Time Share myyjät

sinnikyys lahkeeseen

Onko mikään niin raivostuttavaa kuin nämä päällekäyvät lomaosakekauppiaat, jotka vielä väittävät turkkilaiseen tapaan olevansa suomalaisia, vaikka ovatkin brittipaskiaisia ja saksmanneja.

Millä niistä pääsee eroon, onko sanottava vaan että häivy tai saat turpaan, jos vielä nyit hihasta ??

25

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Minä olen kuvitellut että mokomista kaupusteljioista olisi jo päästy eroon kun ole moneen vuoteen yhteenkään törmännyt. Ennen ne olivat todellinen maanvaiva ainakin Kanarialla. Ovatko ne todellakin pesiytyneet nyt sinne Krabiin?

    • mukava tapa lomailla

      Kannattaa ostaa ja vaihtaa kohdetta sitten Lappiin, Kanarialle jne minne nokka näyttää.

      • 28x...

        Onhan noita surkimuksia vielä Kanariallekin jokunen raato jäänyt, Lapissa sitä vastoin ovat lisääntyneet. Enkä nyt Krabille ole menossakaan, olen vain utelias tietämään niiden levinnäisyyden thaikuissa sekä seurailen mielelläni touhujansa jotka eivät päivänvaloa aivan ihan kestä.
        Räätäleiden hihastavedot ja kiinnikäymiset saimme thaikuissa loppumaan. Niin eikös nämä ryökäleen lomaosakehörhöt tulossa tilalle.
        Varokaa niitä kultasuita ja lipeäviiksiä siellä sitten. Niiden kanssa tulette tekemään elänne suurimman virhekaupan. Se on varma se!


      • mikä maku jää suuhun
        28x... kirjoitti:

        Onhan noita surkimuksia vielä Kanariallekin jokunen raato jäänyt, Lapissa sitä vastoin ovat lisääntyneet. Enkä nyt Krabille ole menossakaan, olen vain utelias tietämään niiden levinnäisyyden thaikuissa sekä seurailen mielelläni touhujansa jotka eivät päivänvaloa aivan ihan kestä.
        Räätäleiden hihastavedot ja kiinnikäymiset saimme thaikuissa loppumaan. Niin eikös nämä ryökäleen lomaosakehörhöt tulossa tilalle.
        Varokaa niitä kultasuita ja lipeäviiksiä siellä sitten. Niiden kanssa tulette tekemään elänne suurimman virhekaupan. Se on varma se!

        Myyvät kohdetta, jonka arvioitu valmistumisaika on 01/2015.

        Tietääkseni Thaimaassa eletään vuott 2556 eli onkohan tuo kohde jo luhistunut täysin. Kun valmistuminen pitkittyy, käydään äkkiä osakkeenomistajan kukkarolle.

        Talon omistajat kertovat, että Farankien (sadekautena asumattomat) talot thaimaassa kestävät 10 v, sen jälkeen rakennettava kosteusvaurioista ym vuoksi liki uudelleen.


    • 28x...

      Jos nuo tyypit ovat nyt myymässä kohteita joita ei vielä edes aloitettu uskon kyseessä olevan huijaus. Myyvät kauniita esitteitä ja valokuvia kohteista joita ei ole eikä tulekaan. Rahat lähtevät kyllä liukkaasti jonnekin ja ostajalle jää tyhmä olo...

    • kyrsiintynyt

      Aloittajalle, jollei ne kerrasta usko ni tirvase turpaan heti! Jos jää lässyttämään ni lyö pari kertaa lisää. Mä olen käynyt niillä kahvilla akan kanssa kanarialla ja meni 6 tuntia eli koko saata'nan päivä niiden kanssa tapellessa ennenkuin irti pääsi.

    • 9+13

      Miten voi olla niin vaikeaa sanoa kohteliaasti EI KIITOS ja kävellä pois.
      Oma vika jos jää kuuntelemaan.

      • ystäviä kusete*tu

        Siinä yks perhanan kanarialintu irvistelee! Mun mielestä on laitonta kiusata ihmisiä jollain pa*katekosyillä ja manipuloida ne tekemään aivan idiottimaisia kauppoja joistain Time share- kämpistä kun thaikut ovat väärällään vapaita asuntoja koko ajan mitä saa vuokrata vrk-hintaan ja lähteä pois milloin huvittaa?
        Onks muuten joku koskaan kuullut jäbästä joka olis saanut myytyä lomaosakkeensa ihan rahasta. Kerran mulle kerrottiin tyypistä joka olisi saanut annettua sen ilmaiseksi jollekin torvelolle. En tiedä onko juttu tosi mutta näin väitetään. Itse en siihen usko.
        Nämä osakejobbarit lupaavat hankkia uuden ostajan heti kohta mikä tarkoitta ettei ikinä.
        Älkää hyvät ihmiset ikinä sortuko ostamaan lomaosaketta!

        Vai että vielä oma vika jos jää kuuntelemaan!? Sillälailla.


    • Kanarialla huijaavat todella pahasti ja juottavat asiakkaan känniin. Täällä Thaimaassa sen sijaan sääntö on että asiakkaalle EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa juottaa alkoholia jotta päätös on heidän omansa eikä humalaisen päätös.

      Täällä muutenkin meno on rauhallista ja rehellistä eli huijausta ei yhtään (koska muuten tulee yhtiölle isot sanktiot). Satun tietämään kun itsekin olen täällä timeshare myyjänä. ;) Mutta säännöt todella tiukat jottei huijauksia tapahdu.

      Myöskään timesharea ei kannata ostaa ellei oikeasti matkusta luokkaa 4vk/v. Silloin maksaa itsensä säästöinä nopeasti takaisin ja paikat 4-5*. Mutta jos sitä ei käytä niin turha sellaista ostaa.

      Tosin itselläni on yhtiöni timeshare (koska sain siitä myös RCI-jäsennyyden eli todella hyviä paikkoja ympäri maailman). Samoin moni myyjäkaverini on ostanut osuuden myös koska se oikeasti (täältä hankittuna) on hyvä ja luotettava. Ja jos niikseen tulee niin myöskin pois myytävissä ja jos pari vuotta malttaa odoittaa niin yleensä korkeammalla hinnalla kuin mitä itse sen on ostanut. Patong Baylta kun toissa vuonna ostin niin nyt osuuden hinta noussut jo 50%! Ja se on oikeasti realisoitavissa jos haluaa, mutta itse en halua koska käytän RCI:tä aika paljon kun niikseen tulee.

      • Niin ja mainittakoon että noissa joka vuosi yksi ilmainen viikko ja lisäviikkoja saa sitten ottaa niin paljon kuin haluaa. Lisäviiköt (7yötä) normisti n.150e Thaimaassa paitti joulun ja Uuden Vuoden aikaan jopa 300e. RCI:llä hinnat vaihtelee maan mukaan 40e-700e/vko. Suomi ja Pohjoismaat ovat kalleimmat, myös britti- ja saksalaispaikat on aika kalliita


      • Höpö höpö

        Noin 5-6 vuotta sitten joku noista lomaoseke firmoista , nyt vaan muista nimeä. Suomalinen kundi joku entinen urheilija, mutta jenkki firma. Niin kyllä juotti känniin heidän tiloissaan phuketissa. Oli kolmanneksi vika päivä 5 viikon lomalla ja bahtit vähissä , mikäs siinä ilmaiset kännit. Eli mixu höpöttää taas.
        Yleensä kun noita tyrkyttäjiä näkee niin nehän kysyy Where are you coming. Hyvä vastaus on I`m from China tai Senegal. ja ei pysähdy vaan kävelee.


      • Höpö höpö kirjoitti:

        Noin 5-6 vuotta sitten joku noista lomaoseke firmoista , nyt vaan muista nimeä. Suomalinen kundi joku entinen urheilija, mutta jenkki firma. Niin kyllä juotti känniin heidän tiloissaan phuketissa. Oli kolmanneksi vika päivä 5 viikon lomalla ja bahtit vähissä , mikäs siinä ilmaiset kännit. Eli mixu höpöttää taas.
        Yleensä kun noita tyrkyttäjiä näkee niin nehän kysyy Where are you coming. Hyvä vastaus on I`m from China tai Senegal. ja ei pysähdy vaan kävelee.

        Voi olla joku väärin toimineista? Viimevuonna täällä sulljettiin 3 timeshare-firmaa koska olivat sääntöjä rikkoneet. Ite ollut Absoluttella sekä Patong Bay Vacation Clubilla ja niissä erittäin tiukat säännöt. Siksi myös luotettavimmat täällä koska jos ostaa niin niistä oikasti saa sitä mitä luvataan. Siksi itsekin Patong Baylta aikanaan ostin oman osuuden.


    • 28x...

      Kyllä tuo ilmiselvä ihmisten häirintä täytyy saada loppumaan. Liiketoiminnan täytyy olla kaikille sama. Kiinteä toimipiste minne ihmiset saadaan tulemaan esim. mainonnalla. Tuollainen suunnilleen kiinnikäyminen on äärimmäisen ärsyttävää.
      Ja eikös näillä palstoilla mainonta ole kiellettyä?
      Osta sinäkin mxu mainostilaa tuosta höpötelmien vierestä. Tilaa näyttäisi olevan.
      Noita kanarialintujen visertelyjä minäkin olen kuullut aivan riittävästi.
      Hus- hus- pois!

    • En mainostanut tuossa, sanoin vain että noihin kahteen voi luottaa ja että toisesta niistä itse ostin aikanaan osuuden ja on jo maksanut itsensä matkasäästöinä takaisin (silloin kun muualle menen kuin Thaimaaseen. Täällä tiedän vuokramestat niin täällä en itse niitä tarvitse käyttää).

      • 28x...

        Kyllä kai Sinä nyt täysipäisenä miehenä tiedät mikä on mainostamista ja mikä ei!
        Sanakin vielä noista firmoista niin poistatan ne.


      • 28x... kirjoitti:

        Kyllä kai Sinä nyt täysipäisenä miehenä tiedät mikä on mainostamista ja mikä ei!
        Sanakin vielä noista firmoista niin poistatan ne.

        Ei sanaakaan sitten mistään firmoista enää. Menkää ja ostakaa sitten huijareilta jos sitä niin haluatte.


    • 28x...

      Kilpailijasi saattavat olla eri mieltä siitä kuka on alalla huiari.

      • Totta kai ne on erimieltä! ;) Aina siihen asti kunnes joutuvat lopettamaan toimintansa kun ovat huijanneet... Tosiaan viime vuonna 3 firmaa joutui lopettamaan ja maksamaan pirunmoiset sakot kun olivat huijanneet/käyttäytyneet sääntöjen vastaisesti (eli juottaneet asiakkaita humalaan, yms. ja sitten onnistuneet humaltuneen saamaan ostamaan törkeän hintaisen ja huonon osuuden).


    • Absolut no

      Kyllä Absolutin myyjät Patongilla oli niiiin ystävällisiä aluksi mutta kun ei kauppoja syntynyt niin hyvä kun ei heittänyt ulos ja kaikkein huvittavinta oli tämä huijaus asuntoesittelyyn kun täytimme semmoisen kyselygallupin rannalla ( ilman hotellihuoneen numeroa) jonka thaipoika meitä pyysi täyttämään tilastointia varten, niin seuraavana aamuna huoneen puhelin soi ja siellä soitti suomalaismies joka sanoi että olemme voittaneet kahden viikon thaimaanmatkan. Omaa tyhmyyttä tietysti mentiin lunastamaan voiton ja löysimme itsemme asuntoesittelystä, aamupala joka tarjottiin oli kyllä hyvä, mutta muuten olisi voitu jättää väliin. Saimme kortin jossa voittamamme thaimaanmatka , tosin emme koskaan mennyt katsomaan kahden viikon kuluttua ( niin opastettiin ) matkaamme netistä, koska jos se oli totta ei siinä hotellissa olisi voinut asua, koska varmaan jatkuvasti olisi joku Absolut myyjä roikkunut lahkeessa kiinni.

      • Osa myyjistä on agressiivisia, mutta nyt ne on potkittu pois talosta koska se ei kuulu käyttäytymismalliin. Ja kandee 2vk loma lunastaa näet saa loistoasumuksen 5* ilmaiseksi! Tosiaan sillon ne vielä haluaa yhden 1.5h esittelyn pitää mutta jos vaan sanoo että en osta niin eivät häiritse enää.

        Yksi brittituttu oli vuos sitten käynyt esittelyssä ja myös voittanut tämän 2vk loman, vaikkei ostanut mitään. Sanoi että ne 2vk oli olleet todella hyviä vaikka sen yhden esittelyn joutuikin vielä käymään läpi. Mutta sano vaan tiukasti ettei osta ja lopun aikaa eivät häirinneet enää yhtään, vaan palvelu pelasi ja kaikki olivat kohteliaita kuten kuuluukin.


    • potent asiakas

      Täällä Krabilla ei ole Absolut -nimistä kohdetta myynnissä. Onko se Phuketin puolella?

      Itse olisin kiinnostunut ostamaan viikot 2-3, mutta ainakaan heihän agensyssään ei ollut vapaana noita viikkoja.

      • Krabilla ei itse Absolutea ole, ainostaan Patongilla/Phuketissa. Mut ku liittyy saa myös Interval-jäsennyyden (luokkaa 6000 paikkaa ympäri maailman) joka hyvä (vaik mun mielestä RCI on parempi - ku itellä se, mut kavereiden mielestä Interval viel parempi - no mielipideasioita...).

        Jos kiinnostaa ni tulkaa Patongille (Phuket) ja ottakaa yhteyttä meikään ja järkkään esittelyn eli puh. nro. 66812728721. Mut todellaki, ei kandee ostaa ellei oikeesti matkusta luokkaa 3-4vk/vuosi.

        Jos haluaa ihan vaan testata ni testi-jäsennyksen hinta luokkaa 5000e ja sillä saa kaiken. Tosin testijäsennyksen hinta kattaa vaan 3 vuotta mut jos tykkää ja päättää ottaa osuuden ni about täysjäsennyyteen viel n. 5000e lisää ja saa elinikäisen osuuden yksiöön. Ok, jos isomman haluu ni ne on kalliimpia (max 26000e), mut neliöitä sitte piisaa ja paljon. Ja kuten sanottu nuo on myös pois myytävissä kun ei enää matkusta ite tai sitten jälkeläisille asiakirjalla luovuttaa (ei maksa mitään).

        Toivottavasti tämä ei ole mainostamista? Ihan vaan rehellisesti kerroin hinnat sekä sen mistä saa yhteyttä jos haluaa.


    • 28x...

      Ne ovat saaneet koko kohteen myytyä, kahmineet rahat taskuunsa ja vaihtaneet maata.

      • Uusi Absoluten (samoin Patong Bayn) paikka valmistui juuri joten kohteit taas paljon! Näet laki täällä sanoo et jos paikat on myyty eikä vapaita ole mut silti myy niin tulee yhtiölle haaste huijaamisesta ja isot korvaukset (myös asiakkaalle).


      • Ohoi vieläkö vapaita
        mxu kirjoitti:

        Uusi Absoluten (samoin Patong Bayn) paikka valmistui juuri joten kohteit taas paljon! Näet laki täällä sanoo et jos paikat on myyty eikä vapaita ole mut silti myy niin tulee yhtiölle haaste huijaamisesta ja isot korvaukset (myös asiakkaalle).

        Vieläkö Absolutessa löytyy vapaita huoneita. Paikka kiinnostaisi ihan oikeasti, voisi olla muutaman viikon etätöissä, jos WLAN on hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe