Vesi tulee lattialle

auttakaa tyhmää

Meillä on kylpyhuoneeseen laitettu suihkukaappi IDO merkkinen 80x80;vuonna 2006. No,nyt on ilmennyt siinä semmosta ,kun käy suihkussa niin vesi valuu ulos (osa) lattialle,siis pohjassa on jokin rikki varmaan jokin "putki" juttu.Mitähän sille voisi tehdä kyselee "tietämätön naisihminen".

5

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 x vuodessa meillä

Altaasta lähtevä putki on irronnut lattiakaivosta, tai sitten lattiakaivo on tukossa. Etkö ole koskaan 2006 jälkeen siirtänyt kaappiasi paikoiltaan edes siivousta varten? Jos et, niin varaudu "pikku" siivoukseen..

• auttakaa tyhmää

En ole siirtänyt ,mutta kerran viikossa siivonnut suihkukaapin ja lattian suihkuttanut ,kaapin altakin. Siis kylppäri siivottu kerran viikossa:)

• auttakaa tyhmää
        auttakaa tyhmää kirjoitti:

En ole siirtänyt ,mutta kerran viikossa siivonnut suihkukaapin ja lattian suihkuttanut ,kaapin altakin. Siis kylppäri siivottu kerran viikossa:)

2X vuodessa meillä= Olen tutkinut kylppäriä nyt , putki ei ole irronnut,eikä lattiakaivo ole tukossa koska pyykkikoneen vesi ei tule sieltä ulos.Se nyt varmaan on jokin juttu niissä putkissa jotka on siellä kaapin alla. Täytyy mennä kauppaan nyt ja hakea ensinmäiseksi taskulamppu ja "ryömiä" lattialle kattomaan mistä kohdasta se vesi tulee.....

• Hiuksia ym
        auttakaa tyhmää kirjoitti:

2X vuodessa meillä= Olen tutkinut kylppäriä nyt , putki ei ole irronnut,eikä lattiakaivo ole tukossa koska pyykkikoneen vesi ei tule sieltä ulos.Se nyt varmaan on jokin juttu niissä putkissa jotka on siellä kaapin alla. Täytyy mennä kauppaan nyt ja hakea ensinmäiseksi taskulamppu ja "ryömiä" lattialle kattomaan mistä kohdasta se vesi tulee.....

Meillä oli samassa tilanteessa lattiakaivo tukossa ja voi sanoa, että ei ollut mukava siivota.

• auttakaa tyhmää
        Hiuksia ym kirjoitti:

Meillä oli samassa tilanteessa lattiakaivo tukossa ja voi sanoa, että ei ollut mukava siivota.

Meillä pysyy nyt vesi siellä missä pitää.Korjattu on,pikku juttu oli.Olin hosunnut mopilla kaapin alta kun siivosin niin oli jokin putki vähän irronnut tai jotain semmosta .Mutta nyt on ok:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe