko sitä taluttajaa syyttää, kun talutettava jää auton alle?


    • näillä mennään

      Voi kun minä olen aina niin tytöistä tykännyt, ja nyt ei ole enää jälellä kuin se toinen, siis se tyhmempi.

      • sammakot suusta

        Sinä se fiksulta vaikutat...


      • kaikkea se maa,,,,,

        sinun kaltaisia mahtuu 13 tusinaan mutta jatka samaa liitoas mut pysy radalla .


        oletko jo koulusi käynnyt , eipä vaikuta käytös sltä.

        meillä naapurin poika kehasi sinunlaisille että pitäis laittaa rukkasees ja nu..ia uudestaan . opi siitä ja jokainen meista on ihminen .


    • Johannan puolella

      Samaa mieltä ap kirjoittajan kanssa.

      Olen lukenut noiden "näätien" kirjoituksia ja heistä paistaa selkeästi läpi seuraavat asiat:

      -tyhmyys

      -pahuus

      -henkinen kehittymättömyys

      -ulkoinen- ja sisäinen rumuus

      -epäonnistuminen omassa elämässään

      -kateus

      -jne.jne...


      Olen täysin varma siitä, että nuo pahantahtoiset "näädät" saavat kaiken kylvämänsä pahuuden takaisin vielä monin kerroin omassa elämässään.


      Olen suorastaan järkyttynyt siitä, minkälaisia paholaisen vallassa olevia ihmisenkuvia tältäkin palstalta löytyy.


      Muiistakaa, sitä tulette vielä omassa elämässänne niittämään, mitä Johannalle olette kylväneet.

      • Just joo

        Sinähän sen tiedät?! Asetut muiden yläpuolelle ja tuomitset. Onko pakko lukea, jos noin häiritsee? Voisit senkin ajan käyttää parempaan.


      • antinäätä
        Just joo kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät?! Asetut muiden yläpuolelle ja tuomitset. Onko pakko lukea, jos noin häiritsee? Voisit senkin ajan käyttää parempaan.

        Mene oikeasti katsomaan peiliin rumimmasta rumempaakin kuvaasi.

        Olet täysin epäonnistunut ihmisenä sekä omassa elämässäsi. Vituttaako?


    • 7394727&29

      Edelleen on vastuutonta käyttää alkoholia päihdeongelmaisen
      diabeetikon seurassa . Vastuuntuntoinen läheinen
      ei ainakaan itse pyytäisi anniskeluravintoloihin seuraksi ja nauttisi
      alkoholia samassa tilassa. Mielestäni kontrolli näiltä ihmisiltä
      hävinnyt ja ihmettelen eikö Suomessa enää joudu pakkohoitoon
      millään perusteilla jos elämäntapa vaarantaa oman ja läheisten hengen.

      • antinäätä

        Millä tavoin SINÄ olet vastuuntuntoinen?

        Arvelisin, et mitenkään.

        Onko ongelmasi kenties se, että ketään ei kiinnosta vähäisemmissäkään määrin sinä, sinun onneton elämäsi ja sinun onnettomien läheisiesi onnettomat elämät.

        Keskittyisit enemmän omaan elämääsi, niin ei olisi niin paha olla, kuin sinulla nyt on.


    • tuksutin

      Minä olen Tuksujuoru (=koko Tukiaisten perhe) riippuvainen, enkä siis vastuussa omasta toiminnastani. Kiitos, että jotkut minulle ventovieraat nimimerkit yrittävät autaa minua. Toivottomalta näyttää, etenkin kun nuorin tytär jatkuvasti suoltaa pohdittavaa. Tukiaisen perhe ei ole minulle ventovieras. Tullut hyvin tutuksi näiden kirjoitusten ja mediatietojen kautta. Ovat hyvin anteliaasti ruokkineet riipuvaisuuttani.

      • antinäätä

        Tyhmä sinä olet ja omassa elämässäsi täysin epäonnistunut rumilus, et mitään muuta.

        Toivottavasti et ole lisääntynyt.


      • Kukas täällä
        antinäätä kirjoitti:

        Tyhmä sinä olet ja omassa elämässäsi täysin epäonnistunut rumilus, et mitään muuta.

        Toivottavasti et ole lisääntynyt.

        nyt itse käyttäytyy tyhmästi ja puhuu rumia ja haukkuu täysin tuntemattomia ihmisiä AntiNäätä?

        Sinullako on kuitenkin siihen itseoikeus?


    • näinkin voi olla

      En ole tuksutin, mutta vastaan omalta osaltani.

      Mulla on kyllä oma elämä hallinnassa: työ, asunto, terveys (psyk fys), parisuhde, aikuisia lapsia, ystäviä, harrastuksia.

      Mutta mulla on myös tarve olla vain ja käyttää hetki elämästäni silloin tällöin ihan huuhaahan. Joskus ostan esim. Hymy-lehden, laitan itselleni kuuman kylvyn ja lojun ammeessa lehteä lukien.

      Juuri nyt makoilen sängylläni ja rentoudun luekmalla Tukiaisista. Heräsin aikaisin, kävin lenkillä, söin aamiaisen. Kotitöitä ei ole, kun jouluski tuli talo kuurattua viimeisen päälle. Mies on töissä. Minä rentoudun.

      • antinäätä

        Eli olet lisääntynyt!

        Mitä tuohonkaan voi enää muuta sanoa, kuin että valitettavasti olet jatkanut tyhmyytesi levittämistä maailmaan lisääntymällä.

        Sinulla ei ole miestä, eikä liioin taloakaan.

        Kotitöitä et osaa edes tehdä, kuten kuuluisi.

        Olet ainoastaan elämässäsi täysin epäonnistunut luuseri, joka purkaa pahaa oloaan Johanna Tukiaisen negatiiviseen arvosteluun, koska muuhun et enää yksinkertaisesti kykene.

        Yksikään "normaali" ihmisyyden omaava ihminen, ei "rentoudu" toisten ihmisten ja tässä tapauksessa Johanna Tukiaisen alhaisesta haukkumisesta.

        Otaksun vahvasti, että olet psyykkisesti sairas ihmisenkuva.


      • 15+0987654

        Nimim. "näinkin voi olla,"
        Vaan jauhat täällä samaa paskaa mitä kaikki muutkin.
        Minä mukaan lukien...hahahahahhaaaaaaaaaa...


    • brbh3rh34

      Minä rentoudun kanssa. On se sen verran paska ihmiskuvotus. Mukavaa kun sillä menee huonosti. Ei pahoilla ihmisillä saa hyvin mennä.

      Tulee aina hyvä mieli kun saa lukea sen sekoiluista,

      • winneri1

        Onpa sinulla paha olla itsesi kanssa ja hyvä niin.


      • häiriintynyt mieli
        winneri1 kirjoitti:

        Onpa sinulla paha olla itsesi kanssa ja hyvä niin.

        Ahdistus kasvaa ja kasvaa, kunnes lopulta purkautuu: a) Itsemurhaan tai b) Johanna Tukiaiseen.


      • antinäätä
        häiriintynyt mieli kirjoitti:

        Ahdistus kasvaa ja kasvaa, kunnes lopulta purkautuu: a) Itsemurhaan tai b) Johanna Tukiaiseen.

        Toivottavasti vaihtoehtoon A.

        Kaikki "näädät" ovat tervetulleita vittuilemaan minulle, mikäli uskaltavat.


    • näinkin voi olla

      Kyllä, olen lisääntynyt. Vieläpä kahdesti. Toinen on jo ammatissa, toinen vielä korkeakouluopintojen parissa. Molemmat parisuhteessa jo vuosia. Kovin eivät ole yhteiskuntaa rasittaneet toimillaan ja jatkokin näyttää menevän kunnon kansalaisen raameissa.

      Ainahan sä voit väittää ja otaksua jotain, mutta vain minä itse tiedän totuuden;=)

      Minä rentoudun tällä tavalla. Muitakin tapoja minuilla toki on, mutta juuri nyt juuri tämä.

      Jos "näätiminen" on sinusta vain psyykkisesti sairaiden ihmisten touhua, niin mitä se kertoo sinusta, joka käytät aikaasi näätien arvosteluun?

      • antinäätä

        Saattaa käydä niin, että sinun pahuutesi kostautuu nille kahdelle jälkijätöksellesi esimerkiksi syövän tai jonkun muun sairauden muodossa ja sitten huudat yhteiskuntaa avuksesi.

        Tosin maksamasi verot eivät niiden hoitoa korvaa eikä mitätön omaisuutesi, joten huonosti voipi käydä.

        Totuudesta et tiedä vielä mitään, ethän myönnä edes sitä tosiasiaa, että olet elämässäsi täysin epäonnistunut ihmisenkuva ja rumilus.


      • ? näinkin voi olla?

        niin voithan täällä nimettömänä kertoa ihan mitä satuja vaan lapsistasi jotka ovat koekeasti kouluttettuja ja pari suhteessa.

        mutta totuus voikin olla ihan toinen sinunkin elämässäsi. eli lapset luusereita ja vanhemmat juuri lusimasta tulleina .

        mutta kukako sen kissan hännän nostaa kuin kissa itse .

        mitä enemmän leuhkit perheelläsi niin vähemmin sitä uskotaan .


        ja nyt vain näätimään näätää et edes tiedä näköjään mitä näätiminen on se ei ole valehtelua toisten elämällä . vaan ihan ........


    • näinkin voi olla

      "pahuutesi kostautuu nille kahdelle jälkijätöksellesi"

      Näytät itse edustavan jonkinlaista maagista ajattelua.

      "olet elämässäsi täysin epäonnistunut ihmisenkuva ja rumilus."

      Minua ei sinun väitteesi mitenkään horjuta tai loukkaa. Koska sitkeästi kuitenkin esität minusta ja muista näädistä väitteitä, kysyn edelleenkin:

      Jos "näätiminen" on sinusta vain psyykkisesti sairaiden ihmisten touhua, niin mitä se kertoo sinusta, joka käytät aikaasi näätien arvosteluun?

      Loogisesti ajatelleen käytöksesi asettaa sinut vielä minuakin alempaan luokkaan. Toisaalta, kun kerran edustat maagista ajettelua, et varmaankaan ymmärrä loogista ajattelua;=)

      • antinäätä

        Arvostelen ainoastaan SINUN tyhmyyttäsi ja riittämättömyyttäsi.

        Sinun luokkasi ihmisenä on nolla.

        En usko että voit korjata asemaasi elämäsi aikana.

        Olet yli nelikymppinen, ruma ja elämässäsi täysin epäonnistunut luuseri, myös lapsiesi taholta.

        Kaikenlainen epäonni ja kurjuus tulevat vainoamaan SINUA koko loppuelämäsi ajan.


      • antinäätä

        Arvoisat näädät, olisi hauska nähdä mihin te olette elämässänne kyenneet, muutakuin epäonnistumaan aivan kaikessa mihin olette ryhtyneet.

        Mikäli olisitte millään tasolla ihmisiä, niin tulisitte julkisuuteen kertomaan, miksi olisitte jollain tavalla "parempia" ihmisiä, kuin Johanna Tukiainen.

        Vittuako te luuserit täällä huudatte omaa pahaa oloanne, kohdistaen sen teille täysin vieraaseen ihmiseen, kuin Johanna Tukiainen teille on.

        Minä en tunne Johanna Tukiaista, mutta vituttaa suunnattomasti "näätien" kasvoton paskanjauhanta netissä!

        Mikäli teillä "näädillä" on jotakin sanottavaa Johanna Tukiaisesta, tulkaa omalla lärvällänne kertomaan mielipiteenne hänestä julkisuudesta, mikäli teistä on siihen.

        Tosin, mikä lehti julkaisisi rumat kuvanne? Ei mikään taho.


        Minä en tunne Johanna Tukiaista


      • 13+19
        antinäätä kirjoitti:

        Arvostelen ainoastaan SINUN tyhmyyttäsi ja riittämättömyyttäsi.

        Sinun luokkasi ihmisenä on nolla.

        En usko että voit korjata asemaasi elämäsi aikana.

        Olet yli nelikymppinen, ruma ja elämässäsi täysin epäonnistunut luuseri, myös lapsiesi taholta.

        Kaikenlainen epäonni ja kurjuus tulevat vainoamaan SINUA koko loppuelämäsi ajan.

        Voi kauhiaa. Yii nelikymppinen... Kavahtakaa!


      • nuorta ja nättiä
        13+19 kirjoitti:

        Voi kauhiaa. Yii nelikymppinen... Kavahtakaa!

        Moni mies kavahtaakin.


    • Kyllästynyt

      Minua ärsyttää että verorahat kuluvat
      sekakäyttäjien elämiseen,hoitoon ja kuolinsyyselvityksiin.
      Lisäksi useimpien sekakäyttäjien hoitoyritysten
      jälkeen yhteiskunta joutuu kustantamaan hautajaiset.
      Pakkohoito olisi halvempi päihdeongelmaisille.

      • antinäätä

        Minua ÄRSYTTÄÄ, että sinunkaltainen ihmisenkuvatus elää.


      • muuta pois

        No voi voi, muuta pois suomesta jos noin paljon vähäosaiset v.ituttavat! Katsos täällä suomenmaassa nyt vaan on alkoholisteja, nistejä, vammaisia, vanhuksia, vankilakundeja jne.


      • mieti ite

        ei millään pahalla......yhteiskunnassa on aina ollut ja tulee aina olemaan "väliinputoajia" ja huono-osaisia. nykyään heitä voidaan kutsua mielenterveysongelmaisiksi, päihdeongelmaisiksi jne. ja sinua ärsyttää? voi. mutta eiväthän kaikki voi menestyä ja pärjätä? kaikille suomen kansalaisille ei millään ole töitä. ei sitten millään.

        yhteiskunnan mittari on se, miten se huolehtii oman menestyksensä kärsijöistä, näistä väliinputoajista. mietihän sitä.


    • nalli

      Niskalaukaus tulisi vielä halvemmaksi. Muuta tämä yhteiskunnan syöpä, paarialuokka ei ansaitse.

      • antinäätä

        Sinulle tulee vielä vakava sairaus ja kuolet siihen.

        Onnea!


      • nallin pälli
        antinäätä kirjoitti:

        Sinulle tulee vielä vakava sairaus ja kuolet siihen.

        Onnea!

        Joka itsensä ylentää, se alennetaan! Miettikääpä sitä vähäosaisten pilkkaajat, kukaan ei ole toista arvokkaampi.


      • Extranäätä
        antinäätä kirjoitti:

        Sinulle tulee vielä vakava sairaus ja kuolet siihen.

        Onnea!

        Tunkio taas profetioi.


    • saunan taakse

      nalli

      OHO, tällaiset mielipiteet pitäisi jo uskaltaa tehdä omalla nimellään.

      • antinäätä

        Tule tänne, niin saat enemmänkin kuin mielipiteeni, näätä!


      • tarza2

        kuin myös sinä


      • friendly me
        antinäätä kirjoitti:

        Tule tänne, niin saat enemmänkin kuin mielipiteeni, näätä!

        Lopeta Johki riehuminen täällä ja keskity oman elämäsi parantamiseen järkevällä tavalla!


    • Taru the Rock

      Teidän päivänne ovat luetut.
      Niin myös minun.
      Turha on vastaan taistella,
      käyttäkää ne niin hyvin kuin voitte :)

    • 123445

      En tiedä onko kaikki näädät epäonnistuneita elämässä mut ainakin tosi tylsistyneitä. Pitää rentoutua sillä kun saa haukkua ja seurata jonkun toisen elämää. Ei ihan tervettä!

    • antiturhajulkkis

      Voi kyynel! Vetää täällä nyt hirveet kilarit jonkun turhajulkkiksen arvostelusta (nimim. antinäätä). Mitä kehittävää, esimerkki tai roolimalli joku turhajulkkis ylipäätään on? Ei mitään kunnollista, innovatiivista tai positiivista. Vähän liian moni heidän elämästään on turhamaista, itsekästä, lyhytjänteistä, päihteiden väärinkäytön kyllästämää ja epävakaata. Missä vika? Ei kait ihan siellä omassa pikku päässä? Oikeaan menestymiseen vaaditaan mm. lahjakkuutta, päämäärä, visio, halua tehdä kovasti työtä edellämainittujen asioiden eteen, pitkäjännitteisyyttä, epäonnistumisten sietämistä. Ominaisuuksia, joita turhajulkuilla ei ole eikä tule. Noh, toki heidän negatiiviset edesottamuksensa ovat muodostuneet viihteeksi kansalle ja arvostelun kohteeksi mutta voidaanko se laskea menestymiseksi? Ei, se on vain ja ainoastaan säälittävää.

    • gratefulldead?

      Alkoholisteista tiedän sen verran, että juominen ei lopu eikä ala kenenkään muun kuin oman itsensä päätöksestä. Facebook ja muita haastatteluja lukiessa kävi ilmi, että eniten Juliakin joi yksin ollessaan. Sen takia Johannakin ehkä häntä mukaansa raahasi, kun ei uskaltanut jättää yksinkään.

      Julia joi Johannan keikoilla, mutta ainakin silloin Johanna pystyi pitämään häntä silmällä ja hankkimaan apua, kun tarvitsi. Jos ei olisi ottanut mukaan keikoilleen, olisiko julia menehtynyt jo paljon aiemmin itsekseen ollessaan?? juonut olisi kuitenkin, olipa mukana tai yksin kotona.

      Pystyykö joku tekemään toisesta alkoholistin? Ei pysty. Pystyykö joku pelastamaan alkoholistin viinalta? Ei pysty ellei alkoholisti itse sitä halua. Pystyykö joku lopettamaan toisen juomisen? Eipä pysty ei. Tavallisella ihmisellä on hyvin vähän keinoja, jos alkoholisti ei itse tee päätöstä lopettamisesta. Etpä paljon muuta voi kuin seurata sivusta ja koettaa pitää silmällä ja hälyyttää lanssia, kun tilanne vaatii.

      Syyttelyllä ette mitään saavuta, tuskin sillä oma paha olonnekaan helpottuu. Lukuisista haastatteluista yms. huolimatta kukaan teistä / meistä ei noita ihmisiä, naisia tai perhettään niin hyvin tuntenut, että olisi pätevä minkään laisiin analyyseihin syistä ja seurauksista, vaikka kuinka keittiöpsykologian kurssit olisivatkin hallussa. Antakaa jo rauha itsellennekin, mutta varsinkin kuolleille ja heitä sureville!

      • 123654

        Kerrankin järkevä kirjoitus!! Kiitos sinulle!


      • gerfer

        luultavasti johanna otti julian mukaan siksi kun tarvi kaveria....mutta....eiköhän johannalla itselläänkin ole alkoholiongelma. jos kaksi päihdeongelmaista on samassa paikassa ja toinen ei herää aamulla, voidaanko sitten syyttää sitä eloonjäänyttä? ei. tämä koskee myös johannaa ja juliaa.


    • Auttakaa4

      Seiska ja Hymy krjoittaa just sitä mitä kansa haluaa lukea,ja siinä ohessa sponsoroi niitä joista kirjoittaa,sekä ylläpitää heidän tuhoavaa elämätapaansa ja mitä huonommin sponsoroitavilla menee,sitä mehukkaampia juttuja painetaan ja taas lehtiä myydään enemmän.Mikähän tähän voisi olla ratkaisu näin ihan aluksi?

    • hauskatapaus

      Tietääkö J.k jotain....?

    • Suru1

      Kun kaksi päihteistä riippuvaista ihmistä koettaa tukea toista niin eihän siitä mitään hyvää seuraa. Johanna ei pysty auttamaan edes itseään, miten siis olisi voinut auttaa ketään muutakaan.

    • WTF???

      sydämmestäni toivon että tämä perhe saa jo elää rauhassa ja kerätä itsensä kasaan. Toivon tosiaan että näin käy.. En ole aktiivisesti seurannut mitä kaikkea heistä on kirjoitettu taikka sanottu edes. Senverran vieroksun median antamaa kuvaa ihmisistä oikeina persoononaan että empä usko ulkopuolisten tietävän muuta kuin mitä juorutaan.. Ja juorumylly kohisee, painoarvolla nolla.. louskuttaa hampaitaan sylkien ulos kuplia jotka ovat harvemmin rehellinen totuus..

      Rehellinen totuus Johanna Tukiaisen elämästä on hänen ikiomansa. Olkoon se millainen tahansa. Minusta ei kuulu tapoihin juoruta tätä asiaa enempää vaan antaa perheen surra. Hävettää ja inhottaa tämä "keskustelu" oikeasti.

    • spede181

      ketä kiinnostaa näitten tyhmien siskojen asiat?

    • Nainen Kaarina

      Eikös ne pakkohoidon kriteerit täyty ton tuksun kohdalla!? "vaaraksi itselleen tai ympäristölleen" !? Hahaa :D oon miettinyt myös että tuksun on omistettava jonkinlainen taikapeili,koska näkee itsensä siinä sexynä ja kauniina >.< Tsiisus sentään.. ^^

    • tiinaliina

      Eräs kaverini kuoli biletyksen jälkeen.. Oli pistänyt insuliinit, mutta ruoka ei pysynyt sisällä eikä tajunnut edun. Hunajaa hieroa ikeniin. Hidas itsemurha..Mieheni teki itsarin aikoinaan masennuskauden päätteeksi ja kamalinta oli ilkeiden juorujen kohteeksi joutuminen. Ystävyyssuhteita katkesi ja luottamus moniin päättyi ikuisiks ajoiksi. Nyt juttujen 'keksijät' jo naurattavat, silloin surun keskellä ei! Elämän ei olisi kai saanut jatkua minullakaan.. PAH! Tovin et Julian perhe jaksaa tukea toisiaan, mutta lopullinen vastuu on jokaisella itsellään! Elämä jatku..

    • 666-

      tukiaiset on suomen sumeja

    • ristitty

      Kaikella on tarkoitus.

    • Julian karmea loppu

      JULIAN LOPPU

      Vielä perjantaina 13.12. Julia, Tuksu ja Immoska olivat yhdessä viettämässä huuruista iltaa Jollashovissa.

      Alkoholia nautittiin, huumaavia tabuja napsittiin ja keskusteltiin yhteisestä Havaiji-suunnitelmasta, muutosta ulkomaille. Keskiyön paikkeilla Tuksu alkoi riidellä Julian kanssa, päätti jättää tämän selviytymään yöstä yksikseen ja lähti Immoskan kanssa DTM-ravintolaan jatkamaan rellestystä.

      Minipossu Paris Hilton ja Esmeralda-koira otettiin mukaan, mutta koirat Madeleine, Nassu ja Bonzo jätettiin Jollashoviin.

      Yöllä Julia oli pulassa, ja hän olisi tarvinnut apua. Hän kitui, korahteli ja kuoli Jollashovissa lauantaina 14.12. aamuyöllä lääkkeiden ja alkoholin yhteisvaikutuksesta, siis huuru-illan jäljiltä ja ansiosta.

      Samaan aikaan toisaalla, DTM-ravintolaan menneet Tuksu ja Immoska riitautuivat, ja ennen valomerkkiä Immoska lähti yksin omaan asuntoonsa, Tuksu jäi ravintolaan kuhertelemaan jonkin miehen kanssa.

      Lauantain 14.12. ja sunnuntain 15.12. Tuksu oli teillä tietymättömillä, deittinsä luona, muttei siis Jollaksessa (?). Mitä Tuksu harrasti? Immoskan ja Joni Virtasen sanoin kuvailtuna varmaan tätä: "Olet huo-ra, jonka oma isä hylkäsi!!!!!”

      Heräiltyään 15.12. sunnuntai-iltapäivänä ties mistä Tuksu oli alkanut jäljittää eläimiään, Esmeraldaa ja minipossu Paris Hiltonia. Ne oli jätetty pe-la -yönä Immoskan asuntoon ennen DTM-ravintolaan menoa. Immoska ei vastannut puhelimeen. Sunnuntai-illalla Tuksu meni kytikseen tämän asunnon lähistölle ja pääsi sattumalta rakennuksen sisään.

      Myöhemmin illalla, rimputeltuun kovasti ovikelloa, hän pääsi rynnäköimään puolivahingossa avatun oven kautta Immoskan asuntoon, jossa syntyi kiivas painiottelu Sotanorsu vastaan Huojuvat homot. Poliisit paikalle. Ratkaisematon! Tuksu vietiin pois paikalta. Hän meni Albertinkadun asuntoonsa, mistä hän räkytti "tulta ja tappuraa" SeiskaLiveen.

      Tuksun maanantai 16.12. meni nukkuessa ja toipuessa viikonlopusta sekä räkytyksen jatkamisessa ma-illan ja seuraavan yön aikana.

      Sama nettiräkytys jatkui tiistai-aamupäivällä. Viimeisimmän törkynsä Tuksu töräytti SeiskaLiveen 17.12. klo 10:50:

      "Ei vit-tu suoraan sanottuna miten Suomi on täynnä avohoitopotilaita mielisairaaloista!!!!! Onneksi sentään isäni pidetään sairaalassa!!!!!"

      Tuksu oli siis koko viikonlopun ja alkuviikon alkoholin ja laittomien, huumaavien lääkkeiden vaikutuksen alainen. Julia ei ollut Tuksun ajatuksissa.

      Tieto Julian kuolemasta tuli Tuksulle tiistaina 17.12. klo 11. Silloin Julia oli ollut kuolleena jo 3 ja puoli vuorokautta.

      Bonzo-, Madeleine- ja Nassu-koira olivat olleet ruumiin kanssa keskenään siihen asti, kunnes Marja-äiti löysi ne talon sisältä maanantai-iltana 16.12.

      • Kuolemasta rahaa

        Lisäksi, Tuksun toiminnassa vastenmielistä ja groteskia oli, että saatuaan kuulla Julian menehtymisestä, hän soitti ensimmäisenä Seiskaan. Näin Tuksu sai ”uutisvoittorahat” tililleen, ja Seiska pääsi julkaisemaan ensimmäisenä kuolo-uutisen 17.12. klo 12:14 ja toisen klo 12:28.

        Edelleen, Tuksu sai ”ruumisrahat” tililleen sovittuaan Julian hautajaisten myynnistä Seiskalle kuvauksineen kaikkineen.


    • kysymys kuuluu

      Antoiko joku ulkopuolinen humalaiselle Julialle lääkkeet ????

      • Tuksu antoi tabut

        Tuksu antoi tabut Jullelle hänen viimeisenä iltanaan (7L, 22.1.2014):

        "... Uskon selkeästi, että Julia vaistosi kuolevansa. Edellisenä kesänä hän oli jaellut usealle eri ihmiselle kauniita rukousnauhoja ja rannekkeita. Hän tuli itkemään Juhan kotiin, ettei ollut nukkunut yli 4 vuorokauteen ja että häntä pelottaa. Annoin hänelle pari rauhoittavaa lääkettä ja soitimme rauhoittavaa musiikkia..."

        http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/KUUNTELEN-PAIVITTAIN-RAKKAAN-ENKELIN-JULIAN-LEMPIKAPPALEITA-JA-ITKEN/1030558#content_1030558


      • Immoskan tabut
        Tuksu antoi tabut kirjoitti:

        Tuksu antoi tabut Jullelle hänen viimeisenä iltanaan (7L, 22.1.2014):

        "... Uskon selkeästi, että Julia vaistosi kuolevansa. Edellisenä kesänä hän oli jaellut usealle eri ihmiselle kauniita rukousnauhoja ja rannekkeita. Hän tuli itkemään Juhan kotiin, ettei ollut nukkunut yli 4 vuorokauteen ja että häntä pelottaa. Annoin hänelle pari rauhoittavaa lääkettä ja soitimme rauhoittavaa musiikkia..."

        http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/KUUNTELEN-PAIVITTAIN-RAKKAAN-ENKELIN-JULIAN-LEMPIKAPPALEITA-JA-ITKEN/1030558#content_1030558

        Lisäksi Juha Immonen antoi Julialle omia antibioottejaan "korvakipua varten."


      • Vaipui ikiuneen
        Immoskan tabut kirjoitti:

        Lisäksi Juha Immonen antoi Julialle omia antibioottejaan "korvakipua varten."

        Juha Immonen antoi Julia Tukiaiselle lääkkeitä, tähän viittaa Johanna Tukiaisen kertomus 21.12.13 klo 9:47 yrityksensä Tmi Dolls Dancersin päiväkirjassa (ote):

        ”En voinut uskoa korviani!!!!!!!! … Juha sanoi minulle, että hän oli antanut koko antibioottikuurin Julialle korvaa varten. Julia kuitenkin kertoi minulle, että hän oli saanut vain yhden tabletin.”

        Lähde: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

        Millaisia tabletteja ja millä oikeudella Johanna Tukiainen ja Juha Immonen ovat Julialle antaneet? Miten ratkaisevasti nuo lääkkeet vaikuttivat diabeetikkonaisen hoitotasapainoon, joka horjahti kuoleman puolelle?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe