Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Du får 50 tusen euro...

Nyfiken

...vad vill du göra med dem? Tänka på, vad vill du göra med dem?

8

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ränta på ränta

      Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna.

      • delad glädje

        Någon resa och "litet extra "åt mina familjemedlemmar som har haft det svårt med sjukdom och arbetslöshet.


    • :-)

      Lösa lånen på huset :)

    • djbtjbtjrtyj

      Resa till Australian, Usa och Kanada! Jag tycker att jag å min make behöver semester.

      • snart pensionär

        Resa vore kanske roligt,innan man blir så skröplig att man inte mera orkar njuta av upplevelserna.Jag skulle också ge pengar till föreningen på orten som tar hand om hemlösa djur.


    • toivolan jani

      "Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna."

      Varmt och hjärtligt tänkt ,men oftast finns det bara två slags människor dom som kan det där med pengar och dom som int.gör något för dig själv.

      själv skulle jag förbättra huset

      • bara onödigt

        Jag skulle köpa kläder,resa och festa.


    • lärdom?!

      50.000€ dela den med 4.en del resa,en del för hemmet,en del satsa för gemensamt fritid för "nära o.kära",sista delen skulle jag spara för kommande behov.Det finns ju ett gammalt ordspråk en generation skaffar förmögenheten och nästa slösar bort den!"Kantapään kautta,ingentig har varit gratis för mig heller,ju äldre man blir så lär ju även sjukdomar komma utan beställning.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe