Antalya ja Alanya halpismotellit

Turkki

Onko Antalyassa ja Alanyassa hyvin halpoja motelleja/hostelleja, joista saa huoneita kun vaan kävelee sisään? Voiko maksaa käteisellä? En omista luottokorttia.

12

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Familyguy11111

      On kai siellä. Itse kun eksyimme keskustan lähellä syrjemmille kaduille, näkyi kaikenlaista kylttiä. Ei tosin olis tullut mieleenikään mennä sellaiseen. Älä mene! Säästä vähän enemmän ja mene jonnekin hotelliin. On varmasti viisaampi ratkaisu.

      • jöäkiullköö

        Niin! Sehan olisi aivan kauheaa joutua jonkun paikallisen yrittäjän pikku pansioniin. Aina brittiläinen laitoshotelli sen voittaa ...vai?


      • Familyguy11111
        jöäkiullköö kirjoitti:

        Niin! Sehan olisi aivan kauheaa joutua jonkun paikallisen yrittäjän pikku pansioniin. Aina brittiläinen laitoshotelli sen voittaa ...vai?

        Eipä suinkaan, voihan ne brittiläisetkin paikat olla ok viettää yö, mutta ihan tuon kerroin oman näkemäni perusteella. Vähän tyhmää kuitenkin äjäkikäteen sanoa, että olis pitänyt tajuta jo kun KATSOI !!! Ihan vapaasti vaan, jos siltä tuntuu. Minä vain vastasin viestiin kuten MINÄ tekisin. Jokainen tavallaan, mutta jos paikka on uusi, kannattaa myös tsekkailla mitä kommenttia muilta tulee. Trollit kyllä erottaa, jos on yhtään älliä.


      • Matkailijatarrrr
        Familyguy11111 kirjoitti:

        Eipä suinkaan, voihan ne brittiläisetkin paikat olla ok viettää yö, mutta ihan tuon kerroin oman näkemäni perusteella. Vähän tyhmää kuitenkin äjäkikäteen sanoa, että olis pitänyt tajuta jo kun KATSOI !!! Ihan vapaasti vaan, jos siltä tuntuu. Minä vain vastasin viestiin kuten MINÄ tekisin. Jokainen tavallaan, mutta jos paikka on uusi, kannattaa myös tsekkailla mitä kommenttia muilta tulee. Trollit kyllä erottaa, jos on yhtään älliä.

        No, itse olen uskaltautunut katsomaan oven sisäpuolellekin. Olen majoittunut useissa. Vaatimattoman ulkonäön lisäksi palveluun voi kuulua ilmaisia kyytejä, aterioita, hyvää juttuseuraa ja apua kaikkiin matkalla ilmeneviin murheisiin. Näitä ei tusinahotellissa ole saatavilla. Suosittelen, mutta kukin tyylillään tietenkin.


      • Menejosuskallat

        Nämä halpispaikat voivat olla todellisia murjuja. Erehdyin itse sellaiseen Istanbulissa, huone oli siivoamaton, sänky rikki, wc sanoinkuvaamaton, yök!!!! Maksoin huoneesta muutaman euron, en jäänyt sinne vaan menin läheiseen hotelliin.


    • kleopatra1:n ex-mies

      Et pääse edes rajasta lävitse Turkkiin, kun ei ole luottotiedot kunnossa. Turkkilaiset tulkitsevat asian niin, että ihminen ei tuolloin hallitse itseään. Joten älä suotta vaivaudu edes sinne asti. Ostele vaan velaksi yli varojesi täällä kotimaassa aina kun tulee uusi pikaluotontarjoaja.
      Joka lentokoneellisesta muutaman matka pysähtyy tullissa juuri tämän seikan vuoksi. Passitarkastuskoppien vieressa vasemmalla on sellainen lasinen konttori, jossa ne häpeävän näköisena punaisian selittävät, että vahinko on että ei ole velkoja maksettu tai ei ole tullut laskua.
      Huvittavaa lisäksi yrittää tehdä asiasta jotenkin trendikästä, kun ei myönnetä ollenkaan luottokorttia.

      • näkyjä?

        Häh?


      • rahalla

        ei tarkoita ettei ole luottotiedot kunnossa vaikkei omista luottokorttia jos vaan elää elämänsä niin ettei tarvitse luottoa vaan säästää ensin ja sitten vasta kuluttaa., hyvin pärjäilee niinkin .


      • kleopatra1:n ex-mies
        rahalla kirjoitti:

        ei tarkoita ettei ole luottotiedot kunnossa vaikkei omista luottokorttia jos vaan elää elämänsä niin ettei tarvitse luottoa vaan säästää ensin ja sitten vasta kuluttaa., hyvin pärjäilee niinkin .

        Kyllä se vaan tarkottaa, älä yhtään hurskastele. Olet yrittänyt hankkia, mutta ei ole myönnetty. Mikä siinä on niin vaikea myöntää anonyymipalstalla ja jonka asian itse otit esille? Häh?


    • Asiantietävä

      Älä jaksa jauhaaa paskaa 😂😂 turkkiin pääsee luottotiedottomat ilman ongelmia :D että jotku ovat tyhmiä ihmisiä

    • kurdinpanema

      Osta äkkilähtö jossa on määrittelemätön majoitus,niin minä teen ja kun pyysivät lisäviikosta 300€ niin ostin uuden äkkilähdön 99€ jonka päivät natsas ja ilmoitin matkatoimistolle et mikä hotelli on ja vaidoin sit sinne. Löysin niin ihanan kurdipojan ettei malttanu lähtee.

      • Trolliiii

        Paskapuhetta ja trollia. Uutta matkaa ei voi ostaa kohteesta tuolla tapaa. Lento pitää käyttää siinä järjestyksessä kun sen on matkalipussa. Ellet ole tullut sillä lipulla Turkkiin, et pääse paluukoneeseen joka on lippuun merkitty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe