-94 syntynyt jääkiekkoilija vastaa kaikkiin kysymyksiin!

^^

436

1969

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mangopiltti

      Kumpi on paremi

      :) vai (:

    • mangopiltti

      Millon viimeks kävit naku-uinnilla?

      • En milloinkaan.


    • Sateenvarjoo

      Paras TV-sarja?

      • The Walking Dead.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        The Walking Dead.

        En ymmärrä näitä miinuksia :(.


    • mangopiltti

      Jos olisit tyttö, millainen olisi tyylisi?
      Millaiset petivaatteet sinulla on sängylläsi?
      Jos saisit nyt hetin valita äkkilähdön jonnekkin huomiseksi, minne lähtisin?
      Lempiruokasi?
      Parhaan ystäväsi/hyvän kaverisi ärsyttävin piirre?
      Itsesi paras piirre (luonteesta tai ulkonäöstä)
      Minkänäköinen ja ikäinen oli toiseksi viimeisin tyttö jota suutelit?
      Minkä biisin kuuntelit viimeksi?
      Millaiset kynnet sinulla on?
      Millainen on tyypillinen vapaapäiväsi?

      • 1. En osaa vastata tähän. En pysty kuvittelemaan itseäni tyttönä/naisena.
        2. Sinivalkoraidalliset tyyny ja peitto. Sininen lakana.
        3. Kanada tai Yhdysvallat.
        4. Lihapullat
        5. Kannattaa eri joukkuetta kuin minä :D.
        6. Luonteesta: Rauhallisuus ja rentous.
        7. En oo kokenu viel ensisuudelmaani.
        8. Sentenced - Routasydän.
        9. Siististi leikatut.
        10. Rentoudun television ääressä ja katselen elokuvia/tv-sarjoja.


    • mangopiltti

      Mihin aikaan heräsit tänään?
      Kuinka monta astetta ulkona on?
      Onko ulkona nyt lunta vai onko lumeton maa?
      Millä/millaisella seudulla asut?
      Mitä toivot?
      Ensimmäinen asia joka nyt tulee mieleesi?
      Miltä näytät aamuisin?
      Ihanin pojan nimi?
      Ihanin tytön nimi?
      Nimi jonka antaisit koiralle?
      Putoatko kärryiltä jos joku puhuu kauan jostain tärkeästä tai vähemmän tärkeästä?
      Onko sinulla usein hyvä tuuri?
      Oletko joskus lähettänyt pullopostia huvinvuoksi tai tosissasi?
      Mitä tekisit jos näkisit kääntyessäsi tumman pelottavat hahmon?
      Väsyttääkö?
      Paras muisto viime kesästä?
      Teetkö usein monta asiaa samaan aikaan?
      Mitä kysyisit Obamalta?

      • 1. 10.00
        2. 5
        3. Lumeton maa.
        4. Asun Hämeessä, pienessä kylässä.
        5. Toivon tutuille tervettä elämää ja vaurautta.
        6. The Walking Dead (tv-sarja).
        7. Ihan normaalilta.
        8. -
        9. -
        10. En keksi mitää hyviä nimiä juuri nyt.
        11.en putoa.
        12. Joskus.
        13. En ole.
        14. Varmaan jäätyisin siihen paikkaan.
        15. Ei väsytä.
        16. Katusählypelit kavereiden kanssa.
        17. En.
        18. En mitään.


    • mangopiltti

      Käytätkö paljon koruja?
      Missä haluaisit olla nyt?
      Mitä pelkäät?
      Jos olisit hallitsija niin mitä tekisit?
      Miksi juuri noin^^?
      Milloin olit viimeksi kipeä?
      Mikä oli^?
      Jos saisit ostaa mitä vain itsellesi niin mitä se olisi?
      Onnennumerosi?
      Mikä on kamalinta mitä olet maistanut?

      • 1. En, minulla on nyt kaulassa risti ja oikeassa kädessä rannekoru.
        2. Täällä, missä nyt olen.
        3. Kuolemaa.
        4. Olisin armollinen hallitsija.
        5. Saisin vähemmän vihamiehiä kuin jos olisin tyranni.
        6. En muista.
        7. Flunssa varmaankin.
        8. Oman jäähallin.
        9. Ei minulla ole onnenumeroa.
        10. Luumu.


    • mangopiltti

      Jos olisit keskellä suurta kaupunkia ja kaikki kuulisivat äänesi, niin mitä huutaisit?
      Jos saisit halata ketä vain niin kenet valitsisit?
      Jos jalkasi vieressä nyt kyhnäisi kissanpentu, mitä tekisit?
      Oletko eksynyt lähi aikoina? Missä?
      Mitä haluaisit syödä nyt?
      Mikä on lähimmän kaupan nimi?
      Mitkä ovat seuraavat juhlat joihin olet menossa?
      Mitä haluaisit osata?
      Mitä haluaisit maistaa?
      Oletko hyvä häviäjä?
      Hulluin tempauksesi?
      Nauratko yksinäsi?

      • joo oon vast 18 :D

        Mitä pojat aattelee jos tyttö ei puhu niin ku muut teinit eli ei käytä semi,yolo salee niitä juttuja? Pidetääks sellasii jtnk vanhan aikasin tyyppein?


      • 1. En mitään.
        2. Kaikkia perheenjäseniäni.
        3. Antaisin olla.
        4. En ole.
        5. En mitään.
        6. S-Market
        7. Siskon synttärit.
        8. Haluaisin paremmat refleksit.
        9. En mitään.
        10. Olen.
        11. Ei kai mikään.
        12. En :D.


      • joo oon vast 18 :D kirjoitti:

        Mitä pojat aattelee jos tyttö ei puhu niin ku muut teinit eli ei käytä semi,yolo salee niitä juttuja? Pidetääks sellasii jtnk vanhan aikasin tyyppein?

        Mun mielestä on parempi, jos tyttö ei käytä noita edellämainittuja sanoja. Oon vissiin vähä vanhanaikanen.


      • oon joo vast 18 :D
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Mun mielestä on parempi, jos tyttö ei käytä noita edellämainittuja sanoja. Oon vissiin vähä vanhanaikanen.

        Kaks samanlaista siis :) ihana muuten kuulla ettei se haittaa :))
        Ps. Mä rakasta lätkää


      • oon joo vast 18 :D
        oon joo vast 18 :D kirjoitti:

        Kaks samanlaista siis :) ihana muuten kuulla ettei se haittaa :))
        Ps. Mä rakasta lätkää

        Ja mä pelaan lätkää piti vaan sanoo ^_^


      • oon joo vast 18 :D kirjoitti:

        Ja mä pelaan lätkää piti vaan sanoo ^_^

        Lätkämuijat on kans aika hottei mun mielestä. :)


      • oon joo vast 18 :D
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Lätkämuijat on kans aika hottei mun mielestä. :)

        :D kauan oot muute harrastanu lätkää?


      • oon joo vast 18 :D kirjoitti:

        :D kauan oot muute harrastanu lätkää?

        6 tai 7 vuotta.


      • warbrother
        joo oon vast 18 :D kirjoitti:

        Mitä pojat aattelee jos tyttö ei puhu niin ku muut teinit eli ei käytä semi,yolo salee niitä juttuja? Pidetääks sellasii jtnk vanhan aikasin tyyppein?

        joo tää oli nii hieno kysymys et munki piti vastata xD mä vihaan sitä jos käyttää sanoi yolo tai swag >:( mut kunha et iha kirjakieltä puhu nii hyvä tulee


    • mangopiltti

      Oot aika tylsä tyyppi :(

      • No anteeks :D.


    • höhhhhhhhhh

      Miks numeroit sun vastaukset?

      • Siks jos on useempi kysymys samassa viestissä nii pysyy paremmi kärryillä :)


    • 1234557788890

      Kuin paljon on liikaa painoo(kg)?
      Pitkä vai lyhyt?

      • Siis painohan on riippuvainen pituudesta. Kun ottaa pituudesta sen ykkösen siitä eestä pois nii se on sopiva. Toki urheilijoilla on enemmän lihasta niin se painaa tietysti kropassa.

        Otetaan 180 cm ihminen esimerkiksi. Optimaalipaino on se 80 kg. Tästä optimaalipainosta se voi vielä heittää sen 5-10 kg

        Mitä tarkotat tolla vikalla kyssärillä. Jos tarkotat tytön/naisen pituutta niin joko samanpitunen tai korkeintaan 5 cm lyhyempi ois hyvä


    • tyttö96

      En tiiä onks näit jo kysytty mut kysympähän nyt :)
      1. Mist päin oot?
      2. Ootko koskaan ollu ihastunut kehenkään?
      3. Pitääkö sun mielestä tytön/naisen olla "malli" jotta kiinnostuisit siitä?
      4. Haittaisko jos tytöllä olis vaik vähä ylipainoa tai vaikkapa hammasrivistö ei olisi aivan suora? Voisitko kuvitella olevas semmosen kanssa?
      5. Oisko lätkää vapaa-ajallaan pelaava ja seuraava tyttö plussaa? (ite tykkään käydä pelaamas) :)
      6. Mikä ois tärkein luonteenpiirre minkä haluisit olevan tyttöystävässäsi?
      7. Mimmonen sä olisit poikaystävänä, kuinka kohtelisit tyttöös? :)

      Sori jos kirjotusvirheit, kirjotin puhelimella.

      • 1. Hämeestä.
        2. Olen.
        3. Ei. Ulkonäkö merkitsee tietysti jonkin verran, mutta luonnekkin on tärkeä. Sanoisin Ulkonäkö/luonne-suhde olisi jotain 50/50.
        4. Kyllä voisin, jos tytöllä on luonne kohallaa.
        5. Ehdottomasti.
        6. Luotettava.
        7. Pitäisin tyttöö kainalossa, kun istuttas sohvalla kattomas leffaa tms. Pitäisin tyttöö hyvänä. Silittäsin sen päätä yms.


      • Ei ole.


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei ole.

        Kuulostat niin ihanalta :3 :)


      • tyttö96 kirjoitti:

        Kuulostat niin ihanalta :3 :)

        Hih kiitos! :3


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Hih kiitos! :3

        Löytäispä joskus tommosen jätkän :3 melkeempä kaikki jätkät on nykyään nii pinnallisia ja "koviksia", suoraan sanottun kusipäitä. Ainakin sul omat mielipiteet :)
        Mitäs muuten kiekkopoika täällä surffailee? Luulis ny et sulla riittäis vientiä :)


      • tyttö96 kirjoitti:

        Löytäispä joskus tommosen jätkän :3 melkeempä kaikki jätkät on nykyään nii pinnallisia ja "koviksia", suoraan sanottun kusipäitä. Ainakin sul omat mielipiteet :)
        Mitäs muuten kiekkopoika täällä surffailee? Luulis ny et sulla riittäis vientiä :)

        Tuo, että jääkiekkoilijoilla riittää naisia, ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa. Mä olen vähän tällainen yksinäinen susi.


      • tyttö96 kirjoitti:

        Löytäispä joskus tommosen jätkän :3 melkeempä kaikki jätkät on nykyään nii pinnallisia ja "koviksia", suoraan sanottun kusipäitä. Ainakin sul omat mielipiteet :)
        Mitäs muuten kiekkopoika täällä surffailee? Luulis ny et sulla riittäis vientiä :)

        Tuo, että jääkiekkoilijoilla riittää naisia, ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa. Mä olen vähän tällainen yksinäinen susi.


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Tuo, että jääkiekkoilijoilla riittää naisia, ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa. Mä olen vähän tällainen yksinäinen susi.

        Sithän tääl netis surffailee kaks yksinäistä sutta :) luulis nyt kelle vaan kelpavan lätkäjätkä ja jos oikeesti oot tommonen mitä kerrot, ni aijaijaai ;) :3


      • tyttö96 kirjoitti:

        Sithän tääl netis surffailee kaks yksinäistä sutta :) luulis nyt kelle vaan kelpavan lätkäjätkä ja jos oikeesti oot tommonen mitä kerrot, ni aijaijaai ;) :3

        Kiitti. :3


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kiitti. :3

        Eipä mittään :) vaikutat vaan erilaisellta ku muut ;) kiva huomata et teit ihania on viel olemassa, pidä toi ni löydät jonkun ihanan tytön kainaloos ;)( tiedät kyl varmaan itekki minkälaisii nykyään sun ikäset jätkät on


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kiitti. :3

        Eipä mittään :) vaikutat vaan erilaisellta ku muut ;) kiva huomata et teit ihania on viel olemassa, pidä toi ni löydät jonkun ihanan tytön kainaloos ;)( tiedät kyl varmaan itekki minkälaisii nykyään sun ikäset jätkät on


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kiitti. :3

        Eipä mittään :) vaikutat vaan erilaisellta ku muut ;) kiva huomata et teit ihania on viel olemassa, pidä toi ni löydät jonkun ihanan tytön kainaloos ;)( tiedät kyl varmaan itekki minkälaisii nykyään sun ikäset jätkät on


      • tyttö96 kirjoitti:

        Eipä mittään :) vaikutat vaan erilaisellta ku muut ;) kiva huomata et teit ihania on viel olemassa, pidä toi ni löydät jonkun ihanan tytön kainaloos ;)( tiedät kyl varmaan itekki minkälaisii nykyään sun ikäset jätkät on

        Joo mä tiedän. Mutta en kyllä vietä aikaa sellaisten kanssa juurikaan. Kaikki mun tuntemat jätkät on ihan hyvii tyyppei.


      • Joo kyllähän multa tuo sähköposti löytyy. Osoite löytyy mun suomi24-profiilista. Tähän en sitä viitsi kirjottaa. En oikeen tykkää, että kaikki näkee sen täällä ja sit posti on täynnä spammia.


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joo kyllähän multa tuo sähköposti löytyy. Osoite löytyy mun suomi24-profiilista. Tähän en sitä viitsi kirjottaa. En oikeen tykkää, että kaikki näkee sen täällä ja sit posti on täynnä spammia.

        Kiinnostisko sua sit jutella mun kaa? Laitanks mä sulle vaik viestii vai haluut sä laittaa mulle jos laitan oman spostin tähä? :)


      • tyttö96 kirjoitti:

        Kiinnostisko sua sit jutella mun kaa? Laitanks mä sulle vaik viestii vai haluut sä laittaa mulle jos laitan oman spostin tähä? :)

        Oon puhelimella niin en pääse sähköpostiin just nyt.


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Oon puhelimella niin en pääse sähköpostiin just nyt.

        No meet sitku pääset :) pistin sulle viestii :3


    • moivaa

      1. Ajatteletko joskus olevas parempi/fiksumpi ihminen kun monet muut? miten usein ja millasissa tilanteissa?
      2. mikä on koulun merkitys sulle? arvostatko kouluun panostamista? mikä on ollu sun keskiarvo esim 9 luokal?
      3. mikä on sun suhde kouluruokaan?
      4. mitä ajattelet tyttöjen meikkaamisesta? entä meikkaamattomuudesta?
      5. mitä uskot että tapahtuu kuoleman jälkeen?
      6. ootko hyvä matikassa?

      • 1. Enpä juuri.
        2. Arvostan koulua ja niitä, jotka siihen panostaa. Mun keskiarvo oli 8,5.
        3. Koulussa oli aina hyvää ruokaa.
        4. Tässäkin asiassa on kultainen keskitie.
        5. Uskon taivaaseen ja helvettiin.
        6. Olen.


      • moivaa
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Enpä juuri.
        2. Arvostan koulua ja niitä, jotka siihen panostaa. Mun keskiarvo oli 8,5.
        3. Koulussa oli aina hyvää ruokaa.
        4. Tässäkin asiassa on kultainen keskitie.
        5. Uskon taivaaseen ja helvettiin.
        6. Olen.

        dude, ihailen sitä miten osaat esittää vastaukses lyhyesti ja turhia selittelemättä, sellasta näkee täällä suht harvoin


      • moivaa kirjoitti:

        dude, ihailen sitä miten osaat esittää vastaukses lyhyesti ja turhia selittelemättä, sellasta näkee täällä suht harvoin

        Kiitos palautteesta.


      • tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.

        Kuulostat ihanalt♥


      • tyttö kirjoitti:

        Kuulostat ihanalt♥

        Kiitos!


      • elämänkoulu
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Enpä juuri.
        2. Arvostan koulua ja niitä, jotka siihen panostaa. Mun keskiarvo oli 8,5.
        3. Koulussa oli aina hyvää ruokaa.
        4. Tässäkin asiassa on kultainen keskitie.
        5. Uskon taivaaseen ja helvettiin.
        6. Olen.

        Vai että uskot taivaaseen ja helvettiin? Kuinka naiiveja te maalaisjuntit olettekaan :) todella sympaattista...


    • 16+6

      sun pituus ja paino?

      • 183/77 Joo tiedän että olen aika tikku. :)


      • ei mikää höyhen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        183/77 Joo tiedän että olen aika tikku. :)

        Anteeks mut mun mielestä et kyl oo tikku .... Mullaki on painoa niinku esim 186 ni painan 13 kg vähemmän ! (en kyl oo 186 mut esi merkkinä) pelaan kans lätkää mut oon 13


    • 15+20

      1. Mikä on paras tapa tappaa aikaa, kun on tylsää?
      2. Onko asioita, joita vihaat?
      3. Oletko koskaan tehnyt mitään, mitä kadut nyt?
      4. Mitkä ovat huonoimmat puolesi?
      5. Onko mielestäsi oikeasti rumia ihmisiä olemassa?
      6. Mitkä luonteenpiirteet sinua ärsyttävät eniten ihmisissä?
      7. Oletko ikinä ollut jälki-istunnossa?

      • 1. Chattäily, tv:n katselu ja pelaaminen.
        2. Ei.
        3. En.
        4. Olen joskus laiska. Lisäksi minulla joskus kun suutun, niin keittää helposti yli.
        5. Ei ole. Kaikissa on jonkinlaista kauneutta.
        6. Epäaitous ja teennäisyys.
        7. Olen. 6. luokalla lumipallojen heittelystä.


      • pleacetellmee
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Chattäily, tv:n katselu ja pelaaminen.
        2. Ei.
        3. En.
        4. Olen joskus laiska. Lisäksi minulla joskus kun suutun, niin keittää helposti yli.
        5. Ei ole. Kaikissa on jonkinlaista kauneutta.
        6. Epäaitous ja teennäisyys.
        7. Olen. 6. luokalla lumipallojen heittelystä.

        voiko 16v tytön ja 19v pojan suhteesta tulla mitään? Jos seurustelisit ja tyttöystävä lähtisi vuodeksi vaihtoon mitä tekisit?


    • Kyllä voi. Ikähän on vain numero. Jos tyttö ja poika rakastavat toisiaan, ei 3 vuoden ikäero haittaa. Jos tyttö lähtisi vaihtoon? En tiedä. Riippuen elämäntilanteesta lähtisin joko mukaan tai jäisin Suomeen. En ikinä pettäisi tyttöä.

      • 201426+

        Jos on kiinnostunut pojasta jota ei tunne, ei tiedä edes nimeä mutta näkee päivittäin ( poikaa ja hänen kaveripiiriään) miten lähestyä? Ja toinen, että jos joku random tyyppi pyytää facessa kamuks, puhuu päivittäin, kyselee niitä näitä ja kertoo et on ollu samas koulus , onko kenties kiinnostunu? :D


    • 1. Menet puhumaan kasvotuksin. Jos poika on keskellä kaverijengiä, menet vain ja kysyt jos voisitte puhua kahden kesken. Kun olette kahden, voit vaikka pyytää poikaa leffaan tai ihan vaan kävelylle. Kannattaa tutustua poikaan ensin kunnolla, ennen kuin kertoo tunteistaan. 2. Tuo ei välttämättä tarkoita mitään. Voi tietty olla, että poika on kiinnostunut, mutta en olisi asiasta noin varma. Poika saattaa vain haluta juttuseuraa. Jos asia häiritsee paljon, kannattaa kysyä pojalta suoraan.

      • 2014jotainsellasta

        oi kiitti ko vastasit! Oon katellu tuota poikaa jo kauan, en vaan tiedä uskallanko mennä puhumaan,noloa ja lapsellista! Ja tosiaan tää face poika on stalkannu mua, sillä kertoi missä kaikkialla on minua nähnyt ja kyselee mm. parisuhdetilanteestani. En todellakaan ole mikään 1. valinta ja tosi epävarma itsestäni, kuitenkin kysymykset on sellaisia, mitä minäkin ihastuksestani haluaisin tietää. Todennäköistä kuitenkin että kuvittelen vaan :p. Mutta mukavaa talvea ja hyviä kiekkokelejä sulle (;


    • Eipä mitään. Kiitos kun kirjoitit. Hyvää loppuvuoden jatkoa!

    • coookiemonsteer

      Millaiset ois unelmahiukset tytöllä? :3

      • Ehdottomasti pitkät hiukset. Värillä ei ole niin paljon väliä, kunhan ei mikään kauhean räikeä väri ole. Ja mun mielestä suorat hiukset on paremmat kuin kiharat.


      • aaapuuwaaa
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ehdottomasti pitkät hiukset. Värillä ei ole niin paljon väliä, kunhan ei mikään kauhean räikeä väri ole. Ja mun mielestä suorat hiukset on paremmat kuin kiharat.

        Voitko käydä kommentoimassa ongelmaani jotain ? http://m.suomi24.fi/node/11946081


      • aaapuuwaaa kirjoitti:

        Voitko käydä kommentoimassa ongelmaani jotain ? http://m.suomi24.fi/node/11946081

        Kommentoin.


    • Joo minä lähden tästä nukkumaan. Kysymyksiä saa silti lähettää, mutta vastaan niihin vasta herättyäni.

    • 15+20

      1. Kuinka usein valvot koko yön?
      2. Mitä ajattelet kiusaamisesta?
      3. Mitä olet tehnyt, jos olet nähnyt kiusaamista?
      4. Millainen olisi unelmien lomakohde?
      5. Onko sinulla mitään outoja tapoja tai pakkomielteitä?

      • 1. Todella harvoin.
        2. Kiusaaminen on säälittävää.
        3. Menen väliin.
        4. Joku sellainen paikka, missä pääsee liikkumaan ja urheilemaan.
        5. Ei ole.


    • Tulkaas kyselee mul on tylsää. ^^

      • ihastunut tyttö

        Voiko poika ihastuneena täristä niinku ihastuksen lähellä? Ja ujostalle muutenkin juttelemista ettei vältsil itse pysty aloittaa keskusteluu


      • ihastunut tyttö kirjoitti:

        Voiko poika ihastuneena täristä niinku ihastuksen lähellä? Ja ujostalle muutenkin juttelemista ettei vältsil itse pysty aloittaa keskusteluu

        Kyllä voi. Itse ainakin reagoin näin. :)


    • number #4

      Mitä pelipaikkaa pelaat jääkiekossa?

      • Oon maalivahti.


      • ihastunut tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Oon maalivahti.

        Onko muista merkkejä ihastuneesta pojasta? Ja voiko ujo ihastunut poika käyttäytyy välil välinpitämättömästi tyttöä kohtaa ja karttaa mut kuiski vilkuilla tytön perään?


      • ihastunut tyttö kirjoitti:

        Onko muista merkkejä ihastuneesta pojasta? Ja voiko ujo ihastunut poika käyttäytyy välil välinpitämättömästi tyttöä kohtaa ja karttaa mut kuiski vilkuilla tytön perään?

        Hermostuneisuus, vilkuilu. Jotkut ei ole oma itsensä ihastuksen seurassa. Jotkut rupeaa puhuun paljon kovalla äänellä ja jotkut jäätyy ihan täydellisesti. Kyllä ihastunut poika voi käyttäytyä välinpitämättömästi. Paras tapa saada selville pojan tunteet on kuitenkin mennä juttelemaan tämän kanssa. Pojat ei aina tajua tyttöjen vihjeitä ja eleitä.


      • ihastunut tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Hermostuneisuus, vilkuilu. Jotkut ei ole oma itsensä ihastuksen seurassa. Jotkut rupeaa puhuun paljon kovalla äänellä ja jotkut jäätyy ihan täydellisesti. Kyllä ihastunut poika voi käyttäytyä välinpitämättömästi. Paras tapa saada selville pojan tunteet on kuitenkin mennä juttelemaan tämän kanssa. Pojat ei aina tajua tyttöjen vihjeitä ja eleitä.

        Mistä mä erotan kun oon menny juttelee pari kertaa mun ihastukselle ja hän on must tosi normaali mun seuras ja yhen kerran todella rento ja heitti huumorii. Hänen kädet on aina taskussa mut ne tärisee aina silloin kun en juttele hänelle ja hän pikkasen kauempana minusta ja vilkuilee mua välil suu auki. Hän myös kerran katsoi mua ylös alas katseella. Mitä se meinaa?


      • ihastunut tyttö kirjoitti:

        Mistä mä erotan kun oon menny juttelee pari kertaa mun ihastukselle ja hän on must tosi normaali mun seuras ja yhen kerran todella rento ja heitti huumorii. Hänen kädet on aina taskussa mut ne tärisee aina silloin kun en juttele hänelle ja hän pikkasen kauempana minusta ja vilkuilee mua välil suu auki. Hän myös kerran katsoi mua ylös alas katseella. Mitä se meinaa?

        Nuo on merkkejä jonkinasteisesta ihastumisesta. Varmin tapa on kuitenkin kysyä suoraan, kuten olen tässä jo aiemminkin sanonut.


      • ihastunut tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Nuo on merkkejä jonkinasteisesta ihastumisesta. Varmin tapa on kuitenkin kysyä suoraan, kuten olen tässä jo aiemminkin sanonut.

        Selvä :) joo sori mul o tylsää ku oon kipee nii koita viel jooko jaksaa mun kysymyksii ;)

        Ent voiks kiinnostus lopahtaa pojil ku seinään jos tyttö viihtyy pojan seuras ja sanoo sen ääneen ja muutenkin kehuu on innostunut keakustelee ottaa usein yhteyttä ja sanoo söpöks? :3


      • ihastunut tyttö kirjoitti:

        Selvä :) joo sori mul o tylsää ku oon kipee nii koita viel jooko jaksaa mun kysymyksii ;)

        Ent voiks kiinnostus lopahtaa pojil ku seinään jos tyttö viihtyy pojan seuras ja sanoo sen ääneen ja muutenkin kehuu on innostunut keakustelee ottaa usein yhteyttä ja sanoo söpöks? :3

        Joskus. Jos tyttö on liian tungetteleva, niin kiinnostus lopahtaa usein siihen. Ja sitten tytön pitää pysyä mielenkiintosena. Jos kertoo itsestään heti kaiken, kiinnostus lopahtaa.


      • ihastunu tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joskus. Jos tyttö on liian tungetteleva, niin kiinnostus lopahtaa usein siihen. Ja sitten tytön pitää pysyä mielenkiintosena. Jos kertoo itsestään heti kaiken, kiinnostus lopahtaa.

        No mä en omastamielestä oo kertonu itsestäni kaikkee vaan oon kyselly siltä paljon ja oon kertonu hänelle ettei ihmettele.et mul o tapan kysyy paljon kaikkee ja etten kuiskaan haluu olla tungetteleva niin onks se hyvä juttu ku mä niin sanoin?


    • Jotkut pojat on vähän semmosii et niitä rupee ahistaa jos kauheesti rupee kyselee. Itselle siitä ei kyllä olisi mitään ongelmaa.

      • ihastunut tyttö

        Emmä nyt toivottavasti niin paljoo kysele. Ja oon sanonu hänelle et ei oo pakko vastaa niihin ja saa sanoo mulle suoraan jos häiritsee tai jtn. Vastailee kyllä mut nykyään ei jää juttelee ei ainakaan fb ja tuntuu et mun pitää koko ajan kysellä et jtn kiejottais mulle. Kerron kyl omiiki juttui et en koko ajan kysy ja on pistäny hymynaamoi (vaik ei oo sen tapaista) ja silleen. Miten mun pitäis edetä? Uskaltaako sitä kysyy et miks ei ota muhun ikin itse yhteyttä? Hän kuiski käyttäytyy ihastuneesti kun nähään mut toi viestittely juttu on vähän takkuilevaa...mitä mieltä? Oon kerran khyl sanonu et ihan vaan kaverina vaik tykkään hänestä. Oliks se niinku hyvä juttu ?


      • ihastunut tyttö kirjoitti:

        Emmä nyt toivottavasti niin paljoo kysele. Ja oon sanonu hänelle et ei oo pakko vastaa niihin ja saa sanoo mulle suoraan jos häiritsee tai jtn. Vastailee kyllä mut nykyään ei jää juttelee ei ainakaan fb ja tuntuu et mun pitää koko ajan kysellä et jtn kiejottais mulle. Kerron kyl omiiki juttui et en koko ajan kysy ja on pistäny hymynaamoi (vaik ei oo sen tapaista) ja silleen. Miten mun pitäis edetä? Uskaltaako sitä kysyy et miks ei ota muhun ikin itse yhteyttä? Hän kuiski käyttäytyy ihastuneesti kun nähään mut toi viestittely juttu on vähän takkuilevaa...mitä mieltä? Oon kerran khyl sanonu et ihan vaan kaverina vaik tykkään hänestä. Oliks se niinku hyvä juttu ?

        Poika siis juttelee normaalisti kun olette esim. koulussa? Kannattaa kysyä, miksei alota keskustelua. Saatpahan asiat selviks sen kanssa. Ja aina kannattaa puhua omista tunteista pojalle.


      • ihastunut tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Poika siis juttelee normaalisti kun olette esim. koulussa? Kannattaa kysyä, miksei alota keskustelua. Saatpahan asiat selviks sen kanssa. Ja aina kannattaa puhua omista tunteista pojalle.

        Okei :) kiitos
        Saaks mä tulla kyselee tänne joskus lisää jos mua vaivaa jokin kyssä?


      • ihastunut tyttö kirjoitti:

        Okei :) kiitos
        Saaks mä tulla kyselee tänne joskus lisää jos mua vaivaa jokin kyssä?

        Tietysti :)


    • Vastailen taas kysymyksiin.

      • brune tyttö

        Miten saisin yhen pojan rakastumaan minuun itseeni?


      • brune tyttö kirjoitti:

        Miten saisin yhen pojan rakastumaan minuun itseeni?

        Et mitenkään. Rakkautta ei voi pakottaa.


      • brune tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Et mitenkään. Rakkautta ei voi pakottaa.

        Kumpi on parempi: tyttö tekee aloittee vai poika?


      • brune tyttö kirjoitti:

        Kumpi on parempi: tyttö tekee aloittee vai poika?

        Ei sillä ole mitään väliä. Kunhan asia tulee selväks.


      • utelias pikku paskiainen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä. Kunhan asia tulee selväks.

        Kerro vähän itsestäsi. Miltä sä näytät? Millanen sun luonne on? Millaisen tyttöystävän haluut? Jne.


      • utelias pikku paskiainen kirjoitti:

        Kerro vähän itsestäsi. Miltä sä näytät? Millanen sun luonne on? Millaisen tyttöystävän haluut? Jne.

        1. Olen 183 cm pitkä. Painan 77 kg. Olen suhteellisen normaalivartaloinen. Mulla on ruskeat lyhyet hiukset ja ruskeat silmät. Mulla on tummat kulmat.
        2. Olen suhteellisen rauhallinen ihminen. Kaikesta mun tekemisestä huokuu sellainen tetty rentous.
        3. Mulla ei ole erityisvaatimuksia, kunhan pitää ittestään huolta ja jaksaa käydä mun kanssa ulkona, niin se riittää.


    • 15+20

      1. Minkä ajattelet olevan typerintä, mitä voi toiselle sanoa?
      2. Mikä olisi inhottavin tapa tulla jätetyksi?
      3. Mitä asioita et ymmärrä tytöissä?
      4. Mikä oli suosikkioppiaineesi peruskoulussa? Mitä inhosit eniten?
      5. Osaatko puhua hyvin englantia?
      6. Miksi niin monia vihaa ruotsin kieltä?
      7. Mitä mieltä olet ulkomaalaisista ihmisistä?
      8. Haittaisiko sinua, jos tyttö olisi kotoisin jostain muualta kuin Suomesta? Onko tytön ihnonvärillä väliä?
      9. Onko sinulla tyttöjä kavereina?

      • 1. Varmaan, että ''Kuole pois, maailma ei kaipaa sua'' Tai jotain sinnepäin.
        2. Kuulla kaverilta tai sitten tekstiviestillä.
        3. Sitä, miksi tytöillä on niin kauheat paineet ulkonäkönsä suhteen.
        4. Mun lempiaine oli ehdottomasti kemia. En varsinaisesti inhonnut mitään ainetta, mutta vähiten viihdyin uskontotunneilla.
        5. Kyllähän tuota tulee puhuttua.
        6. Koska heillä on niin vahvat ennakkoluulot ruotsalaisia ja Ruotsia kohtaan.
        7. Tulen toimeen heidän kanssaan.
        8. Ei mitään väliä, kunhan kulttuurierot eivät olisi kauhean suuret.
        9. On.


      • utelias pikku paskiainen

        Jos pakko valita kumman valitset: langan laiha vai läski (sun tyttöystäväksk)?


    • n-95

      - käytkö paljon baareissa?
      -ootko koskaan seurustellu?
      - pidätkö itseäsi hyvännäkösenä?
      - millainen oot luonteeltas?
      - Mitä teet tällä hetkellä opiskeletko vai ootko töissä?

      Mul on vähän tylsää.. :p

      • 1. Kerran oon käyny.
        2. En ole vakavasti
        3. En hyvännäkösenä, mutta en erityisen rumanakaan.
        4.Olen rauhallinen ja rento tyyppi. Olen sosiaalinen, ja minulla onkin monia hyviä kavereita.
        5. Olen työttömänä.

        Joo mullaki on tylsää. :D


    • n-95

      -ooksä hakenu mihkää\onksul jtn haaveammattia?
      -missä näät itses 5 vuoden pääst?
      -asutko yksin?

      Sunnuntait on jotenki masentavia xd

      • 1. Oon mä töitä hakenu. Ei mulla erityistä haaveammattia ole.
        2. Omassa kämpässä, toivottavasti.
        3. En, asun porukoilla.

        Jep, niinhän ne tuppaa olemaa.


    • 15+20

      1. Onko tytön musiikkimaulla väliä?
      2. Mikä on noloin mokasi?
      3. Onko tytön musikaalisuus hyvä vai huono asia?
      4. Onko se outoa, että inhoan lomia?
      5. Mikä on suosikkijuhlasi?8
      6. Mikä on paras saamasi joululahja?
      7. Mitä toivot tulevalta vuodelta?
      8. Miten yrittäisit piristää surullista tyttöä?
      9. Mitä et voisi koskaan kuvitella sanovasi yhdellekään tytölle?
      10. Mitä mieltä olet lesboista/homoista?

      • 1. Ei ole.
        2. En muista ;DDD
        3. Neutraali
        4. Ei.
        5. Joulu
        6. The Walking Dead DVD boksi
        7. Että olen terve.
        8. Pitäisin kättä olkapäällä ja lohduttaisin. Vähän riippuu tytöstäkin.
        9. En nyt keksi mitää tarpeeks rumaa.
        10. Ihmisiä nekin on.


      • utelias pikku paskiainen
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Ei ole.
        2. En muista ;DDD
        3. Neutraali
        4. Ei.
        5. Joulu
        6. The Walking Dead DVD boksi
        7. Että olen terve.
        8. Pitäisin kättä olkapäällä ja lohduttaisin. Vähän riippuu tytöstäkin.
        9. En nyt keksi mitää tarpeeks rumaa.
        10. Ihmisiä nekin on.

        Jos pakko valita kumman valitset: langan laiha vai läski (sun tyttöystäväksk)? et vastannut


      • utelias pikku paskiainen kirjoitti:

        Jos pakko valita kumman valitset: langan laiha vai läski (sun tyttöystäväksk)? et vastannut

        Sori. En huomannu tota. Se oli ovelasti piilossa. Mut joo asiaan:

        Valitsisin mieluummin laihan, koska se lihava todennäkösesti ei jaksais tehdä yhtään mitään mun kanssa.


      • vuosi 80
        utelias pikku paskiainen kirjoitti:

        Jos pakko valita kumman valitset: langan laiha vai läski (sun tyttöystäväksk)? et vastannut

        Mitä aattelet tytöstä joka fanittaa 80 lukua?


      • vuosi 80 kirjoitti:

        Mitä aattelet tytöstä joka fanittaa 80 lukua?

        Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.


      • usko tai älä
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.

        Mitä tekisit jos voittaisin sut lätkäs? Oon 18 v tyttö ja rökittäny jopa 20 v. jäbän vaik en oo koskaan harrastanu lätkän pelaamista? :D


      • usko tai älä kirjoitti:

        Mitä tekisit jos voittaisin sut lätkäs? Oon 18 v tyttö ja rökittäny jopa 20 v. jäbän vaik en oo koskaan harrastanu lätkän pelaamista? :D

        En varmaan mitään erityistä. Olen aika hyvä häviäjä.


      • 15+20
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Ei ole.
        2. En muista ;DDD
        3. Neutraali
        4. Ei.
        5. Joulu
        6. The Walking Dead DVD boksi
        7. Että olen terve.
        8. Pitäisin kättä olkapäällä ja lohduttaisin. Vähän riippuu tytöstäkin.
        9. En nyt keksi mitää tarpeeks rumaa.
        10. Ihmisiä nekin on.

        1. Miksi joulu?
        2. Mikä on suosikkivuodenaikasi? Miksi?
        3. Mitä ajattelet siitä, että joillakin on kurjat kotiolot?
        4. Mitä asioita haluaisit muuttaa maailmassa, jos voisit muuttaa ihan mitä tahansa?
        5. Mitä uskot kiusaajien päässä liikkuvan?
        6. Mikä on suoskkibiisisi?
        7. Autatko mielelläsi muita?
        8. Mikä typerin asia minkä takia olet suuttunut?
        9. Miksi jotkut perustelevat kiusaamista sillä, että se on hauskaa?


      • 15+20 kirjoitti:

        1. Miksi joulu?
        2. Mikä on suosikkivuodenaikasi? Miksi?
        3. Mitä ajattelet siitä, että joillakin on kurjat kotiolot?
        4. Mitä asioita haluaisit muuttaa maailmassa, jos voisit muuttaa ihan mitä tahansa?
        5. Mitä uskot kiusaajien päässä liikkuvan?
        6. Mikä on suoskkibiisisi?
        7. Autatko mielelläsi muita?
        8. Mikä typerin asia minkä takia olet suuttunut?
        9. Miksi jotkut perustelevat kiusaamista sillä, että se on hauskaa?

        1. Koska silloin saa olla sukulaisten kanssa ja syödä hyvin.
        2. Talvi, koska silloin pääsee tekeen kaikkee kivaa.
        3. En juurikaan mieti asiaa.
        4. Että kaikilla ihmisillä olisi riittävästi ruokaa ja puhdasta vettä.
        5. Uskon, että heillä on paha olla ja he purkavat sen ulos kiusaamisena.
        6. En tiedä. On niin monta hyvää.
        7. Riippuu, miten.
        8. Joskus pelikkapeleistä.
        9. He yrittävät keksiä jonkin oikeutuksen kiusaamiselle.


      • tyttö96
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Sori. En huomannu tota. Se oli ovelasti piilossa. Mut joo asiaan:

        Valitsisin mieluummin laihan, koska se lihava todennäkösesti ei jaksais tehdä yhtään mitään mun kanssa.

        Mikä luokitellaan läskiksi? Jokaisen mielestä käsitys "läski" on erilainen.
        Itse voin tunnustaa olevani hieman ylipainoin ja on mutkin leimattu monta kertaa läskiksi. Silti käyn pelaamassa lätkää ja ulkoilen, enkä koe että jaksaisin vähemmän kyin laihat. Mutta jokaisen käsitys läskistä riippuu siitä mimmosta ihmistä pitää läskinä :)


      • tyttö96 kirjoitti:

        Mikä luokitellaan läskiksi? Jokaisen mielestä käsitys "läski" on erilainen.
        Itse voin tunnustaa olevani hieman ylipainoin ja on mutkin leimattu monta kertaa läskiksi. Silti käyn pelaamassa lätkää ja ulkoilen, enkä koe että jaksaisin vähemmän kyin laihat. Mutta jokaisen käsitys läskistä riippuu siitä mimmosta ihmistä pitää läskinä :)

        Sori en oo taas huomannu kysymystä ku se oli tollee tuolla välissä.

        Itse luokittelen ''läskiksi'' ihmisen, jolla on reilusti yli 20 kg ylipainoa ja pyöreys on havaittavissa ihmisen kropasta. Nyt ei ole tarkoitus loukata ketään tai vastaavaa.


    • Moi vastailen taas loppuillan.

      • tyhmä vai tyhmä?

        Miks kirjotit otsikossa jääkiekkoilia vastaa...
        Ja sit sanot että et haluu leijuu sillä että pelaat ,mutta kuitenkin kerrot siitä heti otsikossa. Nauran sulle niin paljon


      • tyhmä vai tyhmä? kirjoitti:

        Miks kirjotit otsikossa jääkiekkoilia vastaa...
        Ja sit sanot että et haluu leijuu sillä että pelaat ,mutta kuitenkin kerrot siitä heti otsikossa. Nauran sulle niin paljon

        Siinähän naurat. Ei se muhun vaikuta.


    • coookiemonsteer

      Mistä asioista/esineistä et voisi koskaan luopua?

      • Esineistä voisin luopua mistä vaan. Asioista... varmaan sukulaisista, kodista ja terveydestä.


      • auta mua jooko
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Esineistä voisin luopua mistä vaan. Asioista... varmaan sukulaisista, kodista ja terveydestä.

        Mitä mä teen..? Tunnen itseni idiootiks ku kukaan ei pidä musta :( Miks kukaan ei pidä musta, ihmettelen.
        Kerron vähän itsestäni: oon mukava, huomioin muita, en kiroo polta tai juo (enkä käytä huumeita), oon huumorintajuinen, luova, ystävällinen, hymyilen paljon :)
        Ulkonäöst vähäsen: mul on ruskeet kiharat hiukset ja ruskeet silmät ja pitkät ripset, oon laiha ehkä liiankin mut lihottelen itseeni täl hetkel et luut ei törröttäis, mul on kapeet pitkät kasvot ja valitettavasti iso nenä jonka kanssa on ollu vähän totuttelemista et hyväksyisin sen.

        Siinä nyt joitakin. En tajuu miks kukaan ei kiinnostu musta vai johtuuko se sittenkin mun nenästä (oon ulkomaalanen puoliks etelästä)? Mua khyl on kehuttu kauniiks jne. Ja sanottu et oon jollekkin unelmien tyttöystävä mut kukaan ei pyydä mua ikin minnekkään ja tuun aina vaan surullisemmaksi ja itsetuntoni on alkanut laskea just ku sain sen huippuun. Muhun siis on joskus ihastuttu mut se ei oo edenny mihinkään vaik merkkejä oon antanu et oisin myös kiinnostunu jne.
        Mitä tehä? :(


      • auta mua jooko kirjoitti:

        Mitä mä teen..? Tunnen itseni idiootiks ku kukaan ei pidä musta :( Miks kukaan ei pidä musta, ihmettelen.
        Kerron vähän itsestäni: oon mukava, huomioin muita, en kiroo polta tai juo (enkä käytä huumeita), oon huumorintajuinen, luova, ystävällinen, hymyilen paljon :)
        Ulkonäöst vähäsen: mul on ruskeet kiharat hiukset ja ruskeet silmät ja pitkät ripset, oon laiha ehkä liiankin mut lihottelen itseeni täl hetkel et luut ei törröttäis, mul on kapeet pitkät kasvot ja valitettavasti iso nenä jonka kanssa on ollu vähän totuttelemista et hyväksyisin sen.

        Siinä nyt joitakin. En tajuu miks kukaan ei kiinnostu musta vai johtuuko se sittenkin mun nenästä (oon ulkomaalanen puoliks etelästä)? Mua khyl on kehuttu kauniiks jne. Ja sanottu et oon jollekkin unelmien tyttöystävä mut kukaan ei pyydä mua ikin minnekkään ja tuun aina vaan surullisemmaksi ja itsetuntoni on alkanut laskea just ku sain sen huippuun. Muhun siis on joskus ihastuttu mut se ei oo edenny mihinkään vaik merkkejä oon antanu et oisin myös kiinnostunu jne.
        Mitä tehä? :(

        Mene nyt ihmeessä juttelemaan pojille. Ei ne kiinnostu jos vaan yksin seisoskelet nurkassa. Ja minä uskon, että sä löydät jonkun ihanan pojan vielä jonain päivänä. Hyvää kannattaa odottaa.


      • auta mua jooko
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Mene nyt ihmeessä juttelemaan pojille. Ei ne kiinnostu jos vaan yksin seisoskelet nurkassa. Ja minä uskon, että sä löydät jonkun ihanan pojan vielä jonain päivänä. Hyvää kannattaa odottaa.

        Siis mä juttelen niille ja mä oon ollu aina se joka on tehny alotteen. Vähän aikaa tutustun niihin ja sit yht äkkii ne ei enää haluu puhuu mulle tai jos alotan yhen pojan kans juttelee niin se osaa jollain ihmeen avul kiertää vastauksen :(
        Pitääks mun oikeesti muuttuu et muhun vois kiinnostuu? Tuntuu etten kelpaakkaan omana ittenä :'(


      • auta mua jooko kirjoitti:

        Siis mä juttelen niille ja mä oon ollu aina se joka on tehny alotteen. Vähän aikaa tutustun niihin ja sit yht äkkii ne ei enää haluu puhuu mulle tai jos alotan yhen pojan kans juttelee niin se osaa jollain ihmeen avul kiertää vastauksen :(
        Pitääks mun oikeesti muuttuu et muhun vois kiinnostuu? Tuntuu etten kelpaakkaan omana ittenä :'(

        Jos puhut ittestäs liikaa nii kiinnostus lopahtaa. Sun pitää pitää ittes mielenkiintosena.


      • auta mua jooko
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Jos puhut ittestäs liikaa nii kiinnostus lopahtaa. Sun pitää pitää ittes mielenkiintosena.

        En oo puhunu itestä paljon vaan normaalisti ihan niinku kaikille


      • kiinnostaa tietää :)
        auta mua jooko kirjoitti:

        En oo puhunu itestä paljon vaan normaalisti ihan niinku kaikille

        Millaisiin tyttöihin et ikinä voisi ihastua (ulkinäkö ja luonne)?


      • kiinnostaa tietää :) kirjoitti:

        Millaisiin tyttöihin et ikinä voisi ihastua (ulkinäkö ja luonne)?

        Ulkonäkö: Joko sairaasti ylipainoisiin tai sitten langanlaihoihin. Totaalinen turnoff on tytöllä lyhyt tukka.

        Luonne: Ilkeä, epäluotettava, suoraan sanottuna ämmä.


      • Mulla ei ole kikkiä.


    • Kysymyksiä kiitos.

    • Kysymyksiä kiitos.

      • KoiranJakissanOmistava97

        Voisitko olla yhdessä tytön kanssa jolla on koira ja kissa tai muita eläimiä? :)
        Tai voisitko lähteä lenkille tytön ja koiran kanssa? :)
        Onko sulla jtn rotu ennakkoluuloja, että niiden takia voisit ns. karttaa tyttöä?
        Anteeksi, jos on epäselviä :(


      • KoiranJakissanOmistava97 kirjoitti:

        Voisitko olla yhdessä tytön kanssa jolla on koira ja kissa tai muita eläimiä? :)
        Tai voisitko lähteä lenkille tytön ja koiran kanssa? :)
        Onko sulla jtn rotu ennakkoluuloja, että niiden takia voisit ns. karttaa tyttöä?
        Anteeksi, jos on epäselviä :(

        Ei mulla ole muita rajoituksia kuin että olen allerginen.


      • KoiranJaKissanOmistava97
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei mulla ole muita rajoituksia kuin että olen allerginen.

        Tälläistä ajattelinkin.. (kuulostaa kyl vähä tyhmält ;D)
        Mutta pystytkö siis olemaan samassa tilassa eläinten kanssa?
        Esim. itse olen allerginen kissoille (enkä syö mtn lääkkeitä yms) ja silti paijaan tms kissaani.. Oireet vaan tulevat ja menevät.. (en kuitenkaan saa mitään hengenahdistuksia vaan esim kutinaa, nenän ja silmien vuotamista, ns flunssan oireita)


      • KoiranJaKissanOmistava97 kirjoitti:

        Tälläistä ajattelinkin.. (kuulostaa kyl vähä tyhmält ;D)
        Mutta pystytkö siis olemaan samassa tilassa eläinten kanssa?
        Esim. itse olen allerginen kissoille (enkä syö mtn lääkkeitä yms) ja silti paijaan tms kissaani.. Oireet vaan tulevat ja menevät.. (en kuitenkaan saa mitään hengenahdistuksia vaan esim kutinaa, nenän ja silmien vuotamista, ns flunssan oireita)

        Joo kyllä pystyisin olemaan samassa tilassa. Mullakin on flunssan oireet.


    • 15+20

      1. Millainen olisi unelma-asuntosi?
      2. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle? (ruokaa ja juomaa ei lasketa)
      3. Mitä mieltä olet taiteellisista tytöistä?
      4. Millaisesta säästä pidät eniten?
      5. Minkä luonteenpiirteen haluaisit muuttaa itsessäsi?
      6. Haittaako silmälasit tytöllä?
      7. Mikä on huonoin biisi, jonka olet kuullut?
      8. Mistä asioista et pidä?
      9. Mitkä ovat mielestäsi Suomen parhaat puolet?
      10. Mikä on mielestäsi tärkeintä ystävyydessä?
      11. Kuvaile kolmella sanalla parasta ystävääsi.

      • 1. Omakotitalo järven rannalla.
        2. Puukko, sytytin, lämpimiä vaatteita.
        3. Ei mulle mitään väliä.
        4. Kirkas taivas, lunta maassa, pikkupakkasta.
        5. Haluaisin enemmän kärsivällisyyttä.
        6. Ei, jos me ovat hyvän näköiset.
        7. Ei ole yhtä huonoa.
        8. Kiusaamisesta, ötököistä, helteestä.
        9. Suomessa on hyvä ilmasto.
        10. Luottamus.
        11. Hauska, luotettava ja ystävällinen.


    • Vastaan taas kysymyksiin. Saa kysyä mitä vaan!

      • ujo_tyttö

        Mun ihastus eli poika on tosi ujo luonteeltaan. Mut mist tiiän et hän olis ihastunu muhun jos on ku hän on aika ujo muutenkin...Hän käyttäytyy eeilailla facebookissa ja erilailla face to face. Osaatko sanoo?


      • ujo_tyttö kirjoitti:

        Mun ihastus eli poika on tosi ujo luonteeltaan. Mut mist tiiän et hän olis ihastunu muhun jos on ku hän on aika ujo muutenkin...Hän käyttäytyy eeilailla facebookissa ja erilailla face to face. Osaatko sanoo?

        Jos poika kerran on ujo myös muiden seurassa, niin mitään varmaa ei voi päätellä pelkistä eleistä. Suosittelen, että menet juttelemaan pojalle ja kysyt, missä mennään.


      • ujo_tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Jos poika kerran on ujo myös muiden seurassa, niin mitään varmaa ei voi päätellä pelkistä eleistä. Suosittelen, että menet juttelemaan pojalle ja kysyt, missä mennään.

        Eikö ole mitään merkkiä? Hän ei nykyää paljoon fb juttele mulle mut jos meen hänen luo juttelee (siitä on aikaa kun uskalsin mennä) nii oli aluks vähän hädissää ja sit vaa juteltii ja naurettii ja hän ilmeili söpösti :3 ja se sai mut nauramaan (toivottavasti en oo liian helppo) ja hän oli suoraan muhun päin ja katso välil pitkään mun silmii :3 ääh! No siis sit ku pyysin sitä mun viekkuu istuu nii paniikki tai sil iskee mut ei tullu mun viereen istuu ja alko karttaa mua :( sit meni muutama viikko ja sit alko vilkuilee mua suua auki ja räpsytti silmii usein. Yhten päivän oli jo nii rohkee et tuli mun taakse istuu ja hymyili mulle lempeesti ja räpäläs seinää ja katso mua..sit se on tykänny jos oon lähetelly halei yms. fb ja sillee mut yht äkkii taas jotenki karttaa :( mist vois johtuu?


      • ujo_tyttö kirjoitti:

        Eikö ole mitään merkkiä? Hän ei nykyää paljoon fb juttele mulle mut jos meen hänen luo juttelee (siitä on aikaa kun uskalsin mennä) nii oli aluks vähän hädissää ja sit vaa juteltii ja naurettii ja hän ilmeili söpösti :3 ja se sai mut nauramaan (toivottavasti en oo liian helppo) ja hän oli suoraan muhun päin ja katso välil pitkään mun silmii :3 ääh! No siis sit ku pyysin sitä mun viekkuu istuu nii paniikki tai sil iskee mut ei tullu mun viereen istuu ja alko karttaa mua :( sit meni muutama viikko ja sit alko vilkuilee mua suua auki ja räpsytti silmii usein. Yhten päivän oli jo nii rohkee et tuli mun taakse istuu ja hymyili mulle lempeesti ja räpäläs seinää ja katso mua..sit se on tykänny jos oon lähetelly halei yms. fb ja sillee mut yht äkkii taas jotenki karttaa :( mist vois johtuu?

        Kyllä noista voi jo päätellä että on ihastunu. Ei muuta ku iske kiinni vaa! :D


      • ujo_tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kyllä noista voi jo päätellä että on ihastunu. Ei muuta ku iske kiinni vaa! :D

        Haha kiitti :D yritetään mikä ois paras keino miten iskee? Miten sut esim sais iskettyy?


      • ujo_tyttö kirjoitti:

        Haha kiitti :D yritetään mikä ois paras keino miten iskee? Miten sut esim sais iskettyy?

        Jaa-a tapoja on monia. ;)


      • ujo_tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Jaa-a tapoja on monia. ;)

        Kertoisit ees yhen vinkin? ;)


      • ujo_tyttö kirjoitti:

        Kertoisit ees yhen vinkin? ;)

        Hymyile, iske silmää, mene puhumaan pojalle. Pyydä ulos vaikka leffaan, syömään tjsp.


      • ujo_tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Hymyile, iske silmää, mene puhumaan pojalle. Pyydä ulos vaikka leffaan, syömään tjsp.

        Tehty on paitsi ei oo mun tapaista iskee kellekkään silmää (ellei lasketa nettikeskusteluit) mä kerran olin pyytämäs keilaa mut se sano ettei hän pidä keilaamisesta nii en sit pyytäny mut uskon et arvas et mun oli tarkotus. Sit oon pyytäny urheilee mut siihen vastas ehkä. Voiks seki vaan johtuu ujoudesta?


      • ujo_tyttö kirjoitti:

        Tehty on paitsi ei oo mun tapaista iskee kellekkään silmää (ellei lasketa nettikeskusteluit) mä kerran olin pyytämäs keilaa mut se sano ettei hän pidä keilaamisesta nii en sit pyytäny mut uskon et arvas et mun oli tarkotus. Sit oon pyytäny urheilee mut siihen vastas ehkä. Voiks seki vaan johtuu ujoudesta?

        Se on vähä kakspiippunen juttu. Joko on ihan hirveän ujo tai sitten ei kiinnosta, mutta ei vaan kehtaa myöntää.


    • 5+7

      1. Mikä on paras muistosi?
      2. Suosikkiherkkusi?
      3. Kuka on eniten ihailemasi henkilö?
      4. Kumpi on kivempaa saada vai antaa lahjoja?
      5. Mikä on typerin tekemäsi asia?

      • 1. Yyteri vuosia takaperin.
        2. Suklaa.
        3. Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Teemu Selänne
        4. Antaa.
        5. Varmaan äidin nimen väärentäminen johonkin koulun juttuun. Jäin heti kiinni.


      • jepakk
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Yyteri vuosia takaperin.
        2. Suklaa.
        3. Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Teemu Selänne
        4. Antaa.
        5. Varmaan äidin nimen väärentäminen johonkin koulun juttuun. Jäin heti kiinni.

        minkä takia noi toimintatähdet on sun ihailun kohteita?


      • jepakk kirjoitti:

        minkä takia noi toimintatähdet on sun ihailun kohteita?

        Ne on vaan niin huikeita leffoja mitä ne tekee.


      • nuudeli_tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ne on vaan niin huikeita leffoja mitä ne tekee.

        Mä kerran pistin mun ihastukselle (oon tyttö ja hän poika) viestii fb "mts?" mut ei vastannu ku vasta seuraavana pv. Mä sit (vahingossa) menin kirjottaa et "...mä luulin ettet sä enää haluu puhuu munkaa..." siis en vihasem vaan ihan ilosena nii hän oli sit "AI. Millo pistit ton sun viestin?" ja kerroin et olin pistäny eilen ja hän kertoi syyn miks ei vastannu..Mut mua jäi mietityttämään et haluukohan hän oikeesti jutella mulle ku tost ei oikein selvinny enkä viitti kysellä et haluuko hän oikeesti jutella mulle?

        Sit toinen oli silleen (tai niit o aik monta mut en kerro kaikkee) nii et se sano et hän on väsyny ku kysyin et onko ja sanoin (tääki siis fb tapahtu) et hänen ei oo pakko jutella mulle ellei haluu etten mä siitä ollenkaan suutu, luki mut ei kirjottanu mitään. Sit ootin hetken ja jatkoin keskusteluu ja niin hänkin mut oli khyl aika väsynyt/vaisu sillo. Mist vois johtuu? Eikö hän halunnu loukata mua vaik sanoin etten loukkaannu (on khyl ainakin kerran sanonu mulle ettei jaksanu jutella ja kerran sano et voidaan jutella) mut nyt ei sanonu mitään enkä oikein viittiny enää uusiks kysyy? Oon vähän pihalla. Enkai mä vaan mokannu mitään?! o_O


      • nuudeli_tyttö kirjoitti:

        Mä kerran pistin mun ihastukselle (oon tyttö ja hän poika) viestii fb "mts?" mut ei vastannu ku vasta seuraavana pv. Mä sit (vahingossa) menin kirjottaa et "...mä luulin ettet sä enää haluu puhuu munkaa..." siis en vihasem vaan ihan ilosena nii hän oli sit "AI. Millo pistit ton sun viestin?" ja kerroin et olin pistäny eilen ja hän kertoi syyn miks ei vastannu..Mut mua jäi mietityttämään et haluukohan hän oikeesti jutella mulle ku tost ei oikein selvinny enkä viitti kysellä et haluuko hän oikeesti jutella mulle?

        Sit toinen oli silleen (tai niit o aik monta mut en kerro kaikkee) nii et se sano et hän on väsyny ku kysyin et onko ja sanoin (tääki siis fb tapahtu) et hänen ei oo pakko jutella mulle ellei haluu etten mä siitä ollenkaan suutu, luki mut ei kirjottanu mitään. Sit ootin hetken ja jatkoin keskusteluu ja niin hänkin mut oli khyl aika väsynyt/vaisu sillo. Mist vois johtuu? Eikö hän halunnu loukata mua vaik sanoin etten loukkaannu (on khyl ainakin kerran sanonu mulle ettei jaksanu jutella ja kerran sano et voidaan jutella) mut nyt ei sanonu mitään enkä oikein viittiny enää uusiks kysyy? Oon vähän pihalla. Enkai mä vaan mokannu mitään?! o_O

        En usko et mokasit mitään. En mä ainakaa panis pahakseni tuollaista. Välillä ei vaan yksinkertaisesti jaksa jutella.


      • nuudeli_tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En usko et mokasit mitään. En mä ainakaa panis pahakseni tuollaista. Välillä ei vaan yksinkertaisesti jaksa jutella.

        Aa okei ent onks pojist rasittavaa ku tyttö kysyy et ei oo pakko jutella?


      • nuudeli_tyttö kirjoitti:

        Aa okei ent onks pojist rasittavaa ku tyttö kysyy et ei oo pakko jutella?

        En usko et kukaan pitää sitä rasittavana.


      • nuudeli_tyttö
        nuudeli_tyttö kirjoitti:

        Aa okei ent onks pojist rasittavaa ku tyttö kysyy et ei oo pakko jutella?

        Ja millainen on itsevarma ja fiksu tyttö? Ent millanen on liian helppo tyttö?joo sori kyselen tälläsii sult koko ajan mutku mä oon vaan niin ihastunu enkä haluis mokaa missään ku oon lähes aina mokannu siis silleen et mielenkiinto o kadonnu...
        :D


    • Itsevarma: uskaltaa avata keskusteluita, katsoo ihmistä suoraan silmiin, vastaa kun kysytään jotain, kulkee selkä suorassa. Fiksu: ei käytä pähteitä kohtuuttomasti, pukeutuu siisteihin vaatteisiin, ei pistä paljoa meikkiä naamaan, on ystävällinen, mukava ja kohtelias, ei käy bileissä joka viikonloppu. Helppo: käyttää liian paljastavia vaatteita, käyttäytyy vihjailevasti, vaihtaa jätkää kuin paitaa. Nämä on sitten mun omia mielipiteitä.

    • 3+25

      1. Mitkä asiat sinua ärsyttää elokuvissa?
      2. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
      3. Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
      4. Kuinka paljon kulutat keskimäärin aikaa netissä?
      5. Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa?
      6. Mitä tekisit, jos tietäisit kuolevasi huomenna?
      7. Oletko kyllästynyt johonkin biisiin?
      8. Onko sinua koskaan hävettänyt niin paljon, että olisit halunnut vajota maan alle?

      • 1. Epärealistisuus.
        2. Kaverit ja hyvät harrastukset.
        3. En.
        4. Monta tuntia päivässä.
        5. Lähtisin matkoille.
        6. Olisin kotona perheen kanssa.
        7. En.
        8. Ei.


    • Riia&Vera

      1. Pidätkö itseäsi ns. ulkopuolisena tai tylsänä tyyppinä? (epäsosiaalisena)
      2. Minkä takia sinulla ei ole kokemuksia naisten kanssa?
      3. Missä päin Suomea elät?
      4. Opiskeletko, käytkö töissä, istutko kotona?
      5. Asutko vanhempiesi luona?
      6. Mitä teet uutenavuotena?
      7. Pidätkö itseäsi fiksuna?
      8. Oletko nirso naisten suhteen? (kysyn tätä siksi koska luin tuossa aiemmin että ensisuudelmaa et ole saanut)
      9. Mikä lyhythiuksisissa tytöissä on vikana? (omat hiukseni ovat n. kaulan puoleenväliin, ja pidän itseäni silti melko naisellisena)
      10. Pituus/paino?
      11. Henkilökohtainen kysymys: voit vastata jos haluat. Peniksen pituus?
      12. Mitä mieltä olet lävistyksistä/tatuoinneista?
      13. Kumman panet naisessa ensin merkille: tissit/perse?
      14. Pelaatko Guild Warsia?
      15. Lanitatko?
      16. Ps. futis on parempi laji kuin jääkiekko.

      Terveisin kaks Helsinkiläistä misua ;D

    • 1. Pidän itseäni ehkä vähän ulkopuolisena. 2. En tiedä.
      3. Hämeessä.
      4. Työt loppu pari viikkoa sitten.
      5. Asun.
      6. Olen kotona perheen kanssa.
      7. Pidän.
      8. En. Aikaa naisille vaan ei ole ollut.
      9. Ei vaan ole mun tyyppiä. Älä ota itseesi.
      10. 183/77
      11. En ole mitannut.
      12. En tykkää.
      13. Tissit.
      14. En.
      15. En.
      16. Hyvä laji sekin.

      • 12+7

        1. Kuinka vanha on nuorin, jonka kanssa voisit seurustella?
        2. Onko ystävyyssuhteessa ikäerolla merkitystä?
        3. Voisitko kuvitella asuvasi jossain muualla kuin Suomessa?
        4. Mikä on mielestäsi turhin tavara?


      • 12+7 kirjoitti:

        1. Kuinka vanha on nuorin, jonka kanssa voisit seurustella?
        2. Onko ystävyyssuhteessa ikäerolla merkitystä?
        3. Voisitko kuvitella asuvasi jossain muualla kuin Suomessa?
        4. Mikä on mielestäsi turhin tavara?

        1. 17-vuotias.
        2. On.
        3. En.
        4. Ei tule juuri nyt mieleen.


    • Tyttö96

      Vaikutat todella hienolta ihmiseltä. Tuollaisia pitäisi muidenkin poikien/miesten olla. :-)

      Kuinka pitkään olet pelannut jääkiekkoa?
      Itse en tiedä jääkiekosta paljoakaan... Mutta pelaatko missään joukkueessa/seurassa? (mitä ne nyt ovatkaan)
      Onko sinulla jotain tavoitteita jääkiekkoon liittyen?

      • happy new year!

        Piti vaan sanoo et kiitti ku oot tehny tälläse kysely palstan :) sulta on kiva kysellä kun vastaat asiallisesti ja niin hyvin. Hyvää uutta vuotta sulle ja kaikille.muille! :)


      • Olen pelannut 6 vuotta. En missään seurassa kilpatasolla, mutta meillä on hyvä harrasteporukka, missä käyn pelaamassa. Mulla ei oo muita tavoitteita, kuin kehittää heikkoja osa-alueita.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Olen pelannut 6 vuotta. En missään seurassa kilpatasolla, mutta meillä on hyvä harrasteporukka, missä käyn pelaamassa. Mulla ei oo muita tavoitteita, kuin kehittää heikkoja osa-alueita.

        Joo kiitos sullekki ja hyvää uutta vuotta sinnekkin päin!


      • jdkdbdlckd
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joo kiitos sullekki ja hyvää uutta vuotta sinnekkin päin!

        Saanko kysyy mitä aijot tehä nyt ku vuos vaihtuu? Dataatko himas vai ootko mestoil?


      • jdkdbdlckd kirjoitti:

        Saanko kysyy mitä aijot tehä nyt ku vuos vaihtuu? Dataatko himas vai ootko mestoil?

        Olen ihan kotona. Kävin äsken saunassa ja nyt olen koneel.


      • javzkdbsksjsoxk
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Olen ihan kotona. Kävin äsken saunassa ja nyt olen koneel.

        Okei mäki vaan mätänen himas ku oon kipee :( mut kiva kuulla etten oo ainoo joka ei oo tuol rällästelemässä :)


      • javzkdbsksjsoxk kirjoitti:

        Okei mäki vaan mätänen himas ku oon kipee :( mut kiva kuulla etten oo ainoo joka ei oo tuol rällästelemässä :)

        Ei ole ihan mun juttu toi rellestämine ja ryyppääminen.


      • jajdkflsnxödxm
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei ole ihan mun juttu toi rellestämine ja ryyppääminen.

        Se on hyvä :) ei munkaan juttu...must se ei tee ihmisestä mitenkään fiksumpaa..mut mielipiteitä on monia


      • putous
        jajdkflsnxödxm kirjoitti:

        Se on hyvä :) ei munkaan juttu...must se ei tee ihmisestä mitenkään fiksumpaa..mut mielipiteitä on monia

        Katotko putousta? Mikä oli sun lempi sketsihahmo edellisist kausist?


      • putous kirjoitti:

        Katotko putousta? Mikä oli sun lempi sketsihahmo edellisist kausist?

        Joo kyllähän tuota on tullut katottuu. Paras hahmo tähä mennessä on ollu ehdottomasti Timo Harjakainen. Itse asiassa kaikki Hirviniemen hahmot on ollu hyviä. Viime kaudelta paras hahmo oli Karim Z. Yskowitch (tai miten kirjotetaankaa :D).


      • putous
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joo kyllähän tuota on tullut katottuu. Paras hahmo tähä mennessä on ollu ehdottomasti Timo Harjakainen. Itse asiassa kaikki Hirviniemen hahmot on ollu hyviä. Viime kaudelta paras hahmo oli Karim Z. Yskowitch (tai miten kirjotetaankaa :D).

        Mustaki karim oli hyvä ;) jp oli myös hyvä (vai olils sil nyt koko nimi vai kirjotinkohan oikeinJP) no kuiski...ootan jännittyneenä suraavaa putousta :D


      • putous kirjoitti:

        Mustaki karim oli hyvä ;) jp oli myös hyvä (vai olils sil nyt koko nimi vai kirjotinkohan oikeinJP) no kuiski...ootan jännittyneenä suraavaa putousta :D

        joo mäkin odotan


    • Hyvää uutta vuotta kaikille! Saa tulla kyseleen!

      • kyseliä numero 1

        Mitä teit tänään tai siis eilen eli viime vuonna? ;)


      • kyseliä numero 1 kirjoitti:

        Mitä teit tänään tai siis eilen eli viime vuonna? ;)

        En mitään. Datasin koko päivän.


      • kiinnostunuttyttö:* ♥

        Heeii voitko pliis antaa kikkis:3?


      • kyseliä numero 2
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En mitään. Datasin koko päivän.

        Voisitko laittaa ittestäsi kuvan tänne?


      • kiinnostunuttyttö:* ♥ kirjoitti:

        Heeii voitko pliis antaa kikkis:3?

        Ei mul oo. :(


      • kyseliä numero 3
        kyseliä numero 2 kirjoitti:

        Voisitko laittaa ittestäsi kuvan tänne?

        Mitä joukkuetta sä kannatat?


      • kyseliä numero 2 kirjoitti:

        Voisitko laittaa ittestäsi kuvan tänne?

        En laita.


      • kyseliä numero 3 kirjoitti:

        Mitä joukkuetta sä kannatat?

        Oulun Kärppiä. Ja NHL:än puolelta Minnesota Wildia.


      • kyseliä numero 4
        kyseliä numero 3 kirjoitti:

        Mitä joukkuetta sä kannatat?

        Minkä lupauksen lupasit uudeks vuodeks eli täksi vuodeks 2014?


      • kyseliä numero 4 kirjoitti:

        Minkä lupauksen lupasit uudeks vuodeks eli täksi vuodeks 2014?

        En mitään.


      • kyseliä numero 5
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ei mul oo. :(

        Lempi video pelisi?
        Miksi halusit tulla isona kun olit 6 vanha?
        Tykkäätkö vaahtokarkeista?
        Millainen on jätkämäinen tyttö?


      • kyseliä numero 5 kirjoitti:

        Lempi video pelisi?
        Miksi halusit tulla isona kun olit 6 vanha?
        Tykkäätkö vaahtokarkeista?
        Millainen on jätkämäinen tyttö?

        1. Red Dead Reddemption: Undead Nightmare
        2. Lentäjä.
        3. Juu.
        4. Pitää poikamaisia vaatteita ja lyhyt tukka.


    • no...

      Mikä on sinun kengännumero?

      • 42


      • kyseliä numero 6
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        42

        Pidätkö ulkomaalaisista tytöistä?
        Missä maassa olet viimeksi käynyt matkoilla?
        Pidätkö kiinalaisesta ruuasta?
        Mihin uskontoon kuulut?
        Uskotko että kuolleet siirtyvät henkimaailmaan taivaaseen?


      • kyseliä numero 6 kirjoitti:

        Pidätkö ulkomaalaisista tytöistä?
        Missä maassa olet viimeksi käynyt matkoilla?
        Pidätkö kiinalaisesta ruuasta?
        Mihin uskontoon kuulut?
        Uskotko että kuolleet siirtyvät henkimaailmaan taivaaseen?

        1. Ihan sama.
        2. Ruotsissa
        3. En oo syönny.
        4. Olen luterilainen.
        5. Uskon.


      • kyseliä numero 7
        kyseliä numero 6 kirjoitti:

        Pidätkö ulkomaalaisista tytöistä?
        Missä maassa olet viimeksi käynyt matkoilla?
        Pidätkö kiinalaisesta ruuasta?
        Mihin uskontoon kuulut?
        Uskotko että kuolleet siirtyvät henkimaailmaan taivaaseen?

        Kuolisitko ystäväsi/perheesi/tyttöystäväsi puolesta?
        Luopuisitko toisesta munuaisesta toisen puolesta?
        Milloin itkit viimeksi?
        Mikä oli sun matikka koulus?
        Mikä on unelmiesi työ täl hetkel?


      • kyseliä numero 7 kirjoitti:

        Kuolisitko ystäväsi/perheesi/tyttöystäväsi puolesta?
        Luopuisitko toisesta munuaisesta toisen puolesta?
        Milloin itkit viimeksi?
        Mikä oli sun matikka koulus?
        Mikä on unelmiesi työ täl hetkel?

        1. Kyllä.
        2. Kyllä.
        3. En muista.
        4. 9.
        5. Poliisi.


      • kyseliä numero 8
        kyseliä numero 7 kirjoitti:

        Kuolisitko ystäväsi/perheesi/tyttöystäväsi puolesta?
        Luopuisitko toisesta munuaisesta toisen puolesta?
        Milloin itkit viimeksi?
        Mikä oli sun matikka koulus?
        Mikä on unelmiesi työ täl hetkel?

        Minkälaiset häät sä haluut?
        Milloin lapsii haluut ikä?
        Tavoitteletko mammonaa?
        Mitä sä pelkäät ellei lasketa kuolemaa?
        Oudointa mitä sulle on tapahtunu?
        Oletko ollut koulukiusattu?
        Nukutko nallen kanssa? :3
        Onko anteeksi antaminen helppoa?


      • kyseliä numero 8 kirjoitti:

        Minkälaiset häät sä haluut?
        Milloin lapsii haluut ikä?
        Tavoitteletko mammonaa?
        Mitä sä pelkäät ellei lasketa kuolemaa?
        Oudointa mitä sulle on tapahtunu?
        Oletko ollut koulukiusattu?
        Nukutko nallen kanssa? :3
        Onko anteeksi antaminen helppoa?

        1. Pienet häät.
        2. Naisen ehdoilla mennää.
        3. En.
        4. En mitään.
        5. Jaa-a en keksi.
        6. Vähän.
        7. En.
        8. On.


    • _____

      Ootko ollu koko illan tällä palstalla?

      • Suurinpiirtein.


      • kyseliä numero 9

        Mitä rakastat eniten täs maailmas?
        Pitääks tytön osata tanssia et hänet huolisit?
        Voisitko mennä naimisiin naisen kanssa jonka kanssa et voisi harrastaa seksiä (kuvitellaan nyt niin)?
        Mitä tekisit jos saisit tietää kuolevasi kk. päästä?


      • kyseliä numero 9 kirjoitti:

        Mitä rakastat eniten täs maailmas?
        Pitääks tytön osata tanssia et hänet huolisit?
        Voisitko mennä naimisiin naisen kanssa jonka kanssa et voisi harrastaa seksiä (kuvitellaan nyt niin)?
        Mitä tekisit jos saisit tietää kuolevasi kk. päästä?

        1. Perhettä ja ystäviä.
        2. Ei. En mäkään osaa. :D
        3. En.
        4. Olisin mahdollisimman paljon aikaa perheen kanssa.


      • kyseliä numero 10
        kyseliä numero 9 kirjoitti:

        Mitä rakastat eniten täs maailmas?
        Pitääks tytön osata tanssia et hänet huolisit?
        Voisitko mennä naimisiin naisen kanssa jonka kanssa et voisi harrastaa seksiä (kuvitellaan nyt niin)?
        Mitä tekisit jos saisit tietää kuolevasi kk. päästä?

        Ärsyttääks tää ku kysyn koko ajan?
        Arvaa oonko tyttö vai poika?
        Haluutko et kysyn lisää? Khyl mul näit riittää vaik koko yö ;)
        Arvaa minkäväriset hiukset mul on?
        Mikä on sun intohimo muuku lätkä?
        Mitä tekisit jos joku kuuma mimmi pyytäis sua treffeille?
        Mihin pyytäisit tyttöä treffeille?
        Juotko sä?
        Poltat sä?
        Kiroot sä?
        Lempi eläin?
        Lempi ruoka?
        Lempi väri?


      • kyseliä numero 10 kirjoitti:

        Ärsyttääks tää ku kysyn koko ajan?
        Arvaa oonko tyttö vai poika?
        Haluutko et kysyn lisää? Khyl mul näit riittää vaik koko yö ;)
        Arvaa minkäväriset hiukset mul on?
        Mikä on sun intohimo muuku lätkä?
        Mitä tekisit jos joku kuuma mimmi pyytäis sua treffeille?
        Mihin pyytäisit tyttöä treffeille?
        Juotko sä?
        Poltat sä?
        Kiroot sä?
        Lempi eläin?
        Lempi ruoka?
        Lempi väri?

        1. Ei. :D
        2. Tyttö.
        3. Jjoo :D
        4. Ruskeet?
        5. Elokuvat.
        6. Suostusin tietty.
        7. Leffaan, syömään jne.
        8. Vähän.
        9. En.
        10. Joskus.
        11. Leopardi.
        12. Lihapullat.
        13. Sininen.


      • kyseliä numero 11
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Ei. :D
        2. Tyttö.
        3. Jjoo :D
        4. Ruskeet?
        5. Elokuvat.
        6. Suostusin tietty.
        7. Leffaan, syömään jne.
        8. Vähän.
        9. En.
        10. Joskus.
        11. Leopardi.
        12. Lihapullat.
        13. Sininen.

        Sä oot aika.mielenkiintonen kaveri :) hmmm..ja oikein arvattu..taitaa tekstit paljastaa must liikaa vaik yritän esiintyy poikan :D tääl aika huonosti...hahah XD

        No siis akku loppuu koht mu kännyst mut kysyn niin kauan ku voin tylsää nimittäin :)

        Mitä sanoisit jos näät kadulla pinkkipäisen tytön?
        Onks sul sisaruksii?
        Millo sä täytät 20?
        Onks sul paljo kavereit?
        Mil kirjaimel sun etunimi alkaa?
        Koita arvaa mil kirjaimel mun etunimi alkaa?
        Haittaaks akne ihi tai finnit tai kuiva iho tai rasvanen iho :D? Kuulostipa tyhmältä
        Ootko käyny lintsillä?
        Kiehtooko avaruus?
        Pidätkö näyttelemisestä?
        Onks sul rillit?
        Millanen sun tyyli on?
        Käythän sä tääl huomenki tai siis tänää aamulla päivällä? :3
        Ootko puoliks ruotsalainen?


      • kyseliä numero 11 kirjoitti:

        Sä oot aika.mielenkiintonen kaveri :) hmmm..ja oikein arvattu..taitaa tekstit paljastaa must liikaa vaik yritän esiintyy poikan :D tääl aika huonosti...hahah XD

        No siis akku loppuu koht mu kännyst mut kysyn niin kauan ku voin tylsää nimittäin :)

        Mitä sanoisit jos näät kadulla pinkkipäisen tytön?
        Onks sul sisaruksii?
        Millo sä täytät 20?
        Onks sul paljo kavereit?
        Mil kirjaimel sun etunimi alkaa?
        Koita arvaa mil kirjaimel mun etunimi alkaa?
        Haittaaks akne ihi tai finnit tai kuiva iho tai rasvanen iho :D? Kuulostipa tyhmältä
        Ootko käyny lintsillä?
        Kiehtooko avaruus?
        Pidätkö näyttelemisestä?
        Onks sul rillit?
        Millanen sun tyyli on?
        Käythän sä tääl huomenki tai siis tänää aamulla päivällä? :3
        Ootko puoliks ruotsalainen?

        1. Aika erikoine värivalinta.
        2. On 3.
        3. 15.9
        4. Ei.
        5. J
        6. E?
        7. Ei silleen lievänä.
        8. En.
        9. Juu.
        10. En.
        11. On.
        12. Farkut ja college.
        13. Käyn joka päivä kattomassa.
        14. En. :D


      • kyseliä numero 0
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Aika erikoine värivalinta.
        2. On 3.
        3. 15.9
        4. Ei.
        5. J
        6. E?
        7. Ei silleen lievänä.
        8. En.
        9. Juu.
        10. En.
        11. On.
        12. Farkut ja college.
        13. Käyn joka päivä kattomassa.
        14. En. :D

        Okei :)
        Mun pitää ny harmi pistää känny nyt lataa mut mäki käyn melkein aina tääl tai no täl sun palstal ^^
        Huomen taas kyssäreit varmaan sit ;)


      • kyseliä numero 0 kirjoitti:

        Okei :)
        Mun pitää ny harmi pistää känny nyt lataa mut mäki käyn melkein aina tääl tai no täl sun palstal ^^
        Huomen taas kyssäreit varmaan sit ;)

        Hyvää yötä ja tapaamisiin!


    • tässä oisi

      Ammuitko raketteja?
      Oletko ryypännyt paljon tähän mennessä?
      Aiotko syödä nakkeja tänä yönä?

      • 1. En.
        2. 2 kaljaa
        3. Söin jo.


      • 15+7
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. En.
        2. 2 kaljaa
        3. Söin jo.

        1. Kamalinta, mitä sulle on sanottu?
        2. Mitä kysyt yleensä ensimmäisenä, kun tapaat uuden ihmisen?
        3. Mikä on kauheinta, mitä tiedät?
        4. Mikä oli sun englanti päättötodistukses?
        5. Inhoatko ketään ihmistä?


      • 15+7 kirjoitti:

        1. Kamalinta, mitä sulle on sanottu?
        2. Mitä kysyt yleensä ensimmäisenä, kun tapaat uuden ihmisen?
        3. Mikä on kauheinta, mitä tiedät?
        4. Mikä oli sun englanti päättötodistukses?
        5. Inhoatko ketään ihmistä?

        1. Ei mulle mitää kamalaa olla sanottu.
        2. Mites menee?
        3. Kidutus.
        4. 9.
        5. En.


    • Lyhythiuksinen tyttö

      1.Minkä takia et pidä lyhythiuksisista tytöistä?
      2.Pitävätkö pojat ylensäkään lyhythiuksisista tytöistä?

      • 1. On osaa perustella. Se nyt vaan menee niin.
        2. Kyllä jotkut varmasti pitää.


    • kysymyksiä ....

      Pidätkö sinihomejuustosta?
      Entä lohikukosta?
      Harrastatko hiihtoa?
      Käytkö pilkillä?
      Osaatko käsitellä kalaa?
      Oletko erämies?
      Pelaatko uhkapelejä?

      • 1. En.
        2. En oo maistanu.
        3. En. oon surkee siinä.
        4. En. Joskus tullu kokeiltuu.
        5. En.
        6. En.
        7. En.


    • kysymyksiä..

      Vieläkö olet hereillä?

      Milloin viimeksi kävit uimassa?
      Saitko joululahjoja/mitä sait?
      Mitä aiot tänään päivällä tehdä?
      Haaveiletko usein?
      Kirjoitatko päiväkirjaa?
      Luetko runoja?
      Katotko salkkareita?

      • 1. Olen.
        2. Joskus marraskuussa.
        3. Villapaita, guinness world records 2014, suklaata, The Walking Dead-DVD-boksin.
        4. Chattailla netissä.
        5. Harvoin.
        6. En.
        7. En.
        8. Katoin joskus.


    • pöö

      Monelta menet nukkumaan?

    • ♥♥♥

      Hyvää yötä!

    • Heräsin juuri, saa taas tulla kyselemään!

      • kyseliä

        Mäki heräsin just :) mit unta näit?


      • kyseliä kirjoitti:

        Mäki heräsin just :) mit unta näit?

        En mitään. :D


      • kyseliä
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        En mitään. :D

        Mitä sä teet sen aikaa ku ootat et joku kysyy sults jtn?


      • kyseliä kirjoitti:

        Mitä sä teet sen aikaa ku ootat et joku kysyy sults jtn?

        Chattailen ja selaan facebookkia yms.


    • Ernesti, Curlingmies

      Jalkapalloilevissa naisissa on suhteellisesti suurempi osuus lesboja kuin muissa ryhmissä. Onko tämä myös fakta miesten jääkiekossa. Onko siellä isompi osuus homoja kuin muissa joukkuepeleissä tai ryhmittymissä?

      http://tinyurl.com/naistepeli

      • Tästä mulla ei ole tietoa.


    • 19+13

      1. Montako kaveria sulla on facebookissa?
      2. Mikä kamalinta, mitä sulle tapahtunut?
      3. Oletko ikinä nukkunut koko päivän?
      4. Jos järjestäisit billeet, millaiset ne olisivat?
      5. Antaisitko rahaa hyväntekeväisyyteen, jos olisit miljonääri?
      6. Mitä mieltä olet tästä biisistä?

      https://www.youtube.com/watch?v=QTYuD2kF5c

      7. Onko musiikkityyliä, josta et pidä ollenkaan?

      • 1. 53.
        2. Reisiluun murtuminen pienenä kahdesta kohtaa.
        3. En.
        4. Jotkut leffabileet, jossa tarjoiltas mietoja juomia.
        5. En.
        6. Linkki ei lataudu.
        7. Techno.


    • 19+13
      • Hyvältähän tuo kuulostaa. :)


    • Tylsyys iski, kyselkääs! :)

    • sää

      Millainen ilma on ulkona?

    • töllö

      Onko sulla televisio auki?

    • .........

      Omistatko pappalätsää?
      Onko sulla pöytäkone vai joku kannettava?
      Kerro huonoin suomalainen artisti, joka ensimmäisenä tulee mieleen.
      Luetko hesaria?

      • 1. En. :D
        2. Pöytäkone.
        3. Stig.
        4. En.


    • ........

      Oletko kokeillut soittaa balalaikkaa?
      Piirrätkö sarjakuvia?
      Oletko nähnyt aaveen?
      Milloin viimeksi kävit ulkona?
      Osaatko tehdä puukon?

      • 1. En. :D
        2. En.
        3. En.
        4. Toissapäivänä.
        5. Osaan.


    • ......

      1. Oletko harrastanut zumbaa?
      2. Omistatko käsipainot? Minkä painoiset?
      3. Onko sinulla oma auto? Minkä merkkinen? Minkälainen kone?
      4. Onko sinulla moccamaster vai ihan perus kahvinkeitin?
      5. Juotko teetä?
      6. Pidätkö ryynimakkarasta?
      7. Pidätkö punaviinistä?
      8. Minkä merkkinen puhelin sinulla on?

      • 1. En.
        2. En omista.
        3. Ei ole.
        4. Ihan perus kahvinkeitin.
        5. Juon.
        6. Juu.
        7. En.
        8. Nokia.


    • .....

      1. Pidätkö pizzasta?
      2. Onko sinulla villasukat jalassa?
      3. Piditkö tonttulakkia jouluna päässä?
      4. Oletko A-luokan lihansyöjä?
      5. Milloin viimeksi ostit uudet luistimet?
      6. Lähtisitkö kuukaudeksi Lappiin vaeltamaan, jos joku kysyisi mukaan?
      7. Oletko suunnitellut lomamatkaa keväälle?

      • 1. Juu.
        2. Ei.
        3. En.
        4. Kyllä!
        5. Toissavuonna.
        6. Riippuu, kuka kysyy ;).
        7. En mitään erityistä ole suunnitellut.


    • ......

      1. Pidätkö enemmän riistaruoasta vai perus siasta ja naudasta?
      2. Kumpi on parempaa kana vai sika?
      3. Kumman valitset, perinteisen joulukinkun vai kalkkunarullan?
      4. Oletko maistanut mitään eksoottista lihaa?
      5. Syötkö pääsiäisenä lammasta?

      • 1. Sika ja nauta.
        2. Kana.
        3. Kinkku.
        4. En.
        5. En.


    • .......

      Hyvää illanjatkoa :)

    • odotan...

      Tule takaisin palstalle♥

      • Täällähä mä olen. :)


      • odotan..
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Täällähä mä olen. :)

        Jee♥


      • odotan.. kirjoitti:

        Jee♥

        :)


    • Kyselijänro1

      En tiiä ootko jo vastannu näihi kysymyksii mut laitanpaha kuitenki tähä :
      Lempiruoka? Lempieläin? Lempiherkku? Lempiväri? Mitä teet täl hetkel sen lisäks et vastaat näihi kysymyksii? Lempiartisti/bändi? Millasta musiikkia yleensä kuuntelet? Soitatko mitään soitinta? Osaatko laulaa? Mihin aikaan yleensä heräät aamulla? Onko sisaruksia? Jos on niin kuinka monta? Onko lemmikkiä? Ovatko nämä kysymykset tylsiä? Lempihymiö? Tykkäätkö piirtää? Kerro ulkonäöstäs jotai? Kuvaile sun luonnetta? 5 parasta ja 5 huonointa piirrettä sussa? Oletko nähnyt Pitch Perfect -leffan? Jos olet, mitä pidit siitä? Onnennumerosi, jos sellainen on? Oletko lukenut Nälkäpeli -kirjasarjan? Oletko nähnyt Nälkäpeli -leffan/leffat? Mitä pidit niistä? Onko sinulla esikuvaa? Kuvaile vaatetyyliäsi? Mitä teet yleensä vapaa-ajalla? Oletko ihastunut/rakastunut/parisuhteessa? Kuinka monta kertaa katsot itseäsi peilistä päivän aikana? Mitä sait joululahjaksi? Haluutko et kyselen lisää?

      • 1. Lihapullat.
        2. Leopardi.
        3. Suklaa.
        4. Sininen.
        5. Chattaan ja kuuntelen musiikkia.
        6. Kotiteollisuus.
        7. Rokkia.
        8. En.
        9. Huonosti :D .
        10. 10-11 aikaa ku en oo töissä tällä hetkellä.
        11. On, 3
        12. ^^
        13. Ei.
        14. Ei :D .
        15. :D
        16. En varsinaisesti.
        17. Normaalivartalo, ruskeet lyhyet hiukset, ruskeet silmät.
        18. Rauhallinen ja rento.
        19. 5 parasta: rauhallisuus, maltti, hyvä kunto, ystävällisyys, ahkeruus
        5 huonoa: ujous, hermostuneisuus, joskus laiskuus :D
        20. En ole.
        21.^^
        22. Ei oo onnennumeroo.
        23. En ole.
        24. En ole.
        25. ^^
        26. Ei ole.
        27. Kesällä t-paita ja shortsit, talvella farkut ja college.
        28. Datailen ja käyn reeneis.
        29. En tällä hetkellä.
        30. En kertaakaan :DD.
        31. Suklaata, Guinnes World Records 2014, The Walking Dead- DVD:n, villapaidan ja teetä.
        32. Joo.


    • ♣♣♣

      Olisitko valmis hakkaamaan halkoja ilmaiseksi, jos naapuri pyytäisi?

    • ♣♣♣

      Mitä aiot tehdä huomenna?

      • No oon tällä palstalla ja sitte illalla treenit.


    • ♥♥♥

      Saako treeneihin tulla katsomaan?♥

    • ♥♥♥

      Hienoa! Mutta taidan lähteä palstalta nyt, vai lähtiskö sittenkään?

    • ♥♥♥

      Joo, kyllä mä nyt lähden. Kysymysten täyteistä illanjatkoa! :)

      • Joo hyvää jatkoo! Ja hyvää yötä!


    • Kyssäreit! Iltaa on vielä jäljellä!

      • moi:Ddd

        Vituttaako ku äitis on homo


      • moi:Ddd kirjoitti:

        Vituttaako ku äitis on homo

        Ookoo...


    • 20+12

      1. Monta kirjaa olet lukenut viimesen kahden kuukauden aikana?
      2. Vietätkö yleensä enemmän aikaa ulkona vai sisällä?
      3. Syötkö kesäisin paljon jäätelöä?
      4. Mikä on suosikkijäätelösi?
      5. Mitä et toivoisi kenenkään joutuvan kokemaan?
      6. Missä Suomen kaupungeissa olet käynyt?
      8. Monessa huvipuistossa olet käynyt?
      9. Monen kilometrin päässä kotoasi on lähin kauppa?
      10. Pelaatko ollenkaan lautapelejä?
      11. Paras ulkomaalainen bändi tai artisti?
      12. Huonoin ulkomaalainen bändi tai artisti?
      13. Millä sivustolla dataat useimmiten?
      14. Oletko koskaan katsonut muumeja?

      • 1. 0.
        2. Sisällä.
        3. Juu.
        4. Mansikka.
        5. Halvaantumisen päästä alaspäin.
        6. Hämeenlinna, Riihimäki, Pori, Rauma, Valkeakoski, Helsinki, Vantaa, Turku, Tampere.
        8. Kahdessa.
        9. 1 kilometri.
        10. Juu.
        11. Metallica.
        12. Justin Bieber.
        13. Suomi24.
        14. Olen.


    • 10+18

      1. Monta paria sulla on villasukkia?
      2. Onko huoneesi iso vai pieni?
      3. Oletko koskaan saanut turpaan?
      4. Kuinka kaukana on lähin elokuvateatteri?
      5. Milloin olet viimeksi lukenut kirjan?
      6. Oletko herkkä?
      7. Pidätkö kynttilänvalosta?

      • 1. 4
        2. Pieni.
        3. En.
        4. 20 km:n päässä.
        5. Pari kuukautta sitten.
        6. Olen.
        7. Juu onhan se ihan tunnelmallista.


    • Killeew

      Mitä kauppoja kotikunnallasi on?

      • S-market, K-supermarket, Tiimari, LIDL, Tarjoustalo.


    • 15+20

      1. Minkä elokuvan katsoit viimeksi?
      2. Onko sinulla salaisuuksia, joita ei edes paras ystäväsi tiedä?
      3. Kuka tuntee sinut parhaiten?
      4. Oletko läheisempi äitisi vai isäsi kanssa?
      5. Minkä väriseksi et koskaan maalaisi seinää?
      6. Mitä huonekaluja huoneessasi on?
      7. Mistä hankit vaatteesi?
      8. Mikä oli ärsyttävin asia peruskoulussa?
      9. Mitä kappaletta olet kuunnellut eniten viime aikoina?
      10. Luetko koskaan uutisia?

      • 1. Harry Potter ja Kuoleman Varjelukset Osa II.
        2. Ei.
        3. Perhe ja sukulaiset.
        4. Äitini.
        5. Vaaleanpunaiseksi.
        6. Vaatekaappi, tv-taso, televisio, pöytä, tietokone, sänky, lipasto.
        7. Tarjoustalo tai Prisma.
        8. Kiusaaminen.
        9. Kaikkea tasapuolisesti.
        10. Joka päivä.


    • 15+20

      1. Mikä olisi kauneinta, mitä voisit sanoa tytölle?
      2. Oliko sulla suosikkiopettajaa peruskoulussa?
      3. Mikä on kamalin uutinen, jonka olet lukenut?
      4. Tärkein tavarasi?
      5. Mikä on mielestäsi turhin keksintö?
      6. Mikä on eniten käyttämäsi sana?
      7. Milloin olit viimeksi vihainen jollekin?
      8. Oletko pitkä- vai lyhytvihainen?

      • 1. Rakastan sinua.
        2. Liikunnan maikka.
        3. Tämä vuonna ehdottomasti Schumacherin loukkaantuminen.
        4. Jääkiekkovarusteet.
        5. Ydinpommi.
        6. Ei tuu nyt mieleen.
        7. Kesällä.
        8. Lyhytvihainen.


    • Kysymyksiä, kiitos. Olen vielä hereillä. :)

    • huomenta

      Miten asevelvollisuuden laita omalla kohdallasi?

      • Mulla on C-paperit huonon näön takia.


    • ???

      Katso suoraan eteenpäin. Käännä sitten päätä 90 astetta oikealle. Mitä näet?

    • abdi37

      Tiiätkä mikä on kekkeruusi?

    • abdi37

      En tiedä, siksi kysyin.

    • Siideripissis -74
      • En osaa vastata tähän kysymykseen. Onko sillä oikeestaan mitään väliä.


    • ......

      Voitko keitää minulle kahvia?

    • ........

      Pistä kuusi mitallista kolmea kuppia kohti :)

      • Aika vahvaa :D.


    • ♥♥♥

      Hei jälleen!♥

      • Moi! Olen juurikin lähdössä treeneihin. Mutta voi lähettää kyssäreit nii vastaan niihin sitten illalla. :)


    • ♣♣♣

      Voitko kertoa terkkuja Matille? :)

      • Joo. oon tääl viel puolisen tuntia, jos kiinnostaa.


    • elämän unelmat

      Mistä unelmoit?

      • Omasta talosta, perheestä ja hyvästä elämästä.


    • 17+7

      1. Oletko kateellinen jollekin henkilölle jostakin?
      2. Mikä oli paras asia peruskoulussa?
      3. Monta cd-levyä sinulla on?
      4. Mitkä elokuvat olet katsonut useammin kuin kerran?
      5. Suosikkilautapeli?
      6. Onko huoneesi siisti vai sotkuinen?
      7. Kuunteletko ollenkaan radiota?
      8. Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä? Muuttaisitko jotain?
      9. Suosikkisuklaa?
      10. Minkä soittimen äänestä pidät eniten?

      • 1. En tällä hetkellä.
        2. Ruokatunti. :D
        3. Parikymmentä.
        4. Harry Potter, The Terminator, Conan The Barbarian, True Lies, Raw Deal, Lord of the rings, Blade, Merlin, Commando, Rambo, listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään.
        5. Monopoly.
        6. Sotkunen. :D
        7. Vähän.
        8. Olen tyytyväinen. Muuttaminen ei oo tällä hetkellä ajankohtasta.
        9. Fazerin sininen.
        10. Kitara.


    • kakkapylly3

      Onko maila ollut ikinä rektumissasi. Jos on, niin kenen maila se oli ja mikä merkki?

      • Voitko selventää kysymystä. En tainnut ymmärtää.


    • Oon taas vastailemassa, joten antakaa palaa!

    • ☺☻♥♠♣♦•◘○

      Kaunein näkemäs sättiläinen kuva/irl

    • ☺☻♥♦♣♠•◘○

      Siksi kuva/irl ..eli vastaat sit kuvan perusteella!

      • En oikeen osaa sanoo. Mut jos pakko valita joku, niin sanotaan vaikka quitoxic.


    • 15+20

      1. Mikä on typerin asia, josta olet ollut kateellinen jollekin?
      2. Pidätkö luonnosta?
      3. Voisitko lähteä metsään vaeltamaan, jos joku pyytäisi?
      4. Mikä on inhottovin ääni?
      5. Mikä on ällöttävintä, mitä tiedät?
      6. Paras juoma?
      7. Mitä on sänkysi alla?

      • 1. En kai ole ollut mistään kateellinen.
        2. Juu.
        3. Juu.
        4. Kynnet liitutaululla.
        5. Sisällmykset
        6. Heineken-olut.
        7. Patja.


      • levoton tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. En kai ole ollut mistään kateellinen.
        2. Juu.
        3. Juu.
        4. Kynnet liitutaululla.
        5. Sisällmykset
        6. Heineken-olut.
        7. Patja.

        Tota noin mitenköhän mä nyt tän kertoisin...
        No siis...ku on yks poika joka on vilkuillu mua ja muutenkin ollut erikoinen mua kohtaan niin oon tullut siihen ajatukseen et hän vois olla ihastunu muhun. Mistä sen huomaa pojissa ja varsinkin niissä ujoissa ja kokemattomissa? Tänään hän aivan kuin olisi nähnyt minut kun katsoin häntä kauempaa. Näin kun hän vain käänsi päänsä nopeesti ja haro hiuksiaan hermostuneesti/nopeasti tai joko muuten vaan todella nopeesti. En ole varma mut näytti khyl et hän olis sivusilmäl mua katsonu mut hän ei koskaan tuu mun luo juttelee vaik mä oon mennyt parikertaa hänelle juttelee ja nyt en enään uskalla kun en ole varma hänen tunteistaan. Mitä mieltä sää oot?


      • levoton tyttö kirjoitti:

        Tota noin mitenköhän mä nyt tän kertoisin...
        No siis...ku on yks poika joka on vilkuillu mua ja muutenkin ollut erikoinen mua kohtaan niin oon tullut siihen ajatukseen et hän vois olla ihastunu muhun. Mistä sen huomaa pojissa ja varsinkin niissä ujoissa ja kokemattomissa? Tänään hän aivan kuin olisi nähnyt minut kun katsoin häntä kauempaa. Näin kun hän vain käänsi päänsä nopeesti ja haro hiuksiaan hermostuneesti/nopeasti tai joko muuten vaan todella nopeesti. En ole varma mut näytti khyl et hän olis sivusilmäl mua katsonu mut hän ei koskaan tuu mun luo juttelee vaik mä oon mennyt parikertaa hänelle juttelee ja nyt en enään uskalla kun en ole varma hänen tunteistaan. Mitä mieltä sää oot?

        Vilkuilu ja hermostuneisuus ovat aika selviä merkkejä ihastumisesta. Tiedätkö, käyttäytyyko hän samallalailla muita tyttöjä kohtaan. Jos käyttäytyy, niin hän ei ole ihastunut. Ujoista on muutenkin vähän vaikea sanoa yhtään mitään. He nimittäin helposti sulkeutuvat kuoreensa eivätkä tee elettäkään ihastuneena. Tästä pojasta en voi sanoa mitään varmaa. Luulisin, että hän on ihastunut, mutta en ole täysin varma. Mene juttelemaan pojalle ja yritä luoda katsekontaktia. Katso poikaa suoraan silmiin, kun juttelette. Yritin auttaa parhaani mukaan, toivottavasti minusta oli apua.


      • levoton tyttö
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Vilkuilu ja hermostuneisuus ovat aika selviä merkkejä ihastumisesta. Tiedätkö, käyttäytyyko hän samallalailla muita tyttöjä kohtaan. Jos käyttäytyy, niin hän ei ole ihastunut. Ujoista on muutenkin vähän vaikea sanoa yhtään mitään. He nimittäin helposti sulkeutuvat kuoreensa eivätkä tee elettäkään ihastuneena. Tästä pojasta en voi sanoa mitään varmaa. Luulisin, että hän on ihastunut, mutta en ole täysin varma. Mene juttelemaan pojalle ja yritä luoda katsekontaktia. Katso poikaa suoraan silmiin, kun juttelette. Yritin auttaa parhaani mukaan, toivottavasti minusta oli apua.

        Kiitos :) ei hän ole ainakaan omasta mielestäni muita katsellut silleen kuin vain minua :) en vain satu koskaan enään saamaan tilaisuutta mennä juttelee...mut olemme fb jutelleet vähäsen ja ehkä pistän huomenna hänelle viestiä...olen vain niin arka itsekkin :/ vaikka tietäisin mistä puhua niin olen vaan niin ihastunut häneen että pelkään hänen toruvan minut jos hän ei olekkaan ihastunut. Tiedät et kukaan ei voi sanoa suoraan tollaisesta käytöksestä mut aattelin silti jtnk kysyy ku löyty tälle palsta ja saisin jtn pojan näkökulmaa tähän asiaan :)


    • Kelvoton Potilas

      Mitä tykkäät Mr Lotharista?

    • ☺☺☺

      Onko sulla jääkaapissa kiivejä?

      • Ei ole.


    • ööö...

      Laitatko itse ruokasi?

      • Porukoilla asun. Ruoka tulee siinä samassa.


    • ◘◘◘

      Minkä värinen paita sulla on päällä?

      • Musta. Käsivarsissa on valkoinen ja keltainen raita. Etupuolella on kärppien logo ja takapuolella numero 46 ja lukee kärpät.


    • ◘◘◘

      Aiotko mennä ulos tänään?

    • ◘◘◘

      Lenkillekö?

      • Treeneihin. :)


    • ◘◘◘

      Mitä muuta teet kuin dataat ja käyt treeneissä?

      • Katon leffoi ja tv-sarjoi. Sitte käyn lenkillä. Enpä juuri muuta tee.


    • 2+14-2

      Haluaisitko olla iilimato?

      • En? Mikä kysymys toi oli?


    • 2+14-2

      Ihan sellainen normaali arkipäivän kysymys, jonka voi esittää kaikille :)

    • ♦lalalaa

      Voitko laulaa minulle Den glider in -kappaleen?

      • En osaa. Ruotsi on vaikee kieli. :D


    • ♦lalalaa

      No sitten vaikka Poika saunoo?

      • Joo se ois hyvä.

        Nyt poika saunoo
        se kylpee, se laulaa ja huutaa
        kannusta samppanjaa
        Meidän poika on tullut kotiin

        Nyt poika saunoo
        se valvoo se riekkuu ja rällää
        katseella mällää
        Meidän poika on tullut kotiin
        ---
        Syksy rytää, se henkeen jo vetää
        yksin miettien mennyttä kesää
        Oli ystävii, aivan pelti kii
        nyt on teljetty herrojen vitriinii

        Ennen joulua silmänsä raottaa
        ei viel varmuutta uudesta kodista
        Muutama kuukausi täytyy se skarpata
        kunnes on tullut se aika juhlia
        ---
        Nyt poika saunoo
        se kylpee, se laulaa ja huutaa
        kannusta samppanjaa
        Meidän poika on tullut kotiin

        Nyt poika saunoo
        se valvoo se riekkuu ja rällää
        katseella mällää
        Meidän poika on tullut kotiin
        ---
        Kevään tullessa alkaa se kiima
        alkaa kellosta loppua tiima
        Vielä viimesii, tosi koitoksii
        hyvä levoton on tuuman päästä kii

        Vaik on vuosittai just nämä naamat
        kohta poikaa he syleillä saavat
        Nyt kapteeni käsilleen nostaa
        halaa suutelee kuin omaa lastaan
        ---
        Nyt poika saunoo
        se kylpee, se laulaa ja huutaa
        kannusta samppanjaa
        Meidän poika on tullut kotiin

        Nyt poika saunoo
        se valvoo se riekkuu ja rällää
        katseella mällää
        Meidän poika on tullut kotiin
        ---
        On tullut kotiin
        On tullut kotiin
        Poika on tullut kotiin

        On tullut kotiin
        Ei jää aikaa sotiin
        Poika on tullut kotiin!
        ---
        Nyt poika saunoo
        se kylpee, se laulaa ja huutaa
        kannusta samppanjaa
        Meidän poika on tullut kotiin

        Nyt poika saunoo
        se valvoo se riekkuu ja rällää
        katseella mällää
        Meidän poika on tullut kotiin

        Nyt poika saunoo
        se kylpee, se laulaa ja huutaa
        kannusta samppanjaa
        Meidän poika on tullut kotiin

        Nyt poika saunoo
        se valvoo se riekkuu ja rällää
        katseella mällää
        Meidän poika on tullut kotiin


    • ♦lalalaa

      Jes! Sehän meni hyvin! :)

      • :)


    • 8-4+19

      Haluaisitko Disneylandiin?

    • ♠♠♠

      Mitä syöt iltapalaksi?

      • Sämpylää ka kokista. :)


    • ♠♠♠

      Mitä syöt yöllä?

      • hjjjj

        Paskaaaaa


      • En syö yöllä.


    • :DDD

      Kerro hyvä vitsi.

      • Tiedän vain huonoja. :D


      • Jaipe
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Tiedän vain huonoja. :D

        Jääkiekko on jalo laji. Mut joo.. ööhh.. mitä mieltä oot armeija vaatteista? Tai siis pidätkö camoflage vaatteista? Mä pidän. Suorastaan rakastan niitä. Eilen ostin helikon PCS reisitaskuhousut ja takin. Okei, ehkä mä olen hullu tai jotain? Mut mun mielestä on kiva olla erilainen kuin muut. Ja varsinkin käyttää erilaisia vaatteita kuin muut ihmiset. :)


    • Juu onhan ne ihan siistei.

    • epätietoinen_

      Onko jääkiekko kumia vai muovia?

    • tevee

      Aiotko katsoa Uuno Turhapuro-elokuvan illalla?

    • ♣♣♣

      Kerro terkkuja porukoillesi :)

    • 58-42+1

      Onko sinulla mörkö sängyn alla?

    • Kyselkääs nii tää keskustelu ei katoa :).

    • Kyselkääs nii tää keskustelu ei katoa :).

      • 20+27

        Missä viihdyt parhaiten?
        Oletko enemmän yö- vai päiväeläin?


      • 20+27 kirjoitti:

        Missä viihdyt parhaiten?
        Oletko enemmän yö- vai päiväeläin?

        Viihdyn parhaiten kotona omassa rauhassa. olen enemmän päiväeläin.


    • 418416

      Jos olisit muumilaakson hahmo, niin mikä olisit?

      • Varmaa se silmälasipäinen, mikä sen nimiolikaa?


      • 418416
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Varmaa se silmälasipäinen, mikä sen nimiolikaa?

        Niisku


    • 86-74+1

      Pistähän kahvi tippumaan! :)

      • :D tunnetaaks me?


      • 86-74+1
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        :D tunnetaaks me?

        Ehkäpä :)


      • 86-74+1 kirjoitti:

        Ehkäpä :)

        Kerro lisää!


      • 86-74+1
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Kerro lisää!

        Ei kaikkea tarvitse paljastaa ;)


      • 86-74+1 kirjoitti:

        Ei kaikkea tarvitse paljastaa ;)

        Hööh.


    • ...

      Katteleks ikinä taitoluistelijoit?

    • sohvaperuna

      Onko sinulla nahkasohva?

      • On kakskin. :)


    • sohvaperuna

      Aiotko löhötä sohvalla ja katsoa lätkää? Subilta näkyy ottelu tällä hetkellä :)

    • sohvaperuna

      Jee! Suomi voitti!!

      • Jee niin voitti! Oli kyllä huikea matsi. Tuomarit yritti ratkasta Ruotsille.


    • ☺☺☺

      Mitä teet loppiaisena?

    • yö...

      Hyvää yötä! :)

      • :). Perhana ku en kerenny eile vastaamaa. Oli vähä hitaalla mun puhelin eile nii meni kärsivällisyys ja menin nukkumaan.


    • ------

      Osaatko hieroa?

    • toinen-94kiekkoilija

      1. Mitä sarjaa pelaat ?
      2. left vai right ?
      3. pelipaikka ?
      4. Käytkö usein märällä ?
      5. Leijonien sijoitus Sohtsissa ?
      6. Oletko ollut Pohjola-leirillä ?
      7. Lempi NHl-jengi ?
      8. Top 3 maalivahdit ?
      9. Top 3 puolustajat ?
      10. Top 3 hyökkääjät ?

      • 1. Pelaan harrasteessa, en kilpatasolla.
        2. Left.
        3. Maalivahti.
        4. En.
        5. 3.-5.
        6. En.
        7. Minnesota Wild.
        8. Rask, Harding, Luongo.
        9. Chara, Subban, Suter.
        10. Crosby, Ovechkin, Sharp.


      • toine-94kiekkoilija
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        1. Pelaan harrasteessa, en kilpatasolla.
        2. Left.
        3. Maalivahti.
        4. En.
        5. 3.-5.
        6. En.
        7. Minnesota Wild.
        8. Rask, Harding, Luongo.
        9. Chara, Subban, Suter.
        10. Crosby, Ovechkin, Sharp.

        Voin myös itsekkin vastata :)

        1.ASM
        2. left
        3. Sentteri
        4. Harvoin
        5. 1-4
        6. Kyllä olen
        7. Washington Capitals
        8. Rask, Quick, Price
        9. Pietrangelo, Subban, Karlsson
        10. Ovie, Kane, Duchene

        Sellaset :)


      • toine-94kiekkoilija kirjoitti:

        Voin myös itsekkin vastata :)

        1.ASM
        2. left
        3. Sentteri
        4. Harvoin
        5. 1-4
        6. Kyllä olen
        7. Washington Capitals
        8. Rask, Quick, Price
        9. Pietrangelo, Subban, Karlsson
        10. Ovie, Kane, Duchene

        Sellaset :)

        :)


    • Millanen lenkki on sun mielestä tehokkain? Näin lätkänpelaajan näkökulmasta. :--D

      • Lyhyt lenkki joka juostaan kovaa ja jossa mieluiten olisi paljon mäkiä. Siinä lihakset pääsee tekeen kunnolla hommia. Palutuspäivänä voi sitte tehä jonku kevyen palautuslenkin.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Lyhyt lenkki joka juostaan kovaa ja jossa mieluiten olisi paljon mäkiä. Siinä lihakset pääsee tekeen kunnolla hommia. Palutuspäivänä voi sitte tehä jonku kevyen palautuslenkin.

        Tehokkaan ja raskaan lenkin kesto on noin 45-90 min.


    • Ousprait, painetaan korvan taa. Kiitti tästä. :)

    • poika99_

      pelaatko nhl pleikal?

      • Juu pelaan. :)


      • poika99_
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Juu pelaan. :)

        tiiätkö sellast ku eashl? Ja sano su psn nimi?


      • poika99_ kirjoitti:

        tiiätkö sellast ku eashl? Ja sano su psn nimi?

        Joo tiiän mut en pelaa eashl ollenkaa. Ja en kerro mun psn nimee.


      • poika99_
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Joo tiiän mut en pelaa eashl ollenkaa. Ja en kerro mun psn nimee.

        mitä sit pelaat nhl jos et eashl?


      • poika99_ kirjoitti:

        mitä sit pelaat nhl jos et eashl?

        Be a GM.


      • poika99_
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Be a GM.

        ite pelailen be a gm kans ja rankkareis oon kokonaisuudel joku top 30 - 40 ja live the life mv winnipegis :D


      • poika99_
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Be a GM.

        ja mil jengil be a gm? Kentät? Ja mikä kausi on menos?


      • poika99_ kirjoitti:

        ja mil jengil be a gm? Kentät? Ja mikä kausi on menos?

        Providence Bruinsil 1. kausi.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Providence Bruinsil 1. kausi.

        Eli NHL-joukkueena Boston Bruins.


    • bileet

      Juhlitko viime yönä missään?

    • ......

      Aku-Ankka vai Ilta-Sanomat?
      Kahvi mustana vai maidolla?
      Pihvi riisin vai perunan kanssa?

    • ♥...♥....

      Minkä ikäistä tyttöystävää etsit?

      • Mulle kelpaa 17-21 vuotiaat naikkoset. :)


    • 86-74+1

      Tuu juhlimaan ens yönä :)

    • 86-74+1

      Mun luo. Pistetään kunnon bileet pystyyn! :)

    • 86-74+1

      Kehä 3:n ulkopuolella :)

      • En kyllä noilla ohjeilla osaa perille. :)


    • 86-74+1

      Ei voi mitään :(

    • ♦lalalaa

      Nyt Poika saunoo!!

    • Kysymyksiä. :)

    • .......

      Onko sinulla nahkatakki?

      • Ei ole.


    • ☺♠◘

      Käytkö salilla?

    • ••••••

      Aiotko juosta maratonin joskus?

      • kiekkoilija94

        Voishan sitä kokeilla joskus. :)


    • 3+6

      En tiedä onko kysytty jo, mut ootko hyökkääjä, pakki vai maalivahti? Jos hyökkääjä, ootko pelinrakentaja, tarkka laukoja, työmyyrä vai joku muu? Jos puolustaja, ootko kiekollinen-, puolustava- vai hyökkäävä puolustaja? :D

    • keittoa

      Tykkäätkö makkarakeitosta?

      • Joo.


    • ïlu

      kui usein katot pornoo?

    • kiinnostaavan

      toinenkiekkoilia94 mis jengis pelaat asm ?=D

    • Anonyymi

      Miks mun ihastus ei vastaa mun viesteihin haluaisin tutustuu tähän ihanaan jääkiekkoilijaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe