Mun mieheni on liian siisti

supersiisti Urpo

siivoaa joka päivä vaikkei ole edes likaista. Siivoaa siivoamisetkin. Pyyhkii ja imuroi, tuulettaa ja rapsii, lakasee, puunaa ja kiillottaa. Peskunone pyörii kuusi kertaa päivässä, asiat pestään joka käytön jälkeen. Petivaatteet vaidetaan joka aamu, ja kirjahylly kuurataan kerran viikossa,.
Ja hittovie saunan siivous... grrrrrrrrr... vihaan sitä kopperoa.. se pestään katosta lattiaan joka kuukausi kaksi kertaa... kievet pestään fairiveessä ja lauteet kuurataan saunasuojalla ja lattia... uuh...
En jaksa tätä siivoomista...sisällä pitää kävellä suojatossuilla, ja hella pestään joka käytön jälkeen. Ruokapöytä ja tuolit pyyhitään kerran päivässä ja lattialle pudonneet tavarat lentää roskiin, niitä ei enää saa käyttää. Auta armias jos pieraset, se on ilmanraikastinta purkki ja vaatteet roskiin... mieheni on seinähullu.

8

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valinta on sinun

      Kumpi on urpompi: urpo miehesi vai sinä joka olet urpon kanssa?

    • Nahjuksen kanssa

      Olisi tosi kiva jos olisi tosisiisti urpo! Meillä on 5 cm pölykerros lattialla... ikkunat ei nää läpi, voi missä on urpo!!!!

      Minä olen Aina enkä siivoa ikinä. Meillä käy naapuri siivoomassa, sillä on joku imuri.. mikä lie laite.

    • fiawereoåd

      ei sekkään hyvä oo jos ei siivoo ikinä, eikä välitä kodista minkään vertaa, vaik ois kuukauden tiskit pöydällä, ei nää mitään. en jaksas ylisiistiäkään herraa. no, minä tykkään et on normaali siistiä. ratkaisin asian niin että hommasin oman kämpän. omat asunnot kummallakin, niin sopu säilyy.

    • mitenehtiikäytännössä

      Onko hänellä aikaa käydä töissä?

    • mitenehtiikäytännöss

      Nähtävästi provo. Ei kukaan voi pestä pyykkiä kuutta kertaa päivässä.

      Mutta jos on noin, niin syytähän itseäsi.

      Toinen tapa on mennä perheneuvojalle.

      • eiautaperheneuvojat

        Raision kaupungin perättömin selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..


    • pakkosiivoousein

      Meillä käy siivooja kerran päivässä tarvittaessa toisenkin kerran jos lapset pudottavat ruokalautasen lattialle, on soitettava siivoojalle heti.
      Meillä on upeet lattiat ja me ei miehen kanssa siivota ollekana. Siivoja on kyllä kallis mutta pätevä, kouluakin käynyt.
      Eilen pudotin pullaa lattialle, koira säi ne ja siivooja vaan pesasi lattian j akoiran kielen.
      Ajattelimme että tiallmme siivoojan aamuisin ja iltaisin. Aamuisin siivoo ennenkuin nousemme vuoteistamme ja illalla kun menemme vuoteeseen on siivoojalla rauha siivota.
      Kaupasta kun tulee on kauheesti aina pöpöjä mukana, kengät ja takit ja käsineet menee samantien pesuun, ja käsipesulle puoleksi tunniksi ja desiä ksäiin sitämenee 20 litraa viikossa.

      • Menehoitoonihminen

        Alkoholisoituneen mielenterveyspotilaan horinaa.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe