Kerron sen lyhyesti: Muistan sen aina, koska olin ajatellut, että telepatia on mahdotonta, "ajatus ei voi kulkea ihmisestä toiseen, ajattelin.
Oli kesäpäivä 1990-luvun alkupuolella, olin sängyssäni unen ja rentoutuneen tilan välimaastossa. Tiedostin, että olin makuunhuoneessani, joten en ollut unimaailmassa.
Yhtäkkiä siinä tilassa rentoutuneena sain korviini viestin selkeällä, rauhallisella ja kauniilla naisen äänellä, että minun täytyy mennä ongelle ja sen jälkeen viesti vaimeni ja kuului kuin kauempaa ja katosi nopeasti, mutta tuon lauseen kuulin selkeästi, takaraivoni värähteli siinä tilassa.
Kyseisen värähtelyn olen tuntenut useita kertoja rntoutunessa tilassa aikoinaan.
En ollut oikein innokas kalamies tai onkija, kun ongelle viestissä pyydettiin menemään ja kun nousin sängystä, menin olohuoneen ikkunasta katsomaan ulos niin totesin, että vettäkin satoi vähän ja tuumin että jaa vai ongelle tällaisella ilmalla ?
Olin todella innoissani kokemuksestani, en tuntenut lainkaan pelkoa vaikka tuollainen viesti kerrottiin yhtäkkiä ja se lause kuului selvästi, vaan innostusta ja ajattelin että se on sittenkin mahdollista !
No tiesin sitten tietysti, että pitää alkaa valmistautumaan ja että joku tulee pian ovelleni pyytämään ongelle. Niinhän siinä kävi, että 5-10 minuutin kuluttua ovikello soi ja kaveri sanoi, että oli vuokrannut mökin ja että lähtisinkö hänen ja erään toisen kaverin kanssa ongelle.
Olin täysin varma, että sitä tultaisiin pian kysymään, vaikka onkiminen oli harvinaista puuhailua minulle, en erityisemmin pidä ulkona istumisesta ainakaan pitkää aikaa paikallaan, vaan olen enemmänkin liikkuvaa sorttia, en harrasta kalastamista. edellisestä kalareissusta lienee jo lähes 20 vuotta.
Minulla on selkeä todiste telepatiasta
Näin vain tapahtui
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908