Oon pelannu tanki onlinee ja mä haluun tietää et mont gold boxii te ootte saanu mä oon saanu yhen. Pyytäkää kaveriksi tanki onlinessa ukkoa nimeltä sikaispunduris
tanki online gold boxit
7
226
Vastaukset
- tankisonk
joo oon pelannu jo 1-2 vuot...ja oon saanu aik mont gold boxii...yleensä ku tulee kaikki halloween ja jotai talvi juttui nii voi olla gold boxit jopa 3000-5000 timuu...joskus on sellanen päivä et tule joka kymmenes minuutti gold boxei...ainaki olen nähny kerran sellasen
- :):)
Itse olen saanut jotain 3-7 kertaa, ja 10000000000000000000 failannu, yks mun kaveri on mua 2 vuotta vanhenpi ja se on saanu gold boxin jo 30-40 :D nimi tanki onlines on Hulluinen
- Whats_Up_Bro
looool.. oon saanu reilusti yli sata goldii mun peliurani aikana :D
- tankkii
Oon saanu kaikil ukoil jotai 30 goldii .....et lol
- tankiname=atvatvatv
nimi:atvatvatv
GOLDIEN MÄÄRÄ:ainaki 200
saa pyytää kamuks
eikä goldin saaminen oo niin helvetin vaikeeta :3 - tissit
goldboxin saaminen on aivan helvetin helppoo
- vittu132
mä oon saanut 200 goldii ja ukon nimi on sun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082