Hei!
Olemme appivanhempien kanssa lähdössä joulukuussa Tunisian Monastiriin. Onko kenelläkään kokemuksia paikasta? Entä Monastir Center-hotellista?
Kiitos!
Monastir, Tunisia
2
589
Vastaukset 2
- kokemuksia
Paikassa on nähtävää 2 tunniksi.
Sen jälkeen tulee aika pitkäksi.
Unelias kaupunki jossa ei yhden
linnoituksen lisäksi ole yhtikäs mitään
muuta kuin uimaranta jossa miehet
tuijottelee ja kuolaa aamusta iltaan
vähäpukeisia turistinaisia. - MATKAILIJA
TULIMME PARI PÄIVÄÄ SITTEN MONASTIRISTA. MEIDÄN MIELESTÄ PAREMPI PAIKKA KUIN ESIM.SOUSSE,KOSKA PIENEMPI JA RAUHALLISEMPI.PUUTARHAT HYVIN HOIDETTUJA.RANNAT VÄHÄN LIKAISIA,MUTTA NIIN KUULEMA MUUALLAKIN. KUOLAAVIA MIEHIÄ JA NAISIA ON VARMAAN JOKA PAIKASSA.LUULEN ETTÄ MONASTIRISSA VÄHEMMÄN KUIN MUUALLA.EIKÄ KAUPPIAAT OLLEET NIIN HYÖKKÄÄVIÄ KUIN LUULIMME.
ASUIMME CAP MARINASSA,JOKA OLI MEIDÄN MIELESTÄ KIVA HOTELLI.MUISTA HOTELLEISTA EI TIETOA.
VIIKON REISSULLA NYT EI JUURI ENEMPÄÄ OIS KERENNYT KATSELEMAANKAAN EIKÄ JOKA PAIKASSA EDES KERITTY KÄYDÄ.
SUOSITTELEN MONASTIR-KAUPUNKIA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550