osaako kukaan neuvoa mistä moinen johtuisi? minulla on lumia 620 ja yhteen ainoaan numeroon lakkasi yhtä äkkiä viestit menemättä. aikaisemmin toimi ok. vastaanottajalta tulee minulle viesti mutta minun ei mene koskaan perille. mikään esto ei ole päällä. voiko vika olla muualla kun puhelimessa? kaikille muille menee ja toimii viestit ok. tämä yksi numero alkoi yhtä äkkiä tökkimään.
tekstiviesti ei mene perille
10
1767
Vastaukset
- Strike Back
Mikäs puhelin vastaanottajalla on?
Ja onko viestikeskuksen numero oikein txt sovelluksen asetuksissa?
- aloittaja1
ei niitä mitään ole muutettu ja kaikkien muiden kanssa viestit toimii. joku samsung simpukka on vastaanottajalla, mutta ihmeellistä kun pari päivää vielä viestit meni perille mutta enää ei.
- Strike Back
aloittaja1 kirjoitti:
ei niitä mitään ole muutettu ja kaikkien muiden kanssa viestit toimii. joku samsung simpukka on vastaanottajalla, mutta ihmeellistä kun pari päivää vielä viestit meni perille mutta enää ei.
Kysyin sen takia, että muistelen nähneeni jonkun puhelimen ohjeissa, että pystyi estämään tekstarien vastaanoton tietystä numerosta.
Toki voin olla väärässä niinkuin kerran luulin, mutta erehdyin. - aloittaja1
Strike Back kirjoitti:
Kysyin sen takia, että muistelen nähneeni jonkun puhelimen ohjeissa, että pystyi estämään tekstarien vastaanoton tietystä numerosta.
Toki voin olla väärässä niinkuin kerran luulin, mutta erehdyin.juu kyllä tässä lumiassa on ainakin sellainen esto...mutta ei ole minulla käytössä.
- jgddkll
Strike Back kirjoitti:
Toki voin olla väärässä niinkuin kerran luulin, mutta erehdyin.Pitäis selvittää tuleeko sulle viestit siitä numerosta ja meneekö mms viestit perille
- aloittaja1
jgddkll kirjoitti:
Pitäis selvittää tuleeko sulle viestit siitä numerosta ja meneekö mms viestit perille
juurihan sitä selitin kysymyksessäni että viestit tulee minulle mutta minun ei mene perille.... argg%##"&&& ilmeisesti en osaa kysyä tarpeeksi selvästi...
- iyrfk
aloittaja1 kirjoitti:
juurihan sitä selitin kysymyksessäni että viestit tulee minulle mutta minun ei mene perille.... argg%##"&&& ilmeisesti en osaa kysyä tarpeeksi selvästi...
no kokeile nyt sitä et lisäät kuvan siihen viestiin
- aloittaja1
iyrfk kirjoitti:
no kokeile nyt sitä et lisäät kuvan siihen viestiin
on lähetetty multimediakin....mutta sekään ei mene perille
- sählärin söhlärit
aloittaja1 kirjoitti:
on lähetetty multimediakin....mutta sekään ei mene perille
ongelma sitten ratkesi... :) vastaanottaja oli vahingossa laittanut eston minulle päälle....että taas toimii
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690