...vad vill du göra med dem? Tänka på, vad vill du göra med dem?
Du får 50 tusen euro...
8
105
Vastaukset
- ränta på ränta
Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna.
- delad glädje
Någon resa och "litet extra "åt mina familjemedlemmar som har haft det svårt med sjukdom och arbetslöshet.
- :-)
Lösa lånen på huset :)
- djbtjbtjrtyj
Resa till Australian, Usa och Kanada! Jag tycker att jag å min make behöver semester.
- snart pensionär
Resa vore kanske roligt,innan man blir så skröplig att man inte mera orkar njuta av upplevelserna.Jag skulle också ge pengar till föreningen på orten som tar hand om hemlösa djur.
- toivolan jani
"Jag skulle betala bort mitt barnbarns skulder som han i ungt oförstånd skaffade sig.Nu är han "gift" med utmätningsmyndigheterna."
Varmt och hjärtligt tänkt ,men oftast finns det bara två slags människor dom som kan det där med pengar och dom som int.gör något för dig själv.
själv skulle jag förbättra huset- bara onödigt
Jag skulle köpa kläder,resa och festa.
- lärdom?!
50.000€ dela den med 4.en del resa,en del för hemmet,en del satsa för gemensamt fritid för "nära o.kära",sista delen skulle jag spara för kommande behov.Det finns ju ett gammalt ordspråk en generation skaffar förmögenheten och nästa slösar bort den!"Kantapään kautta,ingentig har varit gratis för mig heller,ju äldre man blir så lär ju även sjukdomar komma utan beställning.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389