siskopuolen kanssa

19+17

Olen kotona viettämässä normaali iltapäivää kun yhtäkkiä tajuan olevani kotona kahdestaan siskopuoleni kanssa. Siskopuoleni on kaunis hänellä on isot tissit ja upea perse. Lähden kävelemään hänen huonetta kohti ja kuulen sieltä voihkintaa. Avaan oven ja siskopuoleni makaa sängyllä sormettamassa. Kysyn häneltä haluaako hän jotain oikeaakin sisäänsä. Hän vastaa myöntävästi joten menen hänen luokseen ja riisun loputkin hänen vaatteistaan ja sitten hän alkaa riisua minua. Kaluni on tähän mennessä jo täydessä juhlakunnossa. Hän alkaa hieromaan terskaani ja minä alan puristella hänen suuria upeita rintojaan. Sitten alan nuolla hänen märkää pilluaan ja hän voihkii voimakkaasti. Sanon hänelle että hänen vuoronsa ja hän aloittaa suihinoton. Seuraavaksi pistän kaluni hänen suurien rintojensa väliin ja hän alkaa liikutella sitä tissiensä välissä. Siinä vaiheessa en kestä enää vaan lauken hänen rinnoillensa. Seuraavaksi hän asettuu makoilemaan lattialle ja menen hänen päälleen ja liutan kaluni hänen sisäänsä ja hän voihkii kovasti. Aloitan rajun panon ja juuri kun olen tulossa hän saa rajun orgasmin ja sitten tulen hänen sisään. Seuraavaksi hän alkaa ratsastaa minulla ja ihailen hänen todella upeaa persettä joka keinuu ihanasti. Lopuksi hän vielä tekee hieman blowjobia jonka jälkeenpuristelen vielä hetken hänen rintojaan ja poistun huoneesta vähin äänin ja juttumme jää meidän kahden väliseksi

0

3488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mites meillä nainen tämä yhteys

        Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
        Ikävä
        68
        1354
      2. Miltä kaivattusi näyttää

        Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
        Ikävä
        54
        1042
      3. Se viime kohtaaminen

        Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
        Ikävä
        52
        889
      4. Olen lihonut vähän

        Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
        Ikävä
        97
        828
      5. Taidan olla ihan sairas

        Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
        Ikävä
        84
        784
      6. Ihan rakentavassa mielessä

        Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
        Ikävä
        58
        780
      7. Toivoisin niin

        Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
        Ikävä
        41
        690
      8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

        Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
        Ikävä
        32
        690
      9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

        En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
        Ikävä
        56
        673
      10. Mitä haluaisit sanoa

        Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
        Ikävä
        42
        645
      Aihe