Alkoholi sopii minulle

kylmäolut

Olen niitä harvoja ihmisiä, joille oikeasti sopii alkoholi. Mikään massakuluttaja en silti ole. Minusta tulee sosiaalinen, rento, hauska ym. eli se tuo kaikki parhaat puolet esiin ja ripaus muuta. Haluaisin olla selvänä samanlainen. Töissäni kyseisistä ominaisuuksista olisi myös paljon iloa ja minusta saisi enemmän irti.

6

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feikin feikkikö..

moi.okei eli et viihdy omana itsenäsi selvänä,vaikka harvoin juot.voisi kirjoituksesi perusteella ajatella karkeasti sun olevan ilman alkoa syrjäänvetäytyvä,jännittäjä ja vakava.anteeksi suoruuteni mutta alkoholi on kemikaali eikä ihmiskroppa ole rakennettu sitä tarvitsemaan henkiinjäämis tarkoituksissa.ennemminkin miettisin onko sun ammatinvalinta oikea?tuli mieleen asiakaspalvelu näin äkisti.miksi et voisi olla aidosti se kuka olet?

• kylmäolut

Olen minä minä, enkä esitä muuta. En kuitenkaan sitä mitä voisin ehkä olla. Työni saan kyllä hoidettua hyvin ja se on tuota mainitsemaasi. Muutkin osuivat jokseenkin. Enemmän on nykyään kuitenkin aina parempi ja ns. hyvät tyypit etenee pisimmälle.
        Terveellistähän juominen ei koskaan ole ollut ja voin olla ilmankin. Normaali arki on kovin harmaata, kännissä kaikki tuntuu paremmalta.
        Krapulassa tullaan kuitenkin korkealta ja kovaa alas.

• feikin feikkikö..
        kylmäolut kirjoitti:

Olen minä minä, enkä esitä muuta. En kuitenkaan sitä mitä voisin ehkä olla. Työni saan kyllä hoidettua hyvin ja se on tuota mainitsemaasi. Muutkin osuivat jokseenkin. Enemmän on nykyään kuitenkin aina parempi ja ns. hyvät tyypit etenee pisimmälle.
        Terveellistähän juominen ei koskaan ole ollut ja voin olla ilmankin. Normaali arki on kovin harmaata, kännissä kaikki tuntuu paremmalta.
        Krapulassa tullaan kuitenkin korkealta ja kovaa alas.

mites olisi esiintymistaidon/luovan ilmaisun kurssi?siellä käy hyvin kirjavaa porukkaa ihan pampuista lähtien.juu,arki on yleensä aikas harmaata just sitä suorittamista että saisi leipää pöytään.mä olen käynyt tällaisia kursseja läpi ja ei huono kokemus ollenkaan.kyllä se alkoholi on nautintoaine eli tuo juuri noita puolia esiin kun osaa hallita sen käytön ja kun alko sopii käyttäjälle.ihan tällasia perusjuttuja mukavampaan oloon voi lukemallakin sisäistää eli henkistä puolta vahvistamalla.tuntuu ehkä hullulta mutta esim akupunktiotakin voidaan käyttää rentoutumiseen ja homeopatiaa myös.liikunta,mikä tuntuu mielekkäälle tuo mielihyvä hormoneja ja sekin arjessa tukevaa.myös se uni ja ravinto tärkeitä.ihminen kokonaisuus.yhteiskunta on hyvin suorituskeskeinen ja materialistinen.miettisitkö miksi haluat olla"kuin kännissä"töissä eli olla se menestyvämpi tyyppi.itsesi vai muiden takia?olen aikoinani paininut saman tunteen kanssa.en edes ala ehdottelemaan alkottomuutta koska luulen ettei se ole nyt se itse"ongelma".niin,tämä asia ei ole ongelma vaan sulle heitetty haaste.elämä on tällaista,valintojen tekemistä : ).

• .o-

Kaikillehan noin käy, että pikkupäissään on hauskempaa ja olet sosiaalisempi. Epäilen kuitenkin, että alkoholi ei sovi sinulle sen paremmin kuin muillekaan. Aine on salakavala. Vähitellen tarvitset isompia annoksia saadaksesi saman vaikutuksen ja alkaa kuin hiipimällä tulla alkoholin huonoja puolia: terveyshaitat, masennus, ärtyisyys, sosiaaliset ongemat jne. Kaikki iloiset puolet tulevat kääntymään tasan päinvastaisiksi.

• hah hah hah

Hoetko tuota itsepetosta myös krapula-aamuisin? Sopiiko alkoholi silloinkin sinulle?

• feikin feikkikö..

"hah hah hah"anteeksi vaan mutta mikä naurattaa?ap miettii asiaa monelta kantilta eikä puolustele itseään sekä hänelle tulee morkkis,kaipaa muutosta itseensä ja etsii järkevää keinoa.eli missä oli se vitsi?löytyykö jostakin se kohtuukäyttäjä joka ei olisi ikinä eikä koskaan katunut mitenkään illanviettoaan,sitä yhtä juomaakaan?tuskin.tämä tietty alkoholipalsta mutta kyllä itsekkin kadun toisinaan monia asioitani ja yritän parantaa niitä.tämä palsta saisi olla muuta kuin mollauspalsta.miinustakaa rauhassa ja hyvää sunnuntaita.ap,mitäpä sulle kuuluu?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe