Du får 50 tusen euro...

Nyfiken

...vad vill du göra med dem? Tänka på, vad vill du göra med dem?

8

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ränta på ränta

Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna.

• delad glädje

Någon resa och "litet extra "åt mina familjemedlemmar som har haft det svårt med sjukdom och arbetslöshet.

• :-)

Lösa lånen på huset :)

• djbtjbtjrtyj

Resa till Australian, Usa och Kanada! Jag tycker att jag å min make behöver semester.

• snart pensionär

Resa vore kanske roligt,innan man blir så skröplig att man inte mera orkar njuta av upplevelserna.Jag skulle också ge pengar till föreningen på orten som tar hand om hemlösa djur.

• toivolan jani

"Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna."

Varmt och hjärtligt tänkt ,men oftast finns det bara två slags människor dom som kan det där med pengar och dom som int.gör något för dig själv.

själv skulle jag förbättra huset

• bara onödigt

Jag skulle köpa kläder,resa och festa.

• lärdom?!

50.000€ dela den med 4.en del resa,en del för hemmet,en del satsa för gemensamt fritid för "nära o.kära",sista delen skulle jag spara för kommande behov.Det finns ju ett gammalt ordspråk en generation skaffar förmögenheten och nästa slösar bort den!"Kantapään kautta,ingentig har varit gratis för mig heller,ju äldre man blir så lär ju även sjukdomar komma utan beställning.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      184
      2679
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      67
      894
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      800
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      797
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe