Minä olen:
Apsykopaatti
Aapina
Anatsi
Akommunisti
Atanskalainen
Asaksalainen
Alyhyt
Ahuono pelaamaan shakkia
Atanssija
Ja miljardi muuta:
Kuka jaksaa listata eniten mitä ei ole ja perustaa sille oma järjestö : )
Minä ainakin haluan Atanssijoiden järjestön puolustamaan niitten oikeuksia jotka eivät ole tannsijoita. Tunnen että tällaiseten ihmisten ihmisoikeudet on uhattuina.
Mille kaikille te olette A jotain?
3
143
Vastaukset
- foksmalder
Ei kukaan ole pelkkää ateisti järjestöä perustanut. Uskonnonnottomien etujärjestöjä kyllä. Samoin on perustettu ihmisoikeusjärjestöjä muitakin (anatsi).
Kun on olemassa ihmisryhmiä, jotka pyrkivät uskomustensa varjolla syrjimään muita, tulee sitä vastaan taistella. Takavuosina jumalusko oli vielä niin yleistä, että se katsottiin normiksi, ja oli ihan ymmärrettävää viitata muihin ei-jumalauskoisina.
Nykyään esim. skandinaviassa olisi varmasti jo fiksumpaa puhua tavallisisita ihmisistä ja uskovaisista.- milffi
Kukakohan on keksinyt A-teisti sanan. Oliskohan uskovaiset, jotka katsoo maailmaa aina mielikuvutusolentouskonsa piilolinssien läpi? A-teisti = paha epänormaali, normista, mielikuvitusolentouskovaisuudesta, poikkeva vaarallinen, moraaliton tapaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780