Meillä on kylpyhuoneeseen laitettu suihkukaappi IDO merkkinen 80x80;vuonna 2006. No,nyt on ilmennyt siinä semmosta ,kun käy suihkussa niin vesi valuu ulos (osa) lattialle,siis pohjassa on jokin rikki varmaan jokin "putki" juttu.Mitähän sille voisi tehdä kyselee "tietämätön naisihminen".
Vesi tulee lattialle
5
331
Vastaukset
- 2 x vuodessa meillä
Altaasta lähtevä putki on irronnut lattiakaivosta, tai sitten lattiakaivo on tukossa. Etkö ole koskaan 2006 jälkeen siirtänyt kaappiasi paikoiltaan edes siivousta varten? Jos et, niin varaudu "pikku" siivoukseen..
- auttakaa tyhmää
En ole siirtänyt ,mutta kerran viikossa siivonnut suihkukaapin ja lattian suihkuttanut ,kaapin altakin. Siis kylppäri siivottu kerran viikossa:)
- auttakaa tyhmää
auttakaa tyhmää kirjoitti:
En ole siirtänyt ,mutta kerran viikossa siivonnut suihkukaapin ja lattian suihkuttanut ,kaapin altakin. Siis kylppäri siivottu kerran viikossa:)
2X vuodessa meillä= Olen tutkinut kylppäriä nyt , putki ei ole irronnut,eikä lattiakaivo ole tukossa koska pyykkikoneen vesi ei tule sieltä ulos.Se nyt varmaan on jokin juttu niissä putkissa jotka on siellä kaapin alla. Täytyy mennä kauppaan nyt ja hakea ensinmäiseksi taskulamppu ja "ryömiä" lattialle kattomaan mistä kohdasta se vesi tulee.....
- Hiuksia ym
auttakaa tyhmää kirjoitti:
2X vuodessa meillä= Olen tutkinut kylppäriä nyt , putki ei ole irronnut,eikä lattiakaivo ole tukossa koska pyykkikoneen vesi ei tule sieltä ulos.Se nyt varmaan on jokin juttu niissä putkissa jotka on siellä kaapin alla. Täytyy mennä kauppaan nyt ja hakea ensinmäiseksi taskulamppu ja "ryömiä" lattialle kattomaan mistä kohdasta se vesi tulee.....
Meillä oli samassa tilanteessa lattiakaivo tukossa ja voi sanoa, että ei ollut mukava siivota.
- auttakaa tyhmää
Hiuksia ym kirjoitti:
Meillä oli samassa tilanteessa lattiakaivo tukossa ja voi sanoa, että ei ollut mukava siivota.
Meillä pysyy nyt vesi siellä missä pitää.Korjattu on,pikku juttu oli.Olin hosunnut mopilla kaapin alta kun siivosin niin oli jokin putki vähän irronnut tai jotain semmosta .Mutta nyt on ok:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618