Tänä jouluna olen kuunnellut Jouluradiota ja pakko sanoa että hyvää musaa soittavat. Vaikka se onkin Seurakuntayhtymien tuottama asema niin soi tuolla muutakin kuin virsiä, poppia ym. ja ottavat nettisivuillaan levytoiveitakin vastaan! :) Aion kuunnella vastaisuudessakin tuota asemaa. Tulee heti joulumieli.
Jouluradio on paras
21
234
Vastaukset
- vm 72
oikeassa olet, ilman jouluradiota ja elävää-arkistoa olisi jouluohjelmat kovinkin arkisia.
Jossakin vanhemmassa keskusteluissa oli puhetta että digitaalisoisivat vanhat joulunauhansa,suosittelen lämpimästi.
Itse olen tehnyt niin että jouluaattoaamusta klo 06.00 tapaninpäivään klo 18.00 tulee yhtä pötköä ilman uutisia ym höpötyksiä.Emme ole juuri 2000 luvulla radiota kuunnelleet ja jouluna tv.n katselu jää kokonaan. Jouluja on viisi vuosilta 60-70 luvuilta kuten pääsiäs ja juhannus ohjelmia samoilta vuosikymmenniltä 4kpl. Löytyy kynttilöiden syttymminen haudoilla,kaikki radiosta tulleet nokinenät(loput ostettu kärkkäiseltä) jouluhaloot sekä ennen kaikkea joululahjavalvojaiset ym. perinteiset jouluohjelmat.
Aikoinaan eräs kanava olisi halunnut käyttöönsä levykkeet, en anna niitä kaiketi tuotesujankin takia, ehkäpä joskus kun radiosta ei tule kuin arkista rämistystä. - Greed is good
Seurakuntalaiset maksavat ensin valtiolle Yle veron ja sitten syöttävät palkastaan joka kk seurakunnalle vähän lisää. Sitten seurakunta tuottaa kalliilla radiota ympäri Suomea piiloviesteineen kuukauden ajan. Olisi vähintäänkin ihme, jos sillä ei saataisi jotakin kuunneltavaa aikaiseksi jollekin. Menisi verorahat ja vielä seurakunnalle maksetut rahat kankkulan kaivoon. Hyvä, että rahat käytetään tällaisiin tärkeyksiin eikä ohjata niiltä esim. vähäosaisille. Kirkko on oikealla asialla. Köyhät kyykkyyn ;)
- valivali..
AINA joku löytää jotain valittamista! Kyllä kirkko köyhillekin antaa, eikä Jouluradio ole pois keneltäkään! Ilman jouluradiota ja joululauluja olisi joulu paljon tylsempi.
- tosi uskossa -77
valivali.. kirjoitti:
AINA joku löytää jotain valittamista! Kyllä kirkko köyhillekin antaa, eikä Jouluradio ole pois keneltäkään! Ilman jouluradiota ja joululauluja olisi joulu paljon tylsempi.
Minua ärsytti Joulu Radiossa tonttu ja joulupukki aiheiset laulut.
- mitä pahaa
tosi uskossa -77 kirjoitti:
Minua ärsytti Joulu Radiossa tonttu ja joulupukki aiheiset laulut.
Mitä pahaa niissä lauluissa on? Jouluradio on tarkoitettu kaikille, niin uskoville kuin ei-uskoville ja nuo joulupukkilaulut on nimenomaan niille jotka ei virsiä halua kuulla. Virret sitten erikseen uskoville.
- AndroidissaToimi2014
Yritän kuunnella Android-luurilla mutta ei toimi selaimella eikö appsilla..!? :o
- JouluradioSoiNyt
Nettistreamissa saattaa olla varsinkin nyt ekana adventtina kova ruuhka!
Sain vinkin ja testasin ja omassa Android puhelimessa toimii nyt kun latasin Google kaupasta Nettiradio livetaajuus fi soittimen!
Siinä on mukana kaikki Jouluradion nettikanavatkin! Toisin kuin radiot.fi jossa on vain jouluradion pääkanava.
Adventin Valoa Sydämeen :)- tä-häh
"Toisin kuin radiot.fi jossa on vain jouluradion pääkanava."
Kuuluuko Jouluradio Radiomediaan tai Yleisradioon? - jaaakkoo68
tä-häh kirjoitti:
"Toisin kuin radiot.fi jossa on vain jouluradion pääkanava."
Kuuluuko Jouluradio Radiomediaan tai Yleisradioon?No kuuluuko Puolustusvoimat Yleisradioon tai RadioMediaan? Miksi pitäisi kuulua?
- tä-häh
jaaakkoo68 kirjoitti:
No kuuluuko Puolustusvoimat Yleisradioon tai RadioMediaan? Miksi pitäisi kuulua?
se on ylen ja radiomedian palvelu? miksei radio musa, sandels, sea fm ole siellä?
- ei-ylen-radio
tä-häh kirjoitti:
se on ylen ja radiomedian palvelu? miksei radio musa, sandels, sea fm ole siellä?
Jouluradio ei ole Ylen vaan seurakuntien. Radiomediasta en tiedä mut tuskin kuuluu siihen.
- duunaryhteiskunta_alas
tä-häh kirjoitti:
Eikä ole Ääniradio tai Pieksämäki FM.
Kaikki palvelut pitäisi saada ilmaiseksi, sillä yritystoiminnassa ei saisi olla mitään maksuja. Tulisi laadukasta juonnettua ohjelmaa 24/7, jos ei tarvitsisi maksaa maksuja ja veroja! - radiot-fi
ei-ylen-radio kirjoitti:
Jouluradio ei ole Ylen vaan seurakuntien. Radiomediasta en tiedä mut tuskin kuuluu siihen.
"Jouluradio ei ole Ylen vaan seurakuntien."
Tarkoitettiin radiot.fi -palvelua.
- rajansa..kaikella
Nyt Radio Aaltokin soittaa pelkkiä joululauluja vaikka on joulukuun ensimmäinen. Ihmettelen kyllä ja juu voin kääntää kanavan ja käännänkin koska joululauluja ei kestä neljää viikkoa putkeen.
Oma Jouluradio puolestaan taas on pelkästään hyvä juttu, koska sille voi kääntää silloin kun mieli tekee joulukappaleita kuunnella...- epätoivoista
Mielenkiintoinen ratkaisu Aallolta. Noin suppeaa joulusoittolistaa ei jaksaisi kuunnella edes joulun pyhiä saati koko kuukautta.
Taitaa kanavalla mennä tosi huonosti. - RÄDIÖÄÄÄÄLTÖ
epätoivoista kirjoitti:
Mielenkiintoinen ratkaisu Aallolta. Noin suppeaa joulusoittolistaa ei jaksaisi kuunnella edes joulun pyhiä saati koko kuukautta.
Taitaa kanavalla mennä tosi huonosti.Auran Aallot lähetti pelkkää joulumusiikkia 1990-luvun puolivälissä joulukuun alusta alkaen tapaninpäivään. Taitaa tämä Aallon systeemi olla kopio 19 vuoden takaa. Jaakkola oli silloinkin puikoissa.
- radionkuuntelija08
Jouluradio streaming url on: http://str2.zenonmedia.com:8011/Jouluradio
avainsanoja: Joulu radio stream lähetys virta osoite m3u pls vlc winamp xiialive
En itse löytänyt tätä mistään, joten kun sen sain lähdekoodista kaivettua niin pannaanpa tännekkin jakoon.
Tuon voi siis kirjoittaa mihin tahansa sovellukseen joka tukee streameja (Esim VLC) ilman että tarvii pitää netiselainta kokoajan Jouluradion nettisivuilla - Jouluradio.paras
Ihana radio ja HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE
Jouluradio paras - KIaösMänööver
paras radio - kuinka kauan tuo kuuluu kun joulu jo meni ? kuuntelisin aina
- AnonyymiUUSI
Tänään alkoi kuulumaan taas radiossa Jouluradio kanava 🙂
- AnonyymiUUSI
Joulu radiossa on liian vähän hengellisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085