Hoitsu hoideltavana

moroo

"Hei vaan, nähdään taas maanantaina!" suljin oven perässäni ja lähdin kävelemään autolleni. Olin kolmatta viikkoa töissä äitiysloman sijaisena kotihoidossa, ja välillä tuntui että päivät olivat niin hektisiä iäkkäitä mummoja auttaessa että kaipaisin nyt jo lomaa.
Tämäkin päivä oli ollut pitkä ja kiireinen, ja olisinkin jo halunnut päästä kotisohvalle kihlattuni Tonin kainaloon. Olin tuntenut Tonin vaippaikäisestä lähtien, ja olimme seurustelleet yläasteelta saakka, enkä ollut koskaan edes suudellut toista miestä. Toni oli kuitenkin lähtenyt eilen työmatkalle ja palaisi vasta maanantaina. Se tarkoitti sitä että joutuisin viettämään viikonlopun yksin, taas kerran. Tonille kun oli viime aikoina osunut paljon viikonlopputöitä.
Päivän viimeinen käynti olisi onneksi vain nopea vierailu päiheongelmaisen, hieman yli 40-vuotiaan Teron luona, jolle käytiin antamassa pistos rauhoittavaa kerran päivässä, minkä olin juuri nytkin menossa tekemään. Yleensä käynnille oli varattu kaksi hoitajaa, mutta koska käynnit sujuivat yleensä ongelmitta, olin luvannut työparilleni Sannille meneväni yksin jotta tämä pääsisi aiemmin kotiin pienten lastensa luokse.
Tero asui kaupungin ulkopuolella, hieman ränsistyneessä omakotitalossa. Jo kaukaa kuului naurua ja musiikkia ja olisin halunnut kääntyä heti takaisin. Ajatus siitä että hän joutuisin pistämään rauhoittavan lääkkeen Teron pakaraan kaikkien hänen ystäviensä katsellessa ja arvostellessa pelotti, mutta samalla kiihotti.
"Huhuu?" huusin "Kotihoidosta Tiina täällä moi!"
Pitkä, tummahiuksinen ja punakka Tero oli keittiössä kahden muun miehen kanssa. Miehet olivat noin 40-50- vuotiaita, kaljamahaisia ja humalassa. Kaikki miehet olivat nähneet jo parhaat päivänsä, mutta he olivat itsevarmoja ja rehvakkaita, mikä sai ajatukseni juoksemaan. Emme olleet harrastaneet seksiä Tonin kanssa moneen kuukauteen, ja olin pahassa puutteessa. Tero esitteli ystävänsä, kaljamahaisen ja kovaäänisen sekä vaaleahiuksisen Ollin, joka oli itseasiassa melko hyvännäköinen.
"Mitäs meillä onkaan täällä? Hieman viihdykettä!"
"Olen täällä kotihoidosta. Jos mentäisiin Tero vaikka tuonne toiseen huoneeseen niin annan sulle tuon iltapiikin?" Ehdotin pienellä äänellä, sillä tunsin miesten katseiden porautuvan häpeilemättä hoikkaan, kurvikkaaseen vartalooni ja terhakkaisiin pystyihin C-kupin rintoihini. "On toi kyllä kuuma pakkaus toi hoitsu." " Taitaa olla kyllä itekkin hoidon tarpeessa, mitäs luulet.."
Miehet alkoivat lähestyä minua ja tunsin paniikin nousevan, olin kuitenkin melko kokematon. Pentti kiersi taakseni vaivihkaa. Hän kouraisi piukeaa takamustani omistavin elkein ja myhäili hyväksyvästi. Muutkin miehet tulivat lähemmäs, ympäröivät minut ja kourivat kehoani omistajan elkein. Kukaan ei ollut aiemmin koskenut minua tällä tavalla, näin häpeilemättä, miesten voimallinen tutkailu tuntui samaan aikaan kammottavalta ja kiihottavalta. Tero hieroi rintojani takaapäin ja suuteli tämän kaulaa. Pentti tunki kielensä raivokkaasti suuhuni ja pyöritteli sitä ja puri alahuulta. Vaikka en vastannutkaan suudelmaan, suuteli mies silti voimallisesti. Ainoastaan Olli istui keittiön pöydän äärellä ja tutkaili hyväksyvästi tapahtumia.
Yhtäkkiä Tero ja Pentti ottivat minua kiinni käsivarsista ja painoivat minut väkivaltaisesti mahalleni keittiön pöydälle. Jouduin pakokauhun valtaan ja rimpuilin pakoon miesten kourista niin kovaa kuin pystyin. Miehet repivät minulta väkivalloin vaatteet päältä ja sitoivat käteni ja jalkani pöydän jalkoihin. Yksi miehistä haki laukustani Terolle tarkoitetun lihasrelaksantin ja iski sen tuota pikaa piukeaan pakaraani. Olin täydessä paniikissa, kun äkkiä raajani valtasi raukea lämmön tunne, enkä kyennyt enää liikuttamaan niitä. Tiesin ettei lääkkeen vaikutus loppuisi ennen aamua. Minut valtasi kammottava tietoisuus siitä että olisin täysin näiden miesten hyväksikäytettävissä, eikä minulla olisi mitään valtaa omaan kehooni. En voisi mitenkään vaikuttaa siihen, mitä miehet minulle tekisivät tai miten miehet minua kohtelisivat. Nyt pantaisiin ja kunnolla. Ajatus oli samalla kammottava ja kiihottava.
Pentti, kaljamahainen mies, katseli minua päästä varpaisiin hyväksyvästi ja levitteli häpyhuuliani rosoisilla sormillaan, mikä tuntui syntisen hyvältä. Ahavoitunut peukalo hieroi klitorista kuin sattumalta, painaen ja venyttäen sitä kun toinen suuri sormi luiskahti yhtäkkiä sisälleni. Jo miehen etusormi tuntui täyttävän neitseelliset paikkani täysin, ja vingahdin kivusta. Tästä välittämättä kaljamaha pumppasi sormea edestakaisin sisälläni ja lisäsi toisen. "Täällähän on pojat oikee herkku."

2

5694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moroo

      Yritin kiljua kivusta ja anella vierasta miestä lopettamaan pilluni venyttämisen, mutta suusta ei päässyt kuin vaimennettua muminaa. Kukaan ei ollut aiemmin koskenut pyhintäni niin omistavin ottein, olinhan seksiä harrastanut yksin ja Tonin kanssa, mutta siihen se oli jäänyt. Tonikaan ei ollut koko yhdessäolomme aikana juurikaan uhkunut intohimoa, joten tyydytys oli aina jäänyt melko pitkälle yhden sormen operaatioksi.

      Tero leipoi rintoja ja läimäytteli nännejäni leikkisästi, kuin varmistaakseen että ne ovat oikeasti siinä. Hänen housuissaan oli jo selvä kohouma, ja nähdessään kauhistuneen katseeni hän kaivoi puolikovan, suuren peniksensä esiin ja alkoi runkata vain muutaman sentin päässä kasvoistani. Aloin nyyhkyttää vaimeasti ja yritin epätoivoisesti kierähtää pois pöydältä, mutta en kyennyt liikkumaan senttiäkään. Pentin kaksi sormea olivat yhä sisälläni ja kolmas hieroi klittaa, kun samaan aikaan Teron kalu tökki voimakkaasti, lähes kovana kasvojani "Nuole huora."

      Yritin pitää leukani ummessa, mutta lihasrelaksantti oli tehnyt tehtävänsä ja Teron suuri, lämmin kalu työntyi suuhuni, venyttäen leukoja kun vain terska oli suussa. Tero otti pitkistä tummista hiuksistani kiinni ja pani suutani, samalla kun yritin ulista kauhistuneita vastalauseita suu täynnä jättimäistä munaa. Tero työnsi väkivaltaisesti koko paksun, lähes 20 senttisen paisuneen kalunsa suuhuni, ja kaoin epätoivoisesti kyyneleet silmissä, kykenemättä liikkumaan. Tämän innoittamana Penttikin oli alkanut yhä rohkeammin sormettaa neitseellistä vittuani ja runkkasi toisella kädellä omaa paksua kyrpäänsä. Äkkiä Pentti työnsi kalunsa tiukkaan kuivaan vakooni yhdellä survaisulla mikä sai minut ulisemaan kivusta, lähes koskematon reikäni tuntui halkeavan miehen jättimäisen peniksen voimasta. "Vitun huora turpa kiinni nyt kun sua naidaan!"

      Terokin jatkoi panemistani vähät välittämättä tämän kivuista. Hän työnsi munaansa syvälle suuhuni ja nussi vauhdilla, kunnes paksu kalu ohitti oksennusrefleksin ja Tero pääsi panemaan syvälle nieluuni. Tero ei välittänyt lainkaan paniikista joka huokui silmistäni ja jatkoi suuni nylkyttämistä, nostellen itse päätäni vauhdikkaasti. Kaoin ja yökkäilin kyyneleet silmissä, kun tuntematon mies käytti tiukkaa pilluani ja toinen kurkkua kuin olisin pelkkä reikä."Aah, sulla on niin ihana suu, saatanan huora, sä et täältä heti pääsekään pois ennen ku ollaan sut hoideltu..." Lopulta Tero purkautui voimalla sykäyksittäin ksittain syvälle nieluuni ja luulin tukehtuvani, ja hän veti kalunsa pois suustani, aloin yskiä siementä epätoivon vimmalla pois ja haukkoa henkeä samaan aikaan.

      • moroo

        Tajusin olevani näiden vieraiden miesten käytettävissä ja täysin kykenemätön vastustamaan hyökkääjiäni, jotka voisivat käyttää minua estoitta ja kumeitta, pistää paksuksi ja vaikka tappaa. Tajusin myös että en ollut syönyt ehkäisypillereitä lähes kuukauteen, sillä edellinen merkki oli aiheuttanut migreenejä. Kyyneleet kihosivat silmiini, mutta toisaalta tilanne oli äärimmäisen kiihottava, tällaista ei Tonin seurassa tapahdu. Miehet vaikuttivat melko kokeneilta, mikä teki minuun, nuoreen ja kokemattomaan hoitajaan, vaikutuksen.

        Kuului vain litinä, kun Pentin kalu souti eestaas tiukassa pillussani ja keski-ikäisen miehen pallit läiskyivät vakoani vasten rytmikkäästi. Hänen hengityksensä oli kiihkeää, kun hän nussi minua eläimellisesti. Äkkiä Pentti pysähtyi ja tunsin sisääni purkautuvan suuren, lämpimän lastin. Pentti ulisi nautinnosta, kun hän tyhjensi lastia sykäyksittäin syvälle sisääni. Tunsin oloni irstaaksi kun kaksi miestä oli purkautunut sisälleni lähes samaan aikaan, ja tunsin tahtomattaankin kostuvansa.

        Olli oli tähän saakka tyytynyt istumaan sivussa ja runkkailemaan omaa, pitkää suonikasta ja suippoa munaansa, mutta huomasi nyt tilaisuutensa koittaneen ja otti vuoronsa tiukassa vaossa, joka oli liukastunut Pentin spermasta ja vihdoin myös omista nesteistäni. Ollin pitkä kalu hakkasi seinämiäni kivuliaasti ja mumisin kivusta. Huomatessaan tämän Olli innostui ja veti kalunsa ulos tiukasta pillusta vain työntääkseen sen jälleen koko pituudeltaan sisääni, mikä aiheutti sanoinkuvaamatonta kipua ja olin aivan varma että alapääni vuosi verta. Olli ähki jokaisen pitkän vedon myötä, kun taas Tero taas siirtyi puhdistamaan kaluaan suussani ja Pentti jäi ihailemaan rintojani.

        Suljin silmäni, kun rinnoissani tuntui samaan aikaan kauheaa kipua ja hyvänolontunnetta. Pentti venytti, imi ja väänsi terhakoita nuoria rintojani ja suuria nännejäni jotka olivat pompanneet pystyyn. Rintojani ei oltu aiemmin juuri koskettukaan ja jokainen kosketus aiheutti sävähdyksiä selkäytimessäni. Yhtäkkiä joku läimäisi todella kovaa oikeaa rintaani, ja kipu palautti minut takaisin maanpinnalle tuoden kyyneleet jälleen silmiini. Pentti läimäytteli vuorotellen molempia rintojani ja nautti nähdessään terhakoiden, pystyjen rintojen hytkyvän iskujen voimasta.

        Ei mennyt kauaa kun Ollinkin pitkä kalu purkautui voimalla sisääni ja miehet vaihtoivat taas osia. Aloin mennä jo sekaisin minua nussivissa ja julkeasti käyttävissä miehissä, olin päästäni pyörällä ja aivan loppuun käytetty mutta miehet eivät osoittaneet väsymisen merkkejä. Miehet kokeilivat kaikki tiukkaa vakoani useaan otteeseen, käyttivät kalujaan suussani, rinnoillani ja laukesivat lukemattomia kertoja sisääni ja päälleni, mutta olin jo täysin sekaisin siitä kuka mitäkin teki. "Korkataas kaljat, tästä tulee vielä pitkä yö." Kauhistuneena vilkaisin kelloa, joka näytti varttia yli yhdeksän illalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe