2,5 vuotta vanha terve naarasrotta tarvitsee uuden kodin, jossa on rottakavereita. Sen sisko jouduttiin lopettamaan viikko sitten kasvainten takia. On hyväluonteinen ja touhukas.
Yksin jäänyt kesyrotta hakee uutta kotia
9
121
Vastaukset
- Roddali
Minkä näköinen tyttö? Onko terve? Missä päin Suomea? Miehen serkulla tällä hetkellä aikuinen yksinäinen rotta, joka tarvisi kaverin :)
- Manteli
Manteli on vaaleanharmaa-valkoinen. Asumme Espoossa, joten uuden kodin pitäisi löytyä pk-seudulta. Kuinka kauan tuo toinen rotta on ollut yksin?
- Manteli
Manteli kirjoitti:
Manteli on vaaleanharmaa-valkoinen. Asumme Espoossa, joten uuden kodin pitäisi löytyä pk-seudulta. Kuinka kauan tuo toinen rotta on ollut yksin?
Ja on siis ihan terve!
- Roddali
Okei, tämä kamua tarvitseva olisi Lahdessa. Ja siis en tiedä varmaksi omistajista, ottaisivatko Mantelia vai ei. Tuo tyttö ollut nyt parisen viikkoa yksin. Itselleni tulossa kaksi rottatyttövauvaa ihan juuri ja periaatteessahan ei yhdestä olisi liikavaivaa jonon jatkeena, itsekin asun vaan Lahdessa. En tiedä, annatko tänne asti tai pystyisinkö rottaa hakemaan. Mahdollista tuoda? :)
Hyvän kodin ainakin saisi, kummalle vaan meistä sitten tulisi.- Manteli
No minnekkään landelle lannan hajuun ei Mantelia viedä.Tsiisus joku raja sentään.
- Oikea Manteli
Hei Roddali, tuo viimeisin päivitys ei ollut minun. Lahti on vähän kaukana kyllä. Meillä on yksi toinen paikka vetämässä, joten katsomme sen nyt ensin. Laitan viestiä sitten kun tiedän. Toivottavasti nuo häiriköt eivät enää vaivaa.
- Roddali
Oikea Manteli kirjoitti:
Hei Roddali, tuo viimeisin päivitys ei ollut minun. Lahti on vähän kaukana kyllä. Meillä on yksi toinen paikka vetämässä, joten katsomme sen nyt ensin. Laitan viestiä sitten kun tiedän. Toivottavasti nuo häiriköt eivät enää vaivaa.
Niimpä niin....Haista sinä pitkä paska!
- Roddali
Oikea Manteli kirjoitti:
Ja kuten arvata saattaa, minä en ollut tuo viimeksi kommentoinut roddali.
Mutta ilmottele tosiaan, mikä tilanne :) Saattasin saada jonku kaverinki tietty lähtee auton kanssa vaikka puolväliin ellei jopa perille. Mut ilmottele!
- 15+14
Siis todella typerää käytöstä manteli!Kaikki maalla asuvat eivät haise lannalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742