Hei!
Olemme appivanhempien kanssa lähdössä joulukuussa Tunisian Monastiriin. Onko kenelläkään kokemuksia paikasta? Entä Monastir Center-hotellista?
Kiitos!
Monastir, Tunisia
2
549
Vastaukset
- kokemuksia
Paikassa on nähtävää 2 tunniksi.
Sen jälkeen tulee aika pitkäksi.
Unelias kaupunki jossa ei yhden
linnoituksen lisäksi ole yhtikäs mitään
muuta kuin uimaranta jossa miehet
tuijottelee ja kuolaa aamusta iltaan
vähäpukeisia turistinaisia. - MATKAILIJA
TULIMME PARI PÄIVÄÄ SITTEN MONASTIRISTA. MEIDÄN MIELESTÄ PAREMPI PAIKKA KUIN ESIM.SOUSSE,KOSKA PIENEMPI JA RAUHALLISEMPI.PUUTARHAT HYVIN HOIDETTUJA.RANNAT VÄHÄN LIKAISIA,MUTTA NIIN KUULEMA MUUALLAKIN. KUOLAAVIA MIEHIÄ JA NAISIA ON VARMAAN JOKA PAIKASSA.LUULEN ETTÄ MONASTIRISSA VÄHEMMÄN KUIN MUUALLA.EIKÄ KAUPPIAAT OLLEET NIIN HYÖKKÄÄVIÄ KUIN LUULIMME.
ASUIMME CAP MARINASSA,JOKA OLI MEIDÄN MIELESTÄ KIVA HOTELLI.MUISTA HOTELLEISTA EI TIETOA.
VIIKON REISSULLA NYT EI JUURI ENEMPÄÄ OIS KERENNYT KATSELEMAANKAAN EIKÄ JOKA PAIKASSA EDES KERITTY KÄYDÄ.
SUOSITTELEN MONASTIR-KAUPUNKIA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238