Yle maksu

aaamen

On se niin väärin että mekin joudutaan sitä maksamaan

8

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä tieto

      ei ole väärin sillä mehän katselemme niinkuin tekin tosin valikoiden.Väärin se on sokeille ja sellaisille jotka eikatsele mitään. Ei vl.llät ole purnanneet maksusta,tuo on taas väärä tieto.

    • Yle maksu kattaa niin tv.n, radion kuin nettijututkin.
      Eli kylä lessutkin on osallisena siitä.

      Radiota voi kuunnella myös sokeat.
      Sokeille kyllä vois antaa 70 % alennusta.

      Lessuille taas 150% korotuksen.
      Ovat he niin kauan salakatselleet televisiota vaatekomeroissaan...

    • aika nyt toinen

      en tunne ainuttakaan lesdatioleaista joka ei maksanut yle maksua.Ne joilla tv oli maksoivat sen.Sensijaan tunsin monta ei vl.llää jotka jopa kuuluttivat että he ei siitä mömmöstä maksa mitä tv.stä tulee.Että se siitä!

    • beeemen

      Miten niin? Et koskaan esim. kuuntele radiosta ei-kaupallisia asemia?

      • ceeemen

        Eihän se uskovaiselle sovi.Vaikka kuinka kuuntelisi,niin ei kuule.


      • aika on nyt toinen

        en todellakaan kuuntele,netti on minun ainoa tiedonlähteeni,uutiset,documentit,ajankohtaiset mutta hyväksyn yle maksun,on aivan hyvä asia että jokainen joka käyttää ylen palveluja niin maksaa.Ainoastaan sokeat,ja vammaiset joiden aivot ei ota enää tietoa vastaan ja jotka haluavat elää hiljaisuudessa.Heitä kohtaan se on väärin.Onhan kuuroja paljonki mutta he kyllä katselevat tv.tä ja nettiä.


      • Sitähän ei muutettu
        aika on nyt toinen kirjoitti:

        en todellakaan kuuntele,netti on minun ainoa tiedonlähteeni,uutiset,documentit,ajankohtaiset mutta hyväksyn yle maksun,on aivan hyvä asia että jokainen joka käyttää ylen palveluja niin maksaa.Ainoastaan sokeat,ja vammaiset joiden aivot ei ota enää tietoa vastaan ja jotka haluavat elää hiljaisuudessa.Heitä kohtaan se on väärin.Onhan kuuroja paljonki mutta he kyllä katselevat tv.tä ja nettiä.

        Niin se on aalima muuttunut eikä tietenkää meidän oppi...


    • VALTAA

      onhan siellä
      VAPUN VALTAKUNTA
      KOKO AKKA JOUTAS POIS OHJELMINEEN TELEVISIOSTA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe