Löytääkö mm. Avira, avast ja norton sellaisia viruksia mitkä ovat tulleet joltain nettisivulta? Kännykästä nyt kyse btw. Tuli painettua jonkun urpon laittamaa linkkiä joka vei ihan muualle kuin piti -.- Mulla on kännykässä noi kolme virustorjunta ohjelmaa ja mikään niistä ei löytänyt ongelmia. Voiko silti olla varma? :/
Nettisivulta ei kuitenkaan auennut ponnahdusikkunoita (ei ainakaan kännykällä mennessä) joten voiko viruksia edes tulla ilman niitä?
Pelkään että jossain kännykän syövereissä on nyt virus :D uskaltaaki viestiä kirjoittaa tai soittaa kellekkään xD poistin samantien sivuhistoriat sun muut mahdolliset..
VirusOrNot?
Avutontämmösis
1
119
Vastaukset
Pitäisi kyllä löytää.
Ja poista kännykästä virustorjuntaohjelmat ja jätä vain yksi tilalle. Kolmea ei saa olla yhtäaikaa asennettuna/päällä. Nettisivuilta ei pääse asentumaan haittaohjelmia Androidiin. Ne pitää erikseen asentaa. ( Ainakin tämä on harvinaista).
Ja jos kyse on muusta kuin Android luurista niin poista kaikki virustorjuntaohjelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574