Hei, kyseessä kissanpentu, nyt muutaman kerran huomattu kakan mukana verta, kissa 5 kk, leikkisä, iloinen, energinen..koiran ruokakupilla käynyt raksuja syömässä, voiko olla syytä asiaan, vatsa kova ym.?
Kakan mukana verta
1
77
Vastaukset
- lehti puussa
Kun verenvuoto on ollut jatkuvaa, niin ei auta kuin eläinlääkäriin meno. Ei kuulosta enää sille, että kyseessä olisi kovalla olon aiheuttamaa ongelmaa, vaan suolistossa olisi ihan kunnon haavauma. Mitä tummempaa veri on sitä vaarallisemmassa tilassa kissasi on.
Äläkä enää jätä koiran raksukuppia ilman vahtijaa. Voi hyvinkin olla, että raksut ovat ainakin osasyynä kissan suoliston vointiin. Voi kuulostaa onnettomalle, mutta sitä on vaan pakko uhrata aikaa ja viitsimistä, että kissan suolisto pääsisi paranemaan.
Kannattaa viedä kakkanäytä eläinlääkärille samalla tutkittavaksi, kun viet kissankin sinne. Lääkäri varmasti osaa auttaa myös ruokavalion kohentamisessa sen varalta, että onkin vain kovalla. Lihan palat missä on rasvaa ja tottakai kala auttavat suoliston hyvinvointiin ainakin. Laitat vaikka märkäruuan sekaan mitä kissa syö. Ei kannata antaa kissalle nyt minkäänlaisia raksuja, ettei vatsa turpoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054174Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572378Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?771638Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768