naisen turvallisuus

naisreissaajat

Kuinkahan turvallista on naisen liikuskella Kairon keskustassa, esim. Tahrir-aukiolla? Tuossa lähiaikoina paikalla on kokoontunut tuhansittain miespuolisia mölisijöitä munakset paljaina ja nyrkit ilmassa. Raakkuvat siinä jotain. Jotain tähtilippuja siinä polttavat ja hyppivät ja kirkuvat ympyrässä. Onko tämä jokin paikallinen käytäntö? Savu vain nousee ja hirveä mölinä kaikuu hotellihuoneeseen asti (tosin erilainen mölinä kyseessä kuin esim. moskeijan raakkuna aamuviideltä)

4

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Loistavaa tekstiä naisreissajilta! Harvoin saamme lukea näin upean todenmukaisia raportteja rakastamastamme muslumaasta. Kairossa käyneenä silloin oli rauhallista. Toisella x oli mukana ex- vaimoni n:o 2; oikeinkin muodokas ja upea ilmestys.
      Kunpa olisitte nähneet sen kuolamäärän jonka vaimoni ohikulku Kairon saastaisille kaduille jätti. Ne kujat eivät pölynneet moneen päivään.
      Olin suomen armeijasta oppinut arvon santsariltamme että sotilaan naaman tulee olla kuin petolinnun per*e. Pidin tämän ilmeen yllä koko ajan ja olen varma että tämä seikka ehkäisi koko rättiarmeijan kiinnikäyntiä vaimooni.

      • Kenraali Custer.

        Naisten perään läähättäminen ilmeisesti kuuluu aika vahvasti paikalliskulttuuriin noilla leveysasteilla. Nyt kun olemme EU:n myötä sivistyneet ja oppineet puhumaan asioista kiertoilmauksin, voisimme todeta tämänkin asian ns. kulttuurieroksi. Tai vaikkapa paikallispopuluksen eksoottisemmaksi tavaksi. Aikoinaanhan olisimme voineet ihan rehellisesti todeta tämänkin olevan vain yhdeksi monista naisia työkseen alistavan kulttuurin paska-oireiksi.


      • 28x...
        Kenraali Custer. kirjoitti:

        Naisten perään läähättäminen ilmeisesti kuuluu aika vahvasti paikalliskulttuuriin noilla leveysasteilla. Nyt kun olemme EU:n myötä sivistyneet ja oppineet puhumaan asioista kiertoilmauksin, voisimme todeta tämänkin asian ns. kulttuurieroksi. Tai vaikkapa paikallispopuluksen eksoottisemmaksi tavaksi. Aikoinaanhan olisimme voineet ihan rehellisesti todeta tämänkin olevan vain yhdeksi monista naisia työkseen alistavan kulttuurin paska-oireiksi.

        Kenraali on oikeassa. Olen hieman joskus toisella silmällä vilkuillut rasismi- palstaa
        joka on aika mielenkiintoinen. Siellä sheriffinä toimii muslimi Mover lukuisine apulaisineen jotka ampuvat kaikki hiemankin islaminuskonnosta poikkeavat kannanotot kuin kanat alas eli poistavat.
        Nämäkin kirjoitelmamme naisiemme turvallisuudesta olisi vuorenvarmasti torpattu
        rättipäiden häpäisynä.
        Vaikka Custer käyttikin hienoja kiertoilmauksia se ei olisi auttanut.


      • 28x... kirjoitti:

        Kenraali on oikeassa. Olen hieman joskus toisella silmällä vilkuillut rasismi- palstaa
        joka on aika mielenkiintoinen. Siellä sheriffinä toimii muslimi Mover lukuisine apulaisineen jotka ampuvat kaikki hiemankin islaminuskonnosta poikkeavat kannanotot kuin kanat alas eli poistavat.
        Nämäkin kirjoitelmamme naisiemme turvallisuudesta olisi vuorenvarmasti torpattu
        rättipäiden häpäisynä.
        Vaikka Custer käyttikin hienoja kiertoilmauksia se ei olisi auttanut.

        Kyllä Egypti on hieno maa kun puhutaan sen mittavista kulttuuriaarteista. Sen ajan egyptiläiset olivat aivan eri kansaa kuin nämä nykyiset. Nämä ukkelit eivät osaa laittaa kahta tikkua ristiin vaikka tunnin opettaisi.
        Näillä nykyajan muslimeilla ei ole mitään kunnioitusta naisia kohtaan. Kohtelevat kuin sakkaa. Mutta se on sunni- muslimien tapa mille emme voi mitään.
        Ainoa keino lopettaa häirintä on olla matkustamatta maahan missä on paljon sunneja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe