kaksonen ja jousimies

blue_eye

haluan tietää miten kaksos-nainen ja jousimies-uros tulee toimeen tai yleensäkään käy yhteen! Oon tutustunu tossa vähän aikaa sitten jousimieheen ja en oikein ota selvää mikä hän on.

23

28543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen

      Olen kaksosmies ja olen viettänyt elämäni hur-
      maavimmat hetket jousimiesnaisen kanssa.Elämä
      oli kuin Paratiisissa.Kaikki oli tosi luonnollista.Puheet,kaikenlaiset mielipiteet,
      alastomuus, puhumattakaan seksistä, jossa meni
      aikaa tuntitolkulla ilman että kumpikaan olisi
      kyllästynyt tai väsynyt.Joten uskoisin asian toimivan toisinpäinkin. Onnea!!

      • lklkä

        hv hp


      • olen jousimies nainen ja elätin 7 vuotta kaksos miestä Hän eli kaksinaamaista elämää.
        Oli eronnut , mutta ei oikein osannut tehdä päätöstä kumman kanssa haluaa olla.
        Makuu huoneessa oli kyllä kuumaa, mutta siihenpä se jäikin, koska mihinkään tavallisiin menoihin hän ei ottanut osaa, koska asunto mihin hän tuli, oli minun.Ruoka, asunto, vaatteiden huoltoa hän piti aivan selvänä asiana, että ne kuuluu talon ylös pitoon.Joskus saattoi viskata kuin koiralle 500 mk kuukaudessa. Mutta se tapahtui harvoin. Sitten tuli hätä, kun laitoin kulkemaan, ero tapahtui parin tunnin sisälle.Keräsi kamppeensa ja lähti. Kävi kerran ruusu kimpun kanssa pyytämässä takaisin, mutta en enää lämmennyt.Että silleen.Sellaista elämä on.


      • NoMenEstOmen

        Täällä jousimiesnaikkonen, ja itselläni vierelläni ja tasa-arvoisena toverinani on kaksosmies, elämä on _myrskyisää_ mutta niinkuin sanoit luonnollista, AITOA, todellista. Ollaan molemmat kuitenkin oman tiemme kulkijoita eikä olla hirveän riippuvaisia toisistamme, joka on terveellistä, parhaita kavereita ja rakastavaisia, ja se on jotain mitä tarvitsen. Ja näköjään hänkin. Puolitoista vuotta oltu VASTA ja seikkailtu ja aika kulkee nopeasti vielä montamontamontavuotta. Tästä tykkään ja rakastan.


      • Anonyymi

        Ihana kommentti olen tavannut ihanan kaksos miehen ja olen itse jousimies nainen . Meillä tuntuu ystävyys ja romantiikka toimivan täydellä teholla


    • Sagittarius

      Olen jousimies ja vietin 12 vuotta elämästäni kaksosnaisen kanssa, hyviä vuosia.

    • Kaksonen23

      Itse olen seurustellut kahden jousimies-miehen kanssa...eihän niitä voi vastustaa. Toisen kanssa olin lähes 3 vuotta ja alussa vaikutimme siltä kuin olisimme luodut toisillemme. Ei löytynyt sellaista asiaa josta ei olisi toisen kanssa voinut keskustella. Oli uskomaton tunne...mutta muutaman vuoden kuluttua ei enää tuntunutkaan siltä. toiset jousimiehet ovat vauhdikkaita ja aina menossa kun taas toiset ovat leppoisia ja rauhallisempia...mutta mielenkiintoa näiltä miehiltä ei saa päästää hiipumaan...koko ajan pitää olla yllätyksiä ja uusia juttuja, koska ne pitkästyy aika helposti on ainaki mun kokemus!Reppanoita nää mun jousimiehet ei oo ainakaan ollu..molemmat hirmu sosiaalisia ja reippaita. Nyt olen kihloissa toisen jousimiehen kanssa...kaksosnaisissa kuulemma viehättää jousimiehiä se että ne tulee tosi hyvin toimeen siipan miespuolisten kavereidenkin kanssa ja osaavat pitää hauskaa niiden kanssa KAVERINA! Jostain oon kuullut. Jousimiestä ei myöskään saa sitoa liikaa. Niitä ei saa määräillä. Tietty sopivat rajat luo turvallisuuutta ja tunnetta siitä että välittää miehestä. (Vähä niinku lapsen kasvatuksessa..! :) Jos mies ei rakasta niin ei se silloin välttämättä kestä pieniä "rajoituksia". Oma kokemus! Meitä ainaki yhdistää mun miehen kans sama huumorintaju...arvomaailmassa on vielä hiomista vaikka se onkin aikalailla ihmissuhteiden kulmakivi..Lopulta kysymys on kuitenki rakastamisesta ilman rakkautta ei horoskooppimerkeillä ole mitään väliä..vaikka kyllähän nämä vastakkaiset merkit täydentävät toisiaan! Onnea sulle jousimiehen kanssa!

    • tähtisiina

      Olen jousimies(nainen) ja seurustelen kaksosmiehen kanssa. Oltu kohta 3 vuotta yhdessä ja hyvin menee :) Horoskoopeissa jousimiehelle ja kaksoselle luvataan kiihkeää, mutta lyhyeksi jäävää suhdetta. Ei kannata koputtaa puuta.. :) Avokki on hyvin leikkisä ja hänellä on aika omalaatuinen huumorintaju, eli porukan pelle. Mä olen puhelias, avoin, hyvällä tuulella hyvin nauravainen ja mulla on hyvin kaksimielinen/kiero huumorintaju. Mun mielestä ominaisuudet sopivat hyvin yksiin :) Kuulemma kaksonen ja jousimies sopivat siksi yhteen, koska kumpikin rakastaa vapautta ja antaa toiselle liikkumatilaa suhteessa. Avokki antaa mun vapaasti touhuta omiani, tavata kavereitani ja harrastaa ja vastaavasti avókki saa käydä viettämässä poikien iltoja ja harrastuksissa.

      Mun pahana tapana täytyy sanoa jousimiehelle tyypillinen flirttailu eli välillä tulee pidettyä silmäpeliä muiden miesten kanssa - avokilta toki salassa - mutta mistään hinnasta en kultaani pettäisi :)

      Ongelmia on sen verran, että avokki ei aina tykkää mun melkeinpä töksähtelevästä suorapuheisuudesta, ylikuumasta temperamentista ja siitä, etten aina kerro tunteistani avoimesti. Avokki puolestaan on syntynyt sinä päivänä, jolloin härän merkki vaihtui kaksoseksi, joten hänessä on myös paljon härän piirteitä. Joskus harmittaa avokin jääräpäisyys, pikkutarkkuus ja hän ei ole yhtä seikkailun- ja vaihtelunhaluinen kuin mä..

    • Hupsu

      Nyt oot kyllä löytänyt itselles Lottopotin koska jos oot itse (Kaksonen) ja kaveris on (Jousimies)
      niin te sovitte yhteen kuin paita ja peppu koska kumpikin merkki on vapautta kaipaava! te täydennätte toisianne itse tiedän kun oma Äiskä on (Kaksonen)

      • Kokemusta on

        Moi!
        20v kesällä naimisissa, puoliso kaksonen minä jousimies. Hyvä on taival ollut. Vaikeuksiakin on ollut, mutta kyllä me toisillemme sovitaan. Ei vois kait parempaa löytyä..luonteet täydentävät toisiaan, kivaa yhteiseloa. Ihan hyvin tullaan toimeen!
        Onnea kaikille muillekin jo-kak-pareille!


    • jouskari-gimma:)

      no mä en satu olemaan mikään horoskooppien asiantuntija,mut sen verran tiiän et kaksonen ja jouskari tulee tosi hyvin toimeen....(ainakin jos oot/ootte tyypillinen kaksonen&jouskari)
      jouskari on tosi seikkailun halunen eikä se tykkää tulla kahlituks!kaksonen on juuri sen takii hyvä jouskarille koska se seikkailee jouskarin kaa ja antaa omaa tilaa....eli teillä pitäs tän mun jutun mukaan mennä hyvin....:) (sul on käyny tuuri!"etin"itekki kaksosta!) :) onnee vaan teille..... ;) toivottavasti oli apuu! moi,moi...

    • JANSU

      siis ne on maailman surkein yhdistelmä voi herran jestas! mulla on yks kaveri joka on kaksonen ja me siis riidellään koko ajan! ja mein luokalla on yks kaksos-poika joka on mun vihollinen! kiusaaja siis! musta jousimies (eli esim minä) ja kaksonen ei tosiaan sovi yhteen!

      • ....

        ite oon kaksonen ja seuurustelen nyt jousimiehen kanssa.Ollaan oltu 3kk yhressä. Aluksi meni ihan hyvin ja ajattellin että voiko parempaa miestää löytääkkään,mutta mitä enemmän me ollaan oltu yhressä niin ajatukset on vaihtunu toisin.
        Kertakaikkiaan kaksonen ja jousimies ei sovi yhteen!
        Meirän suhre on muuttunu enemmän ystävyyreksi,koska ei tätä voi enää rakkaudeksi kutsua!!!


    • DaDoo

      Olen itse jousimies-nainen, ja seurustelen kaksos-miehen kanssa. kaksi parhaista ystävistääni ovat kaksosia, kuten myös entinen kihlattuni.
      Olen itse tullut siihen tulokseen, että kemiat pelaavat hyvin yhteen, mutta jousimiehen vapauden kaipuu on joskus liikaa läheisyyttä kaipaavalle ja omistuksen haluiselle kaksoselle.

      • jousimiesnainen"

        puhut ihan totta.
        Mutta kyllä ensimmäiset vuodet kaksosen kanssa ovat elämisen arvoisia olleet nyt kun 12 v on tullut täyteen, niin huomaa kaksosen kiintymyksen ja omistushalun, siis omistaa mieleni, harrastukseni kaikki. En tahdo enää mahtua purkkiin, mutta jos ei muu enää niin hirveästi yhdistäkkään niin seksiä riittää kyltymättömyyteen asti. Meillä on mennyt kieltämättä hyvin, riidat ovat lyhyitä: sovitaan samana päivänä, joten ehkä puhuminen vaikeista asioista jää ehkä kesken.
        Kaksonen on hyvä seuranpitäjä kaltaisessaan seurassa. Sekä jousimies osaa irroitella joten tässä asiassa ette tule kyllästymään.
        Toisaalta mustasukkaisuutta suhteessanne tulee olemaan. Eli viha rakkaussuhde. Onnea teille:))))


    • kolmas pyörä

      tunnen tuon eronneen parin, liitto kesti aikansa.
      Kaitpa olivat onnellisiakin jossain vaiheessa, loppu oli kamalaa taistelua. Vahvoja persoonia molemmat, periaate periksi en anna, enkä nöyrry.

    • Nimetön

      Joo-o. Itse(kaksonen, nainen) tapailen tällä hetkellä jousimiestä ja kaikki tuntuu liiankin hyvältä. Hänen omat vanhempansa on kaksonen(äiti) ja jousimies(isä). Isäänsä todella paremmat suhteet, pitää äitiään marttyyrina, ei halua naisestaan samaa. Vaatii aika paljon, mutta niin täydellistä yhteisymmärrystä. Harmittaa, että välissä on kaikkia muita (meistä riippumattomia...) asioita välissä, joten emme ehkä koskaan ole _todellinen_ pari. Hän on täydellinen minulle!!!

    • Astroa 26 vuotta

      Täällä keskustelussa on tosi vanhoja kysymyksiä! Varmasti Sinulla elämä on jo mennyt hyvän matkaa eteenpäin. Voisin ajatella, että Jousimies on kova meniä, itsekäskin, minä ensin.Molemmat menijöitä, mutta mikä on suunta? Eikö nämä kysymykset millään poistu, kun menevät vanhoiksi? Sinullekkin tiedoksi, että astrologia ei ole noin yksinkertaista. Aurinko-merkki, nousu-merkki ja Kuu-merkki tarvitaan ainakin, jotta minkäänlaista kuvaa voisi hahmotella. En taida kirjoitella enempään, koska kysymyksesi on todella vanha. Kaikkea hyvää!

    • kaksi ihmistä

      itse tutustuin jousimieheen vasta pari viikkoa sitten.täytyy sanoa että meillä kyllä synkkaa.ajatukset kulkee hyvin pitkälle samoja teitä,mikä varmaan johtuu siitä että ilmeisesti kaksonen jajousimies on samanlaisia luonteeltaan,ainakin horoskooppien mukaan.ne asiat mitkä eivät ole samanlaisia,tuntuvat taas täydentävän toisiaan.en tiedä,mutta itse en koskaan ole kohdannut samanlaista miestä,enkä ihmistä joka saisi minut tuntemaan tällaisia tunteita.itselläni on kymmenen vuoden suhde takana kaurismiehen kanssa,enkä kyllä kadu sitä,mutta ei se koskaan mitään herkkuakaan ollut.joko asiat olivat melko hyvin,tai sitten huonosti.välimaastoa ei ollut.jotenkin alkaa uskoa noihin horoskooppeihin jo senkin vuoksi.ja nyt joku viisas sanoo,että miksi ihmeessä olit noin kauan ihmisen kanssa,joka ei ollut se oikea.no,sanoppa se,ei tunteet kerro niitä asioita.sitä vaan jää ihmisen luokse,joka tuntuu tutulta ja turvalliselta.vaikkakin turvallisuus olisi kaukana

    • kaksosneitosdfg

      Joo-o.Tutustuin tossa 2 vuotta sitten jousimieheen. Olen siis itse nainen, hän on mies.
      Aluksi meillä meni tosi hyvin. Nähtiin usein, juteltiin kaikkea ja tuntui, että synkkasi tosi hyvin. Mut sitten siitä muuttuikin yhtäkkiä tosi etäinen (itse kai olin liian takertuva). En ole koskaan tuntenut mitään yhtävoimakasta kun tuon miehen lähellä.
      Siitä miehestä ei kyllä ota aina ihan selkoa. :D

    • ei noita

      Jousimies on oikullinen ja kaksonen ikuinen murkku, sopivat hyvin toisilleen! kaksoset on yleensä pinnallisin, itsekeskeisin, oikullisin mies mitä tiedän ja kaikki tuntemaini ovat, hyi,,, ja nainen on aina äänessä, ei sitä pölinää jaksa kuunnella!

    • jouk.n+kaks.m

      jousimies nainen ja kaksos mies, seurusteltu reilu vuos ja ihanasti menee. On kiihkeää! :)

    • minä kaksonen

      kaksonen ja jousimies voivat olla maiilman paras yhdistelmä, elämä voi olla taivaallista ja taydellisyyttä hipovaa tai sitten elämä voi olla yhtä helvettiä.

      merkit ovat niin saman tyylisiä että kaikki voi mennä täydellisesti tai sitten kaikki voi kaatuahetkessä koska merkit ovat liian samanlaisia.

      kannaattaa silti kokeilla, onnistuessaan parasta, aitoa rakkautta

      t. minä kaksonen ja rakastun aina jousimiehiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe