Kerron sen lyhyesti: Muistan sen aina, koska olin ajatellut, että telepatia on mahdotonta, "ajatus ei voi kulkea ihmisestä toiseen, ajattelin.
Oli kesäpäivä 1990-luvun alkupuolella, olin sängyssäni unen ja rentoutuneen tilan välimaastossa. Tiedostin, että olin makuunhuoneessani, joten en ollut unimaailmassa.
Yhtäkkiä siinä tilassa rentoutuneena sain korviini viestin selkeällä, rauhallisella ja kauniilla naisen äänellä, että minun täytyy mennä ongelle ja sen jälkeen viesti vaimeni ja kuului kuin kauempaa ja katosi nopeasti, mutta tuon lauseen kuulin selkeästi, takaraivoni värähteli siinä tilassa.
Kyseisen värähtelyn olen tuntenut useita kertoja rntoutunessa tilassa aikoinaan.
En ollut oikein innokas kalamies tai onkija, kun ongelle viestissä pyydettiin menemään ja kun nousin sängystä, menin olohuoneen ikkunasta katsomaan ulos niin totesin, että vettäkin satoi vähän ja tuumin että jaa vai ongelle tällaisella ilmalla ?
Olin todella innoissani kokemuksestani, en tuntenut lainkaan pelkoa vaikka tuollainen viesti kerrottiin yhtäkkiä ja se lause kuului selvästi, vaan innostusta ja ajattelin että se on sittenkin mahdollista !
No tiesin sitten tietysti, että pitää alkaa valmistautumaan ja että joku tulee pian ovelleni pyytämään ongelle. Niinhän siinä kävi, että 5-10 minuutin kuluttua ovikello soi ja kaveri sanoi, että oli vuokrannut mökin ja että lähtisinkö hänen ja erään toisen kaverin kanssa ongelle.
Olin täysin varma, että sitä tultaisiin pian kysymään, vaikka onkiminen oli harvinaista puuhailua minulle, en erityisemmin pidä ulkona istumisesta ainakaan pitkää aikaa paikallaan, vaan olen enemmänkin liikkuvaa sorttia, en harrasta kalastamista. edellisestä kalareissusta lienee jo lähes 20 vuotta.
Minulla on selkeä todiste telepatiasta
Näin vain tapahtui
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486